Показати схожі тендери

Закупівля Антидронові окопні РЕБ від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАН-СЕРВІС".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-12-22-017712-a
План UA-P-2023-12-22-006950-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.12.2023 16:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 000 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Антидронові окопні РЕБ
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
П'ятиканальний стаціонарний антидроновий комплекс направленої дії PIRANHA-5T
Код ДК 021:2015
35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 170
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Документи закупівлі
22.12.2023 16:53
Оголошення про проведення закупівлі
22.12.2023 16:46
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Томашенко Олександр
Електронна пошта
Телефон
380673837200
Замовник
ЄДРПОУ
13821690
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАН-СЕРВІС"
Поштовий індекс
82100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Дрогобич
Адреса
ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 170
Кваліфікація
Договір
UA-2023-12-22-017712-a-a1
Підписаний і діє
Номер
3
2 000 000 грн.
1 666 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
22.12.2023
Строк дії договору з
22.12.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
4 (штуки)
П'ятиканальний стаціонарний антидроновий комплекс направленої дії PIRANHA-5T
Номенклатура
П'ятиканальний стаціонарний антидроновий комплекс направленої дії PIRANHA-5T
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
500 000
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2023 р.
Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-19-000043
Дата створення проекту
19.01.2024 16:01
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
22.01.2024 10:11
Дата публікації висновку про результати
30.01.2024 15:57
Дата завершення усунення порушень
03.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
13.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.01.2024 № 4 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.01.2024 № 4. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-12-22-017712-a 22.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.01.2024 00:00
Документи рішення
22.01.2024 10:11
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «ЕКРАН-СЕРВІС» UA-P-2023-12-22-006950-a на 2023 рік (далі - Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Договір про закупівлю від 22.12.2023 № 3 з додатками укладений з ТОВ «ПІРЯНЬЯ ТЕХ», пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 25.01.2024.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
30.01.2024 00:00
Дата публікації
30.01.2024 15:57
Документи висновку
30.01.2024 15:57
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Антидронові окопні РЕБ» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-22-017712-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі; 2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ПІРАНЬЯ ТЕХ» (код ЄДРПОУ 43260234)? 4. Надати отримані комерційні пропозиції інших учасників у разі наявності таких учасників. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
22.01.2024 10:54
Орган перевірки
26.01.2024 00:00
Документи повідомлення
22.01.2024 10:55
-
Відповідь
Пояснення на запит
У відповідь на запит про надання пояснення від 22.01.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне: 1) Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Відповідно до запиту військової частини, для підтримання боєздатності військової частини (підрозділу територіальної оборони) здійснюється дана закупівля. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб військових на підставі листа військової частини Національної гвардії України (дані якої не розголошуються з метою безпеки) від 05.12.2023 року №50/0216-2236 міському голові Дрогобицької міської ради та оптимального співвідношення ціни та якості. Технічні вимоги до предмету закупівлі визначені після консультацій з військовими на підставі зазначеного листа та з урахуванням вимог чинного законодавства. Виходячи з вищезазначеного та з метою виконання «Програми заходів щодо готовності об’єктів критичної інфраструктури та національного спротиву Дрогобицької міської територіальної громади до кризових ситуацій на 2023-2028 роки», затвердженої рішенням сесії Дрогобицької міської ради від 30.11.2023р. №2010, відповідальним виконавцем програми визначено Комунальне підприємство «ЕКРАН-СЕРВІС» ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (О. Томашеко). Мета програми - забезпечення суспільної безпеки Дрогобицької міської територіальної громади. Саме тому для підтримання боєздатності військової частини НГУ, необхідно закупити 4 (чотири ) штуки П'ятиканальний стаціонарний антидроновий комплекс направленої дії PIRANHA-5T в межах виділених коштів виконавцю Програми. Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, зокрема, шляхом застосування такого способу, як направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару. В результаті з отриманих джерел було отримано наступні дві різні ціни на схожі за своїми характеристиками товари, а саме 500 000 грн та 516 150 грн. (комерційні пропозиції додаються), оскільки інші можливі постачальники не відреагували за запити та не надали свої пропозиції. На підставі цього, було розраховано очікувану вартість предмету закупівлі 2 000 000 грн. за такою формулою: ОВмрц = Цод * V, де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін; Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги; V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується. Крім того, для визначення очікуваної вартості Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, зокрема, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Було проаналізовано наступні аналогічні закупівлі - UA-2023-12-13-011042-a (Портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам Квертус AD G-6+ (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:35730000 – Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту), в кількості 2 штуки); UA-2023-12-01-015357-a (Рушниця-антидрон ANTIDRON KVS G-6+ ); UA-2023-12-04-013987-a (Портативна транспортована система протидії БПЛА всенаправленої дії Antidrone jammer PJS07-360 або еквівалент Код ДК 021:2015: 35730000-0 -Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту); UA-2023-11-28-007377-a (Антидронні комплекси по захисту від дронів). В усіх зазначених закупівлях вартість товару за одиницю перевищує 500 000 грн. Відповідно до річного плану даної процедури закупівлі джерелом фінансування є кошти спецфонду місцевого бюджету. 19.12.2023 р. Директор Комунального підприємства «ЕКРАН-СЕРВІС» ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ звернувся до Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради щодо надання фінансування по програмі заходів щодо готовності об’єктів критичної інфраструктури та національного спротиву Дрогобицької міської територіальної громади до кризових ситуацій на 2023-2028р. на суму 2 000 000 грн. в межах виділених коштів згідно довідки від 18.12.2023 року про зміни до плану спеціального фонду бюджету на 2023 рік з бюджету Дрогобицької територіальної громади КП «ЕКРАН-СЕРВІС» на заходи та роботи з територіальної оборони, згідно листів клопотань військової частини. 2) Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).: Повідомляємо, що Замовником не було розміщене на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, у зв’язку з відсутністю такого сайту у Замовника. Оскільки, для створення власного веб-сайту необхідні спеціальні ліцензійні програми та відповідні знання, Замовнику необхідно залучити спеціалістів. Однак, виходячи з бюджетних призначень, фінансування на залучення спеціаліста для створення власного веб-сайту відсутнє. Тому, у Замовника немає технічної можливості розмістити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі на такому сайті. Крім того, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до 4-1 Постанови №710 «Про ефективне використання державних коштів» зобов’язані здійснювати головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Зазначаємо, що Комунальне підприємство "Екран-Сервіс" Дрогобицької міської ради Львівської області згідно з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів не належить до даних категорій, а є одержувачем бюджетних коштів. 3) Щодо того, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ПІРАНЬЯ ТЕХ» (код ЄДРПОУ 43260234) Наголошуємо, що дана закупівля здійснювалась для забезпечення потреб військовослужбовців військової частини НГУ з метою сприяння виконання ними завдань длязабезпечення обороноздатності нашої держави. 5 грудня 2023 року Замовником було отримано звернення від даної військової частини з проханням надати в найкоротші терміни, зокрема, окопний РЕБ для протидії БПЛА – 6 комплектів. Задля якнайкращого задоволення потреб військових після отримання вказаного звернення Замовником було проведено консультації щодо визначення характеристик, яким мають відповідати обладнання, зокрема канали придушення, потужність. На підставі цього було розіслано запити про надання комерційних пропозицій постачальникам (виробникам), які мають аналогічні рішення, а також здійснено моніторинг ринку предмета закупівлі на основі загальнодоступної інформації в мережі Інтернет. В результаті отриманих комерційних пропозицій та зібраної інформації найбільш економічно вигідним за критеріями оптимального співвідношення ціни та якості стало рішення П'ятиканальний стаціонарний антидроновий комплекс направленої дії PIRANHA-5T вартістю 500 000 грн з ПДВ за 1 штуку, єдиним виробником якого є саме ТОВ «ПІРАНЬЯ ТЕХ» (код ЄДРПОУ 43260234) (підтверджується довідкою). Згідно довідки від 18.12.2023 року про зміни до плану спеціального фонду бюджету на 2023 рік з бюджету Дрогобицької територіальної громади КП «ЕКРАН-СЕРВІС» на заходи та роботи з територіальної оборони було виділено кошти. В межах виділених коштів та відповідно до найбільш економічно вигідної пропозиції Замовник звернувся з проханням до директора Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради про надання фінансування на суму 2 000 000 грн для закупівлі 4 комплектів окопних РЕБ для протидії БПЛА з метою якнайшвидшого задоволення потреб військових. В результаті визначено переможцем та вибрано для виконання поставки 4 штук П'ятиканальний стаціонарний антидроновий комплекс направленої дії PIRANHA-5T саме ТОВ «ПІРАНЬЯ ТЕХ» (код ЄДРПОУ 43260234). 4) Щодо отриманих комерційних пропозицій інших учасників у разі наявності таких учасників. Додаємо отримані комерційні пропозиції від учасників, а також інформацію про моніторинг ринку предмету закупівлі.
Рішеня
25.01.2024 15:53
Замовник
Документи повідомлення
25.01.2024 15:53
-
25.01.2024 15:53
-
25.01.2024 15:53
-
25.01.2024 15:53
-
25.01.2024 15:53
-
25.01.2024 15:53
-
25.01.2024 16:00
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАН-СЕРВІС"
Контактний телефон:
380673837200
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАН-СЕРВІС"
Контактний телефон:
380673837200
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності