Закупівля Послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме: послуги з вивезення та складування твердих побутових відходів, код ДК 021:2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ ХАДЖИБЕЙСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ".
Послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме: послуги з вивезення та складування твердих побутових відходів, код ДК 021:2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме: послуги з вивезення та складування твердих побутових відходів, код ДК 021:2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Примітки
Послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме: послуги з вивезення та складування твердих побутових відходів, код ДК 021:2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
2 039 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10195,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме: послуги з вивезення та складування твердих побутових відходів, код ДК 021:2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Код ДК 021:2015
90510000-5 -
Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
12 200
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
15
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за фактом надання послуг на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.12.2023 20:40
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.12.2023 20:40
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.12.2023 20:40
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.12.2023 20:40
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.12.2023 20:40
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.12.2023 20:40
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.12.2023 20:40
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.12.2023 20:40
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
MUNICIPAL INSTITUTION "CENTER OF FINANCING AND ECONOMIC ACTIVITIES OF INSTITUTIONS AND INSTITUTIONS OF THE EDUCATION SYSTEM OF KHAJIBEYSK DISTRICT OF ODESSA"
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ ХАДЖИБЕЙСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL INSTITUTION "CENTER OF FINANCING AND ECONOMIC ACTIVITIES OF INSTITUTIONS AND INSTITUTIONS OF THE EDUCATION SYSTEM OF KHAJIBEYSK DISTRICT OF ODESSA"
Поштовий індекс
65078
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. Генерала Петрова, будинок 22
Кваліфікація
Лот № 1
Послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме: послуги з вивезення та складування твердих побутових відходів, код ДК 021:2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.12.2023 20:40
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.12.2023 20:40
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.12.2023 20:40
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.12.2023 20:40
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме: послуги з вивезення та складування твердих побутових відходів, код ДК 021:2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 Одеса № 10
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 15.01.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 10
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
10 UA-2023-12-19-023466-a 19.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Хаджибейського району м. Одеси» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.12.2023 № 19/12/9051-Х, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Кліар-Сіті» (далі – ТОВ «Кліар-Сіті»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.12.2023 № 27/12/9051-Х, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 27.12.2023 в електронній системі закупівель, договір від 02.01.2024 № 1/ОБР/24 (далі – Договір), пояснення та документи отримані 23.01.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості - вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Відповідно до пункту 7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що інформація про субпідрядника/ співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) – залучення субпідрядника/співвиконавця не передбачено.
Враховуючи, що предметом закупівлі є послуги, Замовником у ТД не вказано вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до вимог частини 1 розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист про згоду з інформацією, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 18.01.2024 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кліар-Сіті» вищезазначеного гарантійного листа, Замовник 23.01.2024 надав пояснення, що учасник надав погодження з тендерною документацією в документі «Тендерна пропозиція» в частині, що він підтверджує повну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.
Слід зазначити, що відповідно до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель, зокрема шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі додатка 3 до ТД «Тендерна Пропозиція» (форма, яка подається учасником на фірмовому бланку).
Таким чином, наданий учасником ТОВ «Кліар-Сіті» у складі тендерної пропозиції документ «Тендерна пропозиція» був наданий учасником на виконання вимоги частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатка 3 до ТД.
Проте учасником ТОВ «Кліар-Сіті» у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист про згоду з інформацією, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі, чим не дотримано вимоги частини 1 розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Кліар-Сіті» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Кліар-Сіті» (далі – ТОВ «Кліар-Сіті») вимогам частини 1 розділу 2 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кліар-Сіті» не надано гарантійний лист про згоду з інформацією, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. З метою своєчасного та безперебійного надання послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме: послуги з вивезення та складування твердих побутових відходів в закладах освіти Хаджибейського району м. Одеси» розпочато процедуру закупівлі за ДК 021:2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме: послуги з вивезення та складування твердих побутових відходів)
Послуги з вивезення та складування твердих побутових відходів включають: збирання ТПВ шляхом спорожнення контейнерів, перевезення, утилізацію /видалення/ знешкодження/ захоронення ТПВ.
Учасник здійснює спорожнення контейнерів і перевезення ТПВ за допомогою спеціальних транспортних засобів, типи та кількість яких визначається на власний розсуд відповідно з урахуванням щоденного вивозу ТПВ з території закладів освіти Хаджибейського району м.Одеси.
Учасник здійснює підвезення та встановлення контейнерів на території закладів освіти Хаджибейського району м.Одеси, а також зняття і вивіз контейнерів (у тому числі заміна контейнерів, непридатних для експлуатації) з території закладів освіти Хаджибейського району м.Одеси.
Учасник забезпечує належний технічний та санітарний стан транспортних засобів, якими буде здійснюватись вивезення ТПВ.
Учасник забезпечує прибирання відходів які розсипались при спорожненні контейнерів.
Учасник забезпечує миття контейнерів з внутрішньої сторони.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проекту кошторису на 2024 рік
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Керуючись Положенням про уповноважену особу, на підставі аналізу ринку, отриманих комерційних пропозицій потенційних постачальників та відкритих джерел інформації було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі по тендерній процедурі.
Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів:
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/ctruktura/ku-tsentr-finansuvannia-ta-hospodarskoi-diialnosti-zakladiv-ta-ustanov-systemy-osvity/ku-cfgdzuso-od-malinovskiy/
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Кліар-Сіті» (далі – ТОВ «Кліар-Сіті») вимогам частини 1 розділу 2 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Кліар-Сіті» не надано гарантійний лист про згоду з інформацією, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі?
Щодо вашого питання підтвердження відповідності ТОВ «Кліар-Сіті» вимогам тендерної документації інформуємо, що учасником виконано всі вимоги тендерної документації в повному обсязі.
В Розділі 2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» встановлено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі – про згоду з даною інформацією надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. Тобто цим пунктом тендерної документації визначено, що за відсутності вимог або уточнень стосовно змісту тендерної документації, при поданні тендерної пропозиції учасники автоматично вважаються такими, що усвідомлюють зміст тендерної документації. Крім цього, замовником визначено, що учасник має надати гарантійний лист про згоду з вказаною інформацією, яка викладена у Розділі 2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації Тендерної документації та, відповідно, є невід’ємною частиною тендерної документації. Форма або повний зміст цього гарантійного листа Замовником у тендерній документації не встановлено. Тобто замовником встановлено необхідність надання згоди з інформацією, викладеною в тендерній документації.
Формою «Тендерна пропозиція» (додаток 3 до тендерної документації), яку заповнено та надано Учасником в повному обсязі, передбачено підтвердження для учасника, що «він підтверджує повну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації».
Розділом 5. Оцінка тендерної пропозиції «Інша інформація» у пункті 9 тендерної документації встановлено, що якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз. Тобто відсутність необхідності дублювати документи/інформацію (в т.ч. на виконання вимог тендерної документації) встановлена умовами тендерної документації. Відтак, немає необхідності надавати однакову інформацію, що учасник погоджується з умовами тендерної документації два рази різними документами, оскільки це жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Учасник надав погодження з тендерної документацією в документі «Тендерна пропозиція» (що відповідає змісту вимоги). Відтак, з урахуванням умови, викладеній у пункті 9 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції «Інша інформація», замовником при розгляді його тендерної пропозиції повністю підтверджено ії відповідність вимогам тендерної документації, оскільки інформація, що учасник надає згоду з умовами тендерної документації надано у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, у замовника були відсутні підстави як для відхилення тендерної пропозиції учасника, так і для застосування механізму виправлення невідповідностей – оскільки документи у складі тендерної пропозиції відповідають вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевказане, вважаємо, що ТОВ «Кліар-Сіті» подано документи в повному обсязі та замовником визнано його переможцем у процедурі закупівлі обґрунтовано та правомірно.