Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, банани, апельсини, мандарини, лимони для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району) від Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-14-012205-a
План UA-P-2023-12-14-006467-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.12.2023 11:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 338 240 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 691.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.12.2023 14:00 до 22.12.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.12.2023 14:00
до 19.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.12.2023 14:00
до 19.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.12.2023 00:02
до 22.12.2023 13:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.12.2023 13:30
до 28.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.12.2023 13:30
до 28.12.2023 11:04
Період уточнень
з 14.12.2023 14:00 до 19.12.2023 00:00
Період оскарження
з 14.12.2023 14:00 до 19.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 22.12.2023 00:02 до 22.12.2023 13:30
Період кваліфікації
з 22.12.2023 00:02 до 22.12.2023 13:30
Основні параметри
ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, банани, апельсини, мандарини, лимони для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 338 240 грн.
ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, банани, апельсини, мандарини, лимони для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, банани, апельсини, мандарини, лимони для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району)
Очікувана вартість
3 338 240 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16691,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 60 000 (кілограми)
Яблука
Опис предмета закупівлі
Яблука
Код ДК 021:2015
03222321-9 - Яблука
Кількість
60 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 15 000 (кілограми)
Банани
Опис предмета закупівлі
Банани
Код ДК 021:2015
03222111-4 - Банани
Кількість
15 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 15 000 (кілограми)
Апельсини
Опис предмета закупівлі
Апельсини
Код ДК 021:2015
03222220-1 - Апельсини
Кількість
15 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 10 000 (кілограми)
Мандарини
Опис предмета закупівлі
Мандарини
Код ДК 021:2015
03222240-7 - Мандарини
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №5 2 000 (кілограми)
Лимони
Опис предмета закупівлі
Лимони
Код ДК 021:2015
03222210-8 - Лимони
Кількість
2 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Інтегра Торг"
Пропозиція:
3 326 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.12.2023 14:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кравченко Катерина
Електронна пошта
Телефон
380444199838
Замовник
ЄДРПОУ
37445442
Назва (англійською мовою)
Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv
Повна назва
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department for Education of Obolon District State Administration in Kyiv
Поштовий індекс
04211
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Йорданська, 11-а
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, банани, апельсини, мандарини, лимони для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району)
Період вимог/скарг з 22.12.2023 13:30 по 28.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.12.2023 13:31
Довідка НАЗК
22.12.2023 13:30
-
documentType.award.awardNotice
22.12.2023 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-12-14-012205-a-b1
Підписаний і діє
Номер
215-Т
3 326 000 грн.
2 771 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
28.12.2023
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
36 387.8 (кілограми)
Яблука
Номенклатура
Яблука
Кількість
36 387.8
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
20.7
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
15 000 (кілограми)
Банани
Номенклатура
Банани
Кількість
15 000
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
70
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
13 400.64 (кілограми)
Апельсини
Номенклатура
Апельсини
Кількість
13 400.64
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
33.12
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Мандарини
Номенклатура
Мандарини
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
67
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Номенклатура
2 000 (кілограми)
Лимони
Номенклатура
Лимони
Кількість
2 000
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
68
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
Підписаний договір
28.12.2023 11:00
-
Зміни до договору
29.03.2024
Статус
Опубліковано
Номер
1
Керуючись ст.ст. 632, 651-654 Цивільного кодексу України, підпунктом другим пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178, враховуючи положення пунктів 4.3., 4.6.-4.8., 12.2. Договору, в зв’язку зі збільшенням ринкових цін на яблука та апельсини, про що зазначено в листі Постачальника від 28.03.2024 вих. № 8, на підставі Експертного висновку Чернігівської регіональної торгово-промислової палати ТПП України від 25.03.2024 № ЧК-74 (серія ЧН № 053573), Сторони дійшли згоди збільшити ціну за 1 (один) кг одиниці товару (яблука – на 10,4%, апельсини – на 21,75%).
itemPriceChange
Документи зміни договору
29.03.2024 13:30
-
29.03.2024 13:29
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-01-000034
Дата створення проекту
01.04.2024 15:23
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
01.04.2024 17:42
Дата публікації висновку про результати
12.04.2024 14:07
Дата завершення усунення порушень
18.04.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
23.04.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 700-98-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.04.2024 № 24 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.04.2024 № 24. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-12-14-012205-a 14.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.04.2024 00:00
Документи рішення
01.04.2024 17:42
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) UA-P-2023-12-14-006467-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 12.12.2023 № 332, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтегра Торг» (далі – ТОВ «Інтегра Торг»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 22.12.2023 № 333/1 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2023; Договір від 28.12.2023 № 215-Т; Додаткову угоду від 29.03.2024 № 1; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 02.04.2024.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
12.04.2024 00:00
Дата публікації
12.04.2024 14:07
Документи висновку
12.04.2024 14:07
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, банани, апельсини, мандарини, лимони для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району), Яблука - 60000 кілограм, Банани - 15000 кілограм, Апельсини - 15000 кілограм, Мандарини - 10000 кілограм, Лимони - 2000 кілограм» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-14-012205-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
01.04.2024 17:53
Орган перевірки
05.04.2024 00:00
Документи повідомлення
01.04.2024 17:54
-
Відповідь
Надання пояснень на запит
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.04.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Яблука, банани, апельсини, мандарини, лимони для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2023-12-14-012205-a. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 35 Закону України "Про дошкільну освіту", Закону України "Про охорону дитинства", Закону України "Про освіту", із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” та з метою забезпечення безперебійного, збалансованого, повноцінного харчування дітей у закладах освіти Оболонського району м. Києва протягом 2024 року, виникла потреба у здійсненні закупівлі яблук, бананів, апельсинів, мандаринів, лимонів (за кодом ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи), про що оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) за ідентифікатором № UA-2023-12-14-012205-a. Пунктом 14 Особливостей передбачено, що закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Харчування дітей у закладах освіти здійснюється відповідно до норм та порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305. Орієнтовний розмір бюджетних призначень, а також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались згідно з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205. Очікувана вартість предмета Закупівлі розраховувалась з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Під час підготовки Закупівлі був проаналізований та використаний щоденний моніторинг цін на аналогічний товар в продуктових супермаркетах Auchan, Varus, Megamarket, Metro, Novus, що розміщується у мережі Інтернет на офіційному сайті Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/ua/). Очікувана вартість предмета Закупівлі визначена відповідно до середньоринкових цін на такий Товар, на підставі інформації щодо закупівлі продуктів харчування на 2024 рік, із врахуванням норм споживання та кількості дітей в закладах дошкільної освіти та деяких комунальних закладах загальної середньої освіти. Відповідні документи, а саме: моніторинг цін та розрахунок потреби (інформація щодо закупівлі продуктів харчування на 2024 рік), додаються до пояснень. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/2968D5937BE847C4C2258A8400373D58 (на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок публікації).
Рішеня
02.04.2024 11:38
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 338 240 грн.
Період подання пропозицій
до 22.12.2023 00:00
Замовник:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380444199838
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 338 240 грн.
Період подання пропозицій
до 22.12.2023 00:00
Замовник:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380444199838
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності