Показати схожі тендери

Закупівля Бензин А-95 (картки, талони) від Хмельницька обласна державна лікарня ветеринарної медицини.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-12-007340-a
План UA-P-2023-12-12-002431-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 17.03.2024 00:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
270 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 700 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.12.2023 15:30 до 20.12.2023 11:41
Завершено
Період уточнень
з 12.12.2023 15:30
до 17.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.12.2023 15:30
до 17.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.12.2023 11:43
до 22.12.2023 15:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.12.2023 15:58
до 28.12.2023 00:00
wait
Підписання договору
з 22.12.2023 15:58
-
Період уточнень
з 12.12.2023 15:30 до 17.12.2023 00:00
Період оскарження
з 12.12.2023 15:30 до 17.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 20.12.2023 11:43 до 22.12.2023 15:58
Період кваліфікації
з 20.12.2023 11:43 до 22.12.2023 15:58
Основні параметри
Бензин А-95 (картки, талони)
Хмельницька обласна державна лікарня ветеринарної медицини, м. Хмельницький вул. Космічна 1/1 (ЄДРПОУ 00711646), деталізований код ДК 021:2015 09132200-5 Етильований бензин (додаткові кошти згідно довідки про зміни до кошторису на 2023 рік за КПКВК 0412020
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
270 000 грн.
Бензин А-95 (картки, талони)
Назва предмета закупівлі
Бензин А-95 (картки, талони)
Примітки
Хмельницька обласна державна лікарня ветеринарної медицини, м. Хмельницький вул. Космічна 1/1 (ЄДРПОУ 00711646), деталізований код ДК 021:2015 09132200-5 Етильований бензин (додаткові кошти згідно довідки про зміни до кошторису на 2023 рік за КПКВК 0412020
Очікувана вартість
270 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2700,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95 (картки, талони)
Код ДК 021:2015
09132200-5 - Етильований бензин
Кількість
5 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Чорновола 176/1
Дата постачання по
31.12.2023 11:41
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно видаткової накладної
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ"
Пропозиція:
255 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Скасування
17.03.2024 00:03
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
06.03.2024 15:28
-
06.03.2024 15:24
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галущак Леся Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
+380671709303
Замовник
ЄДРПОУ
00711646
Повна назва
Хмельницька обласна державна лікарня ветеринарної медицини
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
вул. Космічна 1/1
Кваліфікація
Лот № 1 Бензин А-95 (картки, талони)
Період вимог/скарг з 22.12.2023 15:58 по 28.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.12.2023 15:58
Довідка НАЗК
22.12.2023 15:58
-
22.12.2023 15:57
Повідомлення про рішення
20.12.2023 11:43
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-12-12-007340-a-c1
Очікує підписання
255 000 грн.
255 000 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
5 000 (літр)
Бензин А-95 (картки, талони)
Номенклатура
Бензин А-95 (картки, талони)
Кількість
5 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-02-27-000020
Дата створення проекту
27.02.2024 11:40
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.02.2024 12:43
Дата публікації висновку про результати
15.03.2024 16:33
Дата завершення усунення порушень
30.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
20.03.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.02.2024 № 16-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 27.02.2024 № 16-з Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 2. UA-2023-12-12-007340-a; 12.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.02.2024 00:00
Документи рішення
27.02.2024 12:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 березня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Хмельницької обласної державної лікарні ветеринарної медицини (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.12.2023 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.12.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» (далі – ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 22.12.2023 № 924, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.12.2023, пояснення та документи від 11.03.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відміну відкритих торгів від 05.03.2024 № 359, інформацію про відміну відкритих торгів від 06.03.2024 Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Моніторингом встановлено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції відповідно до протоколу від 22.12.2023 № 924 Замовником прийнято рішення про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» та про намір укласти договір про закупівлю. Проте, станом на дату прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі (27.02.2024) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного у строки, визначені пунктом 49 Особливостей, договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», а також інформація щодо обґрунтування необхідності продовжити строк для укладення договору до 60 днів. Згідно пояснень від 11.03.2024, отриманих від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, договір про закупівлю з ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» за результатами проведення зазначеної процедури закупівлі не укладався. Таким чином, за результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Станом на дату завершення моніторингу Замовником прийнято рішення про відміну відкритих торгів відповідно до протоколу від 05.03.2024 № 359 та 06.03.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відміну відкритих торгів. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником порушено термін надання пояснень (інформації, документів) на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, чим не дотримано вимог абзацу першого пункту 5 статті 8 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення абзацу першого пункту 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
15.03.2024 00:00
Дата публікації
15.03.2024 16:33
Документи висновку
15.03.2024 16:33
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-12-007340-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме: - яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? - надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Крім того, відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. З огляду на зазначене, прошу надати відповідну інформацію (пояснення): - чи укладено Хмельницькою обласною державною лікарнею ветеринарної медицини договір про закупівлю з Товариством з обмеженою відповідальністю «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» за результатами застосування процедури закупівлі відкриті торги за номером ID: UA-2023-12-12-007340-a? - у разі укладання даного договору надати інформацію щодо реквізитів договору та фактичного стану його виконання. Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
27.02.2024 12:50
Орган перевірки
02.03.2024 00:00
Документи повідомлення
27.02.2024 12:51
-
Відповідь
пояснення
З метою недопущення виникнення кредиторської заборгованості не було заключено договір з ТОВ "Синергія Систем", у зв'язку з тим що не було внесено зміни до паспорту бюджетної програми за КПКВК 0412020.
Рішеня
11.03.2024 16:24
Замовник
Документи повідомлення
11.03.2024 16:24
-
11.03.2024 16:28
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.12.2023 11:41
Замовник:
Хмельницька обласна державна лікарня ветеринарної медицини
Контактний телефон:
+380671709303
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.12.2023 11:41
Замовник:
Хмельницька обласна державна лікарня ветеринарної медицини
Контактний телефон:
+380671709303
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності