Показати схожі тендери
Закупівля Монітор пацієнта з модулем інвазивного контролю серцевого викиду (ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024-2023 – 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта) від Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги».
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-11-020862-a
План UA-P-2023-12-11-010986-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.12.2023 12:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 390 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 951 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.12.2023 18:09 до 19.12.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.12.2023 18:09
до 16.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.12.2023 18:09
до 16.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.12.2023 00:04
до 20.12.2023 14:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.12.2023 14:49
до 26.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.12.2023 14:49
до 27.12.2023 12:22
Період уточнень
з 11.12.2023 18:09 до 16.12.2023 00:00
Період оскарження
з 11.12.2023 18:09 до 16.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 19.12.2023 00:04 до 20.12.2023 14:49
Період кваліфікації
з 19.12.2023 00:04 до 20.12.2023 14:49
Основні параметри
Монітор пацієнта з модулем інвазивного контролю серцевого викиду (ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024-2023 – 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 390 200 грн.
Монітор пацієнта з модулем інвазивного контролю серцевого викиду (ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024-2023 – 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта)
Назва предмета закупівлі
Монітор пацієнта з модулем інвазивного контролю серцевого викиду (ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024-2023 – 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта)
Очікувана вартість
1 390 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6951,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Монітор пацієнта з модулем інвазивного контролю серцевого викиду (ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024-2023 – 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта)
Код ДК 021:2015
33195100-4 - Монітори
GMDN-2023
33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79059, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. І. Миколайчука, 9
Дата постачання по
31.12.2023 18:14
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"
Пропозиція:
1 388 860 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.12.2023 18:13
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Федорович Людмила Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Fedorovych Lyudmila
Електронна пошта
Телефон
+380322581125
Замовник
ЄДРПОУ
44496574
Назва (англійською мовою)
LVIV TERRITORIAL MEDICAL ASSOCIATION MULTIPROFILE CLINICAL HOSPITAL INTENSIVE INVENTION
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Повна назва (англійською мовою)
LVIV TERRITORIAL MEDICAL ASSOCIATION MULTIPROFILE CLINICAL HOSPITAL INTENSIVE INVENTION
Поштовий індекс
79059
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. І.Миколайчука, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Монітор пацієнта з модулем інвазивного контролю серцевого викиду (ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024-2023 – 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта)
Період вимог/скарг з 20.12.2023 14:49 по 26.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.12.2023 14:49
Довідка НАЗК
20.12.2023 14:49
-
20.12.2023 14:45
Повідомлення про рішення
19.12.2023 00:04
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-12-11-020862-a-b1
Підписаний і діє
Номер
615
1 388 860 грн.
1 298 000 грн.
З ПДВ
Підписано
26.12.2023
Строк дії договору з
26.12.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (комплект)
Монітор пацієнта з модулем інвазивного контролю серцевого викиду (ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024-2023 – 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта)
Номенклатура
Монітор пацієнта з модулем інвазивного контролю серцевого викиду (ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024-2023 – 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
GMDN-2023
33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта
Документи договору
27.12.2023 12:22
-
27.12.2023 12:20
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-30-000061
Дата створення проекту
30.01.2024 16:23
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
30.01.2024 17:12
Дата публікації висновку про результати
15.02.2024 17:54
Дата завершення усунення порушень
21.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
21.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 426-52-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.01.2024 № 7-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 січня 2024 року № 7-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2023-12-11-020862-a від 11.12.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.01.2024 00:00
Документи рішення
30.01.2024 17:12
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-12-11-010986-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.12.2023 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.12.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВІН»; рішення уповноваженої особи Замовника від 20.12.2023; повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2023; договір від 26.12.2023 № 615; пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 12.02.2024 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
15.02.2024 00:00
Дата публікації
15.02.2024 17:54
Документи висновку
15.02.2024 17:54
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Монітор пацієнта з модулем інвазивного контролю серцевого викиду (ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024-2023 – 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-020862-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (цінові пропозиції, прайс-листи від потенційних учасників посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чи виконано Договір від 26.12.2023 № 615, укладений із ТОВ «ЛІВІН», у повному обсязі? Якщо так, то надайте, будь ласка, підтверджуючі документи. Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
08.02.2024 16:27
Орган перевірки
14.02.2024 00:00
Документи повідомлення
08.02.2024 16:28
-
Відповідь
Інформація на запит
1. Щодо очікуваної вартості, то чинним законодавством не визначено перелік органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Очікувану вартість при проведенні закупівлі монітора пацієнта з модулем інвазивного контролю серцевого викиду було визначено за методом порівняння середньо ринкових цін шляхом моніторингу інформації про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників, постачальників відповідної продукції та в електронній системі закупівель ProZorro щодо аналогічного предмету закупівлі, а також шляхом отримання комерційних пропозицій (копії додаються). За основу очікуваної вартості було взято найменшу цінову пропозицію із врахуванням вартості інсталяції обладнання. 2. На виконання умов договору від 26.12.2023 № 615, відповідно до видаткової накладної від 28.12.2023 №205 ТОВ «ЛІВІН» поставлено приліжковий монітор пацієнта CSM-1502 (1 комплект) вартістю 1 388 860,0 гривень. Отже, постачальником - ТОВ «ЛІВІН» договір виконаний в повному обсязі, однак покупцем – КНП «1 територіальне медичне об’єднання» оплата по договору від 26.12.2023 № 615 за приліжковий монітор пацієнта CSM-1502 на даний час не проводилась. 2. На виконання умов договору від 26.12.2023 № 615, відповідно до видаткової накладної від 28.12.2023 №205 ТОВ «ЛІВІН» поставлено приліжковий монітор пацієнта CSM-1502 (1 комплект) вартістю 1 388 860,0 гривень. Отже, постачальником - ТОВ «ЛІВІН» договір виконаний в повному обсязі, однак покупцем – КНП «1 територіальне медичне об’єднання» оплата по договору від 26.12.2023 № 615 за приліжковий монітор пацієнта CSM-1502 на даний час не проводилась.
Рішеня
12.02.2024 11:56
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Комерційна пропозиція_3
Рішеня
12.02.2024 12:12
Замовник
Документи повідомлення
12.02.2024 12:13
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 390 200 грн.
Період подання пропозицій
до 19.12.2023 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Контактний телефон:
+380322581125
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 390 200 грн.
Період подання пропозицій
до 19.12.2023 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Контактний телефон:
+380322581125
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності