Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційні послуги, пов"язані з утриманням будинку (прибирання приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради) від Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-07-021455-a
План UA-P-2023-12-06-010247-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.03.2024 10:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 235 595 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 177.97 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.12.2023 20:39 до 15.12.2023 10:00
Завершено
Період уточнень
з 07.12.2023 20:39
до 12.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.12.2023 20:39
до 12.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.12.2023 15:44
до 22.03.2024 09:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.12.2023 11:15
до 28.03.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.03.2024 09:12
до 29.03.2024 10:04
Період уточнень
з 07.12.2023 20:39 до 12.12.2023 00:00
Період оскарження
з 07.12.2023 20:39 до 12.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 18.12.2023 15:44 до 22.03.2024 09:12
Період кваліфікації
з 18.12.2023 15:44 до 22.03.2024 09:12
Основні параметри
Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинку (прибирання приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 235 595 грн.
Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинку (прибирання приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради)
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинку (прибирання приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради)
Очікувана вартість
1 235 595 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6177,97
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.12.2023 15:15
Закінчення аукціону
18.12.2023 15:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинку (прибирання приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради)
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Благовіщенська, буд. 34
Дата постачання з
01.01.2024 00:00
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Здійснення оплати проводиться протягом 10 банківських днів після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг, при наявності бюджетних призначень на ці цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року, без нарахування штрафних санкцій. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження асигнувань на реєстраційні рахунки Замовника для розрахунків за отримані послуги. Будь-які штрафні санкції до Замовника в такому випадку не застосовуються.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ПРОФЕСІОНАЛ-СВС"
Пропозиція:
1 185 326.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ"
Пропозиція:
990 321.03 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА"
Пропозиція:
995 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.12.2023 15:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Скасування
08.02.2024 10:42
Під час проведення закупівлі встановлено таке порушення. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Поряд з цим тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону). У свою чергу, відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Згідно з частиною першою статті 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому відповідно до пункту 18 Особливостей Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Таким чином, замовник укладає договір про закупівлю з учасником-переможцем відповідно до тих вимог, які визначені у тендерній документації. Пунктом 12.11. Проєкту Договору про надання послуг (Додаток 3 до тендерної документації) визначено, що «Істотними умовами Договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна, строк дії Договору та вимога щодо внесення забезпечення виконання Договору. Пунктом 13.1. Проєкту Договору про надання послуг (Додаток 3 до тендерної документації) визначено: «Цей Договір набирає чинності з 01.01.2024 та діє до 31.12.2024 включно, а в частині розрахунків Договір діє до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань за цим Договором». Максимальний та мінімальний строк укладення договору визначає пункт 46 Особливостей про закупівлю. Так, не можна укладати договір про закупівлю раніше ніж через 5 календарних днів з дня оприлюднення в системі Прозорро повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, строк дії договору є істотною умовою договору та станом на 07.02.2024 не може бути підписаний та набрати чинності з 01.01.2024, (як зазначено в тендерній документації). Зміна строку дії договору – є зміною істотних умов договору, Змінити істотні умови договору на цьому етапі закупівлі неможливо. Крім того, за статтею 164-14 КпАП, укладення з учасником-переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, або ж внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених Законом, караються адміністративним штрафом. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, закупівля підлягає відміні.
08.02.2024 10:44
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кочеткова Світлана Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380671771593
Замовник
ЄДРПОУ
37459114
Повна назва
Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Благовіщенська, буд. 34
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинку (прибирання приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради)
Період вимог/скарг з 22.12.2023 11:15 по 28.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
АДМІНІСТРАЦІЯ ХОЛОДНОГІРСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 22 грудня 2023 року м. Харків № 78 уповноважена особа Кочеткова С.О. – заступник голови адміністрації району з організаційних питань, відповідальна особа за публічні закупівлі товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану, розглянула наступні питання ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про відхилення тендерної пропозиції учасника – ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ» (далі – Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі: Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинку (прибирання приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради), код: 90910000-9 – Послуги з прибирання за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник (далі – Закупівля), ідентифікатором: UA-2023-12-07-021455-a. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ПЕРШОГО ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 з урахуванням пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розмістив 19.12.2023 о 19 год. 18 хв. повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в інформаціїї та документах, що подані Учасником ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ» по закупівлі у тендерній пропозиції та, подання яких передбачалося тендерною документацією згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» і Особливостями Для усунення невідповідностей, зазначених у п. 5 ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, заповнити зі своєї сторони наступні пункти та розділи проєкту договору про закупівлю: - у п. 2.1. проєкту договору необхідно зазначити тариф за 1,0 кв м. площі; - заповнити Додаток 2 до проєкту Договору «РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ПОСЛУГИ ЗА МІСЯЦЬ»; - заповнити зі своєї сторони розділ 15 проєкту Договору, Додаток 1, Додаток 2 зі сторони Учасника («Виконавця»); - заповнити п. 13.4. проєкту Договору «Виконавець є платником: ___________»; - привести у відповідність зазначену вартість послуг за один календарний місяць (83041,58 грн) та ціну Договору 996499,00 грн; так як 83041,58 грн (тариф за місяць) * 12 (місяців) ? 996499,00 грн (ціна Договору) - з двох варіантів пункту 13.11 Договору залишити той, що відповідає дійсності. 20.12.2012 Учасником завантажено в електрону систему уточнені документи, у тому числі проєкт договору, в якому залишилився не заповненим п. 13.4 проєкту договору, а під час заповнення інших пунктів проєкту договора зроблені помилкові розрахунки. В заповненому Додатоку 2 до проєкту Договору «РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ПОСЛУГИ ЗА МІСЯЦЬ» Учасником зазначено вартість експлуатаційної послуги, пов’язаної з утриманням будинку (прибирання приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради) за 1 кв м. площі – в розмірі 26,65 грн, а в розділі 2 «ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» до проєкту Договора Учасником зазначено тариф – 319,800706033376 (~ 319,80) грн, без ПДВ за 1,0 кв м. Крім того, Учасником у проєкті договора зазначено, що «вартість послуг за один календарний місяць складає: 83041,5833333333 (~ 83041,58) грн, без ПДВ, але з урахуванням тарифу за 1 кв м. площі - 26,65 грн (що зазначено учасником у Додатку 2 до проєкту договора) вартість послуг за один календарний місяць складатиме: 26,65 грн за 1,0 кв м. площі Х 3116,0 кв м = 83041,40 грн, без ПДВ, тобто на 0,18 грн менше. Якщо для розрахунку вартості Послуг за один календарний місяць взяти тариф за 1 кв м. площі, зазначений Учасником в розділі 2 проєкту Договора 319,800706033376 (~ 319,80) грн, без ПДВ за 1,0 кв м, то вартість послуги за місяць буде дорівнювати: ~ 319,80 грн Х 3116,0 кв м = 996496,80 грн за один календарний місяц, що також не відповідає вартості послуг за місяць, зазначеної Учасником у проєкті договора, та у разі застосування цього тарифу – ціна договору буде перевищувати в декілька разів очікувану вартість предмета закупівлі, що суперечить вимогам Частини 1 Розділу 5 Тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. Зазначена Учасником ціна проєкта договора також розрахована помилково: 83041,58 грн за місяць (зазначено Учасником) Х 12 місяців = 996498,96 грн, а в проєкті договора Учасник зазначив ціну Договора 996499,00 грн. Крім того, підчас заповнення проєкту Договора учасником зазначено тарифи за 1 кв м площі (~ 319,80) грн та вартість послуги за один календарний місяць (~ 83041,58) грн перед числом з позначкою «~» (тильда), що означає: «примірно», «приблизно». Зазначені в проєкті Договору тариф за 1 кв м площі та вартість послуги за один календарний місяць не можуть бути «приблизними», а повинні бути чітко зазначені. Таким чином, по п’ятому пункту вимог Учасник не виконав вимоги тендерної документації згідно з Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та учасник не виконав вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. Для усунення невідповідностей, зазначених у п. 7 ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, виправити невідповідності щодо підпису тендерної пропозиції - КЕП фізичної особи. Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачена вимога, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 03.03.2020 року № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП), тобто після внесення інформації в електронні поля на неї накладається: Якщо учасником є юридична особа: - КЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, або КЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її. Якщо учасником є фізична особа-підприємець: - КЕП фізичної особи. (Довідково: в тендерній документації було надано визначення терміну КЕП, перелічені відповідні нормативні документи та зазначено, що під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Якщо замовник прописав у Тендерній документації вимогу про те, що учасники повинні підписати Тендерну пропозицію КЕП, таку вимогу треба виконувати. Крім того, у Учасника була можливість звертатися до замовника, у визначений законодавством термін, з пропозицією внести відповідні зміни до тендерної документації. Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, а також завантаження 20.12.2023 в електрону систему уточнених документів, особою, яка має повноваження щодо підпису документів використано УЕП (тип підпису – удосконалений, тип носія незахищений), що є порушенням вимог тендерної документації. Таким чином, по сьомому пункту вимог Учасник не виконав вимоги тендерної документації згідно з Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та учасник не виконав вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. Для усунення невідповідностей, зазначених у п. 1 ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан-копію оригіналу (оригіналів) документів, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для документального підтвердження цієї інформації Учасник повинен надати скан-копію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору зі скан-копією оригіналу (оригіналами) документів, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав копію договору № 1-1/2020 про надання послуг від 01.02.2020 р. та скан-копії з копій актів приймання-передачі виконаних послуг. 20.12.2023 Учасником завантажено в електрону систему уточнені документи та надано лист-роз’яснення вих. № 01 від 20.12.2023 р., в якому зазначено наступне: «мною було надано договір № 1-1/2020 про надання послуг від 01.02.2020 року та акти до такого: № 1 від 28.02.2020 року, № 2 від 31.03.2020 року та № 3 від 30.04.2020 року (файл «1-Аналогічний договір-1-1-2020 від 01.02.2020.pdf»), які є чорно-білими скан-копіями оригіналів документів, що повністю відповідають вимогам тендерної документації в цій частині.». Але відповідно до вимог, зазначених в Частині 1 Розділу 3 Тендерної документації: «Документи тендерної пропозиції, які завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій з оригіналів документів або копій**, у будь-якому форматі .pdf, .jpg, або іншому форматі, мають бути відкриті для загального доступу. Зміст та вигляд поданих учасником документів повинні відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії», таким чином вигляд скан-копії повинен відповідати оригіналу відповідного документу, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Таким чином, якщо оригінал документа має печатку, або інші позначки відповідного кольору, то й скан-копія має мати такий самий вигляд. При наданні скан-копій з копій документів, такі копії повинні бути засвідчені уповноваженою особою учасника та печаткою у разі наявності. Учасником подані акти № 1 від 28.02.2020 року, № 2 від 31.03.2020 року та № 3 від 30.04.2020 року, вигляд яких не співпадає з виглядом оригіналу та не засвідчені уповноваженою особою учасника та печаткою, що суперечить вимогам визначеним у тендерній документації Таким чином, по першому пункту вимог Учасник не виконав вимоги тендерної документації згідно з Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації та учасник не виконав вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. Для усунення невідповідностей, зазначених у п. 8 ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати скан-копію оригіналу договору, актуального на дату подання тендерної пропозиції, про передачу автомобіля, зазначеного в тендерній документації у фінансовий лізинг, а також надати документи, що підтверджують право власності на автотранспорт. Документи, які були подані учасником, що на його думку підтверджують право власності, у вигляді фотографій свідоцтва про транспортні засоби не є скан-копіями, відсутня частина документа, частина документа з зазначенням серії та номера документа закрита пальцями, тому не відповідають вимогам тендерної документації згідно з Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», згідно з якою: «Неякісно скановані документи (текст яких важко ідентифікувати, викладений не в повному обсязі тощо) до розгляду не приймаються та вважаються такими, що не подані», а також Учасником не надані документи, що підтверджують право оренди автотранспорту на весь можливий строк надання послуг. Таким чином, по восьмому пункту вимог Учасник не виконав вимоги тендерної документації згідно з Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації та учасник не виконав вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. Враховуючи вищезазначене, станом на 20.12.2023 19 год. 18 хв., Учасник ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ» не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин із моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника - ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ» підлягає відхиленню. ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ДРУГОГО ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ». 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ» в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Адміністрації Холодногірського района Харівської міської ради С.О. КОЧЕТКОВА
Документи кваліфікації
22.12.2023 11:11
-
22.12.2023 11:09
documentType.award.awardNotice
18.12.2023 15:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.12.2023 20:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.12.2023 20:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає Учаснику – ФОП РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. 1.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для документального підтвердження цієї інформації Учасник повинен надати сканкопію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору зі сканкопією оригіналу (оригіналами) документів, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. 1.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав копію договору № 1-1/2020 про надання послуг від 01.02.2020 р. та сканкопії з копій актів приймання-передачі виконаних послуг. 1.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, сканкопію оригіналу (оригіналів) документів, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі 2. 2.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: «** При наданні скан-копій з копій документів, такі копії повинні бути засвідчені уповноваженою особою учасника та печаткою у разі наявності» 2.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав не засвідчену копію договору № 1-1/2020 про надання послуг від 01.02.2020 р. 2.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, засвідчену уповноваженою особою учасника та печаткою: -копію договору № 1-1/2020 про надання послуг від 01.02.2020 р. 3. 3.1.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: «Завантажені документи повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу на офіційному бланку учасника (у разі наявності), підписані уповноваженою особою учасника на підписання тендерної пропозиції (далі – уповноважена особа), з обов’язковим зазначенням посади, прізвища та ініціалів, мати реєстраційний номер та печатку при наявності» 3.2.) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надано документи (довідки), складені у довільній формі за власним підписом та не зазначено реєстраційні номери на жодному з підготовлених власноруч документів 3.3.) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, довідки (інформації), що складені учасником в довільній формі власноручно та зазначити реєстраційні номери. 4. 4.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надати: « - довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника (або реєстраційний номер облікової картки платника податків); місцезнаходження; телефон; електронну пошту; систему оподаткування; юридичний статус; профілюючий вид діяльності; найменування банку (-ів), що обслуговують Учасника; номер(-и) поточного (-их) рахунку (-ів)». 4.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав Довідку, в якій номер телефону та електронної пошти не відповідають номеру телефона та електронній пошті, що зазначені у ВИТЯГу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань в розділі «Інформація для здійснення зв’язку», а також не зазначив відомості по батькові та не надав пояснення щодо відсутності відомостей по батькові. 4.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати пояснення щодо відсутності відомостей по батькові. Надати актуальний на день подання тендерної пропозиції ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, в якому в розділі «Інформація для здійснення зв’язку» повинні бути зазначені телефон та електронна пошта, які є актуальними на цей час та про зміну, яких потрібно обов’язково повідомляти держреєстратора. 5. 5.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено завантаження необхідних документів в тому числі «довідкою/листом у довільній формі, яка/який підтверджує ознайомлення учасника з проєктом договору, який наведено в Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору, а також надати заповнений зі своє сторони проєкт договору про закупілю»; 5.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги заповнив зі своєї сторони не всі пункти проєкту договору; 5.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, заповнити зі своєї сторони наступні пункти та розділи проєкту договору про закупівлю: - в п. 2.1. проєкту договору необхідно зазначити тариф за 1,0 кв.м. площі; - заповнити Додаток 2 до проєкту Договору «РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ПОСЛУГИ ЗА МІСЯЦЬ»; - заповнити зі своєї сторони розділ 15 проєкту Договору, Додаток 1, Додаток 2 зі сторони Учасника («Виконавця») - заповнити п. 13.4. проєкту Договору «Виконавець є платником: ___________» - привести у відповідність зазначену вартість послуг за один календарний місяць (83041,58 грн) та ціну Договору 996499,00 грн. , так як 83041,58 грн (тариф за місяць) * 12 (місяців) ? 996499,00 грн (ціна Договору) - з двох варіантів пункту 13.11 Договору залишити той, що відповідає дійсності. 6. 6.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено вимога, що «Зміст та вигляд поданих учасником документів повинні відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії» 6.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надана скан-копія посвідки на постійне проживання, в якій відскановано не всі сторінки 6.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, зробити скан-копію з усих сторінок документа – посвідки на постійне проживання . 7. 7.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачена вимога, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП), тобто після внесення інформації в електронні поля на неї накладається: Якщо учасником є юридична особа: - КЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, або КЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її. Якщо учасником є фізична особа-підприємець: - КЕП фізичної особи. (Довідково: в тендерній документації було надано визначення терміну КЕП, та зазначено, що під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Якщо замовник прописав в Тендерній документації вимогу про те, що учасники повинні підписати Тендерну пропозицію КЕП, таку вимогу треба виконувати. Якщо такої можливості немає — звертатися до замовника з пропозицією внести зміни до тендерної документації). 7.2) Перелік виявлених невідповідностей: Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, після внесення інформації в електронні поля підписала пропозицію: УЕП, тип підпису – удосконалений, тип носія незахищений. 7.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, виправити невідповідності щодо підпису тендерної пропозиції - КЕП фізичної особи. 8. 8.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником мають бути надані у складі пропозиції документи, що підтверджують право власності учасника на автотранспорт, який він планує залучити при наданні послуги. У разі оренди, надати документи (копії), що підтверджують право оренди автотранспорту на весь можливий строк надання послуг, з наданням документів (копій), що підтверджують право власності Орендодавця на переданий в оренду автотранспорт. 8.2) Перелік виявлених невідповідностей: Під час подання тендерних пропозицій на виконання зазначеного питання надано договір оренди транспортних засобів № 12/2023 від 01 грудня 2023 р., строком дії до 31 грудня 2024 року (п. 3.1 Договору оренди), укладений з ТОВ «БІЗНЕС БАЛАНС» та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. За підсумками перевірки відомостей, зазначених в договорі оренди транспортних засобів на загальнодоступному сайті АвтоНомера (https://ua.carplates.app/number/KA9114BE) з’ясовано, що стосовно Транспортного засобу, зазначеного в Договорі Оренди наявний наступний запис: «ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЯ ТЗ ЗА ДОГОВОРОМ ФІНАНСОВОГО ЛІЗИНГУ». Враховуючи викладене, автомобіль, зазначений в договорі оренди знаходиться у фінансовому лізингу. У ст. 1 Закону України «Про фінансовий лізинг» дано визначення поняттю фінансовий лізинг це - вид правових відносин, за якими лізингодавець зобов’язується відповідно до договору фінансового лізингу на строк та за плату, визначені таким договором, передати лізингоодержувачу у володіння та користування як об’єкт фінансового лізингу майно, що належить лізингодавцю на праві власності та набуте ним без попередньої домовленості із лізингоодержувачем, або майно, спеціально придбане лізингодавцем у продавця (постачальника) відповідно до встановлених лізингоодержувачем специфікацій та умов, а також, які передбачають при цьому додержання принаймні однієї з ознак (умов) фінансового лізингу, передбачених пунктами 1-4 частини першої статті 5 цього Закону. Таким чином, власником весь термін фінансового лізингу залишається лізингодавець, лізіигоодержувач отримує право користування на авто, а не право власності. Крім того в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань відсутні відомості стосовно того, що ТОВ «БІЗНЕС БАЛАНС» є фінансовою установою та має право надавати послуги фінансового лізингу. Враховуючи викладене, в тендерній пропозиції відсутні документи (копії), що підтверджують право власності Орендодавця на переданий в оренду автотранспорт. Крім того, вимагалося у разі оренди автотранспорту, надати документи (копії), що підтверджують право оренди автотранспорту на весь можливий строк надання послуг. Строк дії договору оренди автотранспорту – до 31.12.2024 року. У разі продовження строку дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2025 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, договір оренди автотранспорту на цей час діяти не буде, що не відповідає вимогам тендерної документації 8.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати сканкопію оригіналу договору, актуального на дату подання тендерної пропозиції, про передачу автомобіля, зазначеного в тендерній документації у фінансовий лізинг, а також надати документи, що підтверджують право власності на автотранспорт 9. 9.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 3 Додатка 1 до тендерної документації визначені інші документи, які повинен надати учасник, зокрема «п.3.2 Для учасника – фізичної особи підприємця: Виписку (Витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати Виписку (Витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». 9.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав скан-копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців 9.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, сканкопію оригіналу Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, яка є актуальною на дату подання тендерної пропозиції 10. 10.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для документального підтвердження цієї інформації Учасник повинен надати сканкопію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору зі сканкопією оригіналу (оригіналів) документів, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. 10.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав копію договору № 1-1/2020 про надання послуг від 01.02.2020 р. та Додаток 1 до зазначеного Договору, але в тексті Додатка 1 зазначено, що даний Додаток є Додатком до Договору № 01/06/2019 від 01.06.2019. 10.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, сканкопію оригіналу або копію Договору № 01/06/2019 від 01.06.2019.
Створено
19.12.2023 19:18
Надати до
20.12.2023 19:18
Період вимог/скарг з 25.12.2023 10:33 по 31.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Замовник розмістив 22.12.2023 о 16 год. 26 хв. повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в інформаціїї та документах, що подані Учасником ТОВ «ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА» по закупівлі у тендерній пропозиції та, подання яких передбачалося тендерною документацією згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» і Особливостями. Для усунення невідповідностей, зазначених у п. 1 ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку, які є чинними на дату подання тендерної пропозиції. Для усунення невідповідностей, зазначених у п. 2 ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати документи (копії), що підтверджують право оренди автотранспорту, зазначеного Учасником у тендерній пропозиції, на весь можливий строк надання послуг. Для усунення невідповідностей, зазначених у п. 3 ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, заповнити зі своєї сторони заповнити п. 13.4. проєкту Договору «Виконавець є платником: ___________», а також привести у відповідність інформацію, зазначену в п. 8 Додатку 2 (РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ПОСЛУГ ЗА МІСЯЦЬ) Договору, де зазначено «Єдиний податок за ставкою – 5%» з інформацією, зазначеною Учасником у листі–роз’ясненні щодо сплати податків (вих. № 14/9 від 14.12.2023 р.) та в Формі «Загальні відомості про учасника» (вих. № 14/3 від 14.12.2023 р.), відповідно до яких Учасник є платником єдиного податку 3-ої групи по ставці 2%. Для усунення невідповідностей, зазначених у п. 4 ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати документи, що підтверджують право власності учасника на автототранспорт, який він планує залучити при наданні послуги. У разі оренди, надати документи (копії), що підтверджують право оренди автотранспорту на весь можливий строк надання послуг, з наданням документів (копій), що підтверджують право власності Орендодавця на переданий в оренду автотранспорт, який буде використовуватися для підвозу технічної води. Для усунення невідповідностей, зазначених у п. 5 ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати висновок (копію) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на рідке мило, яке буде використовувати під час надання послуг, сфера застосування якого дозволена в громадських закладах. По своєму составу (хімічна формула) мило можливо використовувати для будь-якого типу шкіри, воно не повинно викликати алергічних реакцій та подразнень. Крім зазначеного Учасник може надати і інші документи (копії) які підтверджують безпечність його використання». Станом на 23.12.2023 16 год. 26 хв., Учасник ТОВ «ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА» не виправив виявлені (вищезазначені) Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин із моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника – ТОВ «ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА» підлягає відхиленню.
Документи кваліфікації
25.12.2023 10:31
-
25.12.2023 10:29
documentType.award.awardNotice
22.12.2023 11:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.12.2023 20:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.12.2023 20:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає Учаснику – ТОВ «ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. 1.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Розділу 3 Додатка 1 до тендерної документації визначено Учасник повинен надати Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість. Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. 1.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав Витяг № 1064 з реєстру платників єдиного податку, дата формування витягу – 06.01.2022, в якому зазначено: «Примітка. Витяг є чинним до внесення змін до реєстру платників єдиного податку. Якщо до реєстру платників єдиного податку внесено зміни щодо відомостей, які зазначені у витягу, витяг втрачає чинність». Але, відповідно до законодавства, платники єдиного податку третьої групи до 31 липня 2023 року використовували спрощену систему з особливостями оподаткування (2%). ТОВ «ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА» також використовувала спрощену систему з особливостями оподаткування (2%), про що свідчать відомості зазначені в оприлюдненій ТОВ «ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА» калькуляції (згідно розрахунку в оприлюдненій калькуляції єдиний податок складає 203,64 грн, що відповідає 2 %) у закупівлі UA-2023-04-12-001359-a. Враховуючи, що Витяг № 1064 з реєстру платників єдиного податку сформовано 06.01.2022 та після цієї дати були зміни щодо ставки у відсотках до доходу, витяг втратив чинність. 1.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку, які є чинними на дату подання тендерної пропозиції. 2. 2.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником мають бути надані у складі пропозиції документи, що підтверджують право власності учасника на автотранспорт, який він планує залучити при наданні послуги. У разі оренди, надати документи (копії), що підтверджують право оренди автотранспорту на весь можливий строк надання послуг, з наданням документів (копій), що підтверджують право власності Орендодавця на переданий в оренду автотранспорт. 2.2) Перелік виявлених невідповідностей: Під час подання тендерних пропозицій на виконання зазначеної вимоги Учасником надано договір оренди автомобіля № 23-11/2023 від 23 листопада 2023 р., строком дії до 31 грудня 2024 року (п. 10.1 Договору оренди автомобіля), укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «КЛІНІНГ ПРО» та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Крім того, необхідно було надати документи (копії), що підтверджують право оренди автотранспорту на весь можливий строк надання послуг. Строк дії договору оренди автотранспорту – до 31.12.2024 року. У Додатку 3 до тендерної документації, у пункті 12.12.6 зазначено: «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону (пп.8 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), а саме дія Договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку». Таким чином, у разі продовження строку дії Договору Замовником на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2025 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, договір оренди автомобіля на цей час втратить дію, ніяких додаткових угод про продовження строку договору оренди автомобіля не надано, що не відповідає вимогам, визначеним у Розділі 1 Додатка 1 до тендерної документації. 2.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати документи (копії), що підтверджують право оренди автотранспорту, зазначеного Учасником в тендерній пропозиції, на весь можливий строк надання послуг. 3. 3.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено завантаження необхідних документів у тому числі «довідкою/листом у довільній формі, яка/який підтверджує ознайомлення учасника з проєктом договору, який наведено в Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору, а також надати заповнений зі своє сторони проєкт договору про закупілю»; 3.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги заповнив зі своєї сторони не всі пункти проєкту договору, та відомості зазначені в Додатку 2 до проєкту Договору стосовно ставки платника єдиного податку не співпадають з відомостями стосовно ставки платника єдиного податку, зазначеного Учасником в листі–роз’ясненні щодо сплати податків (вих. № 14/9 від 14.12.2023 р.) та в Формі «Загальні відомості про учасника» (вих. № 14/3 від 14.12.2023 р.). 3.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, заповнити зі своєї сторони заповнити п. 13.4. проєкту Договору «Виконавець є платником: ___________», а також привести у відповідність інформацію, зазначену в п. 8 Додатку 2 (РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ПОСЛУГ ЗА МІСЯЦЬ) Договору, де зазначено «Єдиний податок за ставкою – 5%» з інформацією, зазначеною Учасником у листі–роз’ясненні щодо сплати податків (вих. № 14/9 від 14.12.2023 р.) та в Формі «Загальні відомості про учасника» (вих. № 14/3 від 14.12.2023 р.), відповідно до яких Учасник є платником єдиного податку 3-ої групи по ставці 2%. 4. 4.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Частиною 6 Додатка 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) до тендерної документації передбачено: «У зв’язку з військовим вторгненням з боку російської федерації, у випадках аварійного відключення тривалий час (8 годин і більше) водопостачання, учасник повинен забезпечити своєчасний (не пізніше 8 годин, або наступного робочого дня, після настання такої події) підвіз технічної води, власним (орендованим) автотранспортом, у власній (орендованій) тарі в достатньому об’ємі, але не менше 100 літрів на 1 (одну) санітарну кімнату, на 1 (один) робочий день». 4.2) Перелік виявлених невідповідностей: Під час подання тендерних пропозицій на виконання зазначеної вимоги Учасником надано договір оренди автомобіля № 23-11/2023 від 23 листопада 2023 р., строком дії до 31 грудня 2024 року (п. 10.1 Договору оренди автомобіля), укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «КЛІНІНГ ПРО», в якому в п. 2.1. Договору зазначено: «Автомобіль, що орендується, буде використовуватися Орендарем для службових поїздок персоналу останнього». 4.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати документи, що підтверджують право власності учасника на автототранспорт, який він планує залучити при наданні послуги. У разі оренди, надати документи (копії), що підтверджують право оренди автотранспорту на весь можливий строк надання послуг, з наданням документів (копій), що підтверджують право власності Орендодавця на переданий в оренду автотранспорт, який буде використовуватися для підвозу технічної води. 5. 5.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) до тендерної документації передбачено: «Учасник надає у складі пропозиції висновок (копію) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на рідке мило, яке буде використовувати під час надання послуг, сфера застосування якого дозволена в громадських закладах. По своєму составу (хімічна формула) мило можливо використовувати для будь-якого типу шкіри, воно не повинно викликати алергічних реакцій та подразнень. Крім зазначеного учасник може надати і інші документи (копії) які підтверджують безпечність його використання.». 5.2) Перелік виявлених невідповідностей: Під час подання тендерних пропозицій на виконання зазначеної вимоги Учасником надано ВИСНОВОК державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 09.04.2020 року № 12.2-18-1/7594, в якому зазначено: «Особам, які страждають від алергічних захворювань, або особам з підвищеною чутливістю шкіри не використовувати засоби без попереднього тестування або консультації лікарем.», що не відповідає вимогам визначеним у Додатку 2 до тендерної документації. 5.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати висновок (копію) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на рідке мило, яке буде використовувати під час надання послуг, сфера застосування якого дозволена в громадських закладах. По своєму составу (хімічна формула) мило можливо використовувати для будь-якого типу шкіри, воно не повинно викликати алергічних реакцій та подразнень. Крім зазначеного учасник може надати і інші документи (копії) які підтверджують безпечність його використання».
Створено
22.12.2023 16:26
Надати до
23.12.2023 16:26
Період вимог/скарг з 25.12.2023 14:39 по 31.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.12.2023 14:39
Довідка НАЗК
25.12.2023 14:38
-
25.12.2023 14:37
documentType.award.awardNotice
25.12.2023 10:33
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 01.03.2024 11:32 по 07.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.03.2024 11:32
Довідка НАЗК
01.03.2024 11:31
-
documentType.award.awardNotice
05.02.2024 15:19
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 19.03.2024 9:10 по 25.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Відповідно до п. 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи від 01 березня 2024 року, відповідно до протоколу № 40 (з урахуванням рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 401-р/пк-пз від 08.01.2024) визначено учасника – ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ» переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 01 березня 2024 року. Відповідно до п. 49 Особливостей «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється». Відповідно до частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Пунктом 5 Розділу 6 Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання забезпечення виконання договору, а саме: «5.1. Замовник вимагає внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі у виді грошового покриття (грошових коштів), які повинні бути перераховані на рахунок Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради, у розмірі 5% від загальної суми вартості договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен надати Замовнику копію платіжного доручення або іншого розрахункового документа про перерахування коштів у розмірі 5% вартості договору про закупівлю на рахунок Замовника із призначенням платежу «забезпечення виконання договору про закупівлю Експлуатаційних послуг, пов’язаних з утриманням будинку (прибирання приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради)», завіреного установою банку, що його видала. 5.5. Ненадання учасником-переможцем документального підтвердження забезпечення виконання договору про закупівлю, або надання таких документів із порушенням вимог тендерної документації, буде розцінене як відмова переможця від укладання договору». Учасник-переможець – ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ», якого визнано переможцем Закупівлі, станом на 19.03.2024 не надав забезпечення виконання договору про закупівлю (а також не надав документальне підтвердження забезпеченням виконання договору про закупівлю). Ненадання Учасником-переможцем – ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ» забезпечення виконання договору про закупівлю унеможливило укладання договору про надання Експлуатаційних послуг, пов’язаних з утриманням будинку (прибирання приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради) з ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ». Згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.12.2023 20:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.12.2023 20:37
Період вимог/скарг з 20.03.2024 17:24 по 26.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
З метою виправлення помилки інформаційно-телекомунікаційної системи E-TENDER після виконання рішення Комісії повторно оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА», відповідно до протоколу № 81 від 25.12.2023: «Станом на 23.12.2023 16 год. 26 хв., Учасник ТОВ «ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА» не виправив виявлені (вищезазначені) Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин із моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника – ТОВ «ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА» підлягає відхиленню». Проте, Електронна система закупівель пропонує створити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та без цієї дії технічно не дозволяє відхилити тендерну пропозицію учасника - ТОВ «ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА» відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Створення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей є порушенням вимог, визначених пунктом 43 Особливостей, відповідно до якого Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Враховуючи викладене та технічні можливості інформаційно-телекомунікаційної системи E-TENDER, підчас повторного оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА» зазначено підставу для відхилення учасника: «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та підлягає відхиленню (абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей)» Повторний розгляд тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА» не проводився.
Документи кваліфікації
20.03.2024 17:14
-
19.03.2024 09:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.12.2023 20:37
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.12.2023 20:37
Період вимог/скарг з 22.03.2024 9:12 по 28.03.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.03.2024 09:12
Довідка НАЗК
22.03.2024 09:12
-
documentType.award.awardNotice
20.03.2024 17:24
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2023-12-07-021455-a-b3
Підписаний і діє
Номер
14/2024
1 185 326.4 грн.
1 185 326.4 грн.
З ПДВ
Підписано
29.03.2024
Строк дії договору з
29.03.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинку (прибирання приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради)
Номенклатура
Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинку (прибирання приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
29.03.2024 10:04
-
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 235 595 грн.
Період подання пропозицій
до 15.12.2023 10:00
Замовник:
Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради
Контактний телефон:
380671771593
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 235 595 грн.
Період подання пропозицій
до 15.12.2023 10:00
Замовник:
Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради
Контактний телефон:
380671771593
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності