Зміст
АДМІНІСТРАЦІЯ ХОЛОДНОГІРСЬКОГО РАЙОНУ
ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
22 грудня 2023 року м. Харків № 78
уповноважена особа Кочеткова С.О. – заступник голови адміністрації району з організаційних питань, відповідальна особа за публічні закупівлі товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану, розглянула наступні питання
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про відхилення тендерної пропозиції учасника – ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ» (далі – Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі: Експлуатаційні послуги, пов'язані з утриманням будинку (прибирання приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради), код: 90910000-9 – Послуги з прибирання за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник (далі – Закупівля), ідентифікатором: UA-2023-12-07-021455-a.
2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ПЕРШОГО ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 з урахуванням пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
(із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції щодо Закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розмістив 19.12.2023 о 19 год. 18 хв. повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в інформаціїї та документах, що подані Учасником ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ» по закупівлі у тендерній пропозиції та, подання яких передбачалося тендерною документацією згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» і Особливостями
Для усунення невідповідностей, зазначених у п. 5 ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, заповнити зі своєї сторони наступні пункти та розділи проєкту договору про закупівлю:
- у п. 2.1. проєкту договору необхідно зазначити тариф за 1,0 кв м. площі;
- заповнити Додаток 2 до проєкту Договору «РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ПОСЛУГИ ЗА МІСЯЦЬ»;
- заповнити зі своєї сторони розділ 15 проєкту Договору, Додаток 1, Додаток 2 зі сторони Учасника («Виконавця»);
- заповнити п. 13.4. проєкту Договору «Виконавець є платником: ___________»;
- привести у відповідність зазначену вартість послуг за один календарний місяць (83041,58 грн) та ціну Договору 996499,00 грн;
так як 83041,58 грн (тариф за місяць) * 12 (місяців) ? 996499,00 грн (ціна Договору)
- з двох варіантів пункту 13.11 Договору залишити той, що відповідає дійсності.
20.12.2012 Учасником завантажено в електрону систему уточнені документи, у тому числі проєкт договору, в якому залишилився не заповненим п. 13.4 проєкту договору, а під час заповнення інших пунктів проєкту договора зроблені помилкові розрахунки.
В заповненому Додатоку 2 до проєкту Договору «РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ПОСЛУГИ ЗА МІСЯЦЬ» Учасником зазначено вартість експлуатаційної послуги, пов’язаної з утриманням будинку (прибирання приміщень Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради) за 1 кв м. площі – в розмірі 26,65 грн, а в розділі 2 «ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» до проєкту Договора Учасником зазначено тариф – 319,800706033376 (~ 319,80) грн, без ПДВ за 1,0 кв м.
Крім того, Учасником у проєкті договора зазначено, що «вартість послуг за один календарний місяць складає: 83041,5833333333 (~ 83041,58) грн, без ПДВ, але з урахуванням тарифу за 1 кв м. площі - 26,65 грн (що зазначено учасником у Додатку 2 до проєкту договора) вартість послуг за один календарний місяць складатиме:
26,65 грн за 1,0 кв м. площі Х 3116,0 кв м = 83041,40 грн, без ПДВ, тобто на 0,18 грн менше.
Якщо для розрахунку вартості Послуг за один календарний місяць взяти тариф за
1 кв м. площі, зазначений Учасником в розділі 2 проєкту Договора 319,800706033376 (~ 319,80) грн, без ПДВ за 1,0 кв м, то вартість послуги за місяць буде дорівнювати:
~ 319,80 грн Х 3116,0 кв м = 996496,80 грн за один календарний місяц, що також не відповідає вартості послуг за місяць, зазначеної Учасником у проєкті договора, та у разі застосування цього тарифу – ціна договору буде перевищувати в декілька разів очікувану вартість предмета закупівлі, що суперечить вимогам Частини 1 Розділу 5 Тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. Зазначена Учасником ціна проєкта договора також розрахована помилково:
83041,58 грн за місяць (зазначено Учасником) Х 12 місяців = 996498,96 грн, а в проєкті договора Учасник зазначив ціну Договора 996499,00 грн.
Крім того, підчас заповнення проєкту Договора учасником зазначено тарифи за 1 кв м площі (~ 319,80) грн та вартість послуги за один календарний місяць (~ 83041,58) грн перед числом з позначкою «~» (тильда), що означає: «примірно», «приблизно». Зазначені в проєкті Договору тариф за 1 кв м площі та вартість послуги за один календарний місяць не можуть бути «приблизними», а повинні бути чітко зазначені.
Таким чином, по п’ятому пункту вимог Учасник не виконав вимоги тендерної документації згідно з Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та учасник не виконав вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією.
Для усунення невідповідностей, зазначених у п. 7 ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, виправити невідповідності щодо підпису тендерної пропозиції - КЕП фізичної особи.
Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачена вимога, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 03.03.2020 року № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП), тобто після внесення інформації в електронні поля на неї накладається:
Якщо учасником є юридична особа:
- КЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі,
або КЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її.
Якщо учасником є фізична особа-підприємець:
- КЕП фізичної особи.
(Довідково: в тендерній документації було надано визначення терміну КЕП, перелічені відповідні нормативні документи та зазначено, що під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Якщо замовник прописав у Тендерній документації вимогу про те, що учасники повинні підписати Тендерну пропозицію КЕП, таку вимогу треба виконувати. Крім того, у Учасника була можливість звертатися до замовника, у визначений законодавством термін, з пропозицією внести відповідні зміни до тендерної документації.
Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, а також завантаження 20.12.2023 в електрону систему уточнених документів, особою, яка має повноваження щодо підпису документів використано УЕП (тип підпису – удосконалений, тип носія незахищений), що є порушенням вимог тендерної документації.
Таким чином, по сьомому пункту вимог Учасник не виконав вимоги тендерної документації згідно з Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та учасник не виконав вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією.
Для усунення невідповідностей, зазначених у п. 1 ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан-копію оригіналу (оригіналів) документів, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі.
Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для документального підтвердження цієї інформації Учасник повинен надати скан-копію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору зі скан-копією оригіналу (оригіналами) документів, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі.
Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав копію договору № 1-1/2020 про надання послуг від 01.02.2020 р. та скан-копії з копій актів приймання-передачі виконаних послуг.
20.12.2023 Учасником завантажено в електрону систему уточнені документи та надано лист-роз’яснення вих. № 01 від 20.12.2023 р., в якому зазначено наступне: «мною було надано договір № 1-1/2020 про надання послуг від 01.02.2020 року та акти до такого: № 1
від 28.02.2020 року, № 2 від 31.03.2020 року та № 3 від 30.04.2020 року (файл «1-Аналогічний договір-1-1-2020 від 01.02.2020.pdf»), які є чорно-білими скан-копіями оригіналів документів, що повністю відповідають вимогам тендерної документації в цій частині.».
Але відповідно до вимог, зазначених в Частині 1 Розділу 3 Тендерної документації: «Документи тендерної пропозиції, які завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій з оригіналів документів або копій**, у будь-якому форматі .pdf, .jpg, або іншому форматі, мають бути відкриті для загального доступу. Зміст та вигляд поданих учасником документів повинні відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії», таким чином вигляд скан-копії повинен відповідати оригіналу відповідного документу, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Таким чином, якщо оригінал документа має печатку, або інші позначки відповідного кольору, то й скан-копія має мати такий самий вигляд.
При наданні скан-копій з копій документів, такі копії повинні бути засвідчені уповноваженою особою учасника та печаткою у разі наявності.
Учасником подані акти № 1 від 28.02.2020 року, № 2 від 31.03.2020 року та № 3 від 30.04.2020 року, вигляд яких не співпадає з виглядом оригіналу та не засвідчені уповноваженою особою учасника та печаткою, що суперечить вимогам визначеним у тендерній документації
Таким чином, по першому пункту вимог Учасник не виконав вимоги тендерної документації згідно з Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації та учасник не виконав вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією.
Для усунення невідповідностей, зазначених у п. 8 ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати
скан-копію оригіналу договору, актуального на дату подання тендерної пропозиції, про передачу автомобіля, зазначеного в тендерній документації у фінансовий лізинг, а також надати документи, що підтверджують право власності на автотранспорт.
Документи, які були подані учасником, що на його думку підтверджують право власності, у вигляді фотографій свідоцтва про транспортні засоби не є скан-копіями, відсутня частина документа, частина документа з зазначенням серії та номера документа закрита пальцями, тому не відповідають вимогам тендерної документації згідно з
Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», згідно з якою: «Неякісно скановані документи (текст яких важко ідентифікувати, викладений не в повному обсязі тощо) до розгляду не приймаються та вважаються такими, що не подані», а також Учасником не надані документи, що підтверджують право оренди автотранспорту на весь можливий строк надання послуг.
Таким чином, по восьмому пункту вимог Учасник не виконав вимоги тендерної документації згідно з Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації та учасник не виконав вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією.
Враховуючи вищезазначене, станом на 20.12.2023 19 год. 18 хв., Учасник
ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ» не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин із моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника - ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ» підлягає відхиленню.
ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ДРУГОГО ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО
Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ».
2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника
ФОП «РЕУЦЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ» в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа Адміністрації
Холодногірського района Харівської міської ради С.О. КОЧЕТКОВА