Показати схожі тендери

Закупівля Послуги інженера-консультанта, включно з технічним наглядом по об’єкту: «Реконструкція Об’єкту 2» (ДК 021:2015: 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2023-12-07-017922-a
План UA-P-2023-12-06-006331-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.12.2023 16:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 504 400 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Послуги інженера-консультанта, включно з технічним наглядом по об’єкту: «Реконструкція Об’єкту 2» (ДК 021:2015: 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги інженера-консультанта, включно з технічним наглядом по об’єкту: «Реконструкція Об’єкту 2» (ДК 021:2015: 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва)
Код ДК 021:2015
71530000-2 - Консультаційні послуги в галузі будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Документи закупівлі
07.12.2023 16:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Каменюк Таісія Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380573367555
Замовник
ЄДРПОУ
30885376
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
Кваліфікація
Договір
UA-2023-12-07-017922-a-c1
Підписаний і діє
Номер
Н176-ТН2/23
3 504 400 грн.
3 504 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.12.2023
Строк дії договору з
06.12.2023
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги інженера-консультанта, включно з технічним наглядом по об’єкту: «Реконструкція Об’єкту 2» (ДК 021:2015: 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва)
Номенклатура
Послуги інженера-консультанта, включно з технічним наглядом по об’єкту: «Реконструкція Об’єкту 2» (ДК 021:2015: 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
07.12.2023 16:15
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-11-000149
Дата створення проекту
11.01.2024 16:44
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
12.01.2024 12:45
Дата публікації висновку про результати
26.01.2024 12:11
Дата завершення усунення порушень
01.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
03.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 315-41-81
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.01.2024 №2-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 січня 2024 року № 2-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2023-12-07-017922-a від 07.12.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.01.2024 00:00
Документи рішення
12.01.2024 12:45
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-12-06-006331-b); обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи від 06.12.2023; договір про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві, включно з технічним наглядом від 06.12.2023 № Н176-ТН2/23, укладений із ТОВ «ІНСТИТУТ РОЗБУДОВИ ТА РОЗВИТКУ»; пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 23.01.2024 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.01.2024 00:00
Дата публікації
26.01.2024 12:11
Документи висновку
26.01.2024 12:11
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги інженера-консультанта, включно з технічним наглядом по об’єкту: «Реконструкція Об’єкту 2» (ДК 021:2015: 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-07-017922-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: товариство з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ РОЗБУДОВИ ТА РОЗВИТКУ» (код ЄДРПОУ 44910632), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель? Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
19.01.2024 15:03
Орган перевірки
25.01.2024 00:00
Документи повідомлення
19.01.2024 15:03
-
Відповідь
Відповідь на запит
На Ваш запит від 19.01.2024р. щодо процедури закупівлі "Послуги інженера-консультанта, включно з технічним наглядом по об’єкту: «Реконструкція Об’єкту 2» (ДК 021:2015: 71530000-2 – Консультаційні послуги в галузі будівництва)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-07-017922-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області надає пояснення
Рішеня
23.01.2024 11:51
Замовник
Документи повідомлення
23.01.2024 11:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 504 400 грн.
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Контактний телефон:
380573367555
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 504 400 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Контактний телефон:
380573367555
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності