Показати схожі тендери

Закупівля ДРОВА ПАЛИВНІ ХВОЙНОЇ ПОРОДИ від Комунальне некомерційне підприємство "Ямпільська лікарня" Ямпільської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-12-06-012075-a
План UA-P-2023-12-05-004139-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.01.2024 12:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 185 685 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 856.85 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.12.2023 14:33 до 17.12.2023 08:00
Завершено
Період уточнень
з 06.12.2023 14:33
до 14.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.12.2023 14:33
до 14.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.12.2023 15:13
до 28.12.2023 11:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.12.2023 08:54
до 03.01.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.12.2023 11:06
до 03.01.2024 12:36
Період уточнень
з 06.12.2023 14:33 до 14.12.2023 00:00
Період оскарження
з 06.12.2023 14:33 до 14.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 18.12.2023 15:13 до 28.12.2023 11:06
Період кваліфікації
з 18.12.2023 15:13 до 28.12.2023 11:06
Основні параметри
ДРОВА ПАЛИВНІ ХВОЙНОЇ ПОРОДИ
(закупівля проводиться на 2024рік)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 185 685 грн.
Деревина дров'яна непромислового використання сосна(для опалення)
Назва предмета закупівлі
Деревина дров'яна непромислового використання сосна(для опалення)
Очікувана вартість
1 185 685 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11856,85
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.12.2023 14:38
Закінчення аукціону
18.12.2023 15:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров'яна непромислового використання сосна(для опалення)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
790.45
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
41200, Україна, Сумська область, смт.Ямпіль (та структурним підрозділам установи), вул.Незалежна,38
Дата постачання з
01.01.2024 14:38
Дата постачання по
31.07.2024 14:38
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП Ямпільський агролісгосп
Пропозиція:
1 130 199.95 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛІС ТРЕЙД"
Пропозиція:
861 590.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ОВСЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
790 450 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГАЙТИНА АЛІНА ДМИТРІВНА
Пропозиція:
711 405 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.12.2023 14:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.12.2023 14:19
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
11.12.2023 14:16
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Примаченко Ірина Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380545622511
Факс
+380545622511
Замовник
ЄДРПОУ
01981520
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Ямпільська лікарня" Ямпільської селищної ради
Поштовий індекс
41200
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
селище міського типу Ямпіль
Адреса
вулиця Незалежна, будинок 38
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров'яна непромислового використання сосна(для опалення)
Період вимог/скарг з 22.12.2023 8:54 по 28.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.12.2023 08:54
Довідка НАЗК
22.12.2023 08:54
-
19.12.2023 13:54
-
18.12.2023 15:14
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 28.12.2023 10:09 по 03.01.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Відмова від підписання Договору.
Документи кваліфікації
28.12.2023 10:09
-
28.12.2023 10:08
-
28.12.2023 09:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2023 14:33
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.12.2023 14:33
Період вимог/скарг з 28.12.2023 11:06 по 03.01.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.12.2023 11:06
Довідка НАЗК
28.12.2023 11:06
-
28.12.2023 11:05
-
28.12.2023 10:24
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-12-06-012075-a-a2
Підписаний і діє
Номер
03/01
790 450 грн.
790 450 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.01.2024
Строк дії договору з
03.01.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
790.45 (метри кубічні)
Деревина дров'яна непромислового використання сосна(для опалення)
Номенклатура
Деревина дров'яна непромислового використання сосна(для опалення)
Кількість
790.45
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
1 000
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 липня 2024 р.
Документи договору
03.01.2024 12:35
-
03.01.2024 12:36
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-02-08-000054
Дата створення проекту
08.02.2024 14:50
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.02.2024 18:28
Дата публікації висновку про результати
28.02.2024 18:13
Дата завершення усунення порушень
14.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
01.03.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 645-87-21
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.02.2024 № 9-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-12-06-012075-a 06.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.02.2024 00:00
Документи рішення
08.02.2024 18:28
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності та достовірності відображення інформації у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Ямпільська лікарня» Ямпільської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 05.12.2023 № 14 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення від 19.12.2023 № 16 про визначення ФОП Гайтина Аліна Дмитрівна переможцем закупівлі, інформація оприлюднена в електронній системі закупівель 22.12.2023 щодо відмови ФОП Гайтина Аліна Дмитрівна у підписанні договору, тендерну пропозицію ФОП Овсюк Олександр Миколайович, протокольне рішення від 28.12.2023 № 17, повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2023, договір про закупівлю товарів від 03.01.2024 № 03/01, укладений Замовником з ФОП Овсюк Олександр Миколайович, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 03.01.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 20.02.2024. Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено, що Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 11.12.2023 о 14:16 год. оприлюднено тендерну документацію (попередню версію тендерної документації оприлюднено 06.12.2023 о 14:33 год.). Проте, Замовником, в порушення вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, разом із змінами в тендерній документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться. Згідно з пунктом 9 статті 10 Закону інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення. Також, відповідно до інформації та документів оприлюднених Замовником в електронній системі закупівель, відсутня будь-яка інформація про відхилення тендерної пропозиції ФОП Гайтина Аліна Дмитрівна, чим порушено пункт 9 статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей та пункту 9 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності та достовірності відображення інформації у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.02.2024 00:00
Дата публікації
28.02.2024 18:13
Документи висновку
28.02.2024 18:13
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Наказ про оголошення догани з метою недопущення вчинення нового порушення.
Дата публікації
13.03.2024 14:46
Документи інформації про усунення порушення
13.03.2024 14:46
-
13.03.2024 14:50
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДРОВА ПАЛИВНІ ХВОЙНОЇ ПОРОДИ», код ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина, очікуваною вартістю 1 185 685,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-012075-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Які зміни внесено до тендерної документації та додатків до тендерної документації, оприлюднені в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 11.12.2023 о 14:16 год., у порівнянні з версіями тендерної документації та додатками до тендерної документації, оприлюднені 06.12.2023 о 14:33 год. та 11.12.2023 о 14:13 год.? 3. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації? 4. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товарів від 03.01.2024 № 03/01, укладеного з ФОП ОВСЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
16.02.2024 12:22
Орган перевірки
22.02.2024 00:00
Документи повідомлення
16.02.2024 12:24
-
Відповідь
Пояснення
Пояснення що до проведення моніторингу процедури закупівлі «Дрова паливні хвойної породи», код ДК 021: 2015: 03410000-7Деревина. Очікувана вартість закупівлі 1185685,00грн. згідно розрахунків до бюджетного запиту доведений до установи фінансовим відділом на 2024рік по ціні 1500,00грн. за 1куб.метр. Також був запит що до ціни по Державному спеціалізованому підприємству «Ліси України» філія «Свеське лісове господарство». , була ними надана калькуляція. Технічні та якісні вимоги закупівлі розроблялися для котлів які встановлені в установі та закупівлі якісної продукції. Перелік змін не оприлюднився з технічних причин була допущена помилка уповноваженою особою. Так як це виявлене порушення не можливо виправити було прийняте рішення накласти на уповноважену особу дисциплінарне стягнення у вигляді догани.
Рішеня
20.02.2024 10:43
Замовник
Документи повідомлення
20.02.2024 10:44
-
Відповідь
Роз'яснення щодо висновку
Зобов`язання замовника усунути у встановленому законодавством порядку порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення.
Висновку
04.03.2024 16:06
Замовник
Документи повідомлення
04.03.2024 16:10
-
Запит
Роз'яснення до висновку
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) здійснено моніторинг процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Дрова паливні хвойної породи», очікуваною вартістю 1 185 685,00 грн (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-012075-a), проведеної Комунальним некомерційним підприємством «Ямпільська лікарня» Ямпільської селищної ради (далі – Замовник). Замовники, що користуються електронною системою закупівель PROZORRO повинні керуватися Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості). Пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону № 922 визначено, що у висновку обов’язково зазначаються, зокрема, зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року № 552, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 року за №958/35241 (далі - Порядок № 552), у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 констатуючої частини висновку має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення. Таким чином, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення. Між тим, ані Закон № 922-VIII, ані Порядок № 552, не визначають у який саме спосіб замовник повинен усунути виявлені порушення. З цього слідує, що орган державного фінансового контролю на власний розсуд визначає спосіб усунення виявлених порушень. Разом з тим, задля попередження вчинення замовником нового порушення вимог законодавства контролюючий орган, визначаючи спосіб усунення порушень, повинен чітко зазначити, які саме дії (конкретний захід) повинен вжити замовник для усунення порушень. Аналогічний правовий висновок сформовано Верховним Судом у постанові від 15 червня 2023 року у справі №160/15844/22. У висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов'язало Комунальне некомерційне підприємство «Ямпільська лікарня» Ямпільської селищної ради вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Отже, Управлінням визначено чіткий спосіб усунення виявлених порушень у вигляді притягнення до відповідальності осіб, якими допущенні вказані порушення. Водночас, цей спосіб є превентивним заходом, що не вимагає розірвання договірних відносин з переможцем процедури закупівлі та спрямований на попередження у подальшому можливого порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей та пункту 9 статті 10 Закону. Аналогічні висновки висловив Верховний Суд у постановах від 09.11.2023 (справа № 160/7811/22), від 30.11.2023 (справа № 160/20811/22), від 02.11.2023 (справа № 160/15741/22).
Висновку
12.03.2024 10:43
Орган перевірки
Документи повідомлення
12.03.2024 10:43
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 185 685 грн.
Період подання пропозицій
до 17.12.2023 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Ямпільська лікарня" Ямпільської селищної ради
Контактний телефон:
+380545622511
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 185 685 грн.
Період подання пропозицій
до 17.12.2023 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Ямпільська лікарня" Ямпільської селищної ради
Контактний телефон:
+380545622511
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності