Закупівля Медичні матеріали, згідно коду ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (33141770-8 Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини ) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
33141770-8 -
Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини
GMDN-2023
46059
Кістковий цемент, що містить лікувальні засоби
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61037, Україна, Харківська область, Харків, проспект Героїв Харкова, будинок 195
Дата постачання по
22.12.2023 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі видаткової накладної, при наявності фінансування. Датою оплати є дата зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2023 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2023 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2023 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2023 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2023 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2023 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2023 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2023 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.11.2023 16:38
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Пропозицію УЧАСНИКА щодо закупівлі визнати такою, що відповідає вимогам Замовника. Визначити переможцем та прийняли рішення про намір укласти договір з УЧАСНИКОМ щодо закупівлі UA-2023-11-24-015709-a. Оприлюднити рішення про намір укласти договір в електронній системі закупівель.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Медичні матеріали, згідно коду ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (33141770-8 Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини )
Тендер:
UA-2023-11-24-015709-a
Тип:
вимога
За тендером
UA-2023-11-24-015709-a.c1
Дата:
28.11.2023 22:34
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Про усунення дискримінаційних вимог.
Ознайомлюючись із Тендерною документацією Замовника, мною було виявлено порушення законодавства щодо публічних закупівель, які порушують мої та інших учасників право на справедливу конкуренцію. Вказана документація містить вимоги, що суперечать принципам закупівель, визначеним у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". З цієї причини, я звертаю Вашу увагу на дискримінаційні вимоги тендерної документації та прошу їх усунути.
1. Відповідно Додатку 3 до тендерної документації , ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Замовник проводить закупівлю 7-ми найменувань одним Лотом.
Згідно з постановою КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753 "Про затвердження Технічного регламенту медичних виробів", кістковий цемент віднесений до групи 17 "Інші медичні вироби, не включені до інших груп", а кісткові імпланти - до групи 18 "Імпланти".
Кістковий цемент - це матеріал, який використовується для стабілізації переломів кісток. Він складається з двох компонентів: смоли та затверджувача. Після змішування ці компоненти тверднуть і утворюють міцну структуру, яка підтримує кістку до її повного загоєння.
Кісткові імпланти - це штучні конструкції, які використовуються для заміни або відновлення втрачених або пошкоджених кісток. Вони виготовляються з різних матеріалів, таких як метал, кераміка або пластик.
Основні відмінності між кістковим цементом і кістковими імплантами полягають у наступному:
Призначення: кістковий цемент використовується для стабілізації переломів кісток, а кісткові імпланти - для заміни або відновлення втрачених або пошкоджених кісток.
Склад: кістковий цемент складається з двох компонентів: смоли та затверджувача, а кісткові імпланти - з одного компонента.
Матеріал: кістковий цемент може бути виготовлений з різних матеріалів, але найчастіше використовується цемент на основі полиметилметакрилату (ПММА), а кісткові імпланти виготовляються з металу, кераміки або пластику.
Відповідно до постанови КМУ № 753, закупівля кісткового цементу та кісткових імплантів повинна здійснюватися в окремих закупівлях. Це пов'язано з тим, що ці товари мають різні призначення, склад і матеріал виготовлення.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
2. В п. 6 Додатку 3 вказано - Набір для тарано-п'яткового-гомілковостопного артродезквання, сплав титану. Пластина має бути для артродезу гомілковостопного суглобу, ліва або права, на 4 дистальних отвори, довжиною 92мм, шириною 14мм, товщиною 4мм з набором блокуючих гвинтів діаметром 3.5мм.
Просимо вказати необхідну кількість блокуючих гвинтів діаметром 3.5мм.
3. Частина 4 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі — Закон) містить правило, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Відповідно до ч. 4. ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дослідивши технічні документи різних учасників ринку ми, як потенційні учасники закупівлі, дійшли висновку , що вимога до конкретних довжин та діаметру шпиць є дискримінаційною та такою, що штучо обмежує потенційне коло учасників, оскільки ми знайшли підтвердження вимог тільки у одного виробника Bauer’s Implants. Вважаємо, що до тендерної документації мають бути внесені зміни, або з неї мають бути виключені умови, які унеможливлюють для інших потенційних учасників участь в торгах та перемогу в торгах через ризик дискваліфікації, а саме довжину та діаметр шпиць.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі.
Шановний учасник процедури закупівлі!
Висловлюю Вам свою повагу та подяку за зацікавленість у постачанні товару згідно
№22245938: Медичні матеріали, згідно коду ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (33141770-8 Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини )
Номер у Prozorro: UA-2023-11-24-015709-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Тема:
Про усунення дискримінаційних вимог.
Детальний опис:
Ознайомлюючись із наданою Вами Вимогою повідомляю Вас про наступне:
Предметом закупівлі є товар, що обумовлено порядком визначення предмета закупівлі і регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник дійсно може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг, але це можливість надана Замовнику, якою він може скористатися. Беручи до уваги той факт, що всі 7 позицій товару зазначеного у додатку № 3 до Тендерної документації є медичними матеріалами, які використовуються для скріплення та відновлення кісток, вони зазначені за одним кодом. Також цією відповіддю висловлюємо свою повагу до Вас і вдячність за виявлений недолік, а саме необхідність внесення змін до Тендерної документації, додатків до неї та оголошення в частини внесення змін до НК024:2023 по деяким позиціям закупівлі. Ці зміни будуть внесені, згідно вимог зазначених у діючому законодавстві. Також наголошуємо, що жодним чином не вважаю дискримінаційними вимоги тендерної документації і такими, що обмежують права суб’єктів господарювання, на участь в процедурі закупівлі.
Ще раз вдячні Вам за Вашу пильність та зацікавленість.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000
грн.
Період подання пропозицій
до
08.12.2023 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ