Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування) від Комунальне підприємство "Полігон" Володимирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-24-011632-a
План UA-P-2023-11-24-003909-c link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.12.2023 14:00
Остання зміна 11.12.2023 14:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 409 336 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 093.36 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.11.2023 14:31 до 02.12.2023 11:00
Завершено
Період уточнень
з 24.11.2023 14:31
до 29.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.11.2023 14:31
до 29.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2023 11:03
до 05.12.2023 12:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2023 12:05
до 11.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.12.2023 12:05
до 11.12.2023 14:00
Період уточнень
з 24.11.2023 14:31 до 29.11.2023 00:00
Період оскарження
з 24.11.2023 14:31 до 29.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2023 11:03 до 05.12.2023 12:05
Період кваліфікації
з 02.12.2023 11:03 до 05.12.2023 12:05
Основні параметри
Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 409 336 грн.
Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)
Очікувана вартість
2 409 336 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24093,36
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
44700, Україна, Волинська область, м. Володимир, перехрестя вулиць Небесної Сотні, Князя Василька
Дата постачання по
31.05.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 банківські днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт.
Документи лота
Технічні специфікації
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЛІСКИ-БУД"
Пропозиція:
2 388 611 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.11.2023 14:36
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Толстобрюх
Електронна пошта
Телефон
+380978717612
Замовник
ЄДРПОУ
32598072
Повна назва
Комунальне підприємство "Полігон" Володимирської міської ради
Поштовий індекс
44700
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Володимир
Адреса
вул. Володимира Великого, будинок 54
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)
Період вимог/скарг з 05.12.2023 12:05 по 11.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2023 12:05
Довідка НАЗК
05.12.2023 12:05
-
05.12.2023 12:01
Звіт про оцінку
02.12.2023 11:04
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-11-24-011632-a-a1
Підписаний і діє
Номер
25112023/623
2 388 611 грн.
2 388 611 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.12.2023
Строк дії договору з
11.12.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)
Номенклатура
Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 травня 2024 р.
Документи договору
11.12.2023 14:00
-
11.12.2023 13:58
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-15-000094
Дата створення проекту
15.01.2024 14:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.01.2024 16:01
Дата публікації висновку про результати
30.01.2024 15:29
Дата завершення усунення порушень
14.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
06.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 73) 059-37-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.01.2024 № 5-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.01.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 15.01.2024 № 5-З Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель № 2 UA-2023-11-24-011632-a 24.11.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.01.2024 00:00
Документи рішення
15.01.2024 16:01
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства «Полігон» Володимирської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.11.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «ЛІСКИ-БУД» (далі – ПП «ЛІСКИ-БУД»); протокол уповноваженої особи Замовника від 05.12.2023; повідомлення про намір укласти договір; договір від 11.12.2023 № 25112023/623; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель 23.01.2023 та 26.01.2023. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 таблиці «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі в складі тендерної документації повинні надати: «Скановану копію/оригінал Статуту учасника (або іншого установчого документу) в діючій редакції з підтвердженням його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України (відмітка органу державної реєстрації на титульній сторінці/ оригінал/копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги)». Учасник ПП «ЛІСКИ-БУД» в складі тендерної пропозиції у файлі «003Статут.pdf» надав статут ПП «ЛІСКИ-БУД», який на першій сторінці містить запис про затвердження статуту засновником підприємства Полянською О.П. (рішення від 27.02.2019 № 1) та на десятій сторінці містить запис приватного нотаріуса Володимир-Волинського районного нотаріального округу Волинської області про надання послуги щодо засвідчення справжності підпису Полянської О.П., що зареєстровано в реєстрі за № 314. Разом з тим, наданий статут ПП «ЛІСКИ-БУД» не містить підтвердження його державної реєстрації. Зокрема, статут не містить відмітки органу державної реєстрації та в складі тендерної пропозиції відсутній опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ЛІСКИ-БУД» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності особу, якою допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.01.2024 00:00
Дата публікації
30.01.2024 15:29
Документи висновку
30.01.2024 15:29
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Комунальним підприємством «Полігон» Володимирської міської ради розглянуто висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо моніторингу закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)». Особу, якою допущено порушення, притягнено до дисциплінарної відповідальності (скан-копія наказу додається).
Дата публікації
05.02.2024 12:46
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання. Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
18.01.2024 16:55
Орган перевірки
24.01.2024 00:00
Документи повідомлення
18.01.2024 16:56
-
Відповідь
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» (ID: UA-2023-11-24-011632-a) надаємо наступні пояснення: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Дана закупівля проводилась за кошти місцевого бюджету (виділені КП «Полігон» відповідно до рішень Володимирської міської ради від 20.12.2022 року № 20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» та № 21/34 від 03.03.2023 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2022 року № 20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік»). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації - робочого проекту «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)», розробленої ФОП Гедз А.М., що отримала позитивну експертну оцінку (копії локальних кошторисів додаються). Очікувана вартість предмета закупівлі робіт «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації – робочого проекту (розробник – ФОП Гедз А.М). При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 3401112,00 грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» та вартості раніше виконаних робіт зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ (скановані копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та експертного звіту додаються). 2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Комунальне підприємство «Полігон» створене міською радою і діє на основі комунальної власності територіальної громади міста та виступає одержувачем бюджетних коштів та використовує вже розподілені грошові кошти. Оскільки КП «Полігон» Володимирської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту. Враховуючи зазначене таке оприлюднення на веб-сайті не здійснювалось. Додатки: 1. Локальні кошториси на будівельні роботи № 01-01-01, № 02-01-01, № 07-01-01, № 07-01-02, № 07-01-03, № 07-02-01, № 07-03-01 та об’єктний кошторис № 07-01. 2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва № 1, затверджений наказом № 94-од від 23.11.2023 р. 3. Експертний звіт № 445/03-0417/01-23 від 15 листопада 2023р.
Рішеня
23.01.2024 12:18
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань. 1. Відповідно до пункту 1 таблиці «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі в складі тендерної документації повинні надати: «Скановану копію/оригінал Статуту учасника (або іншого установчого документу) в діючій редакції з підтвердженням його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України (відмітка органу державної реєстрації на титульній сторінці/ оригінал/копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги)». Учасник ПП «ЛІСКИ-БУД» в складі тендерної пропозиції надав статут (файл «003Статут.pdf») без підтвердженням його державної реєстрації. Зокрема, наданий статут не містить відмітки органу державної реєстрації та в складі тендерної пропозиції відсутній опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги, що не відповідає вимогам тендерної документації. Зважаючи на наведене, пропонуємо пояснити, чи встановлювалась уповноваженою особою невідповідність щодо відсутності інформації про державну реєстрацію наданого статуту та чому не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника про усунення цієї невідповідності? У разі наявності в складі тендерної пропозиції учасника опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної послуги, просимо надати зазначений документ та повідомити назву файлу, в якому цей документ знаходиться. 2. Відповідно до пункту 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Учасник ПП «ЛІСКИ-БУД» в складі тендерної пропозиції надав документ «Тендерна пропозиція» від 28.11.2023 № 221 (файл «001Тендерна пропозиція.pdf»), в якому повідомив, що строк дії його тендерної пропозиції складає 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам тендерної документації. Зважаючи на наведене, пропонуємо пояснити, чи встановлювалась уповноваженою особою невідповідність щодо строку дії тендерної пропозиції ПП «ЛІСКИ-БУД» та чому не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника про усунення цієї невідповідності? 3. В підпункті 2 пункту 12.9 проєкту договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації) зазначено випадок для внесення змін до істотних умов договору, а саме: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». Пропонуємо пояснити, чому до проєкту договору про закупівлю включено вищезазначений випадок для внесення змін до істотних умов договору, який не відповідає предмету закупівлі та застосовуються, якщо предметом закупівлі є товар, при цьому, предметом даної закупівлі є роботи? Крім того, повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Рішеня
23.01.2024 15:27
Орган перевірки
27.01.2024 00:00
Документи повідомлення
23.01.2024 15:28
-
Відповідь
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» (ID: UA-2023-11-24-011632-a) надаємо наступні пояснення: 1. Відповідно до пункту 1 таблиці «4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі в складі тендерної документації повинні надати: Скановану копію/оригінал Статуту учасника (або іншого установчого документу) в діючій редакції з підтвердженням його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України (відмітка органу державної? реєстрації? на титульній? сторінці/ оригінал/копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із зазначенням коду отримання результатів адміністративної? послуги). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, то він надає оригінал/копію рішення/протоколу засновників/учасників або виписку/витяг з рішення/протоколу засновників/учасників про прийняття рішення щодо ведення діяльності на підставі такого статуту (для учасників юридичних осіб). Учасником – ПП «ЛІСКИ-БУД» в складі тендерної пропозиції надано сканований оригінал Статуту, затверджений рішенням засновника підприємства від 27.02.2019 № 1, який містить печатку і підпис приватного нотаріусу Володимир-Волинського районного нотаріального округу з відміткою реєстрації у реєстрі. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань це особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, нотаріус. Статтею 6 цього ж Закону передбачено, що державним реєстратором може бути громадянин України, який має вищу освіту, відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації (крім нотаріусів), та нотаріус. Враховуючи, що Статут наданий ПП «ЛІСКИ-БУД» містить відмітку про реєстрацію та узгодження приватним нотаріусом, даний документ повністю відповідає вимогам тендерної документації в частині реєстрації відповідно до чинного законодавства, адже Замовником не конкретизовано особливостей статусу такого реєстратора. Надання ПП «ЛІСКИ-БУД» Статуту з відміткою нотаріуса, який є також державним реєстратором в розумінні Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», повністю відповідає умовам тендерної документації в цій частині. 2. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 передбачено, що у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Особливостями визначено, що замовник розміщує вимогу щодо усунення учасником невідповідностей лише стосовно тих документів/інформації, подання яких було передбачено тендерною документацією. Учасник ПП «ЛІСКИ-БУД» в складі тендерної пропозиції надав документ «Тендерна пропозиція» від 28.11.2023 № 221 (файл «001Тендерна пропозиція.pdf») з власної ініціативи. Замовником у тендерній документації не вимагалося заповнення та подання окремого документа «Тендерна пропозиція». Враховуючи зазначене, підстав вимагати усунути невідповідності у замовника не було, оскільки подання учасником додаткових відомостей, які не вимагались, не є порушенням законодавства у сфері закупівель і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. 3. До проєкту договору про закупівлю включено випадок для внесення змін до істотних умов договору, а саме: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення» виходячи з наступного: На період дії правового режиму воєнного стану в Україні замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”, проводять закупівлі відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. В свою чергу, пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація має містити, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Крім того, законодавством встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору може здійснюватися виключно у випадках, визначених законодавством, вичерпний перелік яких наведено в пункті 19 Особливостей. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю можливо, якщо у договорі зазначено перелік таких змін. Відкоригувати договір з метою включення до нього переліку підстав для зміни істотних умов після підписання договору є неможливим. Отже, замовник в обов’язковому порядку зазначає повний перелік підстав для зміни істотних умов договору у проекті договору про закупівлю під час формування тендерної документації. Ні Законом, ні Особливостями не передбачена необхідність зазначення замовником в договорі окремих підстав для зміни його істотних умов, в залежності від того, що є предметом закупівлі товари, роботи чи послуги, а також не покладено обов’язок обирати необхідні підстави із визначеного переліку. Такої ж позиції дотримуються Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (інформація розміщена на ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=37af139c-f359-4feb-8db5-6e8a9a67a547&lang=uk-UA&fbclid=IwAR2rFNG91iBWX9ncX6emG1GPeTV73H2uJqGfv0uCgWmW5KrDA6_c1eamAOg), а також Верховний Суд України (справа №280/1309/19, адміністративне провадження №К/9901/3150/20).
Рішеня
26.01.2024 14:05
Замовник
Документи повідомлення
-
26.01.2024 14:06
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 409 336 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2023 11:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Полігон" Володимирської міської ради
Контактний телефон:
+380978717612
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 409 336 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2023 11:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Полігон" Володимирської міської ради
Контактний телефон:
+380978717612
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності