Показати схожі тендери

Закупівля Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне від Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-21-015525-a
План UA-P-2023-11-21-003974-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.12.2023 14:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
140 930 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
704.65 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.11.2023 16:19 до 29.11.2023 16:09
Завершено
Період уточнень
з 21.11.2023 16:19
до 26.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.11.2023 16:19
до 26.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.11.2023 12:12
до 06.12.2023 10:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2023 16:17
до 12.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.12.2023 10:11
до 18.12.2023 14:33
Період уточнень
з 21.11.2023 16:19 до 26.11.2023 00:00
Період оскарження
з 21.11.2023 16:19 до 26.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 30.11.2023 12:12 до 06.12.2023 10:11
Період кваліфікації
з 30.11.2023 12:12 до 06.12.2023 10:11
Основні параметри
Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
140 930 грн.
Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Назва предмета закупівлі
Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
140 930 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
704,65
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.11.2023 11:49
Закінчення аукціону
30.11.2023 12:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015
30195600-8 - Дошки оголошень чи приладдя
Кількість
383
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29013, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Героїв Маріуполя, 3
Дата постачання по
22.12.2023 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 10-и (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2023 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590.Платежі здійснюються органами державного казначейства по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника. Джерело фінансування : місцевий бюджет.
Документи лота
21.11.2023 16:19
Тендерна документація
Технічні специфікації
Критерії прийнятності
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+"
Пропозиція:
81 617.88 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВІЗУАЛ ІНДАСТРІ"
Пропозиція:
77 670 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.11.2023 11:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.11.2023 16:21
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павло Монастирський
Електронна пошта
Телефон
+30382764502
Сайт:
http://khm.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04060772
Повна назва
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Поштовий індекс
29005
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький
Адреса
Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Період вимог/скарг з 04.12.2023 16:17 по 10.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.12.2023 16:17
-
Звіт про оцінку
30.11.2023 12:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2023 16:19
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2023 16:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне» (UA-2023-11-21-015525-a) Під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Візуал Індастрі» (код ЄДРПОУ 44944220) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1.Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини відповідно до п.3.5.2 тендерної документації інформаційну довідку, затверджену не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, складеної за формою, передбаченою додатком №4 тендерної документації, про виконання аналогічного договору, укладеного у 2022-у або 2023-му роках. Учасник не надав інформаційної довідки. 2. Відповідно до п.3.1.1 тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції необхідні документи, в тому числі: оригінал або копію довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Однак товариство з обмеженою відповідальністю «Візуал Індастрі» (код ЄДРПОУ 44944220) не надало вищезазначеного документу. 3. Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в процедурі закупівлі(п.6.4.4 тендерної документації). Однак Учасник не надав такого гарантійного листа. 4.Учасником за №101 від 28.11.2023р. подано документ «Тендерна пропозиція» як цього вимагає п.3.1.1 тендерної документації. Однак зазначений документ не відповідає вимогам форми «Цінова пропозиція», оскільки на ньому вказано, що це є додаток №1 до тендерної документації, що не відповідає дійсності. Окрім цього, у таблиці, в якій повідомляється про назву предмету закупівлі, який він має намір поставити за результатами закупівлі, в жодному із описаних технічних характеристик інформаційних стендів не вказано їх точну товщину та товщину карманів, що розміщуються на них. 5.Учасником у відповідності до п.3.1.8 тендерної документації надано лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. Проте у тесті листа директор підприємства як посадова особа Учасника надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які він надає у складі пропозиції Учасника у допороговій електронній закупівлі, що не відповідає дійсності. 6.Учасником відповідно до п.3.1.1 за формою згідно додатку 3 тендерної документації надано форму відомостей про учасника. Ця форма не відповідає вимогам зазначеного додатку: - вона не є додатком 3 до тендерної документації, оскільки подається у складі тендерної пропозиції Учасника, - у пункті 1 форми не вказано повної назви Учасника, - у пункті 2 не зазначено форми, у якій прийнято рішення засновника товариства з обмеженою відповідальністю «Візуал Індастрі» (код ЄДРПОУ 44944220) про затвердження Статуту Учасника, - у пункті 3 вказано, що місцем проведення реєстрації Учасника є ЦНАП м.Суми. Проте відповідно до ст.1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» серед переліку суб`єктів державної реєстрації відсутній такий орган як ЦНАП, - у пункті 8 форми не повністю вказано реквізити банку, який обслуговує Учасника, - Зазначена форма відомостей підписана директором ТОВ «Візуал Індастрі» 08.11.2023р., тобто до оголошення зазначеної закупівлі в електронній системі закупівель, що не відповідає дійсності. 7.У складі тендерної пропозиції Учасником надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.04.2023р.(надалі-Єдиний реєстр). Однак заначений документ не передбачений у переліку документів тендерної документації, зокрема п.3.1.1., оскільки від учасника вимагався витяг з Єдиного реєстру. Це зумовлено вимогами ст.11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», п.3 розділу ІІ Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023р. №1692/5. 8.Учасником під №92 від 28.11.2023р. у складі тендерної документації подано довідку. Однак зі змісту довідки важко встановити чи належить Учасник до того переліку осіб, які вказані у ній. 9.Пунктом 3.6.3 тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації. Товариством з обмеженою відповідальністю «Візуал Індастрі» (код ЄДРПОУ 44944220) за №105 від 28.11.2023р. надано Декларацію відповідності предмета закупівлі «Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне». У технічних вимогам Декларації вказано, що «ТОВ «Візуал індастрі» гарантує якість товару якість друку згідно стандартизації та ЗУ» стосовно всього переліку товару, який має намір поставити. Відповідно до визначення ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»: - документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності, - об’єкт оцінки відповідності - конкретний матеріал, продукція, установка, процес, послуга, система, особа чи орган, до яких застосовується оцінка відповідності; - оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Виходячи з вимог зазначеного Закону Учасник як виробник продукції не вказав яким вимогам відповідає предмет закупівлі, який він має намір поставити, не вказав визначення – що означає «згідно стандартизації та ЗУ». Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - товариству з обмеженою відповідальністю «Візуал Індастрі» (код ЄДРПОУ 44944220) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа Павло МОНАСТИРСЬКИЙ
Створено
01.12.2023 15:18
Надати до
02.12.2023 15:18
Період вимог/скарг з 06.12.2023 10:11 по 12.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.12.2023 10:12
Довідка НАЗК
06.12.2023 10:11
-
Звіт про оцінку
04.12.2023 16:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2023 16:19
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.11.2023 16:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне» (UA-2023-11-21-015525-a) Під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Вортекс+» (код ЄДРПОУ 40376971) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1.Учасником відповідно до п.3.1.1 за формою згідно додатку 3 тендерної документації надано форму відомостей про учасника. Ця форма не повною мірою відповідає вимогам зазначеного додатку: -у п.1 не вказано скорочену назву Учасника, -у п.6 вказано юридичну адресу Учасника: 70150, Запорізька обл., Новомиколаївський р-н., смт. Тернувате, вул.Запорізька, буд.2, що не відповідає інформації із витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 06.10.2023р., наданого Учасником. 2.Учасником за №231127-13 від 27.11.2023р. надано порівняльну таблицю відповідності запропонованого Учасником товару до закупівлі як вимагається Додатком 2 до тендерної документації. Проте у колонці, в якій вказуються параметри товару, які має намір запропонувати Учасник, в жодній із описаних технічних характеристик інформаційних стендів не вказано їх точну товщину та товщину карманів, що розміщуються на них. Окрім цього, у колонці, в якій зазначаються конкретні найменування предмету закупівлі, не зовсім вірно зазначено назву предмету закупівлі як вимагається у Додатку 2 до тендерної документації. До прикладу- карман у форматі А4 на стенд інформаційний. При цьому конкретні назви предмету закупівлі не відповідають назві цієї колонки у таблиці – «конкретне найменування Учасника». 3.Вимагає уточнення і назва предмету закупівлі під номером 12, 13, 14 документу «Тендерна пропозиція» (лист від 29.11.2023р. №231129-01), про що повідомлялось у п.2 цієї вимоги. 4.Надані Учасником сертифікати якості на предмет закупівлі (листи від 27.11.2023р. №№231127-16 до 231127-25) не вказують точну товщину та товщину карманів, що розміщуються на них. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - товариству з обмеженою відповідальністю «Вортекс+» (код ЄДРПОУ 40376971) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа Павло МОНАСТИРСЬКИЙ
Створено
05.12.2023 9:28
Надати до
06.12.2023 9:28
Договір
UA-2023-11-21-015525-a-a1
Підписаний і діє
Номер
289
81 617.88 грн.
68 014.9 грн.
З ПДВ
Підписано
18.12.2023
Строк дії договору з
18.12.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
383 (штуки)
Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Номенклатура
Стенди інформаційні, код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
383
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
22 грудня 2023 р.
Документи договору
18.12.2023 14:33
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
140 930 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2023 16:09
Замовник:
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Контактний телефон:
+30382764502
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
140 930 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2023 16:09
Замовник:
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Контактний телефон:
+30382764502
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності