Показати схожі тендери

Закупівля Дрова паливні твердих порід від Виконавчий комітет Бериславської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-20-010525-a
План UA-P-2023-11-20-003471-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.12.2023 16:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.11.2023 14:24 до 04.12.2023 14:29
Завершено
Період уточнень
з 20.11.2023 14:24
до 01.12.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.11.2023 14:24
до 01.12.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.12.2023 14:17
до 11.12.2023 09:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.12.2023 09:59
до 17.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.12.2023 09:59
до 19.12.2023 16:04
Період уточнень
з 20.11.2023 14:24 до 01.12.2023 00:00
Період оскарження
з 20.11.2023 14:24 до 01.12.2023 00:00
Період кваліфікації
з 05.12.2023 14:17 до 11.12.2023 09:59
Період кваліфікації
з 05.12.2023 14:17 до 11.12.2023 09:59
Основні параметри
Дрова паливні твердих порід
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 000 000 грн.
Дрова паливні, твердих порід
Назва предмета закупівлі
Дрова паливні, твердих порід
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.12.2023 13:36
Закінчення аукціону
05.12.2023 14:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні, твердих порід
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
450
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
74300, Україна, Херсонська область, м.Берислав, вул. 1 Травня, б.244
Дата постачання по
31.12.2023 14:29
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОРОЛЬ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ
Пропозиція:
1 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТІМЧЕНКО ОЛЕГ ЛЕОНІДОВИЧ
Пропозиція:
784 935 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАХАРІНА ГАННА МІКЛОШОВНА
Пропозиція:
787 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Присяжнюк Ганна Дмитрівна"
Пропозиція:
785 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗЬМИЧ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ
Пропозиція:
810 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.12.2023 13:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.11.2023 11:46
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Савенко Ірина Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380554672319
Замовник
ЄДРПОУ
44179988
Повна назва
Виконавчий комітет Бериславської міської ради
Поштовий індекс
74300
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
Берислав
Адреса
вул. 1 Травня, 244
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова паливні, твердих порід
Період вимог/скарг з 11.12.2023 9:59 по 17.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.12.2023 09:59
Довідка НАЗК
11.12.2023 09:59
-
Повідомлення про рішення
05.12.2023 14:17
Витяг з ЄДР
05.12.2023 14:17
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-11-20-010525-a-c1
Підписаний і діє
Номер
59
784 935 грн.
784 935 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.12.2023
по
31.01.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
450 (метри кубічні)
Дрова паливні, твердих порід
Номенклатура
Дрова паливні, твердих порід
Кількість
450
Одиниця виміру
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2023 р.
Документи договору
Підписаний договір
19.12.2023 16:04
-
28.12.2023 09:27
-
28.12.2023 09:53
-
Зміни до договору
27.12.2023
Статус
Опубліковано
Номер
1
Продовження строку дії договору на наступний рік
Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Документи зміни договору
28.12.2023 08:36
Додатки до договору
Зміни до договору
27.12.2023
Статус
Опубліковано
Номер
1
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у визначений термін зазначений у договорі №59 від 19.12.23р. у зв'язку з виникненням об’єктивних обставин, а саме інтенсивними обстрілами територіальної громади що унеможливлює своєчасну поставку товару, які спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-02-07-000043
Дата створення проекту
07.02.2024 16:16
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.02.2024 16:32
Дата публікації висновку про результати
01.03.2024 14:58
Дата завершення усунення порушень
16.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
29.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.02.2024 № 26 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.02.2024 № 26. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2023-11-20-010525-a, 20.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.02.2024 00:00
Документи рішення
07.02.2024 16:32
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Бериславської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2023-11-20-003471-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Тімченка Олега Леонідовича (далі – ФОП Тімченко О.Л.); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 11.12.2023 №59; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ФОП Тімченком О. Л. як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про закупівлю від 19.12.2023 №59; додаткову угоду №1 від 27.12.2024 та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з нормами пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника за досліджуваною процедурою закупівлі здійснено посилання на статтю 17 Закону (зокрема, частина 1 розділу III - вимога щодо надання учасниками інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені Законом (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону; частина 5 розділу III - підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), частина 2 розділу V – зазначено, що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною 1 статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, Додаток №2 до тендерної документації – вказано підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до статті 17 Закону). Проте, у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені у пункті 47 цих особливостей, норми статті 17 закону не застосовуються, а виключний перелік випадків для відхилення тендерної пропозиції визначено у пунктах 42, 44, 45 та 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178. У частині 2 розділу V тендерної документації Замовником при визначенні підстав для відхилення тендерної пропозиції здійснено посилання на абзац сьомий підпункту 1 пункту 41 Особливостей №1178 тоді, як відповідні підстави для відхилення визначені у підпункті 1 та підпункті 2 пункту 44 чинної редакції Особливостей №1178. Крім того, посилання на пункт 41 особливостей №1178 (при визначенні відповідних підстав у підпункті 3 пункту 44 чинної редакції особливостей №1178) здійснено і у частині 5 розділу VI тендерної документації. Також моніторингом встановлено, що у пункті 3 розділу V тендерної документації Замовника зазначено підстави для відхилення тендерної пропозиції, які не відповідають або відсутні в пункті 44 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178. За вимогами пункту 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Пунктом 47 Особливостей №1178 визначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. При цьому, у підпунктах 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей №1178 відповідні підстави наведені стосовно керівника учасника процедури закупівлі. Однак, у Додатку №2 до тендерної документації при зазначенні підстав, за яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, здійснено посилання на статтю 17 Закону (а не пункт 47 Особливостей №1178) та вказано відповідні підстави щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (а не керівника учасника процедури закупівлі). Також, відповідно до пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Проте, Замовником у Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (а не підпунктів 3, 5, 6 і 12 та абзацу чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178) та вказано відповідні підстави щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (а не керівника учасника процедури закупівлі). Крім того, за умовами пункту 4 розділу VІ тендерної документації Замовника переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю шляхом завантаження інформації в електронну систему закупівель або направлення інформації на електронну адресу [email protected]. Водночас, відповідно до пункту 3 частини першої статті 3 Закону одним з принципів здійснення публічних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Також, за нормами частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Таким чином, зазначена Замовником умова у тендерній документації щодо можливості направлення інформації про право підписання договору про закупівлю на електронну адресу суперечить нормам пункту 3 частини першої статті 3 та частини восьмої статті 12 Закону. Також, за умовами пункту 4 розділу VІ тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом Однак за нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається з урахуванням положень статті 41 Закону, за винятком окремих її частин, зокрема частини другої, якою саме передбачено надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю у відповідних випадках копії ліцензії або документа дозвільного характеру. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Особливостей №1178 у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Відповідно до норм пункту 54 Особливостей №1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. При цьому, нормою пункту 54 Особливостей №1178 визначено, що замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Проведеним моніторингом встановлено, що 22.11.2023 в електронній системі закупівель опубліковано звернення до Замовника щодо необхідності внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації. Проте, Замовником на вищевказане звернення надано відповідь лише 29.11.2023 (тобто на сьомий день з дати оприлюднення звернення), чи порушено норми пункту 54 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Також, за нормою пункту 54 Особливостей №1178 замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. При цьому, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником внесено зміни до тендерної документації та опубліковано 29.11.2023 нову редакцію тендерної документації. Однак, разом із новою редакцією тендерної документації, перелік самих змін, що внесені до тендерної документації, Замовником в електронній системі закупівель не опубліковано, чим порушено вимоги пункту 54 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За нормою частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 09.02.2024 через електронну систему закупівель опубліковано запит до Замовника, зокрема, щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Проте, станом на час завершення моніторингу Замовником відповіді та документів на вищевказаний запит не надано, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 54 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Також, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок ненадання інформації та документів у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції, надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 54 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, порушень пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та врахування норм пункту 3 частини першої статті 3 та частини восьмої статті 12 Закону при складанні тендерної документації, а також вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
28.02.2024 00:00
Дата публікації
01.03.2024 14:58
Документи висновку
01.03.2024 14:58
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-20-010525-a, яка проведена Виконавчим комітетом Бериславської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
09.02.2024 12:40
Орган перевірки
15.02.2024 00:00
Документи повідомлення
09.02.2024 12:40
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2023 14:29
Замовник:
Виконавчий комітет Бериславської міської ради
Контактний телефон:
+380554672319
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2023 14:29
Замовник:
Виконавчий комітет Бериславської міської ради
Контактний телефон:
+380554672319
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності