Показати схожі тендери

Закупівля Система для аутотрансфузії крові (ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024:2023: 47977 — Система для аутотрансфузії крові, автоматична) від Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-17-005969-a
План UA-P-2023-11-17-001909-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.12.2023 15:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 900 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
34 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2023 11:50 до 25.11.2023 10:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2023 11:50
до 22.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2023 11:50
до 22.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.11.2023 10:00
до 27.11.2023 14:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.11.2023 14:51
до 03.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.11.2023 14:51
до 06.12.2023 15:09
Період уточнень
з 17.11.2023 11:50 до 22.11.2023 00:00
Період оскарження
з 17.11.2023 11:50 до 22.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 25.11.2023 10:00 до 27.11.2023 14:51
Період кваліфікації
з 25.11.2023 10:00 до 27.11.2023 14:51
Основні параметри
Система для аутотрансфузії крові (ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024:2023: 47977 — Система для аутотрансфузії крові, автоматична)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 900 000 грн.
Система для аутотрансфузії крові (ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024:2023: 47977 — Система для аутотрансфузії крові, автоматична)
Назва предмета закупівлі
Система для аутотрансфузії крові (ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024:2023: 47977 — Система для аутотрансфузії крові, автоматична)
Очікувана вартість
6 900 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система для аутотрансфузії крові
Код ДК 021:2015
33194210-1 - Пристрої для переливання крові
GMDN-2023
47977 Система для аутотрансфузії крові автоматична
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79059, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. І.Миколайчука, 9
Дата постачання по
31.05.2024 11:55
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛЮМЕД"
Пропозиція:
6 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.11.2023 11:59
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Федорович Людмила Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Fedorovych Lyudmila
Електронна пошта
Телефон
+380322581125
Замовник
ЄДРПОУ
44496574
Назва (англійською мовою)
LVIV TERRITORIAL MEDICAL ASSOCIATION MULTIPROFILE CLINICAL HOSPITAL INTENSIVE INVENTION
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Повна назва (англійською мовою)
LVIV TERRITORIAL MEDICAL ASSOCIATION MULTIPROFILE CLINICAL HOSPITAL INTENSIVE INVENTION
Поштовий індекс
79059
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. І.Миколайчука, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Система для аутотрансфузії крові (ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, НК 024:2023: 47977 — Система для аутотрансфузії крові, автоматична)
Період вимог/скарг з 27.11.2023 14:51 по 03.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.11.2023 14:52
Довідка НАЗК
27.11.2023 14:51
-
27.11.2023 14:49
Повідомлення про рішення
25.11.2023 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-11-17-005969-a-a1
Підписаний і діє
Номер
577
6 900 000 грн.
6 448 598.13 грн.
З ПДВ
Підписано
06.12.2023
Строк дії договору з
06.12.2023
по
31.05.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
3 (комплект)
Система для аутотрансфузії крові
Номенклатура
Система для аутотрансфузії крові
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
GMDN-2023
47977 Система для аутотрансфузії крові автоматична
Документи договору
06.12.2023 15:09
-
06.12.2023 15:08
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-02-05-000006
Дата створення проекту
05.02.2024 12:31
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.02.2024 13:04
Дата публікації висновку про результати
20.02.2024 15:06
Дата завершення усунення порушень
06.03.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
27.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.02.2024 № 13-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 05.02.2024 № 13-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-17-005969-a, 17.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.02.2024 00:00
Документи рішення
05.02.2024 13:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.11.2023 б/н; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЮМЕД» (далі – ТОВ «ЛЮМЕД»); протокольне рішення уповноваженої особи від 27.11.2023 б/н; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «ЛЮМЕД» відповідно до пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, отримане 12.02.2024 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю з додатком від 06.12.2023 № 577; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на порушення пункту 28 Особливостей тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 17.11.2023 б/н, складена не у відповідності із вимогами Закону та Особливостей. Згідно із вимогами частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У пункті 3 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник установив вимогу, що під час укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі повинен надати: інформацію про право підписання договору про закупівлю; достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Разом з тим у цьому ж пункті Замовником встановлена умова, що у випадку ненадання переможцем процедури закупівлі інформації про право підписання договору про закупівлю, переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Однак, у підпункті 3 пункту 44 Особливостей передбачено чіткий та виключний перелік випадків для відхилення тендерної пропозиції переможця. Зокрема, абзацом 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей не передбачена умова щодо відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю шляхом завантаження її в електронну систему закупівель до кінцевого строку для укладення договору про закупівлю. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону включив до тендерної документації інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця, вимоги щодо наявності якої не передбачені підпунктом 3 пункту 44 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
20.02.2024 00:00
Дата публікації
20.02.2024 15:06
Документи висновку
20.02.2024 15:06
-
Оскарження в суді
В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством.
Дата публікації
05.03.2024 15:18
Інформація про відкриття провадження
11.03.2024
380/4920/24
Документи оскарження в суді
05.03.2024 15:19
-
18.03.2024 11:50
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовник категорично не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі та повідомляє наступне: Замовник заперечує порушення ним вимог частини третьої статті 22 Закону №922. Відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону №922: «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Звертаємо увагу на те, що надання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю, під час укладення договору про закупівлю, прямо передбачено пунктом 17 Особливостей: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю». Надання даної інформації цілком і повністю є відповідальністю Учасника-переможця та не залежить від дій та намірів третіх осіб (в тому числі Замовника). Отже, бездіяльність переможця в процесі підписання договору, а саме ігнорування вищевказаної вимоги Особливостей, свідчить про його небажання та/або відсутність можливості укласти договір та є по факту відмовою від його підписання. Оскільки, договір про закупівлю укладається у відповідності до вимог статті 41 Закону (відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом) та не може бути укладений у разі ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю, Замовник має вчинити дії, що передбачені законодавством, а саме – відхилити тендерну пропозицію переможця закупівлі, як такого, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Жодних інших варіантів поведінки Замовника, у такому випадку, законодавством не передбачено. Підстави для відміни процедури в описаній ситуації також відсутні. При цьому, зауважуємо, що законодавством не визначено конкретної форми «відмови від підписання договору про закупівлю переможцем», а наявні роз’яснення та судова практика лише підтверджують правильність алгоритму дій Замовника, що передбачені тендерною документацією. Замовником чітко вказано, що саме вважатиметься такою відмовою з посиланням на норму законодавства - підпункту 3 пункту 44 Особливостей: переможець відмовився від підписання договору про закупівлю ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ або укладення договору про закупівлю. Крім того, Замовнику не зрозуміло, в якій частині порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. Замовник заперечує наявність порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. Підсумовуючи наведене вище, слід зазначити, що органом моніторингу застосовано суб’єктивне (викривлене) тлумачення Закону та вимог тендерної документації, з яким Замовник категорично не погоджується. Тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства та роз’яснень Уповноваженого органу. Позиція Замовника у даному питанні підтверджена сталою судовою практикою.
Дата публікації
26.02.2024 18:02
Документи інформації про усунення порушення
26.02.2024 18:03
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Система для аутотрансфузії крові, автоматична», ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-17-005969-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? - з яких підстав пункт 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації містить вимогу, яка не передбачена підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, а саме: «У випадку ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей»? Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
07.02.2024 15:21
Орган перевірки
13.02.2024 00:00
Документи повідомлення
07.02.2024 15:22
-
Відповідь
Інформація на запит
1. Щодо очікуваної вартості, то чинним законодавством не визначено перелік органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Очікувану вартість при проведенні закупівлі було визначено за методом порівняння середньо ринкових цін шляхом моніторингу інформації про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників, постачальників відповідної продукції та в електронній системі закупівель ProZorro щодо аналогічного предмету закупівлі, а також шляхом отримання комерційних пропозицій (копії додаються). 2. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до пункту 1 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Таким чином, оскільки Законом встановлено імперативну норму, яка зобов’язує переможця надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю саме під час укладення договору про закупівлю, у разі ненадання указаної інформації під час укладання такого договору у сторін будуть відсутні правові підстави для його підписання відповідно до вимог Закону.
Рішеня
12.02.2024 13:52
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2023 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Контактний телефон:
+380322581125
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2023 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Контактний телефон:
+380322581125
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності