Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Міцкевича, 13 м. Мостиська, Яворівського району, Львівської області (перший відділ Яворівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки). Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від Мостиська міська рада Львівської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-17-002679-a
План UA-P-2023-11-17-000567-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.12.2023 11:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 884 672.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 423.36 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2023 10:19 до 26.11.2023 10:00
Завершено
Період уточнень
з 17.11.2023 10:19
до 23.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.11.2023 10:19
до 23.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.11.2023 10:00
до 01.12.2023 12:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.12.2023 12:26
до 07.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.12.2023 12:26
до 14.12.2023 11:08
Період уточнень
з 17.11.2023 10:19 до 23.11.2023 00:00
Період оскарження
з 17.11.2023 10:19 до 23.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2023 10:00 до 01.12.2023 12:26
Період кваліфікації
з 26.11.2023 10:00 до 01.12.2023 12:26
Основні параметри
Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Міцкевича, 13 м. Мостиська, Яворівського району, Львівської області (перший відділ Яворівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки). Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 884 672.8 грн.
Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Міцкевича, 13 м. Мостиська, Яворівського району, Львівської області (перший відділ Яворівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки). Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Міцкевича, 13 м. Мостиська, Яворівського району, Львівської області (перший відділ Яворівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки). Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 884 672.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14423,36
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Міцкевича, 13 м. Мостиська, Яворівського району, Львівської області (перший відділ Яворівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки). Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81300, Україна, Львівська область, м. Мостиська, вул. Міцкевича, 13
Дата постачання по
31.12.2024 10:24
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи по цьому Договору здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Підрядника протягом 10-ти календарних днів після підписання Замовником Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3).
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"
Пропозиція:
2 767 891.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.11.2023 10:24
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дутко Віта Степанівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380680553165
Замовник
ЄДРПОУ
26307500
Повна назва
Мостиська міська рада Львівської області
Поштовий індекс
81300
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Мостиська
Адреса
вул. Грушевського, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Міцкевича, 13 м. Мостиська, Яворівського району, Львівської області (перший відділ Яворівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки). Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 01.12.2023 12:26 по 07.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.12.2023 12:26
Довідка НАЗК
01.12.2023 12:26
-
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
26.11.2023 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2023 10:19
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.11.2023 10:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1). Перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до умов пункту І. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Розділу 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку №1 до тендерної документації вимагалося надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця А), де має вказуватися № з/п, найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування, стан (нове, справний), кількість власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору). Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Учасником подається довідка, проте згідно кошторису учасника «Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» містить перфератори електричні, про що не зазначено у довідці. Відповідно до умов пункту І. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Розділу №3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку №1 до тендерної документації вимагалося надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця «Г»), де має вказуватись № з/п , назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення, предмет договору/найменування об’єкта будівництва, ціна договору, стан виконання договору, %/вартість виконаних робіт згідно довідки форми КБ3. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів, інформацію щодо яких вказано у довідці форми Таблиці «Г», у кількості не менше двох. Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за своєю правовою природою та предметом закупівлі (реконструкція/капітальний ремонт). *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 2. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3), що вказані в Таблиці «Г». 3. Скановану копію листа-відгуку (скановані копії листів-відгуків) про співпрацю за договором від замовника. Відгук/-и повинен/-ні містити: посилання на договір, який виконувався, суму виконання договору, а також вихідний номер, дату видачі такого документу. Учасником подана дана довідка та вся інформація для підтвердження, проте документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3), що вказані в Таблиці «Г», а саме Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2021року, датована 22.12.2021 року згідно п. 1 Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів подана не в повному обсязі. 2). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: І. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Розділу 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку №1 до тендерної документації, Розділу №3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку №1 до тендерної документації 3). Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до умов пункту І. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Розділу 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку №1 до тендерної документації вимагалося надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця А), де має вказуватися № з/п, найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування, стан (нове, справний), кількість власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору). Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Учасником подається довідка, проте згідно кошторису учасника «Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» містить перфератори електричні, про що не зазначено у довідці. Надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно Таблиці А Розділу 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку №1 до тендерної документації, яка б відображала основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Відповідно до умов пункту І. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Розділу №3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку №1 до тендерної документації вимагалося надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця «Г»), де має вказуватись № з/п , назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення, предмет договору/найменування об’єкта будівництва, ціна договору, стан виконання договору, %/вартість виконаних робіт згідно довідки форми КБ3. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів, інформацію щодо яких вказано у довідці форми Таблиці «Г», у кількості не менше двох. Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за своєю правовою природою та предметом закупівлі (реконструкція/капітальний ремонт). *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 2. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3), що вказані в Таблиці «Г». 3. Скановану копію листа-відгуку (скановані копії листів-відгуків) про співпрацю за договором від замовника. Відгук/-и повинен/-ні містити: посилання на договір, який виконувався, суму виконання договору, а також вихідний номер, дату видачі такого документу. Учасником подана дана довідка та вся інформація для підтвердження, проте документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3), що вказані в Таблиці «Г», а саме Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2021року, датована 22.12.2021 року згідно п. 1 Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів подана не в повному обсязі. Надати документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3), зазначені у пункті 1, що вказані в Таблиці «Г» згідно Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в повному обсязі. Просимо подати виправлену інформацію по вище викладених невідповідностях у новій редакції/ або у вигляді внесення змін (на вибір учасника) (шляхом оприлюднення в електронній формі).
Створено
30.11.2023 12:03
Надати до
01.12.2023 12:03
Договір
UA-2023-11-17-002679-a-a1
Підписаний і діє
Номер
266
2 767 891.2 грн.
2 306 576 грн.
З ПДВ
Підписано
13.12.2023
Строк дії договору з
13.12.2023
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Міцкевича, 13 м. Мостиська, Яворівського району, Львівської області (перший відділ Яворівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки). Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Міцкевича, 13 м. Мостиська, Яворівського району, Львівської області (перший відділ Яворівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки). Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
14.12.2023 11:08
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-01-23-000020
Дата створення проекту
23.01.2024 10:23
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
23.01.2024 12:06
Дата публікації висновку про результати
15.02.2024 11:49
Дата завершення усунення порушень
21.02.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
14.02.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
22.01.2024 № 8 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.01.2024 № 8 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 15 UA-2023-11-17-002679-a 17.11.2023 Мостиська міська рада Львівської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.01.2024 00:00
Документи рішення
23.01.2024 12:06
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мостиської міської ради Львівської області (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-11-17-000567-c, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.11.2023 № б/н та від 01.12.2023 № б/н, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 01.12.2023, Договір від 13.12.2023 № 266 (далі – Договір № 266), пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 02.02.2024 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4? Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
13.02.2024 00:00
Дата публікації
15.02.2024 11:49
Документи висновку
15.02.2024 11:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Міцкевича, 13 м. Мостиська, Яворівського району, Львівської області (перший відділ Яворівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки). Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-17-002679-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: - яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
31.01.2024 15:17
Орган перевірки
06.02.2024 00:00
Документи повідомлення
31.01.2024 15:18
-
Відповідь
Відповідь на запит
На запит, отриманий 31.01.2024 о 15:17 год під час проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Міцкевича, 13 м. Мостиська, Яворівського району, Львівської області (перший відділ Яворівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки). Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» ID: (UA-2023-11-17-002679-a) надаємо наступну інформацію. На запитання: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» повідомляємо наступне. Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до Рішення позачергової сесії від 16 серпня 2023 року № 15 «Про внесення змін до показників бюджету Мостиської міської ради (територіальної громади) на2023 рік. Джерело фінансування – місцевий бюджет (витяг з пояснюючої записки до рішення Мостиської міської ради від 16.08.2023 р. № 15 «Про внесення змін до показників бюджету Мостиської міської ради (територіальної громади) на2023 рік додається). Виконання робіт проводиться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт адмінбудинку по вул. Міцкевича, 13 м. Мостиська, Яворівського району, Львівської області (перший відділ Яворівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки), що підтверджений Експертним звітом (позитивним) філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області від 09.11.2023 № 14-0734/01-23. Проектну документацію було затверджено Рішенням сесії від 15 листопада 2023 року № 2 «Про затвердження проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт адмінбулинку по вул. Міцкевича, 13 м. Мостиська, Яворівського району, Львівської області (перший відділ Яворівського територіального центру комплектування та соціальної підтримки). Коригування». Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. https://mostyska-gromada.gov.ua/news/1702396523/ Уповноважена особа Кирилюк А. М.
Рішеня
02.02.2024 15:33
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 884 672.8 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2023 10:00
Замовник:
Мостиська міська рада Львівської області
Контактний телефон:
+380680553165
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 884 672.8 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2023 10:00
Замовник:
Мостиська міська рада Львівської області
Контактний телефон:
+380680553165
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності