Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання для анестезії та реанімації (Апарат штучної вентиляції легенів (НК 024-2023 - 47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОРОШІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ХОРОШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-15-012244-a
План UA-P-2023-11-15-005984-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.12.2023 12:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
953 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 765 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.11.2023 15:18 до 23.11.2023 18:00
Завершено
Період уточнень
з 15.11.2023 15:18
до 20.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.11.2023 15:18
до 20.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.11.2023 18:01
до 29.11.2023 10:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.11.2023 10:17
до 05.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.11.2023 10:17
до 07.12.2023 12:45
Період уточнень
з 15.11.2023 15:18 до 20.11.2023 00:00
Період оскарження
з 15.11.2023 15:18 до 20.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 23.11.2023 18:01 до 29.11.2023 10:17
Період кваліфікації
з 23.11.2023 18:01 до 29.11.2023 10:17
Основні параметри
Обладнання для анестезії та реанімації (Апарат штучної вентиляції легенів (НК 024-2023 - 47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії))
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
953 000 грн.
Обладнання для анестезії та реанімації (Апарат штучної вентиляції легенів (НК 024-2023 - 47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії))
Назва предмета закупівлі
Обладнання для анестезії та реанімації (Апарат штучної вентиляції легенів (НК 024-2023 - 47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії))
Очікувана вартість
953 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4765,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Апарат штучної вентиляції легенів
Код ДК 021:2015
33172200-8 - Реанімаційна апаратура
GMDN-2023
47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12101, Україна, Житомирська область, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б
Дата постачання по
25.12.2023 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються в національній валюті України – гривні на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БОГДАНОВА ЄВГЕНІЯ ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
943 799 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.11.2023 15:20
Оголошення про проведення закупівлі
15.11.2023 15:18
Тендерна документація
15.11.2023 15:18
Тендерна документація
15.11.2023 15:18
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
15.11.2023 15:18
Тендерна документація
15.11.2023 15:18
Проект договору
15.11.2023 15:18
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Голубович
Електронна пошта
Телефон
+380971122069
Замовник
ЄДРПОУ
01991607
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОРОШІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ХОРОШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
12101
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Хорошівський район, селище міського типу Хорошів
Адреса
вулиця Ринкова, будинок 3-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання для анестезії та реанімації (Апарат штучної вентиляції легенів (НК 024-2023 - 47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії))
Період вимог/скарг з 29.11.2023 10:17 по 05.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.11.2023 10:17
Довідка НАЗК
29.11.2023 09:50
-
Звіт про оцінку
23.11.2023 18:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 15:18
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2023 15:18
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо учасника ФОП "БОГДАНОВА ЄВГЕНІЯ ВАСИЛІВНА" на закупівлю № UA-2023-11-15-012244-а І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) не надано довідку довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного товару, який зазначено в даній тендерній документації), разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору, копії видаткових накладних). 2) не надано Лист погодження що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля згідно чинного законодавства України. 3) не надано гарантійний лист від Учасника, що на запропонований ним товар копії документів визначених п.п. (а) п.2 загальних вимог цього Додатку, будуть надані при постачанні товару. 4) не надано гарантійний лист про те, що Сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником повинно здійснюватися кваліфікованими працівниками, які мають відповідні знання та навички. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Додаток 1 Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного товару, який зазначено в даній тендерній документації), разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору, копії видаткових накладних). 2) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники поданням тендерної пропозиції погоджуються, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля згідно чинного законодавства України. 3) Додаток 3 до тендерної документації 1.1. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (або копії витягів із зазначених документів). На підтвердження Учасник повинен надати: а) завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або б) гарантійний лист від Учасника, що на запропонований ним товар копії документів визначених п.п. (а) п.2 загальних вимог цього Додатку, будуть надані при постачанні товару. 4) Додаток 3 до тендерної документації 1.2. Сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником повинно здійснюватися кваліфікованими працівниками, які мають відповідні знання та навички. Надати копію сертифікату фахівця сервісної служби в Україні запропонованого обладнання, фахівець повинен бути сертифікований виробником. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі щодо відповідності вимогам, вказаним у вищевказаному пункті. ІІІ. Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного товару, який зазначено в даній тендерній документації), разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору, копії видаткових накладних). 2) надати Лист погодження що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля згідно чинного законодавства України. 3) надати гарантійний лист від Учасника, що на запропонований ним товар копії документів визначених п.п. (а) п.2 загальних вимог цього Додатку, будуть надані при постачанні товару. 4) надати гарантійний лист про те, що Сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником повинно здійснюватися кваліфікованими працівниками, які мають відповідні знання та навички.
Створено
27.11.2023 15:54
Надати до
28.11.2023 15:54
Договір
UA-2023-11-15-012244-a-c1
Підписаний і діє
Номер
759
943 799 грн.
943 799 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.12.2023
Строк дії договору з
07.12.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Апарат штучної вентиляції легенів
Номенклатура
Апарат штучної вентиляції легенів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
25 грудня 2023 р.
GMDN-2023
47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
Документи договору
07.12.2023 12:45
-
07.12.2023 12:44
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
953 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2023 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОРОШІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ХОРОШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380971122069
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
953 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2023 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОРОШІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ХОРОШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380971122069
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності