Показати схожі тендери
Закупівля Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали ( Допоміжні засоби для ходіння: Тростина-квадропод з малою базою; Універсальні складані ходунці; Ходунки універсальні; Ортез з регулюванням кута згинання, та регулюванням по висоті; Наколінник з силіконовим кільцем і 4 ребрами жорсткості; Милиця підлокітна. Ортопедичні засоби: Валик під коліна ортопедичний; валик під литку; подушка ортопедична; подушка під голову ортопедична; подушка під голову, подушка під голову ортопедична ) від Комунальне Некомерційне Підприємство "Жмеринська лікарня відновного лікування Вінницької обласної Ради".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-13-009263-a
План UA-P-2023-11-13-003086-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.12.2023 13:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
69 624 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
696.24 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.11.2023 17:30 до 21.11.2023 08:00
Завершено
Період уточнень
з 13.11.2023 17:30
до 18.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.11.2023 17:30
до 18.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.11.2023 08:01
до 01.12.2023 13:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.12.2023 13:06
до 07.12.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.12.2023 13:06
до 08.12.2023 13:32
Період уточнень
з 13.11.2023 17:30 до 18.11.2023 00:00
Період оскарження
з 13.11.2023 17:30 до 18.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 21.11.2023 08:01 до 01.12.2023 13:06
Період кваліфікації
з 21.11.2023 08:01 до 01.12.2023 13:06
Основні параметри
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали ( Допоміжні засоби для ходіння: Тростина-квадропод з малою базою; Універсальні складані ходунці; Ходунки універсальні; Ортез з регулюванням кута згинання, та регулюванням по висоті; Наколінник з силіконовим кільцем і 4 ребрами жорсткості; Милиця підлокітна. Ортопедичні засоби: Валик під коліна ортопедичний; валик під литку; подушка ортопедична; подушка під голову ортопедична; подушка під голову, подушка під голову ортопедична )
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
69 624 грн.
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали ( Допоміжні засоби для ходіння: Тростина-квадропод з малою базою; Універсальні складані ходунці; Ходунки універсальні; Ортез з регулюванням кута згинання, та регулюванням по висоті; Наколінник з силіконовим кільцем і 4 ребрами жорсткості; Милиця підлокітна. Ортопедичні засоби: Валик під коліна ортопедичний; валик під литку; подушка ортопедична; подушка під голову ортопедична; подушка під голову, подушка під голову ортопедична )
Назва предмета закупівлі
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали ( Допоміжні засоби для ходіння: Тростина-квадропод з малою базою; Універсальні складані ходунці; Ходунки універсальні; Ортез з регулюванням кута згинання, та регулюванням по висоті; Наколінник з силіконовим кільцем і 4 ребрами жорсткості; Милиця підлокітна. Ортопедичні засоби: Валик під коліна ортопедичний; валик під литку; подушка ортопедична; подушка під голову ортопедична; подушка під голову, подушка під голову ортопедична )
Очікувана вартість
69 624 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
696,24
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 5 (штуки)
Тростина-квадропод з малою базою
Опис предмета закупівлі
Тростина-квадропод з малою базою
Код ДК 021:2015
33141720-3 - Допоміжні засоби для ходіння
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Позиція : №2 5 (штуки)
Складана алюмінієва тростина
Опис предмета закупівлі
Складана алюмінієва тростина
Код ДК 021:2015
33141720-3 - Допоміжні засоби для ходіння
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Позиція : №3 3 (штуки)
Складані ходунці на колесах 5 дюймів
Опис предмета закупівлі
Складані ходунці на колесах 5 дюймів
Код ДК 021:2015
33141720-3 - Допоміжні засоби для ходіння
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Позиція : №4 3 (штуки)
Універсальні складані ходунці
Опис предмета закупівлі
Універсальні складані ходунці
Код ДК 021:2015
33141720-3 - Допоміжні засоби для ходіння
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Позиція : №5 3 (штуки)
Ходунки універсальні
Опис предмета закупівлі
Ходунки універсальні
Код ДК 021:2015
33141720-3 - Допоміжні засоби для ходіння
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Позиція : №6 2 (штуки)
Ортез з регулюванням кута згинання, та регулюванням по висоті
Опис предмета закупівлі
Ортез з регулюванням кута згинання, та регулюванням по висоті
Код ДК 021:2015
33141720-3 - Допоміжні засоби для ходіння
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Позиція : №7 5 (штуки)
Наколінник з силіконовим кільцем і 4 ребрами жорсткості
Опис предмета закупівлі
Наколінник з силіконовим кільцем і 4 ребрами жорсткості
Код ДК 021:2015
33141720-3 - Допоміжні засоби для ходіння
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Позиція : №8 2 (штуки)
Милиця підлокітна «Fun» 200013 або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Милиця підлокітна «Fun» 200013 або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
33141720-3 - Допоміжні засоби для ходіння
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Позиція : №9 4 (штуки)
Валик під коліна ортопедичний
Опис предмета закупівлі
Валик під коліна ортопедичний
Код ДК 021:2015
33141700-7 - Ортопедичні засоби
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Позиція : №10 4 (Кіловат-година)
Валик під литку
Опис предмета закупівлі
Валик під литку
Код ДК 021:2015
33141700-7 - Ортопедичні засоби
Кількість
4
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Позиція : №11 2 (штуки)
Подушка ортопедична
Опис предмета закупівлі
Подушка ортопедична
Код ДК 021:2015
33141700-7 - Ортопедичні засоби
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Позиція : №12 2 (штуки)
Подушка під голову ортопедична
Опис предмета закупівлі
Подушка під голову ортопедична
Код ДК 021:2015
33141700-7 - Ортопедичні засоби
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Позиція : №13 2 (штуки)
Подушка ортопедична
Опис предмета закупівлі
Подушка ортопедична
Код ДК 021:2015
33141700-7 - Ортопедичні засоби
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Позиція : №14 2 (штуки)
Подушка під голову ортопедична
Опис предмета закупівлі
Подушка під голову ортопедична
Код ДК 021:2015
33141700-7 - Ортопедичні засоби
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Дата постачання по
31.12.2023 14:22
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунок за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Замовник сплачує Постачальнику за товар протягом 30-ти робочих днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог ч. 1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник має право здійснювати оплату частинами без укладення відповідних додаткових год до договору.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Самотой Лариса Вікторівна"
Пропозиція:
69 581.57 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.11.2023 15:07
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кісь Олена Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380433243389
Факс
+380433242954
Сайт:
https://zmerlvl.lic.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
39875078
Повна назва
Комунальне Некомерційне Підприємство "Жмеринська лікарня відновного лікування Вінницької обласної Ради"
Поштовий індекс
23100
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Жмеринка
Адреса
вул. Добролюбова,2
Кваліфікація
Лот № 1 Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали ( Допоміжні засоби для ходіння: Тростина-квадропод з малою базою; Універсальні складані ходунці; Ходунки універсальні; Ортез з регулюванням кута згинання, та регулюванням по висоті; Наколінник з силіконовим кільцем і 4 ребрами жорсткості; Милиця підлокітна. Ортопедичні засоби: Валик під коліна ортопедичний; валик під литку; подушка ортопедична; подушка під голову ортопедична; подушка під голову, подушка під голову ортопедична )
Період вимог/скарг з 01.12.2023 13:06 по 07.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.12.2023 13:07
Довідка НАЗК
01.12.2023 13:06
-
28.11.2023 16:15
-
28.11.2023 16:01
-
21.11.2023 08:02
Витяг з ЄДР
21.11.2023 08:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2023 14:17
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2023 14:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. . Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1. Так, Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» , а саме: п. 8 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Медико-технічні характеристики» до товару Валик під коліна ортопедичний ВК-1 , або «еквівалент» - 4 шт. вимагалось надання сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (надати копію сертифікату) та проставити у відповідній графі «ТАК/НІ». Учасник частково виконав дану вимогу, проставив відмітку – «ТАК», але не завантажив Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 Так, відповідно до викладеного Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме: - Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 2. Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» , а саме: п. 7 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Медико-технічні характеристики» до товару Валик під литку ВЛ-1 (або еквівалент) – 4 шт. вимагалось надання сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (надати копію сертифікату) та проставити у відповідній графі «ТАК/НІ». Учасник частково виконав дану вимогу, проставив відмітку – «ТАК», але не завантажив Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 Так, відповідно до викладеного Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме: - Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 3. 3. Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», а саме: п. 10 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Медико-технічні характеристики» до товару Подушка ортопедична ПГ-1 або «еквівалент» , - 2 шт. вимагалось надання сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (надати копію сертифікату) та проставити у відповідній графі «ТАК/НІ». Учасник частково виконав дану вимогу, проставив відмітку – «ТАК», але не завантажив Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 Так, відповідно до викладеного Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей , а саме: - Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 4. 4. Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», а саме: п. 11 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Медико-технічні характеристики» до товару Подушка під голову ортопедична ПГ-2 або «еквівалент» , - 2 шт. вимагалось надання сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (надати копію сертифікату) та проставити у відповідній графі «ТАК/НІ». Учасник частково виконав дану вимогу, проставив відмітку – «ТАК», але не завантажив Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 Так, відповідно до викладеного Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме: - Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 5. Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», а саме: п. 10 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Медико-технічні характеристики» до товару Подушка ортопедична ПГ-10 або «еквівалент», - 2 шт. вимагалось надання сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (надати копію сертифікату) та проставити у відповідній графі «ТАК/НІ». Учасник частково виконав дану вимогу, проставив відмітку – «ТАК», але не завантажив Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 Так, відповідно до викладеного Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей , а саме: - Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 6. Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», а саме: п. 11 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Медико-технічні характеристики» до товару Подушка під голову ортопедична ПГ-20 або «еквівалент» , - 2 шт. вимагалось надання сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (надати копію сертифікату) та проставити у відповідній графі «ТАК/НІ». Учасник частково виконав дану вимогу, проставив відмітку – «ТАК», але не завантажив Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 Так, відповідно до викладеного Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей , а саме: - Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 Оскільки даний Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 не відноситься до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, жодним чином не може змінити найменування товару, марки, моделі чи будь-яких його технічних характеристик, вважаю за необхідне, надати можливість виправити наведені вище невідповідності. Отже, відповідно викладеного Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей , а саме: - Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015
Створено
29.11.2023 14:49
Надати до
30.11.2023 14:49
Договір
UA-2023-11-13-009263-a-a1
Підписаний і діє
Номер
271-2023
69 581.57 грн.
69 581.57 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.12.2023
Строк дії договору з
08.12.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
5 (штуки)
Тростина-квадропод з малою базою
Номенклатура
Тростина-квадропод з малою базою
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
5 (штуки)
Складана алюмінієва тростина
Номенклатура
Складана алюмінієва тростина
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
3 (штуки)
Складані ходунці на колесах 5 дюймів
Номенклатура
Складані ходунці на колесах 5 дюймів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
3 (штуки)
Універсальні складані ходунці
Номенклатура
Універсальні складані ходунці
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
3 (штуки)
Ходунки універсальні
Номенклатура
Ходунки універсальні
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 (штуки)
Ортез з регулюванням кута згинання, та регулюванням по висоті
Номенклатура
Ортез з регулюванням кута згинання, та регулюванням по висоті
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
5 (штуки)
Наколінник з силіконовим кільцем і 4 ребрами жорсткості
Номенклатура
Наколінник з силіконовим кільцем і 4 ребрами жорсткості
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 (штуки)
Милиця підлокітна «Fun» 200013 або «еквівалент»
Номенклатура
Милиця підлокітна «Fun» 200013 або «еквівалент»
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
4 (штуки)
Валик під коліна ортопедичний
Номенклатура
Валик під коліна ортопедичний
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
4 (Кіловат-година)
Валик під литку
Номенклатура
Валик під литку
Кількість
4
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 (штуки)
Подушка ортопедична
Номенклатура
Подушка ортопедична
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 (штуки)
Подушка під голову ортопедична
Номенклатура
Подушка під голову ортопедична
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 (штуки)
Подушка ортопедична
Номенклатура
Подушка ортопедична
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 (штуки)
Подушка під голову ортопедична
Номенклатура
Подушка під голову ортопедична
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
08.12.2023 13:32
-
08.12.2023 13:31
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
69 624 грн.
Період подання пропозицій
до 21.11.2023 08:00
Замовник:
Комунальне Некомерційне Підприємство "Жмеринська лікарня відновного лікування Вінницької обласної Ради"
Контактний телефон:
+380433243389
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
69 624 грн.
Період подання пропозицій
до 21.11.2023 08:00
Замовник:
Комунальне Некомерційне Підприємство "Жмеринська лікарня відновного лікування Вінницької обласної Ради"
Контактний телефон:
+380433243389
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності