Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обробки вантажів (поштових відправлень) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-11-07-006848-a
План UA-P-2023-11-07-000804-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.12.2023 11:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 783 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
28 918 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.11.2023 12:15 до 15.11.2023 20:00
Завершено
Період уточнень
з 07.11.2023 12:15
до 12.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.11.2023 12:15
до 12.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.11.2023 20:01
до 20.11.2023 14:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.11.2023 14:57
до 26.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.11.2023 14:57
до 04.12.2023 11:00
Період уточнень
з 07.11.2023 12:15 до 12.11.2023 00:00
Період оскарження
з 07.11.2023 12:15 до 12.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 15.11.2023 20:01 до 20.11.2023 14:57
Період кваліфікації
з 15.11.2023 20:01 до 20.11.2023 14:57
Основні параметри
Послуги з обробки вантажів (поштових відправлень)
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 783 600 грн.
Послуги з обробки вантажів (поштових відправлень)
Назва предмета закупівлі
Послуги з обробки вантажів (поштових відправлень)
Очікувана вартість
5 783 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28918,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обробки вантажів (поштових відправлень)
Код ДК 021:2015
63111000-0 - Послуги з обробки вантажів у контейнерах
Кількість
46 272
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шевченка, 323 (Логістичний центр Львова Західного операційного регіону та/або інші об’єкти Замовника, що розташовані у м. Львові, які зазначаються у відповідній заявці Замовника на надання Послуг)
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації, оплата за належним чином (якісно та у повному обсязі надані послуги, визначеному згідно з умовами Договору та підтверджено в чек-листах) надані Послуги здійснюється згідно з фактичним обсягом наданих Виконавцем Послуг протягом 7 (семи) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін Акту про приймання-передачу наданих Послуг (надалі – Акт) за умови реєстрації Виконавцем до дати платежу податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та за умови відсутності неусунених Виконавцем зауважень Замовника до змісту та форми зазначених документів.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІКС РЕКРУТИНГ"
Пропозиція:
5 515 622.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.11.2023 12:15
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Свідерська Тетяна Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380507002130
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обробки вантажів (поштових відправлень)
Період вимог/скарг з 20.11.2023 14:57 по 26.11.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «РІКС РЕКРУТИНГ». Розглянута пропозиція, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, відсутні підстави для відмови в участі учаснику, передбачені п.47 Особливостей, в тому числі за підпунктами 1 і 7, та відхилення його тендерної пропозиції. На підставі викладеного, вирішено визнати ТОВ «РІКС РЕКРУТИНГ» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2023 12:15
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.11.2023 12:15
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІКС РЕКРУТИНГ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Підпунктом 2.2 та 2.3 Пункту 2 Розділу VII тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: звіту прийнятого Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період або проміжну звітність у 2023 році (з квитанцією №2), в частині що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом; Документ, що підтверджує співпрацю (намір про співпрацю) між учасником та співвиконавцем щодо залучення працівників для надання послуг Замовнику (діючий договір та/або угоду та/або протокол) (надається у випадку, якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію, зазначеному у п.2 Розділу VII тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, передбачених підпунктом 2.2 та 2.3 пункту 2 Розділу VII тендерної документації, що є невідповідністю. 1.2. Пунктом 5 Розділу Х тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ (файл «Відомості про учасника.pdf»), в якому замість інформації про індивідуальний податковий номер зазначено код ЄДРПОУ Учасника, що не відповідає вимогам пункту 5 Розділу Х тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – підпункт 2.2 та 2.3 пункту 2 Розділу VII тендерної документації та пункт 5 Розділу Х тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: звіту прийнятого Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період або проміжну звітність у 2023 році (з квитанцією №2), в частині що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом; документ, що підтверджує співпрацю (намір про співпрацю) між учасником та співвиконавцем щодо залучення працівників для надання послуг Замовнику (діючий договір та/або угоду та/або протокол) (НАДАЄТЬСЯ У ВИПАДКУ, якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію, зазначеному у п.2 Розділу VII тендерної документації); Відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
17.11.2023 14:15
Надати до
18.11.2023 14:15
Договір
UA-2023-11-07-006848-a-b1
Підписаний і діє
Номер
301123-63Е
5 513 771.52 грн.
4 594 809.6 грн.
З ПДВ
Підписано
01.12.2023
Строк дії договору з
01.12.2023
по
01.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
46 272 (Людино-година)
Послуги з обробки вантажів (поштових відправлень)
Номенклатура
Послуги з обробки вантажів (поштових відправлень)
Кількість
46 272
Одиниця виміру
людино-година
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
04.12.2023 11:00
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 783 600 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2023 20:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380507002130
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 783 600 грн.
Період подання пропозицій
до 15.11.2023 20:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380507002130
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності