Показати схожі тендери
Закупівля Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік) від Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ).
Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2023-11-02-006902-a
Id Tender b12eff15ec6a45d987362194e379d950
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.12.2023 17:23
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 13.11.2023 12:27
Закінчення аукціону 13.11.2023 13:08
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
284 213 660.64 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 842 136.61 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.11.2023 00:00 до 10.11.2023 18:00
Завершено
Період уточнень
з 02.11.2023 12:57
до 08.11.2023 00:00
Завершено
Період аукціону
з 13.11.2023 12:27
до 13.11.2023 13:08
Завершено
Період кваліфікації
з 13.11.2023 13:08
до 27.11.2023 18:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.11.2023 19:23
до 30.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.11.2023 18:38
до 07.12.2023 17:23
Період уточнень
з 02.11.2023 12:57 до 08.11.2023 00:00
Період аукціону
з 13.11.2023 12:27 до 13.11.2023 13:08
Період кваліфікації
з 13.11.2023 13:08 до 27.11.2023 18:38
Період кваліфікації
з 13.11.2023 13:08 до 27.11.2023 18:38
Основні параметри
Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік)
Київська область
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 842 136.6
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Код ДК 021:2015
15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Кількість
2 039 128
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2024 02:00
Дата постачання по
31.03.2024 02:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично постачені Постачальником та прийняті Представником Замовника комплекти продуктів за умови надходження коштів з Державного бюджету України, передбачені на зазначені цілі, протягом 30 календарних днів з дня надходження до Замовника належним чином оформлених документів
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.11.2023 12:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Мазай
Електронна пошта
Телефон
+380444547422
Сайт:
https://www.mil.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00034022
Повна назва
Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Поштовий індекс
03168
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
просп. Повітрофлотський, 6
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
Пропозиція:
238 577 976 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Міт Пром"
Пропозиція:
238 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ"
Пропозиція:
238 088 585.28 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ"
Пропозиція:
236 168 950.15 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА"
Пропозиція:
235 463 003 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 20.11.2023 19:23 по 23.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
20.11.2023 19:23
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Відповідно до абзацу 15 частини 3 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” та з метою виконання вимог підпункту 3 частини 3 статті 30 Закону України “Про оборонні закупівлі”, зокрема: у разі здійснення державним замовником (службою державного замовника, військовою частиною) закупівель продуктів харчування договір про закупівлю повинен містити інформацію щодо: назви предмета закупівлі та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), ціни за одиницю кожної номенклатурної позиції товару (із зазначенням одиниці виміру щодо товарів), учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Звертаємо увагу, що Замовником не надається учаснику 24 години на усунення невідповідностей, а тільки використовується функціонал, який доступний в електронній системі закупівель), повинен завантажити державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). При цьому, загальна вартість закупівлі товару не повинна відрізнятися від пропозиції, поданої під час аукціону. Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (комплекту) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Разом із ціновою пропозицією надається розцінений Каталог продуктів харчування (додаток до проєкту договору 15.1) з ціною по кожному найменуванні харчового продукту, яка не повинна перевищувати граничні ціни зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування”. Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбачені пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатися Замовником.
Створено
13.11.2023 17:42
Надати до
14.11.2023 17:42
Період вимог/скарг з 22.11.2023 17:27 по 25.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
22.11.2023 17:27
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! З метою виконання вимог пункту 12.7 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Відповідно до абзацу 15 частини 3 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” та з метою виконання вимог підпункту 3 частини 3 статті 30 Закону України “Про оборонні закупівлі”, зокрема: у разі здійснення державним замовником (службою державного замовника, військовою частиною) закупівель продуктів харчування договір про закупівлю повинен містити інформацію щодо: назви предмета закупівлі та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), ціни за одиницю кожної номенклатурної позиції товару (із зазначенням одиниці виміру щодо товарів), учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Звертаємо увагу, що Замовником не надається учаснику 24 години на усунення невідповідностей, а тільки використовується функціонал, який доступний в електронній системі закупівель), повинен завантажити державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). При цьому, загальна вартість закупівлі товару не повинна відрізнятися від пропозиції, поданої під час аукціону. Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (комплекту) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Разом із ціновою пропозицією надається розцінений Каталог продуктів харчування (додаток до проєкту договору 15.1) з ціною по кожному найменуванні харчового продукту, яка не повинна перевищувати граничні ціни зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування”. Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбачені пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатися Замовником.
Створено
20.11.2023 19:25
Надати до
21.11.2023 19:25
Період вимог/скарг з 27.11.2023 18:38 по 30.11.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.11.2023 18:38
-
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! З метою виконання вимог пункту 12.7 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Відповідно до абзацу 15 частини 3 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” та з метою виконання вимог підпункту 3 частини 3 статті 30 Закону України “Про оборонні закупівлі”, зокрема: у разі здійснення державним замовником (службою державного замовника, військовою частиною) закупівель продуктів харчування договір про закупівлю повинен містити інформацію щодо: назви предмета закупівлі та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), ціни за одиницю кожної номенклатурної позиції товару (із зазначенням одиниці виміру щодо товарів), учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Звертаємо увагу, що Замовником не надається учаснику 24 години на усунення невідповідностей, а тільки використовується функціонал, який доступний в електронній системі закупівель), повинен завантажити державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). При цьому, загальна вартість закупівлі товару не повинна відрізнятися від пропозиції, поданої під час аукціону. Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (комплекту) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Разом із ціновою пропозицією надається розцінений Каталог продуктів харчування (додаток до проєкту договору 15.1) з ціною по кожному найменуванні харчового продукту, яка не повинна перевищувати граничні ціни зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування”. Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбачені пунктом 12.7 Оголошення, вони не будуть розглядатися Замовником.
Створено
22.11.2023 17:28
Надати до
23.11.2023 17:28
Договір
UA-2023-11-02-006902-a-c1
Підписаний і діє
Номер
220/14/2/24/5
238 088 585.28 грн.
198 407 154.4 грн.
З ПДВ
Підписано
07.12.2023
Строк дії договору з
07.12.2023
по
31.12.2024
Номенклатура
2 039 128 (комплект)
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Номенклатура
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Кількість
2 039 128
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
116.76
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 березня 2024 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42239070

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
284 213 660.64 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2023 18:00
Замовник:
Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Контактний телефон:
+380444547422
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
284 213 660.64 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2023 18:00
Замовник:
Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Контактний телефон:
+380444547422
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності