Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (магнітно-маркерна дошка з набором канцелярського приладдя) від Департамент освіти Полтавської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-31-006139-a
План UA-P-2023-10-31-002994-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.12.2023 16:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
589 398 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 893.98 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.10.2023 13:41 до 08.11.2023 13:46
Завершено
Період уточнень
з 31.10.2023 13:41
до 05.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.10.2023 13:41
до 05.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.11.2023 12:39
до 23.11.2023 13:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.11.2023 09:39
до 29.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.11.2023 13:51
до 04.12.2023 16:26
Період уточнень
з 31.10.2023 13:41 до 05.11.2023 00:00
Період оскарження
з 31.10.2023 13:41 до 05.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 09.11.2023 12:39 до 23.11.2023 13:51
Період кваліфікації
з 09.11.2023 12:39 до 23.11.2023 13:51
Основні параметри
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (магнітно-маркерна дошка з набором канцелярського приладдя)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
589 398 грн.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (магнітно-маркерна дошка з набором канцелярського приладдя)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (магнітно-маркерна дошка з набором канцелярського приладдя)
Очікувана вартість
589 398 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5893,98
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.11.2023 12:10
Закінчення аукціону
09.11.2023 12:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
магнітно-маркерна дошка з набором канцелярського приладдя
Код ДК 021:2015
30195400-6 - Маркерні дошки чи приладдя
Кількість
138
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, Полтавська міська ОТГ, заклади освіти
Дата постачання по
01.12.2023 13:46
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату Товару (далі – рахунок) та після підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БАБИР ВАДИМ ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
521 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Рильцев Олег Віталійович
Пропозиція:
521 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ"
Пропозиція:
589 260 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.11.2023 12:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.10.2023 13:45
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Блоха Віталій Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380532609554
Замовник
ЄДРПОУ
02145725
Назва (англійською мовою)
Department of Education of Poltava City Council
Повна назва
Департамент освіти Полтавської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of Poltava City Council
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Poltava
Адреса
Sobornosti Street, 36
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (магнітно-маркерна дошка з набором канцелярського приладдя)
Період вимог/скарг з 16.11.2023 9:39 по 22.11.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.11.2023 09:39
Довідка НАЗК
16.11.2023 09:39
-
Повідомлення про рішення
09.11.2023 12:39
Витяг з ЄДР
09.11.2023 12:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2023 13:41
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2023 13:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції Учасника Фізична особа-підприємець Рильцев Олег Віталійович на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: Замовник в Додатку 4 до тендерної документації вимагав надати: Документ (сертифікат якості або сертифікат відповідності або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший документ), який підтверджує якість та відповідність товару, чинний на момент подання пропозиції (копія, завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою), якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно сертифікату тощо – в такому випадку учасником подається пояснення, з посиланням на нормативні акти. Учасник Фізична особа-підприємець Рильцев Олег Віталійович в складі тендерної пропозиції надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/8216 від 15.04.2020 року на шкільні дошки з додатком, в якому зазначена дошка для написання маркером, предметом закупівлі є магнітно-маркерна дошка з набором канцелярського приладдя. Учасник Фізична особа-підприємець Рильцев Олег Віталійович повинен надати Документ (сертифікат якості або сертифікат відповідності або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший документ), який підтверджує якість та відповідність товару, чинний на момент подання пропозиції (копія, завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою) саме на магнітно-маркерну дошку та на набір канцелярського приладдя. Згідно з пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШЕНО: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей за предметом закупівлі ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (магнітно-маркерна дошка з набором канцелярського приладдя).
Створено
13.11.2023 14:01
Надати до
14.11.2023 14:01
Період вимог/скарг з 23.11.2023 12:31 по 29.11.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
23.11.2023 12:31
-
Повідомлення про рішення
23.11.2023 12:27
Витяг з ЄДР
23.11.2023 12:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2023 13:41
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.10.2023 13:41
Період вимог/скарг з 23.11.2023 13:51 по 29.11.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.11.2023 13:51
Довідка НАЗК
23.11.2023 13:51
-
23.11.2023 12:31
Витяг з ЄДР
23.11.2023 12:31
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2023-10-31-006139-a-a2
Підписаний і діє
Номер
46-В
521 800 грн.
521 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.12.2023
Строк дії договору з
04.12.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
138 (штуки)
магнітно-маркерна дошка з набором канцелярського приладдя
Номенклатура
магнітно-маркерна дошка з набором канцелярського приладдя
Кількість
138
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
04.12.2023 16:26
-
04.12.2023 16:25
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
589 398 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2023 13:46
Замовник:
Департамент освіти Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532609554
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
589 398 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2023 13:46
Замовник:
Департамент освіти Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532609554
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності