Показати схожі тендери

Закупівля Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) будівлі КЗ "Циркунівський ліцей Циркунівської сільської ради Харківської області", за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-25-009036-a
План UA-P-2023-10-25-004445-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.02.2024 09:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
138 823 174 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
694 115.87 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.10.2023 14:20 до 20.11.2023 10:00
Завершено
Період уточнень
з 25.10.2023 14:20
до 17.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.10.2023 14:20
до 17.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.11.2023 15:14
до 28.12.2023 11:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.11.2023 15:16
до 03.01.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.12.2023 11:18
до 19.02.2024 09:41
Період уточнень
з 25.10.2023 14:20 до 17.11.2023 00:00
Період оскарження
з 25.10.2023 14:20 до 17.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 21.11.2023 15:14 до 28.12.2023 11:18
Період кваліфікації
з 21.11.2023 15:14 до 28.12.2023 11:18
Основні параметри
Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) будівлі КЗ "Циркунівський ліцей Циркунівської сільської ради Харківської області", за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
138 823 174 грн.
Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) будівлі КЗ "Циркунівський ліцей Циркунівської сільської ради Харківської області", за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) будівлі КЗ "Циркунівський ліцей Циркунівської сільської ради Харківської області", за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
138 823 174 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
694115,87
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
694 000
Аукціон
Cтарт аукціону
21.11.2023 14:39
Закінчення аукціону
21.11.2023 15:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) будівлі КЗ "Циркунівський ліцей Циркунівської сільської ради Харківської області", за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Дата подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснювати попередню оплату з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), в розмірі та на строк визначених в належним чином оформленному рішенні Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України при наявності коштів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості договірної ціни.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України при наявності коштів. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та введення Об’єкту в експлуатацію. Кінцеві розрахунки здійснюються в строки, встановлені нормами чинного законодавства України на момент здійснення кінцевих розрахунків.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"
Пропозиція:
122 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Індастріал Білдінг Груп
Пропозиція:
136 542 819.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС"
Пропозиція:
121 994 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СТРОЙ ЮА"
Пропозиція:
114 042 578 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.11.2023 14:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.11.2023 14:30
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гордя Наталія Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380507725965
Замовник
ЄДРПОУ
30885376
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Поштовий індекс
61202
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Ахсарова, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) будівлі КЗ "Циркунівський ліцей Циркунівської сільської ради Харківської області", за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 27.11.2023 15:16 по 03.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Товариство з обмеженою відповідальністю "СТРОЙ ЮА" переможцем торгів по закупівлі "Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) будівлі КЗ "Циркунівський ліцей Циркунівської сільської ради Харківської області", за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)". 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю "СТРОЙ ЮА" на суму 114 042 578,00 грн. (сто чотирнадцять мільйонів сорок дві тисячі п’ятсот сімдесят вісім грн 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2023 14:20
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2023 14:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Строк дії наданої банківської гарантії № G1123/2395 від 09.11.2023р. менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати банківську гарантію, строк дії якої буде не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Всі довідки та інформаційні листи надані без реєстрації (відсутні вихідні номери та дати). 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абз.11 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати всі оновлені довідки та інформаційні листи з реєстрацією. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Зазначений у № з/п 13 «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» кран LIEBHERR LTM 1040 на автомобільному ходу. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: № з/п 13 Таблиці № 1 пункту 1.1. Додатку № 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» з виправленою інформацією, яка буде відповідати вимогам тендерної документації. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: Наданий наказ про прийняття на роботу працівника (а саме зазначена посада), зазначеного в № з/п 3 «Довідки з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації» не відповідає зазначеній посаді в цій довідці. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.1. Додатку № 2 тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність надану інформацію та підтверджуючі її документи. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано підтверджуючих документів на працівників № з/п 4 та 6 «Довідки з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації». 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.1. Додатку № 2 тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати підтверджуючі документи на працівників № з/п 4 та 6 «Довідки з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації». 6.1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано документів, що підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором. 6.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3. Додатку № 2 тендерної документації. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії документів, які підтверджують, що клас наслідків об’єкта за аналогічним договором не нижче СС2. 7.1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано документів, що підтверджують приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним договором. Наданий у складі пропозиції файл «08.2 Акти виконаних робіт.pdf» не відкривається. 7.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3. Додатку № 2 тендерної документації. 7.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи, які підтверджують приймання виконаних робіт по аналогічному договору, зазначеному в «Довідці щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору».
Створено
23.11.2023 12:57
Надати до
24.11.2023 12:57
Період вимог/скарг з 12.12.2023 10:19 по 18.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю,Не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію переможця Товариства з обмеженою відповідальністю "СТРОЙ ЮА" по закупівлі "Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) будівлі КЗ "Циркунівський ліцей Циркунівської сільської ради Харківської області", за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)" відповідно підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2023 14:20
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2023 14:20
Період вимог/скарг з 18.12.2023 15:20 по 24.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ХАРКІВБУДСЕРВІС" код ЄДРПОУ 39485251 по закупівлі "Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) будівлі КЗ "Циркунівський ліцей Циркунівської сільської ради Харківської області", за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)" відповідно до абз. 5 пп.1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
18.12.2023 15:20
-
12.12.2023 10:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2023 14:20
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2023 14:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Електронну банківську гарантію від 17.11.2023 № 3537-23Г в якій абз. 6-9 пункту 3 не відповідають формі забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції». 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 8 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Внести зміни до Електронної банківської гарантії від від 17.11.2023 № 3537-23Г а саме: абз. 6-9 пункту 3 зазначити відповідно до Додатку № 8 тендерної документації. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: В Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 16.11.2023р. № 16/02 у графі № 3 (назва відповідної техніки Учасника) за № з/п № 9,10, 17, 19 не відповідають вимогам Таблиці № 1 Додатку № 2 тендерної документації. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1. Додатку № 2 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, яка буде відповідати вимогам тендерної документації. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: В Довідці щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору від 16.11.2023 № 16/05 в графі № 4 за № п/п 1 ціна договору зазначена без врахування змін внесених Додатковою угодую від 29.09.2021 № 9; за № п/п 2 ціна договору без врахування змін внесених Додатковою угодою від 30.12.2021 № 3. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3 Додатку № 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену Довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, яка буде відповідати наданим підтверджуючим документам. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: Для підтвердження інформації, що зазначена в Довідці щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору від 16.11.2023 № 16/05 за № п/п 3 по договору від 05.12.2019 № 0512 додаткові угоди від 11.12.2019 № 1, від 13.09.2020 №3, від 26.03.2020 № 4, від 06.04.2020 № 5, від 04.06.2020 № 6 надані не в повному обсязі. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3. Додатку № 2 тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати по договору від 05.12.2019 № 0512 додаткові угоди від 11.12.2019 № 1, від 13.09.2020 №3, від 26.03.2020 № 4, від 06.04.2020 № 5, від 04.06.2020 № 6 в повному обсязі. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: Інформація та підтверджуючі документи до кваліфікації за критерієм "Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю" надана за період раніше ніж останні 3 календарних роки. 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4. Додатку № 2 тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформаційну довідку про наявність фінансової спроможності, підтверджуючі документи відповідно до пункту 4. Додатку № 2 тендерної документації.
Створено
14.12.2023 16:02
Надати до
15.12.2023 16:02
Період вимог/скарг з 22.12.2023 13:56 по 28.12.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецтермомонтаж-Енерго" код ЄДРПОУ 38622372 по закупівлі "Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) будівлі КЗ "Циркунівський ліцей Циркунівської сільської ради Харківської області", за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)" відповідно до абз. 5 пп.1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
22.12.2023 13:56
-
18.12.2023 15:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2023 14:20
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2023 14:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Електронну банківську гарантію від 17.11.2023 № 5190-23 в якій абз. 7-9 пункту 3 не відповідають формі забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції». 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 8 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Внести зміни до Електронної банківської гарантії від 17.11.2023 № 5190-23 а саме: абз. 7-9 пункту 3 зазначити відповідно до Додатку № 8 тендерної документації. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: В Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 17.11.2023р. № 112т/11-23 у графі № 4 (тип/марка/модель) відповідної техніки Учасника: - за № з/п № 3 (SCANIA P420), № 9 (НАММ НD+90 VV-S, HAMM CR W280-10) не відповідають вимогам викладеним у графі № 2 Таблиці № 1 Додатку № 2 тендерної документації; - за № з/п № 7 не вірно зазначено тип/марку/ модель; - за № з/п № 18 не зазначено тип/марку/модель. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1. Додатку № 2 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, яка буде відповідати вимогам тендерної документації.
Створено
20.12.2023 15:47
Надати до
21.12.2023 15:47
Період вимог/скарг з 28.12.2023 11:18 по 03.01.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП" переможцем торгів по закупівлі "Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) будівлі КЗ "Циркунівський ліцей Циркунівської сільської ради Харківської області", за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)". 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю "ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП" на суму 136 542 819,60 грн. (сто тридцять шість мільйонів п'ятсот сорок дві тисячі вісімсот дев'ятнадцять грн 60 коп.) з урахуванням ПДВ.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2023 14:20
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2023 14:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: В Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.11.2023р. № 17/11/2023-13 у графі № 7 не заначено назву документа, що підтверджує приналежність та у графі № 4 (тип/марка/модель) відповідної техніки Учасника: - за № з/п № 2 (ДЗ-143), № 9 (НАММ НD-110, НАММ НD-90), № 10, № 11 не відповідають вимогам викладеним у графі № 2 Таблиці № 1 Додатку № 2 тендерної документації; - за № з/п № 3 (Foton, Sinotruk), № 4 (Foton), № 6 (Сaterpillar), № 15, № 16 не зазначено модель; - за № з/п № 5, № 10, № 12(КС-55727-С-12) не зазначено марку; - за № з/п № 18 не вірно зазначено модель. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1. Додатку № 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка буде відповідати вимогам тендерної документації. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: В Довідці з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей від 17.11.2023р. № 17/11/2023-12 у графі № 2 не зазначені П.І.Б. повністю. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.2. Додатку № 2 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену Довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей, яка буде відповідати вимогам тендерної документації. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано документів, що підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3. Додатку № 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії документів, які підтверджують, що клас наслідків об’єкта за аналогічним договором не нижче СС2. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: Надана ліцензія АЕ № 273788 від 09.08.2013року не дійсна. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.2. Додатку № 6 тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати пояснення, або документи, що підтверджують дійсність ліцензії АЕ № 273788 від 09.08.2013року.
Створено
26.12.2023 16:31
Надати до
27.12.2023 16:31
Угоди
UA-2023-10-25-009036-a-c2
Підписаний і діє
Номер
Т23-ЦБ4/24
135 028 233.35 грн.
112 523 527.79 грн.
З ПДВ
Підписано
16.02.2024
Строк дії договору з
16.02.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) будівлі КЗ "Циркунівський ліцей Циркунівської сільської ради Харківської області", за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) будівлі КЗ "Циркунівський ліцей Циркунівської сільської ради Харківської області", за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
19.02.2024 09:41
-
19.02.2024 09:40
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-03-11-000087
Дата створення проекту
11.03.2024 16:57
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.03.2024 15:17
Дата публікації висновку про результати
27.03.2024 19:25
Дата завершення усунення порушень
11.04.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
03.04.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 577-68-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.03.2024 № 39 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 11.03.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.03.2024 № 39 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2023-10-25-009036-a 25.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.03.2024 00:00
Документи рішення
12.03.2024 15:17
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); своєчасності розгляду запитань до процедури та вимог про усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.11.2023 № 4 (зі змінами); запитання до процедури; вимогу про усунення порушення № UA-2023-10-25-009036-a.a1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙ ЮА» (далі – ТОВ «СТРОЙ ЮА»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВБУДСЕРВІС» (далі – ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецтермомонтаж-Енерго» (далі – ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Індастріал Білдінг Груп» (далі – ТОВ «Індастріал Білдінг Груп»); вимоги про усунення невідповідностей тендерних пропозицій ТОВ «СТРОЙ ЮА», ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС», ТОВ «Спецтермомонтаж-Енерго», ТОВ «Індастріал Білдінг Груп»; протоколи уповноваженої особи від 27.11.2023 № 6, від 12.12.2023 № 7, від 18.12.2023 № 9, від 22.12.2023 № 12, від 28.12.2023 № 14; повідомлення про намір укласти договір від 09.08.2023 року; протокол уповноваженої особи від 10.01.2024 № 15; договір про закупівлю робіт від 16.02.2024 № Т23-ЦБ4/24 (далі – Договір); ДОДАТКОВА УГОДА ВІД 22.03.2024 №1; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.03.2024 року. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено, що відповідно до умов пункту 4 «Розмір, вид, строки та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник зазначив, що «Переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника або банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом банка – гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації» Таким чином, у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених у пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21 (далі – Постанова) суд виснував, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема, обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів. Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙ ЮА» встановлено наступне. 21.11.2023 тендерна пропозиція учасника ТОВ «СТРОЙ ЮА» визначена системою найбільш економічно вигідною. 27.11.2023 Замовник протоколом уповноваженої особи №6, який оприлюднено в електронній системі закупівель 27.11.2023 о 15 год 15 хв, визначив переможцем ТОВ «СТРОЙ ЮА» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Однак, 12.12.2023 Замовник протоколом уповноваженої особи №7, який оприлюднено в електронній системі закупівель 12.12.2023 о 10 год 19 хв, відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «СТРОЙ ЮА» відповідно підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю. При цьому, згідно з абзацом 4 пункту 49 Особливостей передбачено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Отже, останній укладання договору за результатом процедури закупівлі між замовником та ТОВ «СТРОЙ ЮА» був 12.12.2023 року включно. Закон з урахуванням Особливостей передбачає внесення забезпечення виконання договору як до дня укладення, так і в день укладення договору. Враховуючи викладене, кінцевий строк для внесення забезпечення виконання договору у ТОВ «СТРОЙ ЮА» був 12.12.2023 року. Проте, не врахувавши строки, передбачені абзацом четвертим пункту 49 Особливостей Замовник не надав можливості учаснику-переможцю надати підтвердження внесення забезпечення виконання договору. Відповідно до даних в електронній системі закупівель протокол відхилення переможця Замовник оприлюднив 12.12.2023 року о 10 год 19 хв. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо недотримання зазначених строків Замовником при відхиленні переможця процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙ ЮА» Замовник надав пояснення наступного змісту: «Застосування норм частини першої статті 253 Цивільного кодексу України суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. У випадку суперечностей між Законом з урахуванням Особливостей та Цивільним кодексом України й іншим законодавством, застосуванню підлягає Закон з урахуванням Особливостей, зважаючи на те, що вони є спеціальними нормативними актами у сфері публічних закупівель, які містять норми, що регулюють вчинення дій замовника відповідно до визначених строків їх обчислення та мають перевагу над загальним нормативним актом. Відповідно абзацу 4 пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Таким чином. строки, зазначені в Законі з урахуванням Особливостей та які починаються "з дати" починають свій перебіг з дня коли наступила відповідна подія, а не з наступного дня. Враховуючи викладене, Замовник діяв в межах своїх повноважень та у спосіб, встановлений Законом з урахуванням Особливостей» Однак, зазначене пояснення не спростовує факт безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙ ЮА». Крім того замовник, з метою недопущення порушення статті 5 Закону та дотримання принципу максимальної економії, не скористався можливістю продовжити строк для укладання договору до 60 днів. Зважаючи на зазначене, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СТРОЙ ЮА», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим не дотримано вимог абзацу четвертого підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «СТРОЙ ЮА» та остаточною ціновою пропозицією ТОВ Індастріал Білдінг Груп (переможець торгів) складає 22 500 241,6 гривень. Замовник 25.03.2024 оприлюднив додаткову угоді від 22.03.2024 №1 про термін дії договору до 22.03.2024 та звіт про розірвання договору, відповідно до якого у зв’язку із відсутністю коштів для фінансування Об'єкту, керуючись п.4.1.7, п.18.4.1 Договору, Сторони дійшли згоди розірвати Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙ ЮА» встановлено порушення вимог абзацу четвертого підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності розгляду запитань до процедури та вимог про усунення порушення; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом; дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.03.2024 00:00
Дата публікації
27.03.2024 19:25
Документи висновку
27.03.2024 19:25
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) будівлі КЗ «Циркунівський ліцей Циркунівської сільської ради Харківської області», за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-25-009036-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду. 3. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі одним договором або сумарно різними договорами. Для підтвердження інформації учасник повинен надати копії договорів з усіма додатками та невід’ємними частинами до них, а також, довідки КБ-3 або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Індастріал Білдінг Груп» надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до якої ціна договору 89 483 498,40 гривень та сума виконання 89 279 160,96 гривень. Також, надано довідку КБ-3 на суму 89 279 160,96 гривень. Оскільки згідно пункту 17.1 договору субпідряду № 04/11/20 від 04.11.2020 року додаткові угоди є невід’ємною частиною договору, то учасником не надано додаткову угоду на різницю між сумою договору та сумою його виконання, а саме 204 337,5 гривень. Надати пояснення щодо встановлених обставин. 4. Вимогами тендерної документації встановлено форму для подання забезпечення тендерної пропозиції (Додаток 8). Проте, надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «Індастріал Білдінг Груп» не відповідає формі, встановленій у тендерній документації, а саме зазначено «Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно, через програмний комплекс «М.Е.doc», яким накладено КЕП». Надати пояснення щодо встановлених обставин. 5. Надати пояснення щодо підстав для надання можливості Замовником продовження строку для укладання договору переможцю процедури закупівлі ТОВ «Індастріал Білдінг Груп» та ненаданні такої можливості ТОВ «СТРОЙ ЮА» при однакових обставинах. 6. Перебіг строків укладення договору обчислюється, починаючи з наступного дня, після прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, крайній термін укладання договору за результатом процедури закупівлі між замовником та ТОВ «СТРОЙ ЮА» був 12.12.2023 року. Разом з цим зазначаємо, що внесення забезпечення виконання договору про закупівлю може бути здійснено як до дня укладення, так і в день укладення договору. Враховуючи викладене, кінцевий строк для внесення забезпечення виконання договору у ТОВ «СТРОЙ ЮА» був до 12.12.2023 року включно. Надати пояснення щодо недотримання зазначених строків Замовником при відхиленні переможця процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙ ЮА» відповідно до протоколу № 7 від 12.12.2023 року, оприлюдненого 12.12.2023 року о 10 год 19 хв. 7. Надати пояснення з підтверджуючими документами стосовно відхилення ТОВ «СТРОЙ ЮА» з підстави невідповідності у розрахунку договірної ціни чи не наданні розрахунку вчасно. Яка саме інформація у наданих розрахунках не відповідала вимогам тендерної документації ? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
13.03.2024 17:36
Орган перевірки
19.03.2024 00:00
Документи повідомлення
13.03.2024 17:38
-
Відповідь
Відповідь на запит
На Ваш запит від 13.03.2024р. щодо процедури закупівлі "Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) будівлі КЗ "Циркунівський ліцей Циркунівської сільської ради Харківської області", за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-25-009036-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляємо наступне.
Рішеня
15.03.2024 15:49
Замовник
Документи повідомлення
15.03.2024 15:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
138 823 174 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2023 10:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Контактний телефон:
380507725965
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
138 823 174 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2023 10:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Контактний телефон:
380507725965
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності