Показати схожі тендери

Закупівля Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-24-010581-a
План UA-P-2023-10-24-003881-a link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 18.01.2024 00:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 118 960 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
130 594.8 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.10.2023 14:49 до 08.11.2023 10:00
Завершено
Період уточнень
з 24.10.2023 14:49
до 05.11.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.10.2023 14:49
до 05.11.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.11.2023 10:01
до 12.01.2024 14:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.11.2023 13:18
до 18.01.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 12.01.2024 14:12
-
Період уточнень
з 24.10.2023 14:49 до 05.11.2023 00:00
Період оскарження
з 24.10.2023 14:49 до 05.11.2023 00:00
Період кваліфікації
з 08.11.2023 10:01 до 12.01.2024 14:12
Період кваліфікації
з 08.11.2023 10:01 до 12.01.2024 14:12
Основні параметри
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
26 118 960 грн.
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
26 118 960 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
130594,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
130 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Дата подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснювати попередню оплату з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), в розмірі та на строк визначених в належним чином оформленному рішенні Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України при наявності коштів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості договірної ціни.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України при наявності коштів. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та введення Об’єкту в експлуатацію. Кінцеві розрахунки здійснюються в строки, встановлені нормами чинного законодавства України на момент здійснення кінцевих розрахунків.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ"
Пропозиція:
26 100 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.11.2023 16:57
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору
Тендерна документація
24.10.2023 14:49
Тендерна документація
24.10.2023 14:49
Тендерна документація
24.10.2023 14:49
Тендерна документація
24.10.2023 14:49
Тендерна документація
24.10.2023 14:49
Тендерна документація
24.10.2023 14:49
Тендерна документація
24.10.2023 14:49
Тендерна документація
24.10.2023 14:49
Тендерна документація
24.10.2023 14:49
Тендерна документація
24.10.2023 14:49
Тендерна документація
24.10.2023 14:49
Тендерна документація
24.10.2023 14:49
Тендерна документація
24.10.2023 14:49
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гордя Наталія Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380507725965
Замовник
ЄДРПОУ
30885376
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Поштовий індекс
61202
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Ахсарова, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 13.11.2023 13:18 по 19.11.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ", переможцем торгів по закупівлі "Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)". 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ" на суму 26 100 000,00 грн. (двадцять шість мільйонів сто тисяч грн 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2023 14:49
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2023 14:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Електронну банківську гарантію від 06.11.2023 № 3274-23Г, в якій пункт 2, абзац 9 пункту 3 та нумерація пунктів не відповідає Додатку № 8 тендерної документації, форма якого затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції». 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 8 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Внести зміни до Електронної банківської гарантії від 06.11.2023 № 3274-23Г, а саме: пункт 2 доповнити "з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості)", абзац 9 пункту 3 доповнити "з урахуванням п.47 Особливостей" та виправити нумерацію пунктів відповідно до Додатку № 8 тендерної документації. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей від 03.11.2023р. № 0311/4, в якій відсутня інформація щодо операторів машин/машиністів/водіїв. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.2 Додаток № 2 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей, доповнивши інформацією щодо операторів машин/машиністів/водіїв.
Створено
10.11.2023 12:46
Надати до
11.11.2023 12:46
Період вимог/скарг з 12.01.2024 14:12 по 18.01.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю,Не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію переможця - Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ" по закупівлі "Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) адміністративної будівлі, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79б (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)" відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2023 14:49
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.10.2023 14:49
Торги не відбулися
Очікувана вартість
26 118 960 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2023 10:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Контактний телефон:
380507725965
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
26 118 960 грн.
Період подання пропозицій
до 08.11.2023 10:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Контактний телефон:
380507725965
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності