Показати схожі тендери

Закупівля Запасні частини до автомобілів від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-19-014846-a
План UA-P-2023-10-19-004229-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.11.2023 17:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 802 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24.01 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.10.2023 17:49 до 27.10.2023 20:00
Завершено
Період уточнень
з 19.10.2023 17:49
до 24.10.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.10.2023 17:49
до 24.10.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.10.2023 20:00
до 01.11.2023 12:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.11.2023 12:58
до 07.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.11.2023 12:58
до 14.11.2023 17:50
Період уточнень
з 19.10.2023 17:49 до 24.10.2023 00:00
Період оскарження
з 19.10.2023 17:49 до 24.10.2023 00:00
Період кваліфікації
з 27.10.2023 20:00 до 01.11.2023 12:58
Період кваліфікації
з 27.10.2023 20:00 до 01.11.2023 12:58
Основні параметри
Запасні частини до автомобілів
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 802 грн.
Запасні частини до автомобілів
Назва предмета закупівлі
Запасні частини до автомобілів
Очікувана вартість
4 802 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24,01
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 2 (штуки)
Підшипник колінвалу ВАЗ 21213, 2004 р.в., 1700 см3
Опис предмета закупівлі
Підшипник колінвалу ВАЗ 21213, 2004 р.в., 1700 см3
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49107, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. В. Дубініна 10
Дата постачання по
31.03.2024 00:00
Позиція : №2 3 (комплект)
Комплект шестерень зубч.ГРМ ГАЗ 2705, 2008 р.в., 2464 см3
Опис предмета закупівлі
Комплект шестерень зубч.ГРМ ГАЗ 2705, 2008 р.в., 2464 см3
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
49107, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. В. Дубініна 10
Дата постачання по
31.03.2024 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Підшипник колінвалу УАЗ 3741, 2005 р.в., 2445 см3
Опис предмета закупівлі
Підшипник колінвалу УАЗ 3741, 2005 р.в., 2445 см3
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49107, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. В. Дубініна 10
Дата постачання по
31.03.2024 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Підшипник колінвалу МАЗ 5336, 2006 р.в., 11150 см3
Опис предмета закупівлі
Підшипник колінвалу МАЗ 5336, 2006 р.в., 11150 см3
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49107, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. В. Дубініна 10
Дата постачання по
31.03.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
У відповідності до проєкту договору (Додаток 1 до тендерної документації): У відповідності до п. 3.5.1. Договору, оплата Товару здійснюється впродовж 45 (сорок п’яти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СИНЕЛЬНИКОВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
1 996 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.10.2023 17:49
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Свідерська Тетяна Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380507002130
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Запасні частини до автомобілів
Період вимог/скарг з 01.11.2023 12:58 по 07.11.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію Фізична особа-підприємець Синельников Владислав Олександрович. Розглянута пропозиція, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, відсутні підстави для відмови в участі учаснику, передбачені п.47 Особливостей, в тому числі за підпунктами 1 і 7, та відхилення його тендерної пропозиції. На підставі викладеного, вирішено визнати Фізична особа-підприємець Синельников Владислав Олександрович переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.10.2023 17:49
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.10.2023 17:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП "СИНЕЛЬНИКОВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Пунктом 2 Розділу Х тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції інформацію про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, надається згідно розділу VIII тендерної документації. Пунктом 2 Розділу VIII тендерної документації передбачено: «Інформація про відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, підтверджується учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції: інформації (довідки довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з АТ «Укрпошта», що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків». Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Довідка п 47.pdf») в якій знаходиться інформація про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Учасником не надано підтвердження відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей або документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, що не відповідає вимогам тендерної документації. 1.2. Пунктом 5 Розділу Х тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Відомості про учасника.pdf» в якому знаходиться інформація про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та довідку (файл «Довідка про контактні дані.pdf») в якій відсутня інформація про статус платника податку, відомості про підписанта договору (посада, ПІБ), відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ) та підтвердження та гарантування, що Учасник не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 2 Розділу VIII тендерної документації та пункт 5 Розділу Х тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнений(і) або нов(ий)і документ(и), а саме: 3.1. Інформацію (довідку довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з АТ «Укрпошта», що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків; 3.2. Відомості про учасника (згідно розділу XІ тендерної документації). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
30.10.2023 17:10
Надати до
31.10.2023 17:10
Договір
UA-2023-10-19-014846-a-a1
Підписаний і діє
Номер
081123-36Е
1 996 грн.
1 996 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.11.2023
Строк дії договору з
13.11.2023
по
31.03.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 (штуки)
Підшипник колінвалу ВАЗ 21213, 2004 р.в., 1700 см3
Номенклатура
Підшипник колінвалу ВАЗ 21213, 2004 р.в., 1700 см3
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
3 (комплект)
Комплект шестерень зубч.ГРМ ГАЗ 2705, 2008 р.в., 2464 см3
Номенклатура
Комплект шестерень зубч.ГРМ ГАЗ 2705, 2008 р.в., 2464 см3
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 (штуки)
Підшипник колінвалу УАЗ 3741, 2005 р.в., 2445 см3
Номенклатура
Підшипник колінвалу УАЗ 3741, 2005 р.в., 2445 см3
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
2 (штуки)
Підшипник колінвалу МАЗ 5336, 2006 р.в., 11150 см3
Номенклатура
Підшипник колінвалу МАЗ 5336, 2006 р.в., 11150 см3
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
14.11.2023 17:50
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 802 грн.
Період подання пропозицій
до 27.10.2023 20:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380507002130
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 802 грн.
Період подання пропозицій
до 27.10.2023 20:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380507002130
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності