Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 19.09.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медичної і консультативно-діагностичної допомоги Івано-Франківської міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.10.2023 №118 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 31.10.2023 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.11.2023 №127, повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2023 року, договір від 08.11.2023 №424, повідомлення про внесення змін до договору від 22.12.2023 року, додаткову угоду від 22.12.2023 №1, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 22.12.2023 року, 22.12.2023 року та від 01.01.2024 року.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» встановлено, що згідно підпункту 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати перелік (реєстр) наданих документів у складі пропозиції учасника.
Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» вищевказаний перелік (реєстр) наданих документів не надано.
Слід зазначити, що Замовник самостійно встановив в ТД вищевказану вимогу.
Щодо вищезазначеного порушення Замовнику через електронну систему закупівель надано запит про надання пояснення від 28.12.2023. Згідно відповіді Замовника на запит про надання пояснення від 01.01.2024 ненадання учасником ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» переліку (реєстру) наданих документів у складі пропозиції учасника враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» та віднесено до формальних помилок, а саме згідно пункту 12 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №710 (подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду).
Слід зазначити, що відсутність документа, надання якого Замовник вимагав у підпункті 1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не є формальною помилкою згідно пункту 12 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №710.
Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно пунктів 1.28, 3.13, 4.13, 5.13, 6.10, 7.13, 8.9, 9.9, 10.15, 11.11, 12.14, 13.15, 14.11, 15.15, 16.15, 17.12, 18.12, 19.12, 20.12, 21.11, 22.13, 23.13, 24.13, 25.14, 26.14, 27.14, 28.9, 29.12, 30.12, 31.12, 32.14 Технічної та кількісної специфікації Додатку 3 «Технічна специфікація (Медико-технічні вимоги)» до ТД Замовник встановив вимогу щодо надання учасником копії свідоцтва про державну реєстрацію про внесення до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення на всю продукцію, що пропонується до закупівлі.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» не надано копії свідоцтва про державну реєстрацію про внесення до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення на всю продукцію, що пропонується до закупівлі (по позиціях 1-32), однак у Технічній специфікації від 23.10.2023 №23 (файл «Технічна частина.pdf») по позиціях 1-32 вказано, що копію свідоцтва про державну реєстрацію про внесення до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення на всю продукцію надано у складі тендерної пропозиції.
Щодо вищезазначеного порушення Замовнику через електронну систему закупівель надано запит про надання пояснення від 28.12.2023. У відповідь Замовником надано пояснення від 01.01.2024, в якому зазначено: «Учасником ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» у складi тендерної пропозицiї (файл «Технiчнi документи на позицiї 1-40.pdf»; файл «Технiчнi документи на позицiї 41-42.pdf») надано Сертифiкат вiдповiдностi та вiдповiдно до cтаттi 1 Закону Украiни «Про технiчнi регламенти та оцiнку вiдповiдностi» документ про вiдповiднiсть - декларацiя (в тому числi декларацiя про вiдповiднiсть), звiт, висновок, свiдоцтво, сертифiкат (у тому числi сертифiкат вiдповiдностi) або буль-який iнший документ, є документом, що пiдтверджує виконання заданих вимог, якi стосуються об’єкта оцiнки вiдповiдностi. Отже, враховуючи положоння cтаттi 1 Закону України «Про технiчнi регламенти та оцiнку вiдповiдностi» Учасником ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» процедури закупiвлi надано належний документ, який пiдтверджує вiдповiднiсть медичних виробiв технiчним регламентам.».
Слід зазначити, що Замовник самостійно встановив у ТД вимогу щодо надання копії свідоцтва про державну реєстрацію про внесення до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення на всю продукцію, що пропонується до закупівлі (по позиціях 1-32). Однак, учасником ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» вищевказаний документ в складі тендерної пропозиції не надано, що не відповідає пунктам 1.28, 3.13, 4.13, 5.13, 6.10, 7.13, 8.9, 9.9, 10.15, 11.11, 12.14, 13.15, 14.11, 15.15, 16.15, 17.12, 18.12, 19.12, 20.12, 21.11, 22.13, 23.13, 24.13, 25.14, 26.14, 27.14, 28.9, 29.12, 30.12, 31.12, 32.14 Технічної та кількісної специфікації Додатку 3 «Технічна специфікація (Медико-технічні вимоги)» до ТД.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а визначив ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» переможцем торгів та уклав з ним договір від 08.11.2023 №424 ціною 18 789 632,31 гривень з ПДВ.