Показати схожі тендери

Закупівля Система обліку відвідувачів від КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-16-001767-a
План UA-P-2023-10-16-000795-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.11.2023 11:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
810 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 050 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.10.2023 10:07 до 25.10.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.10.2023 10:07
до 22.10.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.10.2023 10:07
до 22.10.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.10.2023 14:17
до 08.11.2023 13:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2023 15:36
до 14.11.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.11.2023 13:23
до 17.11.2023 11:08
Період уточнень
з 16.10.2023 10:07 до 22.10.2023 00:00
Період оскарження
з 16.10.2023 10:07 до 22.10.2023 00:00
Період кваліфікації
з 25.10.2023 14:17 до 08.11.2023 13:23
Період кваліфікації
з 25.10.2023 14:17 до 08.11.2023 13:23
Основні параметри
Система обліку відвідувачів
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
810 000 грн.
Система обліку відвідувачів
Назва предмета закупівлі
Система обліку відвідувачів
Очікувана вартість
810 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4050,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.10.2023 13:54
Закінчення аукціону
25.10.2023 14:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система обліку відвідувачів
Код ДК 021:2015
31711310-9 - Системи обліку відвідувачів
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівського підпілля 32,вул.Інститутська 18, вул. Шевченка 99
Дата постачання по
30.11.2023 10:12
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КЮСОЛЮШНС СЕРВІС"
Пропозиція:
808 970 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЮЛОДЖІК"
Пропозиція:
798 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.10.2023 13:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кріль Яна Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380671735975
Факс
+380382655390
Замовник
ЄДРПОУ
03198563
Повна назва
КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради
Поштовий індекс
29013
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
вулиця Проскурівського підпілля, 32
Кваліфікація
Лот № 1 Система обліку відвідувачів
Період вимог/скарг з 31.10.2023 15:36 по 06.11.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
31.10.2023 15:36
-
25.10.2023 14:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2023 10:07
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2023 10:07
Період вимог/скарг з 08.11.2023 13:23 по 14.11.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.11.2023 13:23
Довідка НАЗК
08.11.2023 13:23
-
08.11.2023 13:22
-
02.11.2023 14:59
-
31.10.2023 15:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2023 10:07
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.10.2023 10:07
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КЮСОЛЮШНС СЕРВІС" у процедурі закупівлі № UA-2023-10-16-001767-a виявлено наступні невідповідності. 1.Додаток 1 до тендерної документації «Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ВИМОГИ ДО ЗАКУПІВЛІ», «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ —юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», «Інші документи від Учасника»: пункт 2 Скановану копію діючого сертифікату відповідності на Реєстраційний сенсорний термінал, Головну панель відображення стану черги, Табло відображення стану робочого місця співробітника, Термопапір, Контролер (внутрішній) управління табло відображення стану робочого місця співробітника, Зовнішнє (вуличне) інформаційне табло виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (необхідно надати скановану копію атестату про акредитацію органу з оцінки відповідності) або Certificate of Compliance (CE) на предмет закупівлі не українського походження (дійсний на момент подачі документу). Учасником надано тільки скановану копію діючого сертифікату відповідності на Реєстраційний сенсорний термінал, Головну панель відображення стану черги, Табло відображення стану робочого місця співробітника, Термопапір, Контролер (внутрішній) управління табло відображення стану робочого місця співробітника, Зовнішнє (вуличне) інформаційне табло виданий органом з оцінки відповідності. Учаснику необхідно надати скановану копію атестату про акредитацію органу з оцінки відповідності) або Certificate of Compliance (CE) на предмет закупівлі не українського походження (дійсний на момент подачі документу); 2. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції лист-згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «про захист персональних даних», який повинен бути підписаний особами, персональні дані яких подано у складі тендерної пропозиції учасника зазначеної у ДОДАТКУ 6 до тендерної документації ; Лист –згода на обробку персональних даних є тільки дані ТОВ"КЮСОЛЮШНС СЕРВІС", надати листи інших осіб персональні дані яких значуться в ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ; 3. ДОДАТОК 4 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) п.п.2. 2.2. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі учасник надає: 1) Довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори із зазначенням суми договору, контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Учасник надав довідку яка містить інформацію про раніше виконанні договори із зазначенням суми договору, контрагента, але немає зазначених контактних осіб щодо договорів які вказані в довідці за № з/п 1,2,3, а саме П.І.П контактної особи та контактний телефон; 4. ДОДАТОК 4 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 4. Інші документи від Учасника: 2.Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Інформаційна довідка містить інформацію щодо підстав відсутності ліцензії та підстав відсутності документу дозвільного характеру, але учасником надана ще одна довідка яка підтверджує наявність документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, що відповідає предмету закупівлі, але який це саме документ не було вказано у довідці і не надано у складі тендерної пропозиції учасника, тому учаснику необхідно привести у відповідність довідку і надати документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Створено
07.11.2023 12:07
Надати до
08.11.2023 12:07
Договір
UA-2023-10-16-001767-a-c1
Підписаний і діє
Номер
625
808 970 грн.
808 970 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.11.2023
Строк дії договору з
16.11.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (комплект)
Система обліку відвідувачів
Номенклатура
Система обліку відвідувачів
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
17.11.2023 11:08
-
17.11.2023 11:04
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
810 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2023 00:00
Замовник:
КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
+380671735975
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
810 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2023 00:00
Замовник:
КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
+380671735975
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності