Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015- 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувач фронтальний з трисекційною гідравлікою, джойстик, монтажний кронштейн, амортизатор, рівень положення робочого органу для New Holland T6090 + Ківш) від СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-10-12-015181-a
План UA-P-2023-10-12-008211-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 03.05.2024 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
588 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 940 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.10.2023 18:03 до 20.10.2023 01:00
Завершено
Період уточнень
з 12.10.2023 18:03
до 17.10.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.10.2023 18:03
до 17.10.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.10.2023 01:02
до 30.10.2023 08:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2023 08:54
до 05.11.2023 00:00
wait
Підписання договору
з 30.10.2023 08:54
-
Період уточнень
з 12.10.2023 18:03 до 17.10.2023 00:00
Період оскарження
з 12.10.2023 18:03 до 17.10.2023 00:00
Період кваліфікації
з 20.10.2023 01:02 до 30.10.2023 08:54
Період кваліфікації
з 20.10.2023 01:02 до 30.10.2023 08:54
Основні параметри
Код ДК 021:2015- 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувач фронтальний з трисекційною гідравлікою, джойстик, монтажний кронштейн, амортизатор, рівень положення робочого органу для New Holland T6090 + Ківш)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
588 000 грн.
Код ДК 021:2015- 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувач фронтальний з трисекційною гідравлікою, джойстик, монтажний кронштейн, амортизатор, рівень положення робочого органу для New Holland T6090 + Ківш)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015- 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувач фронтальний з трисекційною гідравлікою, джойстик, монтажний кронштейн, амортизатор, рівень положення робочого органу для New Holland T6090 + Ківш)
Очікувана вартість
588 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2940,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Навантажувач фронтальний з трисекційною гідравлікою, джойстик, монтажний кронштейн, амортизатор, рівень положення робочого органу для New Holland T6090 + Ківш
Код ДК 021:2015
43250000-0 - Фронтальні ковшові навантажувачі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
81131, Україна, Львівська область, Солонка, вулиця Центральна, 3
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Техноторг"
Пропозиція:
542 145 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.10.2023 18:04
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
03.05.2024 00:00
У замовника відсутня потреба в подальшій закупівлі даних послуг, в тому числі через зміну пріоритетних напрямків фінансування у період воєнного стану.
22.04.2024 11:53
-
22.04.2024 11:50
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петро Чобіт
Електронна пошта
Телефон
+380322271695
Замовник
ЄДРПОУ
04369699
Повна назва
СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
81131
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
с. Солонка
Адреса
вул. Центральна, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015- 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувач фронтальний з трисекційною гідравлікою, джойстик, монтажний кронштейн, амортизатор, рівень положення робочого органу для New Holland T6090 + Ківш)
Період вимог/скарг з 30.10.2023 8:54 по 05.11.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2023 08:54
Довідка НАЗК
30.10.2023 08:54
-
Звіт про оцінку
20.10.2023 04:09
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-04-10-000069
Дата створення проекту
10.04.2024 14:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.04.2024 16:39
Дата публікації висновку про результати
24.04.2024 16:25
Дата завершення усунення порушень
09.05.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
02.05.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.04.2024 № 76 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.04.2024 № 76. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2023-10-12-015181-a, 12.10.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.04.2024 00:00
Документи рішення
10.04.2024 16:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції, визначення переможця тендеру та укладення з ним договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-10-12-008211-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.10.2023; тендерну пропозицію ТОВ «Техноторг»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Техноторг» як переможцем тендеру документи; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 22.04.2024 про відміну тендеру. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Також, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Так, у пункті 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує, зокрема: у 2023 році – 15 відсотків. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як, фронтальні ковшові навантажувачі зі зворотною лопатою, ковшові навантажувачі, механічні ковшові навантажувачі. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Однак, проведеним моніторингом встановлено, що при оголошенні та проведенні Замовником закупівлі навантажувача фронтального з трисекційною гідравлікою за досліджуваною процедурою закупівлі тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, чим порушено вимоги пункту 13-1 Порядку №861. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено в електронній системі закупівель запит до Замовника, зокрема, стосовно надання обгрунтованого пояснення щодо не встановлення вимоги у тендерній документації про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. При цьому, у вищевказаному запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що згідно з абзацами 4 та 6 Особливостей №1178 положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються у разі: здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача та вказано, що досліджувана закупівля товару була запланована та здійснювалась для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. Однак, жодних документів на підтвердження вказаного у поясненні (щодо здійснення закупівлі для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача) Замовником до моніторингу не надано. У пункті 28 Особливостей №1178 також визначено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Відповідно до норм абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Також, у абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей №1178 визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Моніторингом встановлено, що у Розділі «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку №1 до тендерної документації Замовником вимагається від переможця надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення стосовно відповідної особи. Проте, відповідно до інформації на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення відкрито з 04.09.2023 (джерело інформації: https://nazk.gov.ua/uk/nazkvidkrylo-dostup-do-reyestru-osib-yaki-vchynyly-koruptsijni-ta-povyazani-z-koruptsiyeyu-pravoporushennya-iz-vrahuvannyambezpekovyh-aspektiv-golova-nazk/). Отже, на час проведення Замовником досліджуваної процедури закупівлі вищевказаний Єдиний державний реєстр містився у вільному публічному доступі. З врахуванням вищенаведеного, Замовником у тендерній документації, на порушення норм пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178, встановлено вимогу та спосіб щодо надання документального підтвердження переможцем тендеру відсутності підстави за підпуктом 3 пункту 47 Особливостей №1178 за наявності вказаної інформації у вільному публічному доступі. За нормами пункту 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником 30.10.2023 прийнято рішення про визначення переможцем тендеру ТОВ «Техноторг» та в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з вказаним переможцем. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 20.10.2023. За умовами тендерної документації Замовника (пункт 3.5 розділу 3) тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ТОВ «Техноторг» у складі тендерної пропозиції надано цінову пропозицію (файл «Пропозиція.pdf»), у якій учасник погодився дотримуватись умов своєї тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з кінцевого строку подання пропозиції. Отже, строк дії тендерної пропозиції ТОВ «Техноторг» завершився 19.01.2024. Кінцевий строк для укладення договору з ТОВ «Техноторг» (з урахуванням його продовження до 60 днів) настав 29.12.2023. Однак, станом на час прийняття рішення про проведення моніторингу та опублікування повідомлення про початок проведення моніторингу (10.04.2024) договору Замовником не опубліковано. У наданому Замовником під час моніторингу поясненні зазначено, що договір за результатами процедури закупівлі UA-2023-10-12-015181-a не укладався, в тому числі через зміну пріоритетних напрямків фінансування у період воєнного стану. Як зазначено вище, відповідно до пункту 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції. За нормами підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився. Водночас, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Техноторг» після завершення строку її дії. Пунктом 50 Особливостей №1178 визначено перелік підстав для відміни тендеру, серед яких: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Слід зазначити, що під час моніторингу Замовником опубліковано протокол щодо прийняття 23.04.2024 уповноваженою особою рішення відмінити процедуру закупівлі в порядку підпункту 1 пункту 50 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення вимог пункту 13-1 Порядку №861, а також пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178. Крім того встановлено, що на час прийняття рішення про проведення моніторингу та опублікування повідомлення про початок проведення моніторингу Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, строк дії тендерної пропозиції якого завершився 19.01.2024. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Під час моніторингу Замовником відмінено торги, про що опубліковано відповідну інформацію в електронній системі закупівель 23.04.2024.
Дата висновку
24.04.2024 00:00
Дата публікації
24.04.2024 16:25
Документи висновку
24.04.2024 16:25
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на висновок за результатами моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Щодо частини першої висновку. 17.04.2024 р. ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ по даній процедурі закупівель оприлюднено Запит замовнику на пояснення, згідно якого, цитуємо: «Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормами пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як фронтальні ковшові навантажувачі зі зворотною лопатою, ковшові навантажувачі, механічні ковшові навантажувачі. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 4. Надати обгрунтоване пояснення щодо не встановлення вимоги у тендерній документації про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.». Відтак, звертаємо Вашу увагу на те, що умовами запиту було встановлено необхідність надання по даному питанню обгрунтованого пояснення. Запит не містив вимоги саме по даному питанню долучити їх документальне підтвердження. Замовником 22.04.2024 р. надано такі обгрунтовані пояснення щодо не встановлення вимоги у тендерній документації про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. А саме: Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормами пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Згідно абз. 4 та 6 Постанови КМУ №1178 Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. Повідомляємо про те, що дана закупівлі товару була запланована та здійснювалась для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. Відтак, згідно абз. 4 та 6 Постанови КМУ №1178 Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються до даної закупівлі. Відтак, замовником діяв межах чинного законодавства та запиту і не вчиняв жодних порушень в цій частині. По питаннях запиту про надання пояснень де було встановлено вимогу надати документальне підтвердження, Замовником такі документи надано, та зазначено про це у відповіді на звернення про надання пояснень. Щодо частини другої висновку. За вимогами пункту 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. У абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей №1178, зокрема, визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Також, у абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей №1178 визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Замовником у розділі 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника/учасника-переможця відповідно до вимог, визначених п. 47 Особливостей» Додатку №1 до тендерної документації вимагається від переможця надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі або гарантійного листа/довідки у довільній формі. Отож, Учасник-переможець на відповідність даній вимозі може надати на вибір будь який документ зазначений у розділі 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника/учасника-переможця відповідно до вимог, визначених п. 47 Особливостей» Додатку №1 до Тендерної документації, як наприклад гарантійний лист/довідку у довільній формі. Водночас зазначаємо, що згідно розділу 5 Додатку №1 до Тендерної документації, Замовником встановлено: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів..». Тож, у разі, якщо на момент оголошення торгів чи подання документів учасником-переможцем чи кваліфікації (оцінки) документів переможця доступ до реєстру відкритий, Замовник не вимагає від учасника-переможця таких документів та не встановлює для такого учасника способу підтвердження. Однак зазначаємо, що той факт, що замовник не встановлює спосіб підтвердження інформації яка є у вільному доступі не нівелює і не скасовує обов’язку учасника переможця довантажити документи на підтвердження факту відсутності підстав визначених п.3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Замовник володіє інформацією, що з 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану. Таким чином, не знаючи наперед про можливі перебої у роботі реєстру, Замовник заздалегідь дбає про те, щоб тендерна документація була складена згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей 1178, адже у разі, якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або обмежать свою роботу, то спосіб підтвердження відсутності відповідної підстави у формі інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника/фізичної особи процедури закупівлі чи довідки довільної форми буде передбачений документацією. Якщо ж таких випадків не настане, учасники керуються приміткою тендерної документації згідно розділу 5 Додатку №1 до Тендерної документації, що наведена вище. Таким чином, потреб у внесенні змін у тендерну документацію в цій частині немає, оскільки замовник розписав вимоги норм законодавства та способи підтвердження в залежності від функціонування чи не функціонування відповідного реєстру, про що проінформував приміткою до відповідного розділу документації. Отже, оскільки замовник не порушив вимоги щодо складання тендерної документації, потреб у внесенні змін не було. Щодо частини третьої висновку. Згідно положень п. 50 Постанови КМУ №1178 У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. 04.04.2024 року Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та у встановлені п. 50 Постанови КМУ №1178 строки опубліковано таке рішення в електронній системі закупівель. Постанова КМУ №1178 та Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює терміну, протягом якого Замовник повинен прийняти рішення про відміну тендеру. Також повідомляємо, що уповноважену особу, відповідальну за проведення даної закупівлі було звільнено. Відтак, Замовник здійснює свою діяльність та приймає рішення в ході здійснення закупівельної діяльності відповідно до положень Постанови КМУ №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо прийняти дані пояснення до уваги. З повагою!
Дата публікації
24.04.2024 19:07
Документи інформації про усунення порушення
24.04.2024 19:08
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-10-12-015181-a, яка проводилась Солонківською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ТОВ «Техноторг» вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормами пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як фронтальні ковшові навантажувачі зі зворотною лопатою, ковшові навантажувачі, механічні ковшові навантажувачі. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 4. Надати обгрунтоване пояснення щодо не встановлення вимоги у тендерній документації про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. У пункті 3.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником оголошено 12.10.2023 відкриті торги з особливостями за ID: UA-2023-10-12-015181-a (Код ДК 021:2015- 43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувач фронтальний з трисекційною гідравлікою, джойстик, монтажний кронштейн, амортизатор, рівень положення робочого органу для New Holland T6090 + Ківш), де 30.10.2023 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ТОВ «Техноторг». Слід зазначити, що у тендерній документації Замовника у пункті 4.4 розділу 1. «Загальні положення» строк поставки товарів до 31.12.2023 р. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 5. Чи укладався договір з переможцем торгів ТОВ «Техноторг» за ID: UA-2023-10-12-015181-a? 6. В разі укладання договору про закупівлю пояснити причини його не оприлюднення за ID: UA-2023-10-12-015181-a? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
17.04.2024 12:45
Орган перевірки
23.04.2024 00:00
Документи повідомлення
17.04.2024 12:45
-
Відповідь
Відповідь на звернення
У відповідь на Ваш Запит про надання пояснень повідомляємо наступне: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? Інформацію щодо технічних та якісних характеристик, вимог до предмету закупівлі сформовано згідно потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача та наведено у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації та оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-12-015181-a. Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості визначено згідно рішення LII позачергової сесії IX демократичного скликання Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області від 24.08.2023 р. "Про внесення змін до бюджету за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету загального фонду за січень-липень 2023 року, прийнятого для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. Надаємо відповідне рішення в складі пояснення. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті за посиланням: https://solonkivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoi-vartosti-konkurentnoi-proceduri-zakupivli-17-17-55-03-11-2021/ 3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ТОВ «Техноторг» вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Згідно пункту 17 Особливостей №1178 Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Зважаючи на те, що не було факту укладення договору про закупівлю, переможцем не надавалась відповідна інформація про право підписання договору про закупівлю. На підтвердження надаємо протокол про відміну процедури закупівлі. 4. Надати обгрунтоване пояснення щодо не встановлення вимоги у тендерній документації про надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормами пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Згідно абз. 4 та 6 Постанови КМУ №1178 Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. Повідомляємо про те, що дана закупівлі товару була запланована та здійснювалась для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача. Відтак, згідно абз. 4 та 6 Постанови КМУ №1178 Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються до даної закупівлі. 5. Чи укладався договір з переможцем торгів ТОВ «Техноторг» за ID: UA-2023-10-12-015181-a? Повідомляємо, що замовником не було укладено договір за результатами даної закупівлі, в тому числі через зміну пріоритетних напрямків фінансування у період воєнного стану. Уповноважену особу, відповідальну за дану закупівлю було звільнено. Крім того п. 50 Постанови КМУ №1178 визначено підстави для відміни тендеру, серед яких: Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;. Також, повідомляємо про те, що Закон не встановлює терміну, протягом якого Замовник повинен прийняти рішення про відміну тендеру. Згідно положень п. 50 Постанови КМУ №1178 У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. 22.04.2024 року Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та опубліковано таке рішення в електронній системі закупівель. Протокол щодо відміни закупівлі надаємо разом з поясненням. 6. В разі укладання договору про закупівлю пояснити причини його не оприлюднення за ID: UA-2023-10-12-015181-a? Повідомляємо, що замовником не було укладено договір за результатами даної закупівлі, в тому числі через зміну пріоритетних напрямків фінансування у період воєнного стану. Відтак, Замовником не було оприлюднено договір про закупівлю у зв’язку з тим, що такий договір не було укладено. Уповноважену особу, відповідальну за дану закупівлю було звільнено. Крім того п. 50 Постанови КМУ №1178 визначено підстави для відміни тендеру, серед яких: Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;. Також, повідомляємо про те, що Закон не встановлює терміну, протягом якого Замовник повинен прийняти рішення про відміну тендеру. Згідно положень п. 50 Постанови КМУ №1178 У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. 22.04.2024 року Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та опубліковано таке рішення в електронній системі закупівель. Протокол щодо відміни закупівлі надаємо разом з поясненням. Просимо прийняти надані пояснення до уваги. З повагою!
Рішеня
22.04.2024 17:21
Замовник
Документи повідомлення
22.04.2024 17:21
-
22.04.2024 17:23
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
588 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2023 01:00
Замовник:
СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380322271695
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
588 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2023 01:00
Замовник:
СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380322271695
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності