Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: «Код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (Свинина охолоджена, стегно куряче, філе куряче)».
Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями), які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та/або документах, що подані учасником, ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме:
1. Відповідно до п.1.2 ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт) або іншого документу.
У складі тендерної пропозиції надано копію паспорту директора, який не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно Положення встановлено, що Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Учаснику ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" необхідно усунути дану невідповідність шляхом надання копії паспорту відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII.
2. Відповідно до того ж п.1.2 ч.1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що У разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та укладати такий договір) та в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання, також надати Статут (установчий документ) в останній редакції такого Учасника. Крім того, якщо учасник підпадає під дію Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», на підтвердження повноважень таких учасників/ представників учасників додатково у складі тендерної пропозиції надаються документи згідно частини другої ст. 44 даного Закону. Учасники, що не підпадають під дію вищевказаного закону, тощо мають надати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-пояснення з зазначенням причин ненадання документів відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»
Відповідно до п.7.8 р.7 Статуту ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", який надано у складі тендерної пропозиції, встановлено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно Загальними зборами учасників.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" надано Рішення Учасника ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" №40 д від 13.06.2023 року, в якому відсутня інформація щодо якого саме правочину надається згода, що не відповідає вимогам законодавства та тендерної документації.
На усунення даної невідповідності просимо надати Рішення Учасника ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", згідно частини другої ст. 44 вищевказаного Закону, який буде підтверджувати згоду на вчинення правочину щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору на закупівлю «Код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (Свинина охолоджена, стегно куряче, філе куряче)» або відповідний лист-пояснення з зазначенням причин ненадання такого документу.
3. Відповідно до пп.5.2.2 п.5.2 ч.5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що на особу/осіб котра плановано здійснюватиме безпосередні поставки предмета закупівлі має бути наданий документ, оформлений уповноваженим органом або його структурним підрозділом (заклад/установа) з питань охорони праці, де містяться відомості про проходження навчання і виявлено потрібні знання законодавчих та інших нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" надано копію Посвідчення №00-013-23/4, в якому не міститься інформація про проходження навчання і виявлено потрібні знання законодавчих та інших нормативно-правових актів з електробезпеки та пожежної безпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
На усунення даної невідповідності Учаснику ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА" необхідно надати документ, оформлений уповноваженим органом або його структурним підрозділом (заклад/установа) з питань охорони праці, де містяться відомості про проходження навчання і виявлено потрібні знання законодавчих та інших нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим.