Показати схожі тендери
Закупівля Модульні будинки призначені для проживання в польових умовах (модуль санітарний – 1 шт., модуль житловий – 2 шт., модуль для відпочинку та прийняття їжі – 1 шт., модуль для зберігання майна з можливістю його складання – 1 шт.) мобільний житловий комплекс (МЖК) від Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області .
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-09-16-000143-a
План UA-P-2023-09-16-000050-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.10.2023 17:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2023 12:03 до 25.09.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.09.2023 12:03
до 22.09.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.09.2023 12:03
до 22.09.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.09.2023 14:44
до 02.10.2023 14:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2023 14:59
до 08.10.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.10.2023 14:59
до 10.10.2023 17:30
Період уточнень
з 16.09.2023 12:03 до 22.09.2023 00:00
Період оскарження
з 16.09.2023 12:03 до 22.09.2023 00:00
Період кваліфікації
з 25.09.2023 14:44 до 02.10.2023 14:59
Період кваліфікації
з 25.09.2023 14:44 до 02.10.2023 14:59
Основні параметри
Модульні будинки призначені для проживання в польових умовах (модуль санітарний – 1 шт., модуль житловий – 2 шт., модуль для відпочинку та прийняття їжі – 1 шт., модуль для зберігання майна з можливістю його складання – 1 шт.) мобільний житловий комплекс (МЖК)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 000 000 грн.
Модульні будинки призначені для проживання в польових умовах (модуль санітарний – 1 шт., модуль житловий – 2 шт., модуль для відпочинку та прийняття їжі – 1 шт., модуль для зберігання майна з можливістю його складання – 1 шт.) мобільний житловий комплекс (МЖК)
Назва предмета закупівлі
Модульні будинки призначені для проживання в польових умовах (модуль санітарний – 1 шт., модуль житловий – 2 шт., модуль для відпочинку та прийняття їжі – 1 шт., модуль для зберігання майна з можливістю його складання – 1 шт.) мобільний житловий комплекс (МЖК)
Очікувана вартість
5 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.09.2023 14:21
Закінчення аукціону
25.09.2023 14:44
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (штуки)
Модуль санітарний — 1 шт. (з додатковою комплектацією причепом \ПГМФ для перевезення вантажів \платформою для перевезення вантажів)
Опис предмета закупівлі
Модуль санітарний — 1 шт. (з додатковою комплектацією причепом \ПГМФ для перевезення вантажів \платформою для перевезення вантажів)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33005, Україна, Рівненська область, м. Рівне, 33005, м. Рівне, вул. Назара Небожинського, 23, Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Дата постачання по
28.12.2023 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Модуль житловий — 2 шт. (з додатковою комплектацією причепом \ПГМФ для перевезення вантажів \платформою для перевезення вантажів)
Опис предмета закупівлі
Модуль житловий — 2 шт. (з додатковою комплектацією причепом \ПГМФ для перевезення вантажів \платформою для перевезення вантажів)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33005, Україна, Рівненська область, м. Рівне, 33005, м. Рівне, вул. Назара Небожинського, 23, Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Дата постачання по
28.12.2023 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Модуль для відпочинку та прийняття їжі — 1 шт. (з додатковою комплектацією причепом \ПГМФ для перевезення вантажів \платформою для перевезення вантажів)
Опис предмета закупівлі
Модуль для відпочинку та прийняття їжі — 1 шт. (з додатковою комплектацією причепом \ПГМФ для перевезення вантажів \платформою для перевезення вантажів)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33005, Україна, Рівненська область, м. Рівне, 33005, м. Рівне, вул. Назара Небожинського, 23, Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Дата постачання по
28.12.2023 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Модуль для зберігання майна з можливістю його складання - 1 шт. (перевезення до важкодоступних місць, та зберігання великогабаритного майна)
Опис предмета закупівлі
Модуль для зберігання майна з можливістю його складання - 1 шт. (перевезення до важкодоступних місць, та зберігання великогабаритного майна)
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33005, Україна, Рівненська область, м. Рівне, 33005, м. Рівне, вул. Назара Небожинського, 23, Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Дата постачання по
28.12.2023 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"ЛАЙФ-БУД"
Пропозиція:
4 907 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВДМ КОМПАНІ"
Пропозиція:
4 908 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.09.2023 14:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2023 12:04
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Столярчук
Електронна пошта
Телефон
+380975142562
Замовник
ЄДРПОУ
25575049
Повна назва
Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Поштовий індекс
33005
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
М.РІВНЕ
Адреса
ВУЛ. ПАВЛЮЧЕНКА БУД. 23
Кваліфікація
Лот № 1 Модульні будинки призначені для проживання в польових умовах (модуль санітарний – 1 шт., модуль житловий – 2 шт., модуль для відпочинку та прийняття їжі – 1 шт., модуль для зберігання майна з можливістю його складання – 1 шт.) мобільний житловий комплекс (МЖК)
Період вимог/скарг з 02.10.2023 14:59 по 08.10.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.10.2023 15:00
Довідка НАЗК
02.10.2023 14:59
-
02.10.2023 14:57
Звіт про оцінку
25.09.2023 14:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2023 12:03
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.09.2023 12:03
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) або довідку в довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця. 2. Довідка в довільній формі про те, що Постчальник гарантує, пакування та забезпечує збереження якості під час транспортування, вантажо - розвантажувальних робіт на протязі терміну зберігання продукції відповідно до діючих стандартів України.
Створено
28.09.2023 17:27
Надати до
29.09.2023 17:27
Договір
UA-2023-09-16-000143-a-c1
Завершився
Номер
686
4 907 000 грн.
4 089 166.67 грн.
З ПДВ
Підписано
10.10.2023
Строк дії договору з
10.10.2023
по
27.11.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Причина припинення договору
Замовник та Постачальник дійшли згоди розірвати Договір №686 від 10.10.2023 року, укладений між Замовником та Постачальником за взаємною згодою сторін.
Номенклатура
1 (штуки)
Модуль санітарний — 1 шт. (з додатковою комплектацією причепом \ПГМФ для перевезення вантажів \платформою для перевезення вантажів)
Номенклатура
Модуль санітарний — 1 шт. (з додатковою комплектацією причепом \ПГМФ для перевезення вантажів \платформою для перевезення вантажів)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
28 грудня 2023 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Модуль житловий — 2 шт. (з додатковою комплектацією причепом \ПГМФ для перевезення вантажів \платформою для перевезення вантажів)
Номенклатура
Модуль житловий — 2 шт. (з додатковою комплектацією причепом \ПГМФ для перевезення вантажів \платформою для перевезення вантажів)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
28 грудня 2023 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модуль для відпочинку та прийняття їжі — 1 шт. (з додатковою комплектацією причепом \ПГМФ для перевезення вантажів \платформою для перевезення вантажів)
Номенклатура
Модуль для відпочинку та прийняття їжі — 1 шт. (з додатковою комплектацією причепом \ПГМФ для перевезення вантажів \платформою для перевезення вантажів)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
28 грудня 2023 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модуль для зберігання майна з можливістю його складання - 1 шт. (перевезення до важкодоступних місць, та зберігання великогабаритного майна)
Номенклатура
Модуль для зберігання майна з можливістю його складання - 1 шт. (перевезення до важкодоступних місць, та зберігання великогабаритного майна)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
28 грудня 2023 р.
Документи договору
10.10.2023 17:30
Підписаний договір
10.10.2023 17:30
-
Додатки до договору
27.11.2023 16:28
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-10-31-000022
Дата створення проекту
31.10.2023 17:33
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.11.2023 09:22
Дата публікації висновку про результати
22.11.2023 17:15
Дата завершення усунення порушень
07.12.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
23.11.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.10.2023 № 280 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.10.2023 № 280. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-16-000143-a, 16.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.10.2023 00:00
Документи рішення
01.11.2023 09:22
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції; далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції; далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Аварійно–рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-09-16-000050-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковане звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Лайф-Буд» (далі – ТОВ «БК «Лайф-Буд»); опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «БК «Лайф-Буд» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 02.10.2023 №530; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «БК «Лайф-Буд» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про закупівлю від 10.10.2023 №686, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Проведеним моніторингом встановлено, що джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі є Державний бюджет України. Крім того, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит щодо надання інформації, зокрема, щодо надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). На вищевказаний запит Замовником у відповіді вказано наступне посилання: https://mail.google.com/mail/u/0/?ik=1c976fca5e&view=pt&search=all&permthid=thread-f:1776999683711221083&simpl=msg-f:1776999683711221083&simpl=msg-f:1777018135162273105, із зазначенням, що це є на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Водночас, за зазначеним Замовником посиланням здійснюється перехід до Gmail, електронної пошти від Google, при цьому за наданим Змовником посиланням відображається наступне: «Ланцюжок повідомлень видалено. Потрібний вам ланцюжок повідомлень видалений або вже недоступний.». Проведеним під час моніторингу аналізом інформації на офіційному вебсайті Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області (https://rv.dsns.gov.ua) та сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій (https://dsns.gov.ua) наявності інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі та/або розміру бюджетного призначення за процедурою закупівлі UA-2023-09-16-000143-a не виявлено. Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-09-16-000143-a шляхом розміщення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації вказується прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Згідно підпункту 2.3 «Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» пункту 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І тендерної документації Замовника зазначено – Столярчук Володимир Васильович. Слід зазначити, що згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) – службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Таким чином, у тендерній документації Замовника не вказано посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, що є порушенням вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У пункті 3 розділу VI тендерної документації Замовника зазначено, що переможець під час укладення договору про закупівлю повинен копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Однак, згідно з пунктом 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Отже, норми частини другої статті 41 Закону під час проведення досліджуваної процедури закупівлі не застосовуються та вимога зокрема, щодо надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації у пункті 17 Особливостей №1178 - відсутня. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Також моніторингом встановлено, що за умовами тендерної документації Замовника (пункт 1.4 розділу ІІІ) визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 1.5. цієї документації. Отже, Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо накладення саме кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію учасника. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Моніторингом встановлено, що на тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК «Лайф-Буд» накладено удосконалений електронний підпис уповноваженої особи, який з врахуванням норм Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом (сертифікат – кваліфікований, тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня). Таким чином, учасниками ТОВ «БК «Лайф-Буд» при поданні тендерної пропозиції недотримано вимог пункту 1.4 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Вказаний учасник не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Слід зазначити, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК «Лайф-Буд» встановлено невідповідності, у зв’язку з чим опубліковано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, вимога щодо усунення невідповідності електронного підпису учасника Замовником не виставлялися (не опубліковувалася). Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БК «Лайф-Буд», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір від 10.10.2023 №530.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК «Лайф-Буд» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «БК «Лайф-Буд» щодо розірвання договору. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону – при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
21.11.2023 00:00
Дата публікації
22.11.2023 17:15
Документи висновку
22.11.2023 17:15
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Дата: 02.11.2023 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-09-16-000143-a, яка проведена Аварійно – рятувальним загоном спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
02.11.2023 17:16
Орган перевірки
08.11.2023 00:00
Документи повідомлення
02.11.2023 17:18
-
Відповідь
Відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 31.10.2023 р. в межах проведення моніторингу процедури закупівлі модульних будинків призначених для проживання в польових умовах (модуль санітарний – 1 шт., модуль житловий – 2 шт., модуль для відпочинку та прийняття їжі – 1 шт., модуль для зберігання майна з можливістю його складання – 1 шт.) мобільний житловий комплекс (МЖК) (UA-2023-09-16-000143-a)»
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області (далі – АРЗ СП) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 31.10.2023 р. в межах проведення моніторингу процедури закупівлі модульних будинків призначених для проживання в польових умовах (модуль санітарний – 1 шт., модуль житловий – 2 шт., модуль для відпочинку та прийняття їжі – 1 шт., модуль для зберігання майна з можливістю його складання – 1 шт.) мобільний житловий комплекс (МЖК) (UA-2023-09-16-000143-a)» пояснює наступне. Щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 1) По першому питанню, АРЗ СП повідомляє, що відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації-начальника обласної військової адміністрації від 09.06.2023 року № 267 «Про зміни до Програми забезпечення мобілізаційної підготовки та оборонної роботи в Рівненській області на 2021-2023 роки» розділом 1 пункту 2 Програми забезпечення мобілізаційної підготовки та оборонної роботи в Рівненській області на 2021-2023 роки (за клопотанням ГУ ДСНС) виділено кошти аварійно-рятувальному загону спеціального призначення ГУ ДСНС України у Рівненській області в сумі 5 000 000,00 грн. на придбання модульних будинків призначених для проживання в польових умовах, дорученням Головного управління ДСНС України у Рівненській області № ОД-323/62 від 15.08.2023 «Про придбання модульних будинків» доручено здійснити придбання модульних будинків призначених для проживання в польових умовах (модуль санітарний, модуль житловий, модуль для відпочинку та прийняття їжі, модуль для зберігання майна з можливістю його складання) мобільний житловий комплекс, відповідно до Програми забезпечення мобілізаційної підготовки та оборонної роботи в Рівненській області на 2021-2023 роки з орієнтовними технічними вимогами, з метою здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони на території області, захисту населення і території від надзвичайних ситуацій, проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт в мирний та особливий періоди, а також надання допомоги в здійсненні заходів щодо укріплення Українсько-білоруського кордону, недопущення зривів у виконанні завдань за призначенням, для забезпечення санітарно-побутових умов особового складу під час виконання завдань за призначенням в польових умовах та враховуючи вищевказане розпорядження та доручення, виникла необхідність в закупівлі модульних будинків призначених для проживання в польових умовах (модуль санітарний – 1 шт., модуль житловий – 2 шт., модуль для відпочинку та прийняття їжі – 1 шт., модуль для зберігання майна з можливістю його складання – 1 шт.) мобільний житловий комплекс (МЖК) згідно коду ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини, через Єдину систему електронних публічних закупівель Prozorro (відкриті торги з особливостями), закупівля проводилась відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Враховуючи надані цінові пропозиції по модулю санітарному 1 шт. (з додатковою комплектацією причепом\ПГМФ для перевезення вантажів \платформою для перевезення вантажів) від ТОВ “Ніколь” (1 582 000,00 грн.), ТзОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛАЙФ-БУД" (1 403 000,00 грн.), ТОВ “ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ” (1 420 000,00 грн.), ФОП Марков Павло Миколайович (1 300 000,00 грн.), ТОВ “АРТМЕТАЛ УКРАЇНА” (1 547 700,00 грн.), отриману відповідь від ТОВ “Мануфактура Груп” з відсутньою комерційною пропозицією по модулю для зберігання майна з можливістю його складання, отриману відповідь від ТОВ “Профмодуль” про неможливість надання комерційної пропозиції, отриману відповідь від СПП “Респект плюс” про неможливість надання комерційної пропозиції, отриману відповідь від ТОВ “Карпати Буд Каркас” про неможливість надання комерційної пропозиції, отриману відповідь від ТОВ “ЛЕВ БУД” про неможливість надання комерційної пропозиції, отримано відмови про надання комерційних пропозицій у телефонному режимі та ненадані офіційні відповіді від ТОВ “ЮГСТАЛЬ”, ТОВ “ЮСП КРАФТ”, ФОП Козловський Олександр Грінбергович, ТОВ “Протект Інжиніринг”, ПП-фірма “Класік”, проведено розрахунок очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін, очікувана вартість становить (1 582 000,00 + 1 403 000,00 + 1 420 000,00 + 1 300 000,00 + 1 547 700,00 = 7 252 700,00/5 = 1 450 540,00 грн.) Враховуючи зібрані цінові пропозиції по модулю житловому 2 шт. (з додатковою комплектацією причепом \ПГМФ для перевезення вантажів \платформою для перевезення вантажів) від ТОВ “Ніколь” (3 164 000,00 грн.), ТзОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛАЙФ-БУД" (2 001 000,00 грн.), ТОВ “ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ” (2 437 000,00 грн.), ФОП Марков Павло Миколайович (2 237 000,00 грн.), ТОВ “АРТМЕТАЛ УКРАЇНА” (2 433 600,00 грн.), отриману відповідь від ТОВ “Мануфактура Груп” з відсутньою комерційною пропозицією по модулю для зберігання майна з можливістю його складання, отриману відповідь від ТОВ “Профмодуль” про неможливість надання комерційної пропозиції, отриману відповідь від СПП “Респект плюс” про неможливість надання комерційної пропозиції, отриману відповідь від ТОВ “Карпати Буд Каркас” про неможливість надання комерційної пропозиції, отриману відповідь від ТОВ “ЛЕВ БУД” про неможливість надання комерційної пропозиції, отримано відмови про надання комерційних пропозицій у телефонному режимі та ненадані офіційні відповіді від ТОВ “ЮГСТАЛЬ”, ТОВ “ЮСП КРАФТ”, ФОП Козловський Олександр Грінбергович, ТОВ “Протект Інжиніринг”, ПП-фірма “Класік”, проведено розрахунок очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін, очікувана вартість становить (3 164 000,00 + 2 001 000,00 + 2 437 000,00 + 2 237 000,00 + 2 433 600,00 = 12 272 600,00/5 = 2 454 520,00 грн.) Враховуючи надані цінові пропозиції по модулю для відпочинку та прийняття їжі 1 шт. (з додатковою комплектацією причепом \ПГМФ для перевезення вантажів \платформою для перевезення вантажів) від ТОВ “Ніколь” (1 582 000,00 грн.), ТзОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛАЙФ-БУД" (1 058 000,00 грн.), ТОВ “ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ” (1 391 000,00 грн.), ФОП Марков Павло Миколайович (1 291 000,00 грн.), ТОВ “АРТМЕТАЛ УКРАЇНА” (1 331 400,00 грн.), отриману відповідь від ТОВ “Мануфактура Груп” з відсутньою комерційною пропозицією по модулю для зберігання майна з можливістю його складання, отриману відповідь від ТОВ “Профмодуль” про неможливість надання комерційної пропозиції, отриману відповідь від СПП “Респект плюс” про неможливість надання комерційної пропозиції, отриману відповідь від ТОВ “Карпати Буд Каркас” про неможливість надання комерційної пропозиції, отриману відповідь від ТОВ “ЛЕВ БУД” про неможливість надання комерційної пропозиції, отримано відмови про надання комерційних пропозицій у телефонному режимі та ненадані офіційні відповіді від ТОВ “ЮГСТАЛЬ”, ТОВ “ЮСП КРАФТ”, ФОП Козловський Олександр Грінбергович, ТОВ “Протект Інжиніринг”, ПП-фірма “Класік”, проведено розрахунок очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін, очікувана вартість становить (1 582 000,00 + 1 058 000,00 + 1 391 000,00 + 1 291 000,00 + 1 331 400,00 = 6 653 400,00/5 = 1 330 680,00 грн.) Враховуючи надані цінові пропозиції по модулю для зберігання майна з можливістю його складання 1 шт. (перевезення до важкодоступних місць та зберігання великогабаритного майна) від ТОВ “Ніколь” (1 232 000,00 грн.), ТзОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛАЙФ-БУД" (525 300,00 грн.), ТОВ “ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ” (550 000,00 грн.), ФОП Марков Павло Миколайович (550 000,00 грн.), ТОВ “АРТМЕТАЛ УКРАЇНА” (600 300,00 грн.), отриману відповідь від ТОВ “Мануфактура Груп” з відсутньою комерційною пропозицією по модулю для зберігання майна з можливістю його складання, отриману відповідь від ТОВ “Профмодуль” про неможливість надання комерційної пропозиції, отриману відповідь від СПП “Респект плюс” про неможливість надання комерційної пропозиції, отриману відповідь від ТОВ “Карпати Буд Каркас” про неможливість надання комерційної пропозиції, отриману відповідь від ТОВ “ЛЕВ БУД” про неможливість надання комерційної пропозиції, отримано відмови про надання комерційних пропозицій у телефонному режимі та ненадані офіційні відповіді від ТОВ “ЮГСТАЛЬ”, ТОВ “ЮСП КРАФТ”, ФОП Козловський Олександр Грінбергович, ТОВ “Протект Інжиніринг”, ПП-фірма “Класік”, проведено розрахунок очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін, очікувана вартість становить (1 232 000,00 + 525 300,00 + 550 000,00 + 550 000,00 +600 300,00 = 3 457 600,00/5 = 691 520,00 грн.) Загальна вартість модульних будинків призначених для проживання в польових умовах (модуль санітарний, модуль житловий, модуль для відпочинку та прийняття їжі, модуль для зберігання майна з можливістю його складання) мобільний житловий комплекс (МЖК)) становить 1 450 540,00 + 2 454 520,00 + 1 330 680,00 + 691 520,00 = 5 927 260,00 грн. Але у зв'язку з тим, що витягом із додатку 6 до наказу начальника обласної військової адміністрації від 14.06.2023 №290 змін до розподілу витрат обласного бюджету на реалізацію місцевих/регіональних програм у 2023 році, встановлено фінансування 5 000 000,00 грн., було вирішено провести закупівлю модульних будинків призначених для проживання в польових умовах (модуль санітарний, модуль житловий, модуль для відпочинку та прийняття їжі, модуль для зберігання майна з можливістю його складання) мобільний житловий комплекс (МЖК)) через єдину систему електронних публічних закупівель Prozorro на очікувану вартість 5 000 000,00 грн. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 2) По другому питанню, АРЗ СП надає, посилання офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://mail.google.com/mail/u/0/?ik=1c976fca5e&view=pt&search=all&permthid=thread-f:1776999683711221083&simpl=msg-f:1776999683711221083&simpl=msg-f:1777018135162273105
Рішеня
07.11.2023 15:24
Замовник
Документи повідомлення
07.11.2023 15:25
-
Відповідь
Про надання відповіді на Висновок про результати моніторингу від 22 листопада 2023
1. Виявлені порушення взято до уваги. 2. Підписана та висвітлена в системі додаткова угода №1 від 27.11.2023 про розірвання договору про закупівлю від 10.10.2023 № 686, після чого закупівлю буде скасовано.
Висновку
28.11.2023 09:45
Замовник
Документи повідомлення
28.11.2023 13:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2023 00:00
Замовник:
Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Контактний телефон:
+380975142562
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2023 00:00
Замовник:
Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Контактний телефон:
+380975142562
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності