Показати схожі тендери

Закупівля Комплект HP Pavilion 200 USB UKR Black; Монітор Asus 23.8"" VZ24EHE D-Sub, HDMI, Audio, IPS, 75Hz, 1 ms, FreeSync; 3D принтер Anycubic Kobra Max; Пластик для 3D принтера 1 кг від Одеський національний медичний університет.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-08-28-006150-a
План UA-P-2023-08-28-003612-b link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 18.09.2023 00:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
51 562.5 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
257.81 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2023 13:24 до 05.09.2023 18:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2023 13:24
до 02.09.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2023 13:24
до 02.09.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2023 18:02
до 12.09.2023 16:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2023 16:43
до 18.09.2023 00:00
wait
Підписання договору
з 12.09.2023 16:43
-
Період уточнень
з 28.08.2023 13:24 до 02.09.2023 00:00
Період оскарження
з 28.08.2023 13:24 до 02.09.2023 00:00
Період кваліфікації
з 05.09.2023 18:02 до 12.09.2023 16:43
Період кваліфікації
з 05.09.2023 18:02 до 12.09.2023 16:43
Основні параметри
Комплект HP Pavilion 200 USB UKR Black; Монітор Asus 23.8'' VZ24EHE D-Sub, HDMI, Audio, IPS, 75Hz, 1 ms, FreeSync; 3D принтер Anycubic Kobra Max; Пластик для 3D принтера 1 кг
Закупівля здійснюється у рамках проєкту Програми ЄС Erasmus+: CBHE «Симуляційна медицина та сценарій-орієнтоване навчання з невідкладної допомоги (SimS)» що виконується відповідно до Грантової угоди № 101082077-SimS-ERASMUS-EDU-2022-CBHE
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
51 562.5 грн.
Комплект HP Pavilion 200 USB UKR Black; Монітор Asus 23.8'' VZ24EHE D-Sub, HDMI, Audio, IPS, 75Hz, 1 ms, FreeSync; 3D принтер Anycubic Kobra Max; Пластик для 3D принтера 1 кг
Назва предмета закупівлі
Комплект HP Pavilion 200 USB UKR Black; Монітор Asus 23.8'' VZ24EHE D-Sub, HDMI, Audio, IPS, 75Hz, 1 ms, FreeSync; 3D принтер Anycubic Kobra Max; Пластик для 3D принтера 1 кг
Очікувана вартість
51 562.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
257,81
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (штуки)
Комплект HP Pavilion 200 USB UKR Black
Опис предмета закупівлі
Комплект HP Pavilion 200 USB UKR Black
Код ДК 021:2015
30237460-1 - Комп’ютерні клавіатури
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера, 9-Л
Дата постачання по
31.12.2023 13:29
Позиція : №2 1 (штуки)
Монітор Asus 23.8'' VZ24EHE D-Sub, HDMI, Audio, IPS, 75Hz, 1 ms, FreeSync
Опис предмета закупівлі
Монітор Asus 23.8'' VZ24EHE D-Sub, HDMI, Audio, IPS, 75Hz, 1 ms, FreeSync
Код ДК 021:2015
30231000-7 - Екрани комп’ютерних моніторів та консолі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера, 9-Л
Дата постачання по
31.12.2023 13:29
Позиція : №3 1 (штуки)
3D принтер Anycubic Kobra Max
Опис предмета закупівлі
3D принтер Anycubic Kobra Max
Код ДК 021:2015
30232100-5 - Принтери та плотери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера, 9-Л
Дата постачання по
31.12.2023 13:29
Позиція : №4 15 (штуки)
Пластик для 3D принтера 1 кг
Опис предмета закупівлі
Пластик для 3D принтера 1 кг
Код ДК 021:2015
30236000-2 - Комп’ютерне обладнання різне
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера, 9-Л
Дата постачання по
31.12.2023 13:29
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ 2629
Пропозиція:
51 450 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2023 13:28
-
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Часенко Вадим Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380682778829
Замовник
ЄДРПОУ
02010801
Назва (англійською мовою)
Odesa national medical university
Повна назва
Одеський національний медичний університет
Повна назва (англійською мовою)
Odesa national medical university
Поштовий індекс
65082
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Валіховський провулок, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект HP Pavilion 200 USB UKR Black; Монітор Asus 23.8'' VZ24EHE D-Sub, HDMI, Audio, IPS, 75Hz, 1 ms, FreeSync; 3D принтер Anycubic Kobra Max; Пластик для 3D принтера 1 кг
Період вимог/скарг з 12.09.2023 16:43 по 18.09.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Документи кваліфікації
12.09.2023 16:43
-
12.09.2023 16:41
Звіт про оцінку
05.09.2023 18:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2023 13:24
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.08.2023 13:24
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1). Учасник у складі тендерної пропозиції не надав Додаток 1 та Додаток 4 до Тендерної документації. 1. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації встановлено: «Додатки вважаються невід’ємною частиною ТД. Всі додатки повинні бути надані учасником у складі тендерної пропозиції. Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з додатка, перелічених у тендерній документації, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, через невідповідність вимогам встановленим в цій тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 особливостей.» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Додаток 1 та Додаток 4 до Тендерної документації. 2). Учасник у складі тендерної пропозиції не надав Гарантійний лист про термін дії його пропозиції. 1. Відповідно до вимог пункту 4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник має надати: «У складі пропозиції Учасник надає Файл, відсканований з оригіналу Гарантійного листа про термін дії його пропозиції.» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Гарантійний лист про термін дії його пропозиції. 3). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист згідно вимог пункту 3 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 3 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати: «Підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії наступного змісту: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації, а також підтверджуємо можливість надання послуг/поставки товару/виконання робіт, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації ». Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист згідно вимог пункту 3 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. 4). У складі тендерної пропозиції Учасника в додатку 3 Тендерна пропозиція учасником не зазначено Назва товару/послуги кожної номенклатурної згідно з документами учасника. Крім того, Учасником у Додатку 3 Тендерна пропозиція зазначено вартість товару з ПДВ, що не відповідає вимогам грантової закупівлі. Відповідно до пункту 2 Розділу 5 тендерної документації: Перелік додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель окремими файлами: «3. Тендерна пропозиція (3 ТП) Додатки вважаються невід’ємною частиною ТД. Всі додатки повинні бути надані учасником в складі тендерної пропозиції. Відсутність чи неналежне оформлення усіх або будь-якого з додатка, перелічених у тендерній документації, є підставою для відхилення тендерної пропозиції, через невідповідність вимогам встановленим в цій тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 особливостей.» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен в додатку 3 Тендерна пропозиція зазначити Назва товару/послуги кожної номенклатурної згідно з документами учасника. Крім того, Учасником у Додатку 3 Тендерна пропозиція повинен зазначити вартість товару без ПДВ.
Створено
08.09.2023 16:13
Надати до
09.09.2023 16:13
Торги не відбулися
Очікувана вартість
51 562.5 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2023 18:00
Замовник:
Одеський національний медичний університет
Контактний телефон:
+380682778829
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
51 562.5 грн.
Період подання пропозицій
до 05.09.2023 18:00
Замовник:
Одеський національний медичний університет
Контактний телефон:
+380682778829
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності