Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу)» від Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-08-24-003747-a
План UA-P-2023-08-24-001408-c link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 26.09.2023 00:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
43 362 716 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
216 813.58 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.08.2023 11:28 до 06.09.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.08.2023 11:28
до 03.09.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.08.2023 11:28
до 03.09.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.09.2023 13:59
до 20.09.2023 16:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.09.2023 16:59
до 26.09.2023 00:00
wait
Підписання договору
з 20.09.2023 16:45
-
Період уточнень
з 24.08.2023 11:28 до 03.09.2023 00:00
Період оскарження
з 24.08.2023 11:28 до 03.09.2023 00:00
Період кваліфікації
з 06.09.2023 13:59 до 20.09.2023 16:45
Період кваліфікації
з 06.09.2023 13:59 до 20.09.2023 16:45
Основні параметри
ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу)»
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
43 362 716 грн.
ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу)»
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу)»
Очікувана вартість
43 362 716 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
216813,58
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
25 000
Аукціон
Cтарт аукціону
06.09.2023 13:36
Закінчення аукціону
06.09.2023 13:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу)»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
18020, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Чехова, буд.101
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за Роботи шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Підрядника актів виконаних Робіт (не для включення до умов Договору - учасником надається лист-погодження у складі тендерної пропозиції щодо строку розрахунків). У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за виконані Роботи здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ПРОФІЛЬ ПЛЮС"
Пропозиція:
31 459 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ"
Пропозиція:
28 459 329.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.09.2023 13:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.09.2023 16:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Миколенко Сергій Іванович
Електронна пошта
Телефон
380674737354
Сайт:
http://www.rod.ck.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02004953
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини"
Поштовий індекс
18020
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул.Чехова, буд.101
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу)»
Період вимог/скарг з 13.09.2023 16:59 по 19.09.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» відповідно до абз.5 пп.1 п.44 Особливостей, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та відповідно до абз.5 пп.2 п.44 Особливостей, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
13.09.2023 16:56
-
13.09.2023 16:50
documentType.award.awardNotice
06.09.2023 13:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.08.2023 11:28
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.08.2023 11:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією на закупівлю товару «ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу)». Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» , а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), зокрема: 1. Відповідно до п. 5.1.1. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази (власної, або такої, що використовується на правах оренди, лізингу, тощо), підтверджується довідкою з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан у розрізі транспортних засобів, обладнання, іншої матеріально-технічної бази. Для підтвердження наявності власних машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію або право користування матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання. На інше обладнання, реєстрація по яких не передбачена законодавством України, надати оборотно-сальдову відомість або інвентарну картку обліку, видаткові накладні, тощо. У складі тендерної документації ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №10 від 04.09.2023 року в якій зазначена позиція №12 бетономішалка Forte EW1200P та всупереч вимогам п. 5.1.1. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасник не надав жодного документу на підтвердження власності даного обладнання. На усунення даної невідповідності надати оборотно-сальдову відомість або інвентарну картку обліку, видаткову накладну, тощо на бетономішалку Forte EW1200P. 2.Відповідно до п. 5.1.2. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалося для головного інженера та керівника підприємства надати сканкопії протоколу (витягу з протоколу) за результатами проходження навчання з питань охорони праці та сканкопії посвідчення про проходження навчання. Учасником не надано сканкопії протоколу (витягу з протоколу) за результатами проходження навчання з питань охорони праці для головного інженера та керівника. Для усунення даної невідповідності надати сканкопії протоколу (витягу з протоколу) за результатами проходження навчання з питань охорони праці для головного інженера та керівника. 3.Відповідно п.6.1. частини 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні у складі пропозиції надати гарантійний лист щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у додатку 1 тендерної документації. В складі ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» вищезазначений лист відсутній. На усунення даної невідповідності надати гарантійний лист щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у додатку 1 тендерної документації. 4.Відповідно п.7.2. частини 7 розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі пропозиції надає: - Чинний сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я учасника (додатково в складі пропозиції надається чинний ЗВІТ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифікату); - Чинний сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я учасника (додатково в складі пропозиції надається чинний ЗВІТ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифікату); - Чинний сертифікат відповідності ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та забезпечення безпечністю праці. Вимоги та настанови щодо застосування» у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я учасника (додатково в складі пропозиції надається чинний ЗВІТ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифікату); - Чинний сертифікат відповідності ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» у сфері будування нежитлових будівель, виданий на ім’я учасника. Сертифікат на систему екологічного управління відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) виданий на ім’я учасника ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» не містить сферу будівництва житлових і нежитлових будівель разом з тим відсутній ЗВІТ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифікату. Крім того у складі тендерної пропозиції учасника відсутній ЗВІТ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) сертифікату відповідності ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та забезпечення безпечністю праці. Вимоги та настанови щодо застосування» На усунення даної невідповідності надати чинний сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» у сфері будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я учасника (додатково в складі пропозиції надається чинний ЗВІТ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифікату); також надати ЗВІТ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) сертифікату відповідності ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та забезпечення безпечністю праці. Вимоги та настанови щодо застосування» Відповідно п.3.1 ч.3 розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації вимагалось надання проекту договору (без додатків), який повинен бути підписаний і заповнений зі сторони учасника (при заповненні проекту договору номер, дата та цінові показники не зазначаються). ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» у складі тендерної пропозиції надано проект договору, що не містить заповненої учасником інформації щодо пунктів 2.1 та 11.1. На усунення даної невідповідності учасник повинен надати проект договору (без додатків), який повинен бути підписаний і заповнений зі сторони учасника (при заповненні проекту договору номер, дата та цінові показники не зазначаються). Відповідно п.4.2 п.4 Додатку 2 до тендерної документації, що Замовник здійснює оплату за Роботи шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Підрядника актів виконаних Робіт (не для включення до умов Договору - учасником надається лист-погодження у складі тендерної пропозиції щодо строку розрахунків). ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» у складі тендерної пропозиції не надано вищевказаний лист-погодження. На усунення даної невідповідності учасник повинен надати лист-погодження щодо строку розрахунків, згідно вимог п.4.2 п.4 Додатку 2 до тендерної документації. Крім того відповідно п. 13.2 п.13 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось, що учасник повинен підкреслити свою приналежність до відповідного суб’єкта господарювання, а саме: Виконавець є суб’єктом господарювання – мікропідприємництва, малого підприємництва, середнього підприємництва, великого підприємництва. ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» у складі тендерної пропозиції надано завірений проект договору , який не містить відповідного підкреслення. На усунення даної невідповідності учасник повинен надати завірений проект договору, що містить підкреслення, відповідно вимог п. 13.2 п.13 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось.
Створено
08.09.2023 17:53
Надати до
09.09.2023 17:53
Період вимог/скарг з 20.09.2023 16:45 по 26.09.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозиція учасника ПП «ПРОФІЛЬ ПЛЮС» процедури закупівлі код за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу)» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
20.09.2023 16:41
-
documentType.award.awardNotice
13.09.2023 16:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.08.2023 11:28
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.08.2023 11:28
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-09-07-000013
Дата створення проекту
07.09.2023 11:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.09.2023 12:03
Дата публікації висновку про результати
22.09.2023 11:35
Дата завершення усунення порушень
07.10.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
29.09.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.09.2023 № 54-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 серпня 2023 року № 003100-18/8714-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 07.09.2023 № 54-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-24-003747-a, 24.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.09.2023 00:00
Документи рішення
07.09.2023 12:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; розгляду тендерних пропозицій; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 24.08.2023 № 125, зі змінами від 29.08.2023 № 128, від 01.09.2023 № 129 (далі – тендерна документація); переліки змін; запитання до процедури закупівлі та відповіді на них; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» (далі – ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ») та приватного підприємства «ПРОФІЛЬ ПЛЮС», протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2023 № 133 та від 20.09.2023 № 136; пояснення та документи, отримані від Замовника 19.09.2023 та 20.09.2023 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на порушення частини третьої статті 23 Закону тендерна документація містить технічну специфікацію, експлуатаційні та функціональні вимоги якої є недостатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Зокрема, додаток 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до тендерної документації складений не відповідно до нормативних документів у сфері будівництва, а саме: позиція 43 «Герметик силіконовий 0,28 л» локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 (розділ 2 «Прорізи») розрахована не відповідно до норми КБ10-20-4 Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Збірник 10 «Дерев’яні конструкції», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374; у позиціях 189-190 локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 (розділ 5 «Вхід у підвал») обсяги матеріалів не відповідають обсягам робіт (для улаштування підшивки софітом 72 м2 запропоновано 1,08 м2 софіту, з них: софіту перфорованого 0,504 м2 та софіту неперфорованого 0,504 м2). Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей вона не була відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Натомість учасникові було надано 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах та відхилено його тендерну пропозицію згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей – не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Зокрема, тендерна пропозиція ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, оскільки ціна тендерної пропозиції сформована учасником не відповідно до вимоги пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання кошторисних розрахунків, сформованих відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, зі змінами. У договірній ціні, наданій у тендерній пропозиції цього учасника, мають місце помилки у розрахунках: витрати коштів на покриття ризиків (розрахунок № 11) становлять 361,22900 тис грн, з них: будівельних робіт – 355,58300 тис грн та інших витрат – 0; кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (розрахунок № 12) становлять 5450,21800 тис грн, з них: будівельних робіт – 5336,98300 тис грн та інших витрат – 0. Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції приватного підприємства «ПРОФІЛЬ ПЛЮС» порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення частини третьої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» встановлено порушення пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.09.2023 00:00
Дата публікації
22.09.2023 11:35
Документи висновку
22.09.2023 11:35
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Всі тендерні пропозиції відхилено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг
Дата публікації
22.09.2023 13:59
Документи інформації про усунення порушення
22.09.2023 14:00
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Всі тендерні пропозиції відхилено
Результат
Усунуто
Дата публікації
25.09.2023 08:57
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
Документи інформації про усунення порушення
25.09.2023 08:59
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-24-08-003747-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
14.09.2023 09:01
Орган перевірки
20.09.2023 00:00
Документи повідомлення
14.09.2023 09:02
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-24-08-003747-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чому тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» не відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, якщо: - позиція 43 «Герметик силіконовий 0,28л» локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01, наданого в тендерній пропозиції, розрахована не відповідно до норми КБ 10-20-4 Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Збірник 10 «Дерев’яні конструкції», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374, та у позиціях 189-190 локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 обсяги матеріалів не відповідають обсягам робіт (для улаштування підшивки софітом 72 м кв запропоновано 1,08 м кв софіту); - у договірній ціні, наданій у тендерній пропозиції, мають місце помилки у розрахунках: витрати коштів на покриття ризиків (розрахунок №11) становлять 361,22900 тис грн, з них: будівельних робіт – 355,58300 тис грн та інших витрат – 0; кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (розрахунок №12), становлять 5450,21800 тис грн, з них: будівельних робіт – 5336,98300 тис грн та інших витрат – 0. Як наслідок, ціна тендерної пропозиції у графі 4 «Всього» не відповідає сумі цін у графах 5 та 6; - згідно з пояснювальною запискою, наданою у тендерній пропозиції, витрати розраховані відповідно до розділу IV «Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 зі змінами (далі – Норми), тоді як формування ціни тендерної пропозиції визначається у розділі V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» цих Норм. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
15.09.2023 08:56
Орган перевірки
21.09.2023 00:00
Документи повідомлення
15.09.2023 08:57
-
Відповідь
Надання пояснення щодо визначення очікуваної вартості
Очікувану вартість закупівлі визначено з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» і у відповідності до «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 No281, що встановлюють порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу «Експерт-Кошторис», з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва, з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні будівельних робіт та відповідно до проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу)» та експертного звіту No 0068-4303-22/УЕГ/А від 30.08.2022 року.
Рішеня
19.09.2023 08:29
Замовник
Документи повідомлення
20.09.2023 08:32
-
Відповідь
Відповідь
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу)» (UA-2023-24-08-003747-a)», повідомляємо наступне: На питання - чому тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» не відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, якщо: - позиція 43 «Герметик силіконовий 0,28л» локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01, наданого в тендерній пропозиції, розрахована не відповідно до норми КБ 10-20-4 Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Збірник 10 «Дерев’яні конструкції», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374, та у позиціях 189-190 локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 обсяги матеріалів не відповідають обсягам робіт (для улаштування підшивки софітом 72 м кв запропоновано 1,08 м кв софіту); - у договірній ціні, наданій у тендерній пропозиції, мають місце помилки у розрахунках: витрати коштів на покриття ризиків (розрахунок №11) становлять 361,22900 тис грн, з них: будівельних робіт – 355,58300 тис грн та інших витрат – 0; кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (розрахунок №12), становлять 5450,21800 тис грн, з них: будівельних робіт – 5336,98300 тис грн та інших витрат – 0. Як наслідок, ціна тендерної пропозиції у графі 4 «Всього» не відповідає сумі цін у графах 5 та 6; - згідно з пояснювальною запискою, наданою у тендерній пропозиції, витрати розраховані відповідно до розділу IV «Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 зі змінами (далі – Норми), тоді як формування ціни тендерної пропозиції визначається у розділі V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» цих Норм? Повідомляємо наступне: Відповідно п. 6.1. частини 6 тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 1), а саме: надати сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з: договірної ціни (тверда), локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів, а так само з кошторисної документації в електронному вигляді (формат imd. тощо). Отже, при розгляді тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ» нами встановлено відповідність зазначеної тендерної пропозиції саме вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим у тендерній документації. Зазначені у запити позиції локального кошторису тендерної пропозиції учасника відповідають додатку 1 до тендерної документації. Тендерна документація по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» по вул. Чехова, 101 в м. Черкаси (утеплення фасаду акушерського корпусу)» (UA-2023-24-08-003747-a)» не містила окремих вимог щодо відповідності розрахунку позиції 43 «Герметик силіконовий 0,28л» локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01, відповідно до норми КБ 10-20-4 Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Збірник 10 «Дерев’яні конструкції», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374, та позиції 189-190 локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 обсягів матеріалів обсягам робіт (для улаштування підшивки софітом 72 м кв запропоновано 1,08 м кв софіту), а тому вказане зауваження є безпідставним. Щодо того, що у графі 4 «Всього» не відповідає сумі цін у графах 5 та 6, повідомляємо, що графа «Всього» визначається із урахуванням усіх граф обґрунтування договірної ціни, а не виключно 5 та 6. Стосовно невідповідності пояснювальної записки пояснюємо, що подання зазначеного документа не передбачено тендерною документацією. Крім того, пунктом 1.8. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що Учасник не позбавляється права надавати додаткові документи, що на його думку є необхідними, а в останньому випадку таке не може розцінюватись як невідповідність вимогам цієї документаці
Рішеня
20.09.2023 16:38
Замовник
Документи повідомлення
20.09.2023 16:38
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
43 362 716 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2023 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини"
Контактний телефон:
380674737354
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
43 362 716 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2023 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини"
Контактний телефон:
380674737354
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності