Показати схожі тендери

Закупівля «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку за адресою: Київська область, Обухівський район, Васильківська територіальна громада, м. Васильків, вул. Декабристів, 42» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-07-26-012115-a
План UA-P-2023-07-26-006007-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.10.2023 14:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
321 652 285 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 608 261.43 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.07.2023 19:05 до 20.08.2023 23:59
Завершено
Період уточнень
з 26.07.2023 19:05
до 17.08.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.07.2023 19:05
до 17.08.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.08.2023 11:38
до 09.10.2023 15:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2023 16:00
до 15.10.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.10.2023 15:28
до 25.10.2023 14:03
Період уточнень
з 26.07.2023 19:05 до 17.08.2023 00:00
Період оскарження
з 26.07.2023 19:05 до 17.08.2023 00:00
Період кваліфікації
з 21.08.2023 11:38 до 09.10.2023 15:28
Період кваліфікації
з 21.08.2023 11:38 до 09.10.2023 15:28
Основні параметри
«Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку за адресою: Київська область, Обухівський район, Васильківська територіальна громада, м. Васильків, вул. Декабристів, 42» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
321 652 285 грн.
«Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку за адресою: Київська область, Обухівський район, Васильківська територіальна громада, м. Васильків, вул. Декабристів, 42» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Назва предмета закупівлі
«Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку за адресою: Київська область, Обухівський район, Васильківська територіальна громада, м. Васильків, вул. Декабристів, 42» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Очікувана вартість
321 652 285 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1608261,43
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 608 261.4
Аукціон
Cтарт аукціону
21.08.2023 11:03
Закінчення аукціону
21.08.2023 11:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку за адресою: Київська область, Обухівський район, Васильківська територіальна громада, м. Васильків, вул. Декабристів, 42» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Код ДК 021:2015
45211000-9 - Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснювати попередню оплату з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в розмірі та на строк визначених в належним чином оформленному рішенні Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата Робіт здійснюється здійснюється у межах одержаних коштів на казначейський рахунок Замовника шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПБФ ГРУП"
Пропозиція:
238 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРБУД"
Пропозиція:
320 029 973.87 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ»
Пропозиція:
238 490 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
Пропозиція:
309 551 642.19 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.08.2023 11:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.08.2023 14:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
01.08.2023 14:09
Оголошення про проведення закупівлі
27.07.2023 16:55
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
26.07.2023 19:05
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
26.07.2023 19:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
26.07.2023 19:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
26.07.2023 19:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
26.07.2023 19:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
26.07.2023 19:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
26.07.2023 19:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
26.07.2023 19:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
26.07.2023 19:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Полякова Катерина
Електронна пошта
Телефон
+380442000503
Замовник
ЄДРПОУ
26345736
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
03151
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Солом'янський район
Адреса
вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А
Кваліфікація
Лот № 1 «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку за адресою: Київська область, Обухівський район, Васильківська територіальна громада, м. Васильків, вул. Декабристів, 42» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Період вимог/скарг з 25.08.2023 16:00 по 31.08.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до п 3.6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасників надати в складі тендерних пропозицій Інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню (Додаток 3 до тендерної документації) повинна бути підтверджена наступними документами, які учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією. В наданих підтверджуючих розрахунках Учасником не включено до договірної ціни вартість устаткування, що не відповідає вимогам тендерної документації, якою не передбачені умови забезпечення будівництва устаткуванням Замовника, у зв’язку з чим тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
25.08.2023 15:59
-
Повідомлення про рішення
21.08.2023 11:38
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.08.2023 13:09 по 05.09.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до п 3.6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасників надати в складі тендерних пропозицій Інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню (Додаток 3 до тендерної документації) повинна бути підтверджена наступними документами, які учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією. Учасником, в наданих підтверджуючих розрахунках, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, відповідно до інвесторської документації, включаються до договірної ціни із застосуванням розрахункового коефіцієнту інфляції К=1,395 (врахований загальний термін будівництва), до сумарних витрат, які пов’язані з інфляційними процесами при виконанні робіт. Учасник використав К=1,086, що не відповідає вимогам Технічного завдання та терміну будівництва. Учасником необгрунтовано включено додаткові витрати в розмірі 8,5 млн, які не передбачені Технічним завданням. Учасником використано розмір ризику 2,5%, що перебільшує максимально допустимий відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». У зв’язку з чим тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
30.08.2023 13:07
-
Повідомлення про рішення
25.08.2023 16:00
Витяг з ЄДР
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.08.2023 13:10
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 26.09.2023 18:34 по 02.10.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1) Не виконана вимога Технічного завдання тендерної документації. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами, відповідно до інвесторської документації, включаються до договірної ціни із застосуванням розрахункового коефіціенту інфляції K=1,395 (врахований загальний термін будівництва), до сумарних витрат, які пов'язані з інфляційними процесами при виконані робіт. Учасник використав K=1,0146,що не відповідає вимогам Технічного завдання та терміну будівництва. 2) В ДЦ зазначено виконання робіт в 2023році, що не відповідає вимогам Технічного завдання, де зазначено термін будівництва та «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024». 3) Учасником використано розмір ризику 2,5%, що перебільшує максимально допустимий відповідно п.5.31 Настанови «…Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%....». 4) Визначення прибутку порушує вимоги пункту 5.30 Настанови, використання показників Додатку 25 до Настанови (пункт 4.38), що не передбачено при визначені ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) відповідно до п.5.30 «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат. На розмір прибутку впливає значна кількість факторів, у тому числі такі: вид будівництва; технічна та технологічна складність об’єкта будівництва, складність виконання будівельних робіт; тривалість будівництва; спосіб фінансування об’єкта будівництва; кон’юнктура ринку трудових ресурсів та будівельних організацій, спроможних виконати роботи по об’єкту будівництва в даному регіоні тощо». Крім того, використаний показник не відповідає зазначеному в Технічному завданні класу наслідків -СС2, показник прийнято за класом наслідків - СС3. 5) У складі пропозиції надано Розрахунок ЗП по підприємству на розмір 12952,8грн., в той самий час для визначення Договірної ціни використано розмір 12558,8грн. (пояснювальна записка), без пояснення даних дій. 6) В розрахунку Договірної ціни (пояснювальна записка) використані тарифні сітки на гірничні роботи (тарифна сітка для робіт, що виконуються на поверхні шахт, розрізів і на збагачувальних фабриках та тарифна сітка для підземних гірничо-капітальних робіт), які не передбачаються Технічним завданням, тобто не будуть виконуватись на об’єкті та не заявлені Учасником в наданому розрахунку Заробітної плати, яка відповідає розміру на розряд 3,8 -16828,0грн та 36863,66грн. 7) Відсутні витрати на транспортування матеріалів, підтвердження або обгрунтування ціни матеріала без «доставки» відсутнє (договора постачання ,тощо), що не відповідає п.5.10 Настанови «….Витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів….» . 8) Учасником необгрунтовано включено до складу Договірної ціни відсотки відрахування на загальнообов’язкове державне пенсійне та соціальне страхування (II блок). Відсутні підтверджуючи Розрахунки по підприємству. Відрахування за встановленими законодавством нормами на єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від заробітної плати робітників, зайнятих на будівельних роботах і на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів, і працівників, кошти на заробітну плату яких враховуються в загальновиробничих витратах- 22% та перших п’яти днів непрацездатності-0,78% не підтверджено. 9) Використання будівельної техніки зазначено, як власна, при цьому вартість 1 маш/часу не підтверджено розрахунками по підприємству відповідно до вимог Технічного завдання п.3.6 та Настанови п.5.4.
Документи кваліфікації
26.09.2023 18:34
-
21.09.2023 16:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.07.2023 19:05
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.07.2023 19:05
Період вимог/скарг з 28.09.2023 17:35 по 04.10.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Учасником, в наданих підтверджуючих розрахунках, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, відповідно до інвесторської документації, включаються до договірної ціни із застосуванням розрахункового коефіцієнту інфляції К=1,395 (врахований загальний термін будівництва), до сумарних витрат, які пов’язані з інфляційними процесами при виконанні робіт. Учасник використав К=1,086, що не відповідає вимогам Технічного завдання та терміну будівництва. Учасником необгрунтовано включено додаткові витрати в розмірі 8,5 млн, які не передбачені Технічним завданням. Учасником використано розмір ризику 2,5%, що перебільшує максимально допустимий відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». У зв’язку з чим тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми
Документи кваліфікації
28.09.2023 17:35
-
Повідомлення про рішення
26.09.2023 18:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.07.2023 19:05
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.07.2023 19:05
Період вимог/скарг з 04.10.2023 17:26 по 10.10.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
І. 03.10.2023 року Учасник - ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» на вимогу Замовника, зазначену в п. 1 Повідомлення, завантажив повторно ІНФОРМАЦІЮ про наявність механізмів, обладнання та устаткування від 03.10.2023р. Вих. № 315. У гр. 7 цієї ІНФОРМАЦЇ на поз.1, абз. 1 поз. 3, абз. 1 поз. 8, поз. 14 – 17, абз. 2 поз. 19 та абз. 1 поз. 22 щодо власної технікі, Учасником не зазначено назву та реквізити документу, що підтверджує приналежність і тому вона відповідає вимозі ч. 1 Додатку № 1 тендерної документації Замовникаю З огляду на зазначене, Учасником - ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» не усунуто виявлене порушення в цій частині. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника - ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. ІІ. Відповідно до п 3.6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника: 2.1 Учасником - ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» порушено вимоги технічного завдання, а саме: вказано коефіцієнт інфляції для будівельних робіт 1,2% та для устаткування 1,4% замість 39,5%. 2.2 Необґрунтовано виключені 2 складові вартості всіх матеріальних ресурсів та устаткування: - Транспортна складова - Заготівельно-складські витрати. 2.3 Також, Учасником - ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» порушено вимоги Настанови з визначення вартості будівництва, а саме: пункт 5.30 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який планується отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15% від суми прямих і загальновиробничих витрат. Прибуток у пропозиції Учасника - ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» визначений за класом наслідків СС2 -18,11. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
04.10.2023 17:25
-
Повідомлення про рішення
28.09.2023 17:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.07.2023 19:05
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.07.2023 19:05
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розглянувши інформацію та/або документи, що подані учасником - ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовником виявлено невідповідність, а саме: 1. Надана Учасником Інформація про наявність техніки (машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 18.08.2023 Вих. № 219 не відповідає зазначеній Замовником формі ІНФОРМАЦІЇ про наявність механізмів, обладнання та устаткування, а саме відсутня гр. 2 Мінімальний перелік необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника, як зазначено в ч. 1 Додатку № 1 тендерної документації, а також Учасником у гр. 3 Інформації не зазначено тоннаж запропонованої відповідної техніки Учасника. З огляду на зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання відкоригованої Інформації про наявність механізмів, обладнання та устаткування із зазначенням усієї необхідної інформації відповідно до ч. 1 Додатку № 1 тендерної документації. 2. У гр. 5 наданої Учасником Інформаційної довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 18.08.2023р. Вих. № 213 на головного інженера, начальника дільниці та інженера з проектно-кошторисної роботи зазначено трудовий договір, а на підтвердження зазначеної інформації відповідно до ч. 2 Додатку № 1 тендерної документації надані накази про призначення на посаду від 05.11.18р. № 495 к/тр, від 01.07.14р. № 284 к/тр та від 29.05.18р. № 228 к/тр. З огляду на зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання відкоригованої довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт разом з документальним підтвердженням на вищезазначених осіб відповідно до ч. 2 Додатку № 1 тендерної документації. 3. На підтвердження ч. 3 Додатку № 1 тендерної документації, Учасником у складі пропозиції Довідку про виконання Учасником аналогічного договору будівельного підряду від 18.08.2023р. Вих. № 212 з документальним підтвердженням. Аналогічний договір від 11.04.2018р. № 2018/1 укладений раніше ніж останні 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, а саме: 26.07.2023р. З огляду на зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання відкоригованої довідки про виконання Учасником аналогічного договору будівельного підряду разом зі скан-копією договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним (и) договором (ами) відповідно до ч. 3 Додатку № 1 тендерної документації. Наголошуємо на тому, що Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання з робіт з нового будівництва за предметом закупівлі, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об?єкта будівництва за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше. Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) має бути виконаний не менше ніж на 80 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 257 321 828,00 грн. 4. На підтвердження п. 3.7 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасником у складі пропозиції наданий Дозвіл від 10.08.2017р. № 2243.17.32 на газонебезпечні роботи та роботи у вибухонебезпечних зонах, строк дії якого завершився 09.08.2022р. З огляду на зазначене просимо усунути виявлену невідповідність та надати на підтвердження п. 3.7 Розділу ІІІ тендерної документації чинний дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки з газонебезпечних та вибухонебезпечних робіт (у разі, якщо така інформація є у відкритому доступі, учасник може надати лист у довільній формі з посиланням на офіційний ресурс), у разі відсутності діючого дозволу учасник надає відповідну декларацію про провадження господарської діяльності, оформлену відповідно до вимог постанови КМУ від 18.03.2022 № 314, із змінами. 5. Учасником у складі пропозиції надано сертифікат системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», у той час як вимогою п. 9 Додатку № 7 тендерної документації Замовника вимагалося надання сертифікату системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2018, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». З огляду на зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом завантаження сертифікату системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2018, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» відповідно до п. 9 Додатку № 7 тендерної документації.
Створено
02.10.2023 17:52
Надати до
03.10.2023 17:52
Період вимог/скарг з 09.10.2023 15:28 по 15.10.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.10.2023 15:28
Довідка НАЗК
09.10.2023 15:28
-
Повідомлення про рішення
04.10.2023 17:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.07.2023 19:05
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.07.2023 19:05
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розглянувши інформацію та/або документи, що подані учасником - ТОВ «ГОРБУД» процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовником виявлено невідповідність, а саме: 1. На вимогу ч. 4 Додатку 1 до Тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Учасником надана фінансова звітність з неповним підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Враховуючи зазначене, просимо надати фінансову звітність з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція № 1 та Квитанція № 2) відповідно до вимоги ч. 4 Додатку 1 до ТД. 2. Учасником гр. 2 наданої Довідки про виконання Учасником аналогічного договору будівельного підряду від 16.08.2023р. Вих. № 4-23Т з документальним підтвердженням до ч. 3 Додатку №1 не зазначений номер телефона та ПІБ відповідальної особи. З огляду на зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання відкоригованої довідки. 3. Учасником в складі пропозиції надана Довідка про наявність механізмів, обладнання та устакування від 16.08.2023р. Вих. № 1-23Т, в гр. 3 Назва відповідної техніки не точно заначено інформацію щодо устаткування, машини, механізми. З огляду на зазначене, просимо привести довідку у відповідність до вимог Замовника, згідно з ч. 1 Додатку № 1 ТД.
Створено
05.10.2023 20:09
Надати до
06.10.2023 20:09
Договір
UA-2023-07-26-012115-a-a1
Підписаний і діє
Номер
20К-23
320 029 973.87 грн.
266 691 644.89 грн.
З ПДВ
Підписано
24.10.2023
Строк дії договору з
24.10.2023
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку за адресою: Київська область, Обухівський район, Васильківська територіальна громада, м. Васильків, вул. Декабристів, 42» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Номенклатура
«Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку за адресою: Київська область, Обухівський район, Васильківська територіальна громада, м. Васильків, вул. Декабристів, 42» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.10.2023 14:03
-
Підписаний договір
25.10.2023 14:02
-
25.10.2023 14:02
-
25.10.2023 14:02
-
25.10.2023 14:00
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
321 652 285 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2023 23:59
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380442000503
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
321 652 285 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2023 23:59
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380442000503
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності