Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги».
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-06-03-000855-a
План UA-P-2023-06-03-000129-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.07.2023 15:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
31 856 890.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
159 284.45 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2023 23:05 до 11.06.2023 23:10
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2023 23:05
до 08.06.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2023 23:05
до 08.06.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2023 23:10
до 05.07.2023 15:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.07.2023 15:47
до 11.07.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.07.2023 15:47
до 14.07.2023 15:04
Період уточнень
з 03.06.2023 23:05 до 08.06.2023 00:00
Період оскарження
з 03.06.2023 23:05 до 08.06.2023 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2023 23:10 до 05.07.2023 15:47
Період кваліфікації
з 11.06.2023 23:10 до 05.07.2023 15:47
Основні параметри
Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
31 856 890.8 грн.
Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
31 856 890.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
159284,45
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
150 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79059, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. І. Миколайчука, 9
Дата постачання по
31.12.2023 23:10
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ"
Пропозиція:
31 737 254 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.06.2023 10:59
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Федорович Людмила Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Fedorovych Lyudmila
Електронна пошта
Телефон
+380322581125
Замовник
ЄДРПОУ
44496574
Назва (англійською мовою)
LVIV TERRITORIAL MEDICAL ASSOCIATION MULTIPROFILE CLINICAL HOSPITAL INTENSIVE INVENTION
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Повна назва (англійською мовою)
LVIV TERRITORIAL MEDICAL ASSOCIATION MULTIPROFILE CLINICAL HOSPITAL INTENSIVE INVENTION
Поштовий індекс
79059
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. І.Миколайчука, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 05.07.2023 15:47 по 11.07.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.07.2023 15:47
Довідка НАЗК
05.07.2023 15:47
-
05.07.2023 15:46
Повідомлення про рішення
16.06.2023 09:16
Повідомлення про рішення
11.06.2023 23:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2023 23:05
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2023 23:05
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Для виправлення не відповідностей Учаснику необхідно надати: - Відповідно до п.п. 6.7 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі повинен гарантувати повинен гарантувати, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства і включає усі необхідні витрати. При цьому, учасником до процедури закупівлі на підтвердження вказаної вимоги інформації не надано. Таким чином, учасник повинен гарантувати, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства і включає усі необхідні витрати Відповідно до Додатку 1 Розділ № 1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.» на підтвердження інформації зазначеної учасником відповідно до Таблиці А, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; Учасником в електронну систему закупівель завантажено файл «Довідка про МТБ.pdf» у якій вказано перелік обладнання яке знаходиться у власності товариства. Однак, підтверджуючих документів на вказане обладнання та матеріально-технічну базу до процедури закупівлі ненадано. Таким чинном, учаснику необхідно надати підтвердження на власне обладнання та матеріально-технічну базу. Крім того, учасником у файл «Довідка про МТБ.pdf» вказано перелік обладнання яке орендоване учасником, при цьому учасником не надано усі підтверджуючих документи щодо орендованого обладнання вказаного у вищезгаданій довідці. Таким чином, учаснику необхідно надати усі підтверджуючі документи які використовуються учасником та вказані у Довідці. Крім того, відповідно до Додатку 1 для підтвердження інформації про наявність ІТП учасник повинен надати: - документи про освіту та/або підвищення кваліфікації та накази про призначення на посаду з доданими копіями трудових книжок (перша сторінка та сторінка із записом про прийняття) щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. Учасником в електронну систему закупівель завантажено електронний файл «Список працівників (1).pdf». Проте на виконання вищезгаданої вимоги учасником не надано усі підтверджуючих документів передбачених вищезгаданою вимогою. Таким чинном, учаснику необхідно надати усі підтверджуючі документи про освіту та/або підвищення кваліфікації та накази про призначення на посаду з доданими копіями трудових книжок (перша сторінка та сторінка із записом про прийняття) щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. Крім того, відповідно до п.2 Додатку 1 учасник процедури закупівлі повинен надати скан-копією звіту про виконання будівельних робіт (форма №1-кб) за останній звітний період. При цьому останім звітним період був травень 2023 року. Однак, учасник подав у своїй ціновій пропозиції скан-копією звіту про виконання будівельних робіт (форма №1-кб) за квітень 2023 року. Таким чином учаснику необхідно надати скан-копією звіту про виконання будівельних робіт (форма №1-кб) за травень 2023 року. Також, відповідно до Додатку 1 тендерної документації вимагалось наявність в учасника інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, підтверджується копією кваліфікаційного сертифікату. При цьому, учасником до процедури закупівлі копії кваліфікаційного сертифікату на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації не надано. Таким чином, учаснику необхідно надати копії кваліфікаційного сертифікату на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Відповідно до Додатку 1 учасник повинен надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник в електронну систему закупівель завантажено файл «Лист про досвід.pdf» у якому вказано досвід виконання аналогічного договору. При цьому, для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше трьох виконаних повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. (Вартість одного з договорів має становити не менше 100 % очікуваної вартості закупівлі). Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт – капітальний ремонт. 2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт за договорами, один з них повністю (скан-копії з оригіналів довідки форми №КБ-3 та актів форми №КБ-2в, документи, що засвідчують оплату наданих робіт/послуг, фото-звіт виконаного об’єкту). При цьому, учасником не надано усіх підтверджуючих документів щодо підтвердження зазначеної в довідці інформації. Таким чином, учаснику необхідно надати усі підтверджуючі документи передбачені умовами тендерної документації. Крім того, на виконання п.4 Розділу №4. «Інші документи.» Учасник надає підтвердження щодо дотримання заходів із захисту довкілля передбачені умовами тендерної документації. Проте учасник не надав підтвердження щодо дотримання заходів із захисту довкілля передбачені умовами тендерної документації. Таким чином, учаснику необхідно надати підтвердження щодо дотримання заходів із захисту довкілля передбачені умовами тендерної документації. - Відповідно до Додатку 1 Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасником до процедури закупівлі не надано довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Таким чином, учаснику необхідно надати підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
04.07.2023 10:29
Надати до
05.07.2023 10:29
Договір
UA-2023-06-03-000855-a-c1
Підписаний і діє
Номер
358
31 737 254 грн.
26 447 711.67 грн.
З ПДВ
Підписано
14.07.2023
Строк дії договору з
14.07.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
31 737 254
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2023 р.
Документи договору
14.07.2023 15:04
-
14.07.2023 15:01
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-09-13-000016
Дата створення проекту
13.09.2023 14:52
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
13.09.2023 15:57
Дата публікації висновку про результати
03.10.2023 18:10
Дата завершення усунення порушень
07.10.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
05.10.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.09.2023 №72-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 13.09.2023 №72-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9. UA-2023-06-03-000855-a 03.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.09.2023 00:00
Документи рішення
13.09.2023 15:57
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 02 та 06 червня 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення уповноваженої особи від 16 червня та 05 липня 2023 року, тендерну пропозицію ТОВ «Технології клімату та автоматизація систем», повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «Технології клімату та автоматизація систем» до 05 липня 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14 липня 2023 року №358, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 25 вересня 2023 року через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
03.10.2023 00:00
Дата публікації
03.10.2023 18:10
Документи висновку
03.10.2023 18:10
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-03-000855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме: Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
20.09.2023 12:27
Орган перевірки
26.09.2023 00:00
Документи повідомлення
20.09.2023 12:28
-
Відповідь
Інформація на запит
Щодо обґрунтування розміру витрат то закупівля робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт 2 -го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-03-000855-a) здійснювалась за кошти отримані від господарської діяльності підприємства – 16815890,8 грн та кошти місцевого бюджету – 15041000,0 грн, з врахуванням фактичної потреби та відповідно до фінансового плану на 2023 рік. Слід зазначити, що ухвалою 14 сесії 8 скликання Львівської міської ради від 03.02.2023 №2884 Про затвердження розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2023 рік затверджено видатки у сумі 15041000,00 грн на об’єкт «Капітальний ремонт 2 -го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування». Ухвала міститься у вільному доступі на офіційному сайті Львівської міської ради за електронною адресою: https://www8.city-adm.lviv.ua/inteam/uhvaly.nsf/(SearchForWeb)/A3660B3125E4DB64C2258972004C0C78?OpenDocument Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі робіт із капітального ремонту 2 -го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування, та визначення його очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів: - проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією (ФОП СЕМЧЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА), згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-09-23-001677-a; - експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-25-002030-a). Також додаємо скановану копію експертного звіту.
Рішеня
25.09.2023 11:17
Замовник
Документи повідомлення
-
25.09.2023 14:17
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 856 890.8 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2023 23:10
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Контактний телефон:
+380322581125
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 856 890.8 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2023 23:10
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Контактний телефон:
+380322581125
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності