Показати схожі тендери

Закупівля Комплект обладнання для влаштування локально обчислювальної мережі від Державне підприємство "Арена Львів".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-05-24-012084-a
План UA-P-2023-05-24-004694-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.06.2023 11:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
22 410 997.5 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
112 054.98 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.05.2023 15:59 до 01.06.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.05.2023 15:59
до 29.05.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.05.2023 15:59
до 29.05.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.06.2023 15:52
до 06.06.2023 15:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2023 15:15
до 12.06.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.06.2023 15:15
до 15.06.2023 11:50
Період уточнень
з 24.05.2023 15:59 до 29.05.2023 00:00
Період оскарження
з 24.05.2023 15:59 до 29.05.2023 00:00
Період кваліфікації
з 01.06.2023 15:52 до 06.06.2023 15:15
Період кваліфікації
з 01.06.2023 15:52 до 06.06.2023 15:15
Основні параметри
Комплект обладнання для влаштування локально обчислювальної мережі
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
22 410 997.5 грн.
Комплект обладнання для влаштування локально обчислювальної мережі
Назва предмета закупівлі
Комплект обладнання для влаштування локально обчислювальної мережі
Очікувана вартість
22 410 997.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
112054,98
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.06.2023 15:29
Закінчення аукціону
01.06.2023 15:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект обладнання для влаштування локально обчислювальної мережі
Код ДК 021:2015
32410000-0 - Локальні мережі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79031, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийська, будинок 199
Дата постачання по
10.12.2023 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передавання Товару.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СЕАС-УКРАЇНА"
Пропозиція:
19 284 454.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЙ ТІ ДІАЛОГ"
Пропозиція:
19 354 362.78 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.06.2023 15:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.05.2023 15:59
Оголошення про проведення закупівлі
24.05.2023 15:58
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сліпецький Орест Євгенович
Електронна пошта
Телефон
380507488846
Замовник
ЄДРПОУ
38457291
Назва (англійською мовою)
State Enterprise "Arena Lviv"
Повна назва
Державне підприємство "Арена Львів"
Повна назва (англійською мовою)
State Enterprise "Arena Lviv"
Поштовий індекс
79031
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Стрийська, будинок 199
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект обладнання для влаштування локально обчислювальної мережі
Період вимог/скарг з 06.06.2023 15:15 по 12.06.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.06.2023 22:55
Довідка НАЗК
08.06.2023 20:36
Довідка НАЗК
08.06.2023 19:37
Довідка НАЗК
08.06.2023 13:18
Довідка НАЗК
06.06.2023 15:15
-
06.06.2023 15:14
documentType.award.awardNotice
01.06.2023 15:52
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-05-24-012084-a-a1
Підписаний і діє
Номер
15-06/23-01
19 284 454.2 грн.
16 070 378.5 грн.
З ПДВ
Підписано
15.06.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект обладнання для влаштування локально обчислювальної мережі
Номенклатура
Комплект обладнання для влаштування локально обчислювальної мережі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
15.06.2023 11:50
-
15.06.2023 11:48
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-08-31-000013
Дата створення проекту
31.08.2023 15:10
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
31.08.2023 16:12
Дата публікації висновку про результати
13.09.2023 14:28
Дата завершення усунення порушень
19.09.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
22.09.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.08.2023 № 38-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 31.08.2023 № 38-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-05-24-012084-a від 24.05.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.08.2023 00:00
Документи рішення
31.08.2023 16:12
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Державного підприємства «Арена Львів» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.05.2023 №74 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СЕАС-УКРАЇНА»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.05.2023 №79; повідомлення про намір укласти договір від 06.06.2023; договір від 15.06.2023 №15-06/23-01 на суму 19 284 454,20 гривень; відповідь Замовника від 05.09.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
13.09.2023 00:00
Дата публікації
13.09.2023 14:28
Документи висновку
13.09.2023 14:28
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Комплект обладнання для влаштування локально обчислювальної мережі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-24-012084-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
04.09.2023 14:22
Орган перевірки
08.09.2023 00:00
Відповідь
Інформація щодо запиту
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на запит органу державного фінансового контролю щодо закупівлі «Комплект обладнання для влаштування локально обчислювальної мережі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-24-012084-a), повідомляємо наступне. Розмір бюджетного призначення визначено на підставі затвердженого Плану використання бюджетних коштів на 2023 рік та Розрахунку до плану використання бюджетних коштів ДП «Арена Львів» за КПКВК 3401220 «Розвиток фізичної культури, спорту вищих досягнень та резервного спорту» на 2023 рік, згідно з якими було передбачено фінансування для придбання обладнання і предметів довгострокового користування (План використання бюджетних коштів на 2023 рік та Розрахунок до плану використання бюджетних коштів ДП «Арена Львів» за КПКВК 3401220 «Розвиток фізичної культури, спорту вищих досягнень та резервного спорту» на 2023 рік додаються). Технічні і якісні характеристики закупівлі визначені у службовій записці від 29.03.2023р. №29/it в.о. начальника віддділу інформаційних технологій, оскільки фахівці данного відділу відповідають за забезпечення діяльності ДП «Арена Львів» у цьому напрямку і мають необхідні знання та досвід для визначення потреб підприємста, а також параметрів необхідного обладнання (службова записка від 29.03.2023р. №29/it додається). Очікувана вартість закупівлі визначена на основі вивчення та аналізу ринкових цін (комерційні пропозиції додаються). Інформація на сайті ДП «Арени Львів» оприлюднена (посилання https://arenalviv.com.ua/stadion/informatsiya-pro-diyalnist-pidpryyemstva/obgruntuvannya_ua-2023-05-24-012084-a/ ).
Рішеня
05.09.2023 16:13
Замовник
Документи повідомлення
05.09.2023 16:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 410 997.5 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2023 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Арена Львів"
Контактний телефон:
380507488846
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 410 997.5 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2023 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Арена Львів"
Контактний телефон:
380507488846
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності