Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області». від Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-05-24-011189-a
План UA-P-2023-05-24-005218-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.06.2023 17:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
22 808 062.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
114 040.31 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.05.2023 15:26 до 01.06.2023 01:00
Завершено
Період уточнень
з 24.05.2023 15:26
до 29.05.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.05.2023 15:26
до 29.05.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.06.2023 01:00
до 02.06.2023 14:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2023 14:52
до 08.06.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2023 14:52
до 16.06.2023 17:04
Період уточнень
з 24.05.2023 15:26 до 29.05.2023 00:00
Період оскарження
з 24.05.2023 15:26 до 29.05.2023 00:00
Період кваліфікації
з 01.06.2023 01:00 до 02.06.2023 14:52
Період кваліфікації
з 01.06.2023 01:00 до 02.06.2023 14:52
Основні параметри
«Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області».
Під місцем надання послуг слід розуміти: територія Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
22 808 062.8 грн.
«Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області».
Назва предмета закупівлі
«Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області».
Очікувана вартість
22 808 062.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
114040,31
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області».
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
80465, Україна, Львівська область, селище міського типу Новий Яричів, Львівський район, пл. Єдності будинок 22
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 банківських днів з дати їх підписання.
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"
Пропозиція:
17 544 597.86 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.05.2023 15:27
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тис Ольга Федорівна
Електронна пошта
Телефон
080680100319
Замовник
ЄДРПОУ
04374134
Назва (англійською мовою)
Novoyarichivska selish'na rada Lvivskogo raionu Lvivskoyi oblasti
Повна назва
Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області
Повна назва (англійською мовою)
Novoyarichivska selish'na rada Lvivskogo raionu Lvivskoyi oblasti
Поштовий індекс
80465
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
селище міського типу Новий Яричів, Львівський район
Адреса
пл. Єдності будинок 22
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області».
Період вимог/скарг з 02.06.2023 14:52 по 08.06.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.06.2023 22:36
Довідка НАЗК
08.06.2023 19:55
Довідка НАЗК
08.06.2023 19:21
Довідка НАЗК
08.06.2023 12:43
Довідка НАЗК
02.06.2023 14:52
-
02.06.2023 14:51
documentType.award.awardNotice
01.06.2023 01:02
Витяг з ЄДР
01.06.2023 01:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-05-24-011189-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1306/23
17 544 597.86 грн.
14 620 498.22 грн.
З ПДВ
Підписано
13.06.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
«Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області».
Номенклатура
«Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області».
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
16.06.2023 17:02
-
16.06.2023 16:57
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-07-14-000001
Дата створення проекту
14.07.2023 10:20
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
14.07.2023 12:17
Дата публікації висновку про результати
31.07.2023 17:30
Дата завершення усунення порушень
15.08.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
05.08.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.07.2023 № 219 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-05-24-011189-a 24.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.07.2023 00:00
Документи рішення
14.07.2023 12:17
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області (далі – Замовник,) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.05.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65» (далі – ТОВ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 02.06.2023 №02/1, договір від 13.06.2023 № 1306/23 на суму 17 544 597,86 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткова угода від 13.06.2023 №1 до Договору. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту десятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; Під час моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник оприлюднив Договір не в повному обсязі, а саме: без 9, 10, 11, 12 розділів та пункту 13.1 Договору (сторінка 4 Договору). На запит Держаудитслужби від 21.07.2023 про надання пояснень щодо причини публікування Договору не в повному обсязі Замовник 25.07.2023 зазначив, зокрема, що «…Під час публікації договору в електронній системі закупівель через технічні несправності системи Прозорро договір №1306/23 від 13.06.2023 р. не синхронізувався в ЦБД в повному обсязі. На підтвердження того, що договір був підписаний Сторонами у повній відповідності з проєктом договору надаємо скан-копію договору в повному обсязі.» Отже Замовник оприлюднив Договір не в повному обсязі, а саме: без 9, 10, 11, 12 розділу та пункту 13.1 Договору (сторінка 4 Договору), чим порушив вимоги абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону, в частині не оприлюднення договору у повному обсязі. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи у відповідності до вимог законодавства щодо оприлюднення в електронній системі закупівель укладеного Договору в повному обсязі, не допускати установленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.07.2023 00:00
Дата публікації
31.07.2023 17:30
Документи висновку
31.07.2023 17:30
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Зважаючи на Висновок про результати моніторингу процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь («Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області».), порушення, які були виявлені під час проведення моніторингу (ідентифікатор UA-M-2023-07-14-000001), Уповноваженою особою виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ та оприлюднено в електронній системі закупівель укладений Договір № 1306/23 від 13.06.2023 року в повному обсязі, а також проведено заходи направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Державною аудиторською службою, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації
01.08.2023 15:08
Документи інформації про усунення порушення
01.08.2023 15:10
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Уповноваженою особою 01.08.2023 оприлюднено в електронній системі закупівель укладений Договір в повному обсязі, а також проведено заходи, направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень.
Результат
Усунуто
Дата публікації
08.08.2023 09:14
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу : так
Документи інформації про усунення порушення
08.08.2023 09:14
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області» (Класифікатор ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-24-011189-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
17.07.2023 11:32
Орган перевірки
21.07.2023 00:00
Документи повідомлення
17.07.2023 11:32
-
Відповідь
У відповідь на запит замовнику про надання пояснення від 17.07.2023 р. в межах здійснення моніторингу закупівлі повідомляємо наступне:
1) Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням сесії Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області №4080 від 11.07.2023 р. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Необхідність в проведенні у закупівлі виникла у зв’язку з незадовільним станом доріг. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого дефектного акту ««Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області».». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утриманню вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України. Окрім цього, розроблено проектно-кошторисну документацію, робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт від 09 травня 2023 р. № 1817/23. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті на «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від 09 травня 2023 р. № 1817/23. 3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на ««Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області».». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. 2) Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Новояричівської селищної ради за посиланням: https://novoyarychiv.gromada.org.ua/news/1686559900/
Рішеня
18.07.2023 13:25
Замовник
Документи повідомлення
-
18.07.2023 14:17
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання комунальних автомобільних доріг Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області» (Класифікатор ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-24-011189-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо причини публікування Договору від 13.06.2023 №1306/23 (далі – Договір) не в повному обсязі, а саме: відсутні 9, 10, 11, 12 розділи та пункт 13.1 Договору. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
21.07.2023 15:18
Орган перевірки
27.07.2023 00:00
Документи повідомлення
21.07.2023 15:18
-
Відповідь
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 21.07.2021 р. повідомляємо наступне:
Під час публікації договору в електронній системі закупівель через технічні несправності системи Прозорро договір №1306/23 від 13.06.2023 р. не синхронізувався в ЦБД в повному обсязі. На підтвердження того, що договір був підписаний Сторонами у повній відповідності з проєктом договору надаємо скан-копію договору в повному обсязі.
Рішеня
25.07.2023 10:03
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 808 062.8 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2023 01:00
Замовник:
Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
080680100319
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 808 062.8 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2023 01:00
Замовник:
Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
080680100319
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності