Показати схожі тендери

Закупівля Цифрова рентген-діагностична система на 2 робочі місця 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова від Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-03-24-010485-a
План UA-P-2023-03-24-004873-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.04.2023 20:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
34 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.03.2023 23:28 до 04.04.2023 01:00
Завершено
Період уточнень
з 24.03.2023 23:28
до 01.04.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.03.2023 23:28
до 01.04.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.04.2023 01:00
до 12.04.2023 19:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.04.2023 19:31
до 18.04.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.04.2023 19:31
до 26.04.2023 20:35
Період уточнень
з 24.03.2023 23:28 до 01.04.2023 00:00
Період оскарження
з 24.03.2023 23:28 до 01.04.2023 00:00
Період кваліфікації
з 04.04.2023 01:00 до 12.04.2023 19:31
Період кваліфікації
з 04.04.2023 01:00 до 12.04.2023 19:31
Основні параметри
Цифрова рентген-діагностична система на 2 робочі місця 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Згідно п. 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилася вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5 %, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 800 000 грн.
Цифрова рентген-діагностична система на 2 робочі місця 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Назва предмета закупівлі
Цифрова рентген-діагностична система на 2 робочі місця 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Очікувана вартість
6 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Цифрова рентген-діагностична система на 2 робочі місця 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Код ДК 021:2015
33111800-9 - Рентгенодіагностичні системи
GMDN
37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79022, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Виговського, 32
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
Пропозиція:
6 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.03.2023 00:13
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Омельченко
Електронна пошта
Телефон
+380676764547
Замовник
ЄДРПОУ
23957835
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова"
Поштовий індекс
79022
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Львів
Адреса
вул. Виговського, будинок 32
Кваліфікація
Лот № 1 Цифрова рентген-діагностична система на 2 робочі місця 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Період вимог/скарг з 12.04.2023 19:31 по 18.04.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.04.2023 19:31
-
12.04.2023 19:29
Звіт про оцінку
11.04.2023 13:46
Звіт про оцінку
04.04.2023 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2023 23:28
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.03.2023 23:28
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. За умовами п. 3.1. Розділу 1 тендерної документації, інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним вимогам, вимогам визначеним у п. 44 Особливостей, включаючи інформацію про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник – юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій), а також відповідність товару, роботи чи послуги технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним в оголошенні про проведення відбору, завантажується ним в електронну систему закупівель самостійно. У тендерній документації відсутня інформація про про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника. 1.2. Відповідно до умов п. 2 Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції таблицю відповідності запропонованого учасником товару технічним вимогам, в якій в обов’язковому порядку повинна міститися інформація про технічному опису товару з посиланням в примітці, на відповідні розділи, та/або сторінку (и) технічного документу виробника та/або інструкції користувача. Порівняльна таблиця «Технічна специфікація Таблиця відповідності», яку подано в складі тендерної пропозиція, у Розділі «13. Комплектація системи» у примітці містить посилання на гарантійний лист, виданий учасником, а не на відповідні розділи, та/або сторінку (и) технічного документу виробника та/або інструкції користувача, як це вимагалося п. п. 2 Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати в складі тендерної пропозиції інформацію про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника. 2.2. Надати таблицю відповідності запропонованого учасником товару технічним вимогам, в якій в обов’язковому порядку повинна міститися інформація про технічному опису товару з посиланням в примітці, на відповідні розділи, та/або сторінку (и) технічного документу виробника та/або інструкції користувача. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
11.04.2023 13:49
Надати до
12.04.2023 13:49
Договір
UA-2023-03-24-010485-a-b1
Підписаний і діє
Номер
37219/190
6 800 000 грн.
6 800 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.04.2023
Строк дії договору з
25.04.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (комплект)
Цифрова рентген-діагностична система на 2 робочі місця 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Номенклатура
Цифрова рентген-діагностична система на 2 робочі місця 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2023 р.
GMDN
37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Документи договору
26.04.2023 20:35
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2023 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова"
Контактний телефон:
+380676764547
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.04.2023 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова"
Контактний телефон:
+380676764547
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності