Показати схожі тендери

Закупівля Дизельне паливо, Бензин А-95 від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-01-12-007076-a
План UA-P-2023-01-12-003352-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.01.2023 14:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 392 880 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 964.4 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.01.2023 14:53 до 20.01.2023 00:01
Завершено
Період уточнень
з 12.01.2023 14:53
до 17.01.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.01.2023 14:53
до 17.01.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.01.2023 00:03
до 23.01.2023 16:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.01.2023 16:09
до 29.01.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.01.2023 16:09
до 30.01.2023 14:25
Період уточнень
з 12.01.2023 14:53 до 17.01.2023 00:00
Період оскарження
з 12.01.2023 14:53 до 17.01.2023 00:00
Період кваліфікації
з 20.01.2023 00:03 до 23.01.2023 16:09
Період кваліфікації
з 20.01.2023 00:03 до 23.01.2023 16:09
Основні параметри
Дизельне паливо, Бензин А-95
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 392 880 грн.
Дизельне паливо, Бензин А-95
Назва предмета закупівлі
Дизельне паливо, Бензин А-95
Очікувана вартість
4 392 880 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21964,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 60 000 (літр)
Дизельне паливо
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09134200-9 - Дизельне паливо
Кількість
60 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №2 22 000 (літр)
Бензин А-95
Опис предмета закупівлі
Бензин А-95
Код ДК 021:2015
09132000-3 - Бензин
Кількість
22 000
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ"
Пропозиція:
4 310 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.01.2023 15:01
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Суда
Електронна пошта
Телефон
+380324432927
Замовник
ЄДРПОУ
43032947
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
82100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Дрогобич
Адреса
ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 15
Кваліфікація
Лот № 1 Дизельне паливо, Бензин А-95
Період вимог/скарг з 23.01.2023 16:09 по 29.01.2023 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.01.2023 16:09
-
20.01.2023 00:04
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2023-01-12-007076-a-c1
Підписаний і діє
Номер
48ТЛБЗ-1578/23
4 310 000 грн.
4 028 037.38 грн.
З ПДВ
Підписано
30.01.2023
Строк дії договору з
30.01.2023
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
60 000 (літр)
Дизельне паливо
Номенклатура
Дизельне паливо
Кількість
60 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2023 р.
Номенклатура
22 000 (літр)
Бензин А-95
Номенклатура
Бензин А-95
Кількість
22 000
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2023 р.
Документи договору
30.01.2023 14:25
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-05-01-000054
Дата створення проекту
01.05.2023 14:59
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.05.2023 16:47
Дата публікації висновку про результати
09.05.2023 17:08
Дата завершення усунення порушень
24.05.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
23.05.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 368-08-17
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 55) 222-60-07
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.05.2023 № 13-з Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 01.05.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 01.05.2023 №13-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-12-007076-a Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.05.2023 00:00
Документи рішення
01.05.2023 16:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 12.01.2023; тендерну пропозицію ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ»; повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2023; договір про закупівлю від 30.01.2023 №48ТЛБЗ-1578/23; додаткова угода №1 від 30.01.2023, додаткова угода №2 від 17.02.2023, додаткова угода №3 від 03.04.2023, додаткова угода №4 від 26.04.2023; відповідь Замовника на запит від 08.05.2023. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Частиною першою статті 23 Закону встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Таким чином, Законом визначено імперативну вимогу до Замовника зазначати в тендерній документації всю необхідну технічну, якісну та кількісну інформацію про предмет закупівлі. Проте, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника в частині визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі не містить обов’язкової інформації по конкретним видам палива, так Замовником не зазначено детальний опис автомобільного бензину А-95 щодо екологічного класу, відносно дизельного палива щодо кліматичного періоду (зимове, літнє, арктичне) та екологічного класу, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Крім того, моніторингом установлено, що згідно пункту 5.3 Розділу 5 тендерній документації Замовником зазначено умова наступного змісту: «Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 12000,00 грн (дванадцять тисяч грн. 00 коп.).» В ході проведення моніторингу процедури закупівлі Управління звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів, що підтверджують обґрунтування вищезазначеної вимоги. Відповідно до наданого пояснення Замовник підтвердив, що ним укладено договір на закупівлю юридично-консультаційних послуг від 12.01.2023 №562-23, відповідно до п.3.5 якого визначено, що оплату за надані послуги здійснює учасник-переможець торгів у разі якщо процедура завершена успішно. Успішним завершенням процедури закупівлі вважається укладання договору за результатами процедури. Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Відповідно до пункту 34 частини першої статті 1 Закону товари - це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Моніторингом встановлено, що предметом закупівлі за ID: UA-2023-01-12-007076-a є товари за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, а не юридично-консультаційні послуги. Закон та Особливості №1178 не передбачають можливість встановлення додаткових умов (якими є оплата переможцем витрат, пов'язаних з юридично-консультаційними послугами) для переможця процедури закупівлі під час проведення процедури закупівлі. Таким чином, витрати, пов'язані з юридично-консультаційними послугами, не відносяться до предмета закупівлі, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до тендерної документації. Враховуючи викладене, встановлені в тендерній документації вимоги можливої оплати наданих Замовнику юридично-консультаційних послуг третьою особою порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону, що в свою чергу призводить до порушення абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої, частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178. За результатом аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У зв’язку з виявленими порушеннями та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.05.2023 00:00
Дата публікації
09.05.2023 17:08
Документи висновку
09.05.2023 17:08
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-007076-a (далі – Висновок) від 08.05.2023 р. щодо закупівлі «Дизельне паливо, Бензин А-95» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-007076-a) надаємо наступні пояснення: 1. Щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі У розділу ІІ Висновку зазначено, що тендерна документація Замовника в частині визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі не містить обов’язкової інформації по конкретним видам палива, так Замовником не зазначено детальний опис автомобільного бензину А-95 щодо екологічного класу, відносно дизельного палива щодо кліматичного періоду (зимове, літнє, арктичне) та екологічного класу, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Однак, Замовник не погоджується з даним зауваженням з наступних причин: Додаток 2 до тендерної документації місить необхідну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тому числі передбачено, що відпуск товару здійснюється на АЗС учасника з моменту підписання договору та до 31.12.2023 року. Постановою КМУ від 1.08.2013 р. № 927 «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» (далі – Технічний регламент) визначені такі значення: дизельне паливо арктичне - дизельне паливо, що використовується при температурі повітря нижче ніж мінус 20 °С; дизельне паливо зимове - дизельне паливо, що використовується при температурі повітря від 5 °С до мінус 20 °С; дизельне паливо літнє - дизельне паливо, що використовується при температурі повітря не нижче ніж 5 °С. Кожна АЗС здійснюють свою діяльність на підставі дозвільних документів та ліцензії, а отже відповідає за якість, температуру на інші умови відпуску товару, який ним пропонується. Таким чином вимоги до клімактеричних періодів визначений нормативними документами, які є обов’язковими для виконання учасниками для відпуску дизельного палива на АЗС з врахуванням температури повітря та сезону. Також звертаємо увагу, що станом на момент оголошення закупівлі Замовник не може передбачити погодні умови та температурний режим повітря, який буде на момент отримання товару. Кількість палива, що відповідатиме температурному режиму встановити також неможливо. Технічним регламентом та іншими нормативними документами встановлені вимоги щодо екологічних показників на території України, а отже кожен учасник відповідає за якість товару який ним пропонується. Тендерна документація повинна містити технічну специфікацію, відповідно до частини 2 статті 22 Закону. Згідно з вимогами статті 23 Закону технічна специфікація у тендерній документації містить вичерпний перелік технічних характеристик до палива та перелік вичерпний перелік документів, які підтверджують його якість. Виходячи з наведеного, законодавство не містить вимог щодо зазначення в який період року чи час доби буде використовуватися предмет закупівлі, а відтак вважаємо що порушень у складеній технічній специфікації немає. 2. Щодо юридично-консультаційних послуг Моніторингом встановлено, що предметом закупівлі за ID: UA-2023-01-12-007076-a є товари за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, а не юридично-консультаційні послуги. Закон та Особливості №1178 не передбачають можливість встановлення додаткових умов (якими є оплата переможцем витрат, пов'язаних з юридично-консультаційними послугами) для переможця процедури закупівлі під час проведення процедури закупівлі. Таким чином, витрати, пов'язані з юридично- консультаційними послугами, не відносяться до предмета закупівлі, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до тендерної документації. Вважаємо, що Замовник має право встановлювати вимогу про оплату юридично-консультаційних послуг з наступних причин: Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так як нормами чинного законодавства не заборонено залучення на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, Замовником укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може бути здійснена третьою особою. А отже всі учасники, які бажають взяти участь у закупівлі, повинні бути проінформовані такою інформацією. Також, акцентуємо Вашу увагу, що тендерною документацією не встановлені вимоги про відхилення учасника чи не укладення із ним договору, у разі не сплати ним послуг. Правомочність зазначення у тендерній документації інформації про юридично-консультаційні послуги підтверджена судовою практикою, як наприклад рішенням Апеляційного суду Луганської області (справа № 434/611/14-п). Вважаємо, що права учасників дотримано в повному обсязі. Згідно пункту 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Таким чином, потенційні учасники могли звертатись за роз’ясненнями і запитаннями по уточненню незрозумілих чи спірних питань, які їх цікавлять, а також оскаржувати ті чи інші вимоги тендерної документації. За період подачі пропозиції та час оскарження умов даної закупівлі не поступали питання чи вимоги/скарги на умови тендерної документації, а отже інформація про юридично-консультаційні послуги жодним чином не вплинули на результат проведення закупівлі. КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель і не допускати помилок в майбутньому.
Дата публікації
16.05.2023 17:40
Документи інформації про усунення порушення
16.05.2023 17:41
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-01-12-007076-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання: згідно до умов тендерної документації Замовником зазначено про укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 12 000.00 грн (дванадцять тисяч грн. 00 коп.). У звязку з чим просимо надати копію цього договору, а також пояснити чи було сплачено переможцем торгів ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" вищезазначену суму? Пояснення, інформацію та документи які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
03.05.2023 16:54
Орган перевірки
09.05.2023 00:00
Документи повідомлення
03.05.2023 16:55
-
Відповідь
Відповідь
У відповідь на Ваш запит на пояснення від 03.05.2023 р. щодо закупівлі «Дизельне паливо, Бензин А-95» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-007076-a) надаємо наступні пояснення: Щодо юридично-консультаційних послуг. Відповідно до ч. 5.3. розділу 5 тендерної документації Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може бути здійснена третьою особою. Нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України. У розрізі вищевказаної вимоги застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Також, акцентуємо Вашу увагу, що не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його пропозиції чи не укладення/виконання із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. Зважаючи на вищевикладене, включення в оголошення положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України. Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація про проведення даної закупівлі повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям №1178, а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, такої ж думки Апеляційний суд Луганської області (справа № 434/611/14-п). Щодо надання договору про юридично-консультаційні послуги. Згідно п. 4.1. розділу 5 «Конфіденційна інформація» Договору на юридично-консультаційне обслуговування № 562-23 від 12.01.2023 р. Замовником додається договір про співпрацю із прихованням інформації, яка погоджена Сторонами як конфіденційна. Щодо оплати учасником-переможцем торгів ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" юридично-консультаційних послуг. Так як оплата послуг проводиться на розрахунковий рахунок Виконавця, Замовником не відома інформація про стан оплати ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" юридично-консультаційних послуг.
Рішеня
08.05.2023 17:35
Замовник
Документи повідомлення
08.05.2023 17:35
-
08.05.2023 18:26
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 392 880 грн.
Період подання пропозицій
до 20.01.2023 00:01
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380324432927
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 392 880 грн.
Період подання пропозицій
до 20.01.2023 00:01
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380324432927
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності