Показати схожі тендери

Закупівля Роботи по об’єкту «Нове будівництво водопроводу по вул.І. Франка та прилеглих вулицях у м. Винники з розробленням проектної документації» від Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2022-11-25-012861-a
План UA-P-2022-11-25-005675-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.12.2022 11:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 750 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
187 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2022 15:41 до 05.12.2022 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2022 15:41
до 02.12.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2022 15:41
до 02.12.2022 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.12.2022 00:02
до 07.12.2022 16:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.12.2022 16:58
до 13.12.2022 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.12.2022 16:58
до 15.12.2022 11:41
Період уточнень
з 25.11.2022 15:41 до 02.12.2022 00:00
Період оскарження
з 25.11.2022 15:41 до 02.12.2022 00:00
Період кваліфікації
з 05.12.2022 00:02 до 07.12.2022 16:58
Період кваліфікації
з 05.12.2022 00:02 до 07.12.2022 16:58
Основні параметри
Роботи по об’єкту «Нове будівництво водопроводу по вул.І. Франка та прилеглих вулицях у м. Винники з розробленням проектної документації»
Дана закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
18 750 000 грн.
Роботи по об’єкту «Нове будівництво водопроводу по вул.І. Франка та прилеглих вулицях у м. Винники з розробленням проектної документації»
Назва предмета закупівлі
Роботи по об’єкту «Нове будівництво водопроводу по вул.І. Франка та прилеглих вулицях у м. Винники з розробленням проектної документації»
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Lot 1.
Очікувана вартість
18 750 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
187500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
90 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи по об’єкту «Нове будівництво водопроводу по вул. І. Франка та прилеглих вулицях у м. Винники з розробленням проектної документації»
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79495, Україна, Львівська область, Винники, вул.Франка
Дата постачання по
30.03.2023 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 30-ти календарних днів
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1
Пропозиція:
18 728 542.5 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.11.2022 13:20
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хаман Михайло Дмитрович
Електронна пошта
Телефон
380936468772
Замовник
ЄДРПОУ
03348471
Повна назва
Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
Поштовий індекс
79017
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
м.Львів, вул.Зелена,64
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи по об’єкту «Нове будівництво водопроводу по вул.І. Франка та прилеглих вулицях у м. Винники з розробленням проектної документації»
Період вимог/скарг з 07.12.2022 16:58 по 13.12.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Обрати переможцем
Документи кваліфікації
07.12.2022 16:58
-
05.12.2022 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2022 15:41
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2022 15:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. На відповідність вимозі п. 1 ч.3 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази вих.№201/11 від 01 грудня 2022 року (далі – Довідка), де зазначено в п.1.29 - Вібротрамбівка Японія PC 80 H 4CT. На відповідність вимозі п.п. 2.1 ч.3 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав оборотно-сальдову відомість де зазначено в п.21 по рахунку №104 - Вібротрамбівка Японія PC 80 H 4T, що не відповідає інформації зазначеній у Довідці. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази. 2. На відповідність вимозі п. 1 ч.3 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази вих.№201/11 від 01 грудня 2022 року (далі – Довідка), де зазначено в п.1.46 - Бензопила Іноз. MS 26, 40см. На відповідність вимозі п.п. 2.1 ч.3 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав оборотно-сальдову відомість де зазначено в п.17 по рахунку №221 - Бензопила MS 260, 40см., що не відповідає інформації зазначеній у Довідці. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему виправлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази. 3. На відповідність вимозі п. 1 ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації вих.№207/11 від 01 грудня 2022 року (далі – Довідка), у якій зазначено перелік працівників, у тому числі - Рудков Олексій Жоржович та Даньків Ольга Михайлівна. Відповідно до вимоги п. 2 ч.4 р.1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник для підтвердження інформації про наявність ІТР повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи про освіту. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав документи про освіту Рудкова Олексія Жоржовича та Даньків Ольги Михайлівни. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему документів про освіту Рудкова Олексія Жоржовича та Даньків Ольги Михайлівни.
Створено
06.12.2022 16:55
Надати до
07.12.2022 16:55
Договір
UA-2022-11-25-012861-a-a1
Підписаний і діє
Номер
22-1209ТЛ
18 728 542.5 грн.
15 607 118.75 грн.
З ПДВ
Підписано
13.12.2022
Строк дії договору з
13.12.2022
по
30.03.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи по об’єкту «Нове будівництво водопроводу по вул. І. Франка та прилеглих вулицях у м. Винники з розробленням проектної документації»
Номенклатура
Роботи по об’єкту «Нове будівництво водопроводу по вул. І. Франка та прилеглих вулицях у м. Винники з розробленням проектної документації»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
15.12.2022 11:41
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-02-02-000041
Дата створення проекту
02.02.2023 09:59
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.02.2023 17:16
Дата публікації висновку про результати
27.02.2023 18:08
Дата завершення усунення порушень
14.03.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
24.02.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.02.2023 № 25 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2022-11-25-012861-a 25.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.02.2023 00:00
Документи рішення
02.02.2023 17:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі –Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал», (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 29.11.2022 № 22Х-15В-2, тендерну пропозицію публічного акціонерного товариства «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1» (далі – ПрАТ «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1»), повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2022, протокол про визначення переможця від 07.12.2022 № 22Х-15В-3, договір підряду від 13.12.2022 № 22-1209ТП, пояснення Замовника, надане 13.02.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Отже перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристики. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 08.02.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість. Водночас на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 08.02.2023, Замовник відмовив у наданні такої інформації та документів, посилаючись на те, що здійснював закупівлю за рахунок коштів від власної господарської діяльності, то відповідно замовник не може бути головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) не передбачає та не зобов’язує обґрунтування та оприлюднення замовниками - комунальними підприємствами технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості. Разом із тим, запит Держаудитслужби від 08.02.2023 не містить вимог про надання інформації та документів щодо виконання пункту 4-1 Постанови № 710. Отже Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи, на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.02.2023 00:00
Дата публікації
27.02.2023 18:08
Документи висновку
27.02.2023 18:08
-
Оскарження в суді
Замовником було подано позов на оскарження висновку Держаної аудиторської служби по закупівлі - Роботи по об’єкту «Нове будівництво водопроводу по вул.І. Франка та прилеглих вулицях у м. Винники з розробленням проектної документації» №UA-2022-11-25-012861-a (підтвердження додається). Номер провадження буде повідомлено додатково після його відкриття.
Дата публікації
14.03.2023 08:52
Інформація про відкриття провадження
20.04.2023
П/380/5431/23
Документи оскарження в суді
14.03.2023 08:52
-
21.04.2023 14:05
-
Повідомлення
Запит
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту «Нове будівництво водопроводу по вулиці І. Франка та прилеглих вулицях у м. Винники з розробленням проектної документації» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-11-25-012861-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
08.02.2023 16:38
Орган перевірки
14.02.2023 00:00
Документи повідомлення
08.02.2023 16:39
-
Відповідь
Відповідь на запит
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю «Роботи по об’єкту «Нове будівництво водопроводу по вул. І. Франка та прилеглих вулицях у м. Винники з розробленням проектної документації»», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2022-11-25-012861-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2023-02-02-000041) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення). На виконання запиту Державної аудиторської служби України, Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" надає наступні письмові пояснення: Відповідно до інформації про початок проведення моніторингу публічної закупівлі UA-M-2023-02-02-000041, яка оприлюднена в електронній системі закупівель, предметом моніторингу є наступні етапи закупівельного процесу: 1) Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення; 2) Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка; 3) Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів). Слід зазначити, що етапи розкриття тендерних пропозиції, розгляду, оцінки тендерних пропозицій та укладання/виконання договору про закупівлю не передбачають і не можуть передбачати такого механізму як обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. В свою чергу етап планування публічної закупівлі, що врегульований статтею 4 Закону України “Про публічні закупівлі” не передбачає жодних механізмів або вимог щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Інші норми закону також не встановлюють жодних обов’язків до Замовника в частині обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Нормативно-правовим актом, що містить згадку про необхідність обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості є постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів”. Відповідно до п.4-1 постанови зазначеної постанови головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: 1) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; 2) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів є обов`язковим саме для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб`єктів господарювання державного сектору економіки. Оскільки, Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" здійснювало закупівлю за рахунок коштів від власної господарської діяльності, то відповідно замовник не може бути головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня). Крім того, Замовник – ЛМКП «Львівводоканал» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України (надалі – ГКУ) Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки, а отже Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" не відноситься до суб’єкта господарювання державного сектору економіки. Таким чином обов’язок щодо складання та розміщення обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не передбачений для ЛМКП “Львівводоканал”. Ані Конституція України, ані Закон України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ані постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова), ані інші нормативно-правові акти не передбачають та не зобов’язують обґрунтування та оприлюднення замовниками - комунальними підприємствами технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості. Згідно до абзацу першого статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. На виконання вимог статті 4 Закону Замовником в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua) оприлюднений річний план закупівель, який в т.ч. містить очікувану вартість предмета закупівлі (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-P-2022-11-25-005675-b). На виконання вимог статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2022-11-25-012861-a), яке в т.ч. на виконання вимог п.4 ч.2 ст.21 Закону містить очікувану вартість предмета закупівлі. При плануванні і визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовник враховував методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що розроблені Уповноваженим органом (в т.ч. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275). Також, при плануванні і визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовник враховував попередні основні техніко-економічні показники об’єкту: «Нове будівництво водопроводу по вул. І. Франка та прилеглих вулицях у м.Винники з розробленням проектної документації», які містяться у Додатку 2 до тендерної документації (зі змінами), яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі в повному обсязі зазначені у Додатку 2 до тендерної документації (зі змінами), яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів. В свою чергу, з метою дотримання принципів публічних закупівель технічні вимоги до предмета закупівлі були сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик об’єкту, що повинен забезпечити виробничі та технологічні процеси Замовника. Звертаємо увагу та наголошуємо, що Замовник діє виключно в межах діючого законодавства України. Документи, що додаються до пояснення: 1. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-11-25-012861-a. 2. Протокол №22Х-15В від 25.11.2022 року про затвердження та оприлюднення річного плану. 3. Протокол №22Х-15В-1 від 25.11.2022 року про затвердження і оприлюднення тендерної документації. 4. Додаток №2 (зі змінами) (Технічні специфікації).
Рішеня
13.02.2023 15:00
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2022 00:00
Замовник:
Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
Контактний телефон:
380936468772
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.12.2022 00:00
Замовник:
Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
Контактний телефон:
380936468772
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності