Показати схожі тендери

Закупівля Технічне обслуговування, ремонт, заправка принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів від КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ.

Тип закупівлі Переговорна процедура (скорочена)
Тендер UA-2022-08-10-009831-a
План UA-P-2022-08-10-006945-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.09.2022 15:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
106 400 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.08.2022 19:11
до 16.08.2022 00:00
Основні параметри
Технічне обслуговування, ремонт, заправка принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів
послуги
Підстава для використання переговорної процедури
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обгрунтування використання переговорної процедури
На даний час є нагальна потреба та терміновість технічного обслуговування, ремонту, заправки принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів у зв’язку з використанням всього обсягу зазначених послуг протягом січня-липня 2022 року. Приймаючи специфіку роботи замовника, яка регламентується вимогами Закону України Про зайнятість населення, Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», Постановами Кабінету Міністрів України Про особливості реалізації державної політики у сферах зайнятості та загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття під час воєнного стану та після його припинення або скасування від 21 червня 2022 р. N 735, Порядок надання допомоги по частковому безробіттю, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 червня 2022 р. № 702, Порядок надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні,затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 р. N 331, Постанови Кабінету міністрів України від 19 березня 2022 р. № 334 Деякі питання реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, нарахування та виплати допомоги по безробіттю на період дії воєнного стану та інших нормативних актів, передбачає ряд дій замовника та його філій, які потребують створення відповідних документів в паперовій формі, що у свою чергу призвело до непланових витрати щодо технічного обслуговування, ремонту, заправки принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів. Здійснити процедуру в більш ранній строк не вбачалося можливим за ряду обставин, як то, військові дії на території Київської області, погодження відповідних кошторисних видатків. За умови вимог статті 3, 4, 14 Закону України Про публічні закупівлі в частині очікуваної вартості закупівлі, строків проведення закупівлі при застосуванні спрощеної закупівлі приблизний строк, у який така закупівля фактично може відбутися, становить орієнтовно не менше 14 днів. Даний строк є неприйнятним для замовника, враховуючи вимоги законодавства, що регуює діяльність замовника за таких умов. Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі та в частині тривалості є прийнятною для замовника. Гостра потреба в закупівлі й одночасно відсутня можливість використовувати спрощену закупівлю, оскільки з об’єктивних причин така потреба має бути задоволена у строк, що є меншим ніж 14 днів є умовою для застосуванняпереговорної процедури. Слід зазначити, що послуги, які є предметом закупівлі надаються на території замовника та його філій. Виконавець повинен надати послуги, які є предметом закупівлі протягом двох робочих днів з моменту отримання від замовника заявки на надання послуг. Надання послуг здійснюється власними засобами виконавця та входить в ціну договору. Всі транспортні витрати виконавця включені у вартість послуг. Технічне обслуговування, ремонт, заправка принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів включає відновлення пристроїв, заправку, зокрема, контроль працездатності, розбирання, очищення бункерів від відпрацьованого тонера, очищення шестерень та внутрішнього простору картриджа від залишків тонера й паперового пилу, перевірку цілісності електричних контактів, змащення контактних груп та кріплень, заповнення високоякісним тонером з дотриманням вагових норм виробника картриджа, герметизацію тонер-блоку від просипання тонера, збирання картриджа, тестування з виконанням контрольного друку. На роздруківках не повинно бути дефектів зображення, розмитого або нечіткого зображення, плям, крапок, фону, у тому числі й на зворотній сторінці роздруківки. За необхідністю, визначеною виконавцем при обслуговуванні картриджу, проводиться заміна всіх зношених запчастин. Виконавець безкоштовно здійснює технічну перевірку щодо працездатності та доцільності подальшого використання картриджів, про що, при необхідності, складається в довільній формі Акт технічного стану картриджів. Надані послуги забезпечують якість друку не гіршу, ніж при друку на новому картриджі. Вартість наданих послуг складається із вартості усіх матеріалів та комплектуючих, вартості тари, упакування і маркування, вантажно-розвантажувальних робіт, транспортні витрати, податків, зборів та всіх інших витрат, що мають бути здійснені у зв’язку із наданням послуг. Замовник вибірково перевіряє якість надання послуг. Утилізація відпрацьованих матеріалів та запчастин проводиться виконавцем.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування, ремонт, заправка принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 50 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
02.09.2022 15:30
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Колеснік
Електронна пошта
Телефон
380442961423
Сайт:
https://kir.dcz.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03491085
Повна назва
КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Поштовий індекс
02100
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ПРОВУЛОК БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 5-А
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.08.2022 19:11 по 16.08.2022 0:00
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам замовника
Документи кваліфікації
10.08.2022 19:11
-
Договір
UA-2022-08-10-009831-a-a1
Підписаний і діє
Номер
137/10
106 400 грн.
106 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
31.08.2022
Строк дії договору з
31.08.2022
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Технічне обслуговування, ремонт, заправка принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів
Номенклатура
Технічне обслуговування, ремонт, заправка принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
02.09.2022 15:30
-
02.09.2022 15:29
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
106 400 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Контактний телефон:
380442961423
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
106 400 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Контактний телефон:
380442961423
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності