Звернення:
За тендером : ДК 021:2015-50413200-5-Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за пожежною автоматикою об’єкта Дніпропетровської обласної прокуратури).
Тема:
огляд
Зміст:
Встановлеан вимога: З метою об’єктивного визначення вартості, врахування в ціновій пропозиції Учасника всіх витрат, необхідних для надання послуг належної якості, а також визначення технічної можливості приймально-контрольних приладів Замовника передавати, а центрів приймання тривожних сповіщень Учасника приймати тривожні сповіщення від приладів СПС Замовника, представникам Учасника, до проведення аукціону, рекомендується провести обстеження об’єкта, про що в складі цінової пропозиції, в довільній формі надається відповідна довідка. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Дата оприлюднення звернення:
09.08.2022 11:06
Шановний Учаснику! На ваше питання стосовно наявності в Додатку №4 до ТД примітки з текстом: «З метою об’єктивного визначення вартості, врахування в ціновій пропозиції Учасника всіх витрат, необхідних для надання послуг належної якості, а також визначення технічної можливості приймально-контрольних приладів Замовника передавати, а центрів приймання тривожних сповіщень Учасника приймати тривожні сповіщення від приладів СПС Замовника, представникам Учасника, до проведення аукціону, рекомендується провести обстеження об’єкта, про що в складі цінової пропозиції, в довільній формі надається відповідна довідка», повідомляємо, що дана примітка носить виключно рекомендаційний характер, про що свідчить використання дієслова «рекомендується» в тексті примітки. Дана примітка спрямована виключно на спонукання Учасників до добровільного відвідання об’єкта спостерігання та ознайомлення з встановленим обладнанням з метою планування учасниками, під час складання цінових пропозицій, всіх своїх витрат, пов’язаних із заміною та/або ремонтом обладнання, що вийшло з ладу (акумуляторів, пристроїв передавання тощо), оскільки Замовник, не містить у своєму штаті спеціалістів, котрі б до початку проведення процедури відкритих торгів могли гарантувати справність всього обладнання, що передається під спостерігання та технічне обслуговування.
Таким чином, не проведення Учасником обстежень об’єкта до моменту розкриття цінових пропозицій учасників торгів, не будуть розцінені Замовником як невиконання вимог тендерної документації та додатків до неї і, як наслідок, не стануть причиною відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Водночас, доводимо до відома Учасників, що всі додаткові витрати, пов’язані з виконанням Договору про закупівлю, що виникнуть після відкриття цінових пропозицій учасників, Замовником не приймаються та оплачуються Переможцем процедури закупівлі за власний рахунок в рамках його цінової пропозиції.
Дата оприлюднення відповіді:
11.08.2022 10:35