Показати схожі тендери
Закупівля Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015:30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197630-1 папір для друку, 30192121-5 кулькові ручки, 30192130-1 олівці, 30192000-1 офісне приладдя, 30192700-8 канцелярські товари, 30192900-0 корегувальні засоби, 30197000-6 дрібне канцелярське приладдя, 30197300-9 канцелярські ножі, степлери та дироколи, 30197321-2 антистеплери, 30197220-4 канцелярські скріпки, 30192125-3 маркери, 30192133-2 точила для олівців, 30196100-0 планувальники зустрічей, 30199500-5 сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя, 30197100-7 скоби, кнопки, креслярські кнопки, 30197210-1 теки-реєстратори, 30192110-5 чорнила та пов’язана продукція, 30197620-8 папір для письма, 30197610-5 багатошарові папір і картон) від Полтавська обласна рада.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2022-06-28-003204-a
План UA-P-2022-06-28-001966-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.06.2022 13:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
190 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Основні параметри
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015:30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197630-1 папір для друку, 30192121-5 кулькові ручки, 30192130-1 олівці, 30192000-1 офісне приладдя, 30192700-8 канцелярські товари, 30192900-0 корегувальні засоби, 30197000-6 дрібне канцелярське приладдя, 30197300-9 канцелярські ножі, степлери та дироколи, 30197321-2 антистеплери, 30197220-4 канцелярські скріпки, 30192125-3 маркери, 30192133-2 точила для олівців, 30196100-0 планувальники зустрічей, 30199500-5 сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя, 30197100-7 скоби, кнопки, креслярські кнопки, 30197210-1 теки-реєстратори, 30192110-5 чорнила та пов’язана продукція, 30197620-8 папір для письма, 30197610-5 багатошарові папір і картон)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015:30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197630-1 папір для друку, 30192121-5 кулькові ручки, 30192130-1 олівці, 30192000-1 офісне приладдя, 30192700-8 канцелярські товари, 30192900-0 корегувальні засоби, 30197000-6 дрібне канцелярське приладдя, 30197300-9 канцелярські ножі, степлери та дироколи, 30197321-2 антистеплери, 30197220-4 канцелярські скріпки, 30192125-3 маркери, 30192133-2 точила для олівців, 30196100-0 планувальники зустрічей, 30199500-5 сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя, 30197100-7 скоби, кнопки, креслярські кнопки, 30197210-1 теки-реєстратори, 30192110-5 чорнила та пов’язана продукція, 30197620-8 папір для письма, 30197610-5 багатошарові папір і картон)
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
4 581
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 45
Дата постачання з
28.06.2022 00:00
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Документи закупівлі
28.06.2022 13:34
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Сорочинська
Електронна пошта
Телефон
+380953087407
Сайт:
http://oblrada-pl.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
22530614
Повна назва
Полтавська обласна рада
Поштовий індекс
36014
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Соборності, 45
Кваліфікація
Договір
UA-2022-06-28-003204-a-b1
Підписаний і діє
Номер
54
190 000 грн.
158 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
28.06.2022
Строк дії договору з
28.06.2022
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
4 581 (штуки)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015:30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197630-1 папір для друку, 30192121-5 кулькові ручки, 30192130-1 олівці, 30192000-1 офісне приладдя, 30192700-8 канцелярські товари, 30192900-0 корегувальні засоби, 30197000-6 дрібне канцелярське приладдя, 30197300-9 канцелярські ножі, степлери та дироколи, 30197321-2 антистеплери, 30197220-4 канцелярські скріпки, 30192125-3 маркери, 30192133-2 точила для олівців, 30196100-0 планувальники зустрічей, 30199500-5 сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя, 30197100-7 скоби, кнопки, креслярські кнопки, 30197210-1 теки-реєстратори, 30192110-5 чорнила та пов’язана продукція, 30197620-8 папір для письма, 30197610-5 багатошарові папір і картон)
Номенклатура
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015:30193800-6 Затискачі для папірців-записок, 30197630-1 папір для друку, 30192121-5 кулькові ручки, 30192130-1 олівці, 30192000-1 офісне приладдя, 30192700-8 канцелярські товари, 30192900-0 корегувальні засоби, 30197000-6 дрібне канцелярське приладдя, 30197300-9 канцелярські ножі, степлери та дироколи, 30197321-2 антистеплери, 30197220-4 канцелярські скріпки, 30192125-3 маркери, 30192133-2 точила для олівців, 30196100-0 планувальники зустрічей, 30199500-5 сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя, 30197100-7 скоби, кнопки, креслярські кнопки, 30197210-1 теки-реєстратори, 30192110-5 чорнила та пов’язана продукція, 30197620-8 папір для письма, 30197610-5 багатошарові папір і картон)
Кількість
4 581
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
28.06.2022 13:34
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
190 000 грн.
Замовник:
Полтавська обласна рада
Контактний телефон:
+380953087407
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
190 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Полтавська обласна рада
Контактний телефон:
+380953087407
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності