Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Дизельне паливо) від Міське комунальне підприємство "Гарантія" Херсонської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2022-02-09-000458-a
Id Tender 02d1d21aa5574714bcffe2d932821038
План UA-P-2022-02-09-000378-a link
Статус Очікування пропозицій
Остання зміна 06.05.2022 13:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
306 460 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 532.3 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.02.2022 09:22 до 25.02.2022 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.02.2022 09:22
до 15.02.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.02.2022 09:22
до 21.02.2022 00:00
Період уточнень
з 09.02.2022 09:22 до 15.02.2022 00:00
Період оскарження
з 09.02.2022 09:22 до 21.02.2022 00:00
Основні параметри
ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Дизельне паливо)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
306 460 грн.
ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Дизельне паливо)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Дизельне паливо)
Примітки
Найменування Замовника : Міське комунальне підприємство «Гарантія» Херсонської міської ради. 2. Місцезнаходження Замовника: вул. Театральна, 21, м. Херсон, Херсонська область, 73000. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 21278857. 4. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: уповноважена особа, фахівець з питань публічних закупівель, Пивоварова Надія Костянтинівна, вул. Театральна, 21, м. Херсон, Херсонська область, 73000, (тел. (0552) 26-42-12, е-mail: [email protected]. 6. Вид предмета закупівлі: Товар. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Дизельне паливо) 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: Бензин А-92 -6360л., Дизельне паливо-4200л. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: на АЗС в межах м. Херсона, (не менше п’яти АЗС по місту), згідно обсягу постачання. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 306460,00 грн. (триста шість тисяч триста чотириста шістдесят гривень 00 копійок) з ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: кошти бюджету Херсонської міської територіальної громади . 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 р. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «25» лютого 2022 року. 14. Умови оплати: Оплата за Товар проводиться Замовником згідно накладних в національній валюті України - гривні і не повинна відрізнятись від цін, вказаних у Специфікації (Додаток №1), яка є невід’ємною частиною цього Договору, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що визначений у цьому Договорі протягом 10-ти банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику та підписання накладних на приймання-передавання Товару. 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 16. Розмір та умови забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору – переказ грошових коштів на рахунок Замовника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю становить не менше строку дії договору про закупівлю (у тому числі у разі продовження терміну дії договору про закупівлю). Умови надання забезпечення виконання договору: Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені в окремому Договорі про забезпечення виконання договору, проєкт якого викладено в Додатку № 6 до тендерної документації, та який укладається між Учасником-переможцем та Замовником до моменту підписання договору про закупівлю (договору надання послуг), але не пізніше дати його укладання. Учасник-переможець після підписання вищезазначеного Договору про забезпечення виконання договору, вносить забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Замовника, відкритий в органах Державної казначейської служби України, до моменту підписання договору про закупівлю (договору надання послуг), але не пізніше дати його укладання. Для підтвердження учасник-переможець до моменту підписання договору про закупівлю (договору надання послуг), але не пізніше дати його укладання, повинен надати Замовнику оригінал платіжки (квитанції) з відміткою банку про перерахування грошових коштів у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю (договору надання послуг) на рахунок Замовника, відкритий в органах Державної казначейської служби України, а саме: UA 258201720355169008000064290 . Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору про закупівлю за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням №______________ в електронній системі закупівель Prozorro). Забезпечення виконання договору не повертається Замовником учаснику-переможцю в разі: - Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань учасником-переможцем за договором про закупівлю (договором надання послуг) повністю або частково, зокрема, але не виключно: порушення строків надання послуг; за порушення умов зобов'язання щодо якості послуг, порушення вимог стандартів, норм і правил надання послуг. - Дострокового розірвання Замовником договору про закупівлю (договору надання послуг) у випадку, якщо учасник-переможець не виконує свої зобов’язання за договором про закупівлю (договором надання послуг); - Дострокового розірвання учасником-переможцем договору про закупівлю (договору надання послуг) у випадках, передбачених договором про закупівлю (договором надання послуг); - Дострокового розірвання договору про закупівлю (договору надання послуг) за рішенням суду. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю (договору надання послуг) на поточний рахунок Учасника, після належного виконання учасником-переможцем договору про закупівлю(договору надання послуг) в повному обсязі та належним чином. Відповідна сума забезпечення перераховується учаснику-переможцю в строк не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня виконання договору про закупівлю (договору надання послуг). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю (договору надання послуг) на поточний рахунок учасника-переможця, за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю (договорі надання послуг), але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок Учасника. У разі ненадання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю, буде вважатися, що договір про закупівлю не заключений з вини учасника-переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету (бюджету Херсонської міської територіальної громади). 18. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 19. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 0,5 % 21. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 22. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 23. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Очікувана вартість
306 460 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1532,3
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.05.2022 13:28
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 6 360 (літр)
Бензин А-92
Опис предмета закупівлі
Бензин А-92
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
6 360
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Позиція : №2 4 200 (літр)
Дизельне паливо
Опис предмета закупівлі
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
4 200
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар проводиться Замовником згідно накладних в національній валюті України - гривні і не повинна відрізнятись від цін, вказаних у Специфікації (Додаток №1), яка є невід’ємною частиною цього Договору, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що визначений у цьому Договорі протягом 10-ти банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику та підписання накладних на приймання-передавання Товару.
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.02.2022 10:37
-
Тендерна документація
16.02.2022 10:30
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пивоварова Надія Костянтинівна
Електронна пошта
Телефон
+380552264212
Замовник
ЄДРПОУ
21278857
Повна назва
Міське комунальне підприємство "Гарантія" Херсонської міської ради
Поштовий індекс
73000
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
м.Херсон
Адреса
вул.Театральна, 21
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
306 460 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2022 00:00
Замовник:
Міське комунальне підприємство "Гарантія" Херсонської міської ради
Контактний телефон:
+380552264212
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
306 460 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2022 00:00
Замовник:
Міське комунальне підприємство "Гарантія" Херсонської міської ради
Контактний телефон:
+380552264212
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності