Шановний учаснику, в ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника визначено, що « для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, відповідно до додатку 3 до тендерної документації. До цієї довідки учасником повинні бути надані роздруковану інформацію (запис) з Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним щодо кожної із запропонованих учасником АЗС, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту замовника, у відповідності до інформації, наведеної учасником згідно з вимогами додатку 3 до тендерної документації»
У додатку 3 до тендерної документації вказано, що : «Учасник торгів повинен мати розвинену мережу власних, орендованих або залучених на іншому праві користування АЗС для забезпечення заправки транспорту замовника»
Зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, то може здійснюватися через мережі АЗС компаній-партнерів, тобто залучених на іншому праві користування АЗС . Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь не тільки власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, а також учасники які мають АЗС залучені на іншому праві користування.
Відповідно до ст.15 Закону № 418 суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання або місцезнаходження постійного представництва. Відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Учасник може надати ліцензію на оптову торгівлю пальним, видану на ім’я учасника.
Відповідно до ч. 1 ст. 10-1 згаданого Закону, публічна інформація у формі відкритих даних – це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах.
Замовник не вимагає від учасника надання публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. У зв’язку з цим учасник може надати пояснювальний лист із зазначенням наборів даних, які оприлюднені у формі відкритих даних та з наведенням посилання, за яким можна ознайомитись з відповідною інформацією.
Тому умова Замовника щодо надання роздрукованої інформації (запис) з Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, про видачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним щодо кожної із запропонованих учасником АЗС, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту замовника не носить обмежувальний характер.