Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: (14410000-8) КАМ’ЯНА СІЛЬ (СІЛЬ ТЕХНІЧНА) від Комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2022-01-12-001209-b
План UA-P-2022-01-12-001403-b link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 10.03.2023 00:03
Підпис Підпис відсутній
Cтарт аукціону 01.02.2022 12:45
Закінчення аукціону 01.02.2022 13:14
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 862 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
28 620 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.01.2022 15:40 до 31.01.2022 09:00
Завершено
Період уточнень
з 12.01.2022 15:40
до 21.01.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.01.2022 15:40
до 27.01.2022 00:00
Завершено
Період аукціону
з 01.02.2022 12:45
до 01.02.2022 13:14
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.02.2022 13:14
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.02.2022 10:02
до 15.02.2022 00:00
Період уточнень
з 12.01.2022 15:40 до 21.01.2022 00:00
Період оскарження
з 12.01.2022 15:40 до 27.01.2022 00:00
Період аукціону
з 01.02.2022 12:45 до 01.02.2022 13:14
Період кваліфікації
з 01.02.2022 13:14
Основні параметри
ДК 021:2015: (14410000-8) КАМ’ЯНА СІЛЬ (СІЛЬ ТЕХНІЧНА)
Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації. категорія замовника: комунальне підприємство. Номенклатурні позиції: ДК 021:2015: (14410000-8) КАМ’ЯНА СІЛЬ (СІЛЬ ТЕХНІЧНА) (джерело фінансування - місцевий бюджет)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
28 620
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
СІЛЬ ТЕХНІЧНА
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
СІЛЬ ТЕХНІЧНА
Код ДК 021:2015
14410000-8 - Кам’яна сіль
Код ДК
Не визначено
Кількість
1 500
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замвоник зобов'язаний повністю сплатити за Товар протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі та надання Постачальником рахунка на оплату. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за наданий товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Тендерна документація
20.01.2022 15:41
-
Скасування
10.03.2023 00:03
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, шляхом відміни торгів
27.02.2023 17:07
-
27.02.2023 17:06
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Єфремова Анастасія
Електронна пошта
Телефон
+380512246372
Замовник
ЄДРПОУ
03349499
Повна назва
КП "ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ЛІНІЙНЕ УПРАВЛІННЯ АВТОДОРІГ"
Поштовий індекс
54003
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
м. Миколаїв
Адреса
вул. Гречишникова, 54
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОСТАНЗА"
Пропозиція:
2 853 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО"
Пропозиція:
2 334 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРИН-ГРУП"
Пропозиція:
2 333 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 04.02.2022 10:02 по 15.02.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
04.02.2022 10:02
-
Повідомлення про рішення
01.02.2022 13:14
Витяг з ЄДР
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.12.2022 13:37
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-01-30-000040
Дата створення проекту
30.01.2023 17:24
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.01.2023 10:51
Дата публікації висновку про результати
21.02.2023 15:49
Дата завершення усунення порушень
08.03.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
22.02.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 691-49-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.01.2023 № 15-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 30.01.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 30.01.2023 № 15-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 5 UA-2022-01-12-001209-b 12.01.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.01.2023 00:00
Документи рішення
31.01.2023 10:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
conclusion.other
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) як органу оскарження; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Комунального підприємства «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг» (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2022-01-12-001403-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.01.2022, зі змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи від 20.01.2022; реєстр тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРИН-ГРУП» (далі – ТОВ «ГРИН-ГРУП»); запитання Замовнику до процедури та вимоги Замовнику про усунення порушення, відповіді на них; рішення колегії АМКУ від 22.02.2022 № 3652; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.02.2022; пояснення, надані Замовником 13.02.2023 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено, що на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення колегії АМКУ від 22.02.2022 № 3652 протягом 30 днів з дня його прийняття органом оскарження, а саме: Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГРИН-ГРУП» та не повідомив орган оскарження про виконання його рішення. Крім того, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник не надав протягом трьох робочих днів пояснення (інформацію, документи) на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель 02.02.2023. Відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання стану виконання рішення АМКУ як органу оскарження встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п`ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
21.02.2023 00:00
Дата публікації
21.02.2023 15:49
Документи висновку
21.02.2023 15:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відміна відкритих торгів
Дата публікації
27.02.2023 17:07
Документи інформації про усунення порушення
27.02.2023 17:08
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
23.03.2023 15:51
Інформація про результати по порушеннях
: resultByType. встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом : так
Документи інформації про усунення порушення
23.03.2023 15:52
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль (СІЛЬ ТЕХНІЧНА)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступних питань: 1. Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. 2. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Антимонопольним комітетом України 22.02.2022 прийняте рішення № 3652 щодо скасування рішення Комунального підприємства «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг» про визначення ТОВ «ГРІН-ГРУП» переможцем процедури закупівлі UA-2022-01-12-001209-b. На даний час в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо повідомлення Антимонопольному комітету України про виконання Комунальним підприємством «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг» рішення від 22.02.2022 № 3652. Просимо пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель повідомлення про виконання рішення Антимонопольного комітету України протягом 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
02.02.2023 16:41
Орган перевірки
08.02.2023 00:00
Документи повідомлення
02.02.2023 16:42
-
Відповідь
Пояснення до запиту про надання пояснень
1. Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. - Обгрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі було здійсненно відповідно до ДСТУ 4246:2003. - Очікувана вартість закупівлі була сформована на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій і прайс-листів на момент вивчення ринку та оголошення про проведення закупівлі. - Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості - відсутні. 2. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Антимонопольним комітетом України 22.02.2022 прийняте рішення № 3652 щодо скасування рішення Комунального підприємства «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг» про визначення ТОВ «ГРІН-ГРУП» переможцем процедури закупівлі UA-2022-01-12-001209-b. На даний час в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо повідомлення Антимонопольному комітету України про виконання Комунальним підприємством «Експлуатаційне лінійне управління автодоріг» рішення від 22.02.2022 № 3652. Просимо пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель повідомлення про виконання рішення Антимонопольного комітету України протягом 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. - 23.02.2022 року о 12:57 КП "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг" надало на офіційному майданчику відповідь на вимогу ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" про намір відміни закупівлі у зв'язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі. КП "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг" дійсно мало намір відміни закупівлі у зв'язку з відсутністю потреби, попри те 24.02.2022 року почалось повномаштабне вторгнення на територію України. У зв'язку з веденням військового стану, було скорочення видатків на закупівлю товарів, що ще більше унеможливлює проведення закупівлі. Пропущення строків відповіді та надання повідомлення про виконання рішення Антимонопольного комітету України є наслідком повномаштабного вторгнення та упущенням фахівця з публічних закупівель, з яким проведено бесіду про подальше недопущення вищезазначених помилок.
Рішеня
13.02.2023 16:35
Замовник
Документи повідомлення
13.02.2023 16:36
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 862 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.01.2022 09:00
Замовник:
КП "ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ЛІНІЙНЕ УПРАВЛІННЯ АВТОДОРІГ"
Контактний телефон:
+380512246372
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 862 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.01.2022 09:00
Замовник:
КП "ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ЛІНІЙНЕ УПРАВЛІННЯ АВТОДОРІГ"
Контактний телефон:
+380512246372
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності