Показати схожі тендери

Закупівля 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках) від Державний університет "Житомирська політехніка ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-12-29-002565-b
План UA-P-2021-12-29-000433-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.05.2022 12:30
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 03.02.2022 14:52
Закінчення аукціону 03.02.2022 15:27
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 650 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 400 грн. (0,93 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.12.2021 11:34 до 03.02.2022 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.12.2021 11:34
до 24.01.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.12.2021 11:34
до 30.01.2022 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.02.2022 14:52
до 03.02.2022 15:27
Завершено
Період кваліфікації
з 03.02.2022 15:27
до 11.05.2022 13:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.02.2022 10:42
до 22.05.2022 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.05.2022 13:32
до 26.05.2022 12:30
Період уточнень
з 29.12.2021 11:34 до 24.01.2022 00:00
Період оскарження
з 29.12.2021 11:34 до 30.01.2022 00:00
Період аукціону
з 03.02.2022 14:52 до 03.02.2022 15:27
Період кваліфікації
з 03.02.2022 15:27 до 11.05.2022 13:32
Період кваліфікації
з 03.02.2022 15:27 до 11.05.2022 13:32
Основні параметри
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
1 послуга Відповідно до технічного завдання (Додаток 3). Послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 корпус 1 і 5; вул. Чуднівська, 103б, корпуси 1 і 2 строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: З 17.02.2022 по 31 .12.2022року. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються Українською мовою.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 103
Дата постачання з
17.02.2022 02:00
Дата постачання по
31.12.2022 02:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов’язаний підписати подані Виконавцем документи, що підтверджують надані послуги, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 7 робочих днів з дня надання документів Виконавцем. Розрахунки за надані згідно п. 2.1. даного Договору послуги здійснюються на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг та згідно виставлених рахунків. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська,103.та відповдіно до Технічної специфікаці( Додаток 3 ) . Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються Українською мовою.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.01.2022 16:51
-
-
Проект договору
Проект договору
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Власюк Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
380412241948
Замовник
ЄДРПОУ
05407870
Назва (англійською мовою)
ZHYTOMYR POLITECHNIC STATE UNIVERSITY
Повна назва
Державний університет "Житомирська політехніка "
Повна назва (англійською мовою)
ZHYTOMYR POLITECHNIC STATE UNIVERSITY
Поштовий індекс
10005
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
вул. Чуднівська, 103
Реєстр пропозицій
Учасник:
"СББ" (ТОВ)
Пропозиція:
1 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА КОМПАНІЙ"СОБР"
Пропозиція:
1 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БЕРКУТ-2012"
Пропозиція:
1 292 655 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРАМАЛІ"
Пропозиція:
1 114 272 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.02.2022 10:42 по 18.02.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
03 лютого 2022 року в ході проведення торгів по предмету закупівлі «79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках) (UA-2020-12-30-000784-c)» електронною системою закупівель було визначено найбільш економічну вигідну пропозицію учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАЛІ" Код ЄДРПОУ: 43227946 Після детального розгляду було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: -Учасником було надано технічні паспорти на власні автомобілі ( в яких вказано адреса місця реєстрації місто Київ), як підтвердження матеріальної технічної бази про наявність в Учасника групи швидкого реагування, але в Додатку 3 то тендерної документації п 5 вказано що Учасник повинен мати власну або орендовану групу швидкого реагування у м. Житомирі (наряд охорони та спеціально обладнаний автомобіль);. Учасник не надає підтвердження відповідну до Додатку 1, 3 тендерної документації, що він має власну або орендовану групу швидкого реагування у м. Житомирі (наряд охорони та спеціально обладнаний автомобіль);. Для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують наявність на обліку в учасника одиниць обладнання та матеріально-технічної бази та/або скан-копії оригіналів інвентарних карток на кожен вид обладнання, скан-копії оригіналів технічних паспортів на автомобілі, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції згідно з вказаною вище довідкою, або скан-копії правовстановлюючих документів договірного характеру*, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах одиниць обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. *Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації Додаток 1, 3. - Учасником надається довідка за вих № 20 від 01 лютого 2022 року Учасник вказує своє місце знаходження: 02068, м,Київ, вул Драгоманова, б 2.кв 124. Відповідно до довідки «Про наявність обладнання та матеріально – технічної бази» за вих. 16 від 01 лютого 2022 р в ній не зазначено об’єкт в якому знаходиться його офіс та не надається підтверджуючих документів на його законі підстави використання. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації Додаток 1. -Учасником надається довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази за вих. 16 від 01 лютого 2022 р в якій вказується перелік обладнання та матеріально – технічної бази та до них надаються видаткові накладні про придбання даних засобів з посиланням на договір, але без зазначення його номеру та дати укладання (договір не додається). Відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації Учасник повннен надати скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують наявність на обліку в учасника одиниць обладнання та матеріально-технічної бази та/або скан-копії оригіналів інвентарних карток на кожен вид обладнання, або скан-копії правовстановлюючих документів договірного характеру*, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах одиниць обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. *Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації Додаток 1. 2) перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАЛІ" для усунення виявлених невідповідностей зазначена в Додатку № 1, 3 до Тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог частини 16 статі 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноваженою особою був наданий строк для усунення невідповідностей в інформації та документах. Станом на 07.02.2022року відповідні дані невідповідності та інформація в документах не усунуті: Учасником було подано в складі тендерної прпозиції документи на усунненя не відповіднестей, але це було зроблено не в повному оьсязі учасник не надав підвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують наявність на обліку в учасника одиниць обладнання та матеріально-технічної бази та/або скан-копії оригіналів інвентарних карток на кожен вид обладнання, скан-копії оригіналів технічних паспортів на автомобілі, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції згідно з вказаною вище довідкою, або скан-копії правовстановлюючих документів договірного характеру*, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах одиниць обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. *Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції. Також надані договри які є нечитабильними та не вможливлюють встановити їх зміст. Учасником не надається підтвердження наявності, власної або орендовану групу швидкого реагування у м. Житомирі (наряд охорони та спеціально обладнаний автомобіль);. Учасник не надає підтвердження відповідну до Додатку 1, 3 тендерної документації, що він має власну або орендовану групу швидкого реагування саме у м. Житомирі (наряд охорони та спеціально обладнаний автомобіль); Відповідно до вище викладеного було виявлено не відповідності які учасник повинен був виправити. Вимога що до даних не відповдіностей в бачається в ст 16 Закону та зазначена в тендерні документації, в Додатку № 1 та 3 . УХВАЛИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів ТОВ "КРАМАЛІ" Код ЄДРПОУ: 43227946 «79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках) (UA-2020-12-30-000784-c)»,у зв’язку з тим, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, згідно пункту 5 частини 1 статті 31 Закону) 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця з урахуванням статті 10 та частини 2 статті 31 Закону.
Документи кваліфікації
07.02.2022 10:41
-
documentType.award.awardNotice
03.02.2022 15:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.12.2021 11:53
Назва
Подається Заява шляхом заповнення відповідного поля
Опис
Подається Заява шляхом заповнення відповідного поля
Тип
Заява
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.12.2021 11:53
Назва
Подається Заява шляхом заповнення відповідного поля
Опис
Подається Заява шляхом заповнення відповідного пол
Тип
Заява
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ «ЖИТОМИРСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» Код ЄДРПОУ 05407870 м. Житомир «04» лютого 2022 р. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Державного університету «Житомирська політехніка» від 26 червня 2020 р. №284/од, Наказ «Про організацію діяльності уповноваженої особи (осіб) Державного університету «Житомирська політехніка» відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі від 4 травня 2020 р. №184/од та Наказ «Про ліквідацію постійно діючого тендерного комітету» від 31 грудня 2021 р. № 938/од. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАЛІ" Код ЄДРПОУ: 43227946 Закупівля: UA-2021-12-29-002565-b ВИРІШИВ: Після детального розгляду було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: -Учасником було надано технічні паспорти на власні автомобілі ( в яких вказано адреса місця реєстрації місто Київ), як підтвердження матеріальної технічної бази про наявність в Учасника групи швидкого реагування, але в Додатку 3 то тендерної документації п 5 вказано що Учасник повинен мати власну або орендовану групу швидкого реагування у м. Житомирі (наряд охорони та спеціально обладнаний автомобіль);. Учасник не надає підтвердження відповідну до Додатку 1, 3 тендерної документації, що він має власну або орендовану групу швидкого реагування у м. Житомирі (наряд охорони та спеціально обладнаний автомобіль);. Для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці учасник повинен надати скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують наявність на обліку в учасника одиниць обладнання та матеріально-технічної бази та/або скан-копії оригіналів інвентарних карток на кожен вид обладнання, скан-копії оригіналів технічних паспортів на автомобілі, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції згідно з вказаною вище довідкою, або скан-копії правовстановлюючих документів договірного характеру*, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах одиниць обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. *Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації Додаток 1, 3. - Учасником надається довідка за вих № 20 від 01 лютого 2022 року Учасник вказує своє місце знаходження: 02068, м,Київ, вул Драгоманова, б 2.кв 124. Відповідно до довідки «Про наявність обладнання та матеріально – технічної бази» за вих. 16 від 01 лютого 2022 р в ній не зазначено об’єкт в якому знаходиться його офіс та не надається підтверджуючих документів на його законі підстави використання. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації Додаток 1. -Учасником надається довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази за вих. 16 від 01 лютого 2022 р в якій вказується перелік обладнання та матеріально – технічної бази та до них надаються видаткові накладні про придбання даних засобів з посиланням на договір, але без зазначення його номеру та дати укладання (договір не додається). Відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації Учасник повннен надати скан-копії оригіналів документів, що згідно з чинним законодавством підтверджують наявність на обліку в учасника одиниць обладнання та матеріально-технічної бази та/або скан-копії оригіналів інвентарних карток на кожен вид обладнання, або скан-копії правовстановлюючих документів договірного характеру*, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах одиниць обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України. *Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації Додаток 1. 2) перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАЛІ" для усунення виявлених невідповідностей зазначена в Додатку № 1, 3 до Тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог частини 16 статі 29 Закону України «Про публічні закупівлі» УХВАЛИВ: 1.Надати Учаснику ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАЛІ" Код ЄДРПОУ: 43227946 24 години для усунення невідповідностей в інформації та документах поданих учасником для проведених торгів з предмету закупівлі 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках) (UA-2020-12-30-000784-c)» 2. Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника процедури закупівлі, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, в процедурі відкритих торгів - «79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках) (UA-2021-12-29-002565-b)» в електронній системі закупіель. Уповноважена особа Максим ОСТАПЧУК
Створено
04.02.2022 16:48
Надати до
05.02.2022 16:48
Період вимог/скарг з 09.02.2022 16:15 по 20.02.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
09.02.2022 16:15
-
documentType.award.awardNotice
07.02.2022 10:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.12.2021 11:53
Назва
Подається Заява шляхом заповнення відповідного поля
Опис
Подається Заява шляхом заповнення відповідного поля
Тип
Заява
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.12.2021 11:53
Назва
Подається Заява шляхом заповнення відповідного поля
Опис
Подається Заява шляхом заповнення відповідного пол
Тип
Заява
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ «ЖИТОМИРСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» Код ЄДРПОУ 05407870 м. Житомир «08» лютого 2022 р. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом Державного університету «Житомирська політехніка» від 26 червня 2020 р. №284/од, Наказ «Про організацію діяльності уповноваженої особи (осіб) Державного університету «Житомирська політехніка» відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі від 4 травня 2020 р. №184/од та Наказ «Про ліквідацію постійно діючого тендерного комітету» від 31 грудня 2021 р. № 938/од. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Беркут -2012" Код ЄДРПОУ: 38373861 Закупівля: UA-2021-12-29-002565-b ВИРІШИВ: Після детального розгляду було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: -Учасником було надано Договір № 953/20/Ж від 01.05.2020р, в договорі наявні посилання на додатки 1 та 2, але учасник в складі своєї тендерної пропозиція надає договір і додаток № 1 та додаткові угоди № 1та 2. Додаток № 2 « Дислокація на 1 арк» відсутній в складі Тендерної пропозиції учасника. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації Додаток 1 - Учасником надається довідка « Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» за вих № 16 від 12 січня 2022 року, але вона не відповідає формі зазначеної в Додатку № 1 до тендерної документації. Дана вимога щодо якої виявлені невідповідності зазначена в тендерній документації Додаток 1. 2) перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Беркут -2012" Код ЄДРПОУ: 38373861 для усунення виявлених невідповідностей зазначена в Додатку № 1 до Тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог частини 16 статі 29 Закону України «Про публічні закупівлі» УХВАЛИВ: 1.Надати Учаснику ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Беркут -2012» Код ЄДРПОУ: 38373861 24 години для усунення невідповідностей в інформації та документах поданих учасником для проведених торгів з предмету закупівлі 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках) (UA-2020-12-30-000784-c)» 2. Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника процедури закупівлі, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, в процедурі відкритих торгів - «79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках) (UA-2021-12-29-002565-b)» в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Максим ОСТАПЧУК
Створено
08.02.2022 14:13
Надати до
09.02.2022 14:13
Період вимог/скарг з 03.05.2022 11:46 по 10.05.2022 10:29
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
03.05.2022 16:51
Витяг з ЄДР
Довідка від ДФС
03.05.2022 11:46
-
documentType.award.awardNotice
Період вимог/скарг з 10.05.2022 10:31 по 21.05.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
03 травня 2022 року в ході повторної кваліфікації відповідно до рішення АМКУ №4026р/пк-пз від 22.04.2022 року, по предмету закупівлі «79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках) (UA-2020-12-30-000784-c)» було визначену найбільш економічну вигідну пропозицію – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАЛІ" Код ЄДРПОУ: 43227946. Переможець торгів за результатами оцінки пропозицій згідно з рішенням Уповноваженої особи є ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАЛІ", 06 травня 2022 року Переможцем закупівлі було загружено лист до електронної системи за вихідним № 734 від 06.05 .2022 року про неможливість підписати договір, причина відмови не можливість підписати договір, який викладений в тендерній документації, без внесення змін до нього під час дії воєнного стану, введеного відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022р. №64/2022, не можемо. «Пояснюємо чому не можемо підписати в дані редакції: 1. Ви, як Замовник, маєте право розірвати договір попередивши нас за ЗО днів ПРОТЕ для нас такого права на розірвання не передбачено (тобто з власної ініціативи, за не опла.ту або ін. причини ми не маємо право його розірвати) + навіть не можемо призупинити надання послуг в разі не оплати з вашої сторони. 2. НЕ ВИЗНАЧЕНО строк на оплату наданих послуг. 2.1.Наявне тільки загальне формулювання, що послуги' оплачуються на підставі підписаних актів - ПРОТЕ в які строки ???- не зрозуміло тому, що не зазначено, а отже до кінця дії договору у Вас не буде 1 ніяких прострочок по платежем ...і Ви можете заплатити всю суму в кінці року. 2.2.відсутня процедура автопідписання актів наданих послуг, тому якщо не буде актів - Ви можете й не заплатити і в суді ми нічого не зможемо стягнути за наші надані послуги 3. ПОВНА матеріальна відповідальність для нас, а для Вас відсутні будь- які пункти відповідальності за несплату або ін.; 4. По договору відсутній розділ Форс-мажорних обставин - відповідно ми, як виконавець послуг не зможемо на них посилатись у разі їх настання, якщо захочемо зняти охорону чи розірвати договір Ви або ми в разі захоплення території окупантами.» Внесення змін є не можливим так, як запропоновані зміни поставлять нас як Замовника в скрутне становище. Учасник під час подання тендерної пропозиціє мав строк для оскарження умов тендерної документації та пропозицією про внесення змін до договору яким він не скористався. В тендерній пропозиції учасника надається Форма « Цінова пропозиція» за вих. № 26 від 01.02.2022 року та № 15 від 04.05.2022 року, в даному документівказується « Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги, на виконання зазначеного вище, ми уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у пропозиції на загальну суму (вказати цифрами та прописом)». Згідно з частиною 7 статті 33 Закону України “Про публічні закупівлі У разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. Відповідно до положень пункту 1 частини 3 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; Враховуючи викладену вище інформацію Уповноважена особа зобов’язана відхилити пропозицію даного учасника-переможця і розглянути наступну найбільш економічно вигідну пропозицію із переліку обраних автоматично електронною системою закупівель учасників. УХВАЛИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів ТОВ "КРАМАЛІ" Код ЄДРПОУ: 43227946 «79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках) (UA-2020-12-30-000784-c)»,у зв’язку з тим, що переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, згідно пункту 1 частини 3 статті 31 Закону. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця з урахуванням статті 10 та частини 2 статті 31 Закону
Документи кваліфікації
10.05.2022 10:30
-
10.05.2022 10:30
Витяг з ЄДР
documentType.award.awardNotice
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.12.2021 11:53
Назва
Подається Заява шляхом заповнення відповідного поля
Опис
Подається Заява шляхом заповнення відповідного поля
Тип
Заява
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.12.2021 11:53
Назва
Подається Заява шляхом заповнення відповідного поля
Опис
Подається Заява шляхом заповнення відповідного пол
Тип
Заява
Період вимог/скарг з 11.05.2022 13:32 по 22.05.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
11.05.2022 13:32
-
documentType.award.awardNotice
10.05.2022 10:31
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2021-12-29-002565-b-a3
Підписаний і діє
Номер
73
1 292 655 грн.
1 292 655 грн.
Без ПДВ
Підписано
26.05.2022
Строк дії договору з
17.02.2022
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
Номенклатура
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
26.05.2022 12:29
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-05-25-000001
Дата створення проекту
25.05.2022 21:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.05.2022 12:40
Дата публікації висновку про результати
22.06.2022 16:11
Дата завершення усунення порушень
09.07.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
23.06.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 304-12-32
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.05.2022 № 2-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.05.2022 № 2-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2021-12-29-002565-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.05.2022 00:00
Документи рішення
31.05.2022 12:40
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі - колегія АМКУ), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Державного університету «Житомирська політехніка» (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ТОВ «КРАМАЛІ», тендерна пропозиція переможця ТОВ «БЕРКУТ-2012», повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей від 04.02.2022 та від 09.02.2022, протоколи уповноваженої особи від 07.02.2022, від 09.02.2022, від 10.05.2022 та від 11.05.2022, рішення колегії АМКУ від 19.01.2022 № 1121-р/пк-пз, від 22.04.2022 № 4026-р/пк-пз, від 27.04.2022 № 4105-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 11.05.2022, договір про закупівлю від 26.05.2022 № 73, додаткова угода від 26.05.2022 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 26.05.2022, пояснення Замовника з копіями документів, що отримані через електронну систему закупівель від 15.06.2022 та від 17.06.2022. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункт 2 розділу V тендерної документації, містить посилання на Указ Президента України від 16.09.2016 № 549/2015, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність. Також, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених пунктами 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень колегії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 2 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.06.2022 00:00
Дата публікації
22.06.2022 16:11
Документи висновку
22.06.2022 16:11
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-29-002565-b ) 22.06.2022р. в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі - колегія АМКУ), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору - порушень не встановлено. Щодо притягнення до відповідальності винних осіб: у Висновку зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Повідомляємо, що 27.06.2022р. було проведено засідання, щодо розгляду результатів моніторингу, та було проведено роз`яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм законодавства у своїй подальшій роботі.
Дата публікації
28.06.2022 15:01
Документи інформації про усунення порушення
28.06.2022 15:02
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по ID: UA-2021-12-29-002565-b , відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів). Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.05.2022 Державного університету "Житомирська політехніка" (далі - Замовник), Замовником під в ході детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БЕРКУТ-2012" встановлено наявність формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення його пропозиції. Разом з тим, відповідно до ч. 10 ст. 11 Закону визначено, що рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Враховуючи вищевикладене, поясніть як саме формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасником не призведе до відхилення його пропозиції виявлено Замовником в ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БЕРКУТ-2012", з наданням відповідного документального підтвердження такого виявлення (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою).
Рішеня
08.06.2022 14:26
Орган перевірки
15.06.2022 00:00
Документи повідомлення
08.06.2022 14:28
-
Відповідь
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення по закупівлі ID: UA-2021-12-29-002565-b. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Беркут -2012" Код ЄДРПОУ: 38373861, було виявлено наявність формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення їх пропозицій відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р, а саме: 1) у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: - уживання великої літери; - уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; - використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; 2) Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 3) Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Протокол про прийняття рішення Уповноваженою особою « Про виявлення формальних помилок» від 10.05.2022 року додається.
Рішеня
10.06.2022 14:27
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по ID: UA-2021-12-29-002565-b, відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
15.06.2022 10:18
Орган перевірки
21.06.2022 00:00
Документи повідомлення
15.06.2022 10:19
-
Відповідь
Поясення
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» надається «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» інформація по за купівлях розміщена на офіційному сайті Державного університету « Житомирська політехніка» в розділі «Загальна інформація» під розділ «Інша інформація» посилання на сайт https://ztu.edu.ua/ua/common/other-information.php. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель. аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі аналізу закупівельних цін аналогічних послуг, інформація щодо яких розміщена в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року №671.
Рішеня
17.06.2022 14:32
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2022 00:00
Замовник:
Державний університет "Житомирська політехніка "
Контактний телефон:
380412241948
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 650 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.02.2022 00:00
Замовник:
Державний університет "Житомирська політехніка "
Контактний телефон:
380412241948
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності