Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 30120000-6 – «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (картриджі з тонером) від Івано-Франківська обласна рада.

Тип закупівлі Переговорна процедура
Тендер UA-2021-11-26-001152-c
План UA-P-2021-11-25-003335-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.12.2021 15:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
138 600 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2021 11:19
до 07.12.2021 00:00
Основні параметри
ДК 021:2015 – 30120000-6 – «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (картриджі з тонером)
товари
Підстава для використання переговорної процедури
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обгрунтування використання переговорної процедури
Згідно з частиною 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відкриті торги за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 30120000-6 – «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (картриджі з тонером), очікувана вартість 210 000,00 грн. (сто сімдесят тисяч гривень), загальна кількість 90 штук, унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-10-12-009740-b, UA-2021-10-29-001643-c (далі — ID), посилання на звіти про результати проведення процедури закупівлі ( ЛОТ 1 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-12-009740-b/print/report/pdf/5ca0f2c59bd1eb194b062da81ab479d9 ; ЛОТ 2 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-12-009740-b/print/report/pdf/2e5f74254f2143f47efaae5173fa5513 ; ЛОТ 3 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-12-009740-b/print/report/pdf/bef12022b0fce671f9e1c8408f4a5cb0 ; ЛОТ 1 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-12-009740-b/print/report/pdf/5ca0f2c59bd1eb194b062da81ab479d9 ; ЛОТ 2 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-12-009740-b/print/report/pdf/2e5f74254f2143f47efaae5173fa5513 ; ЛОТ 3 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-12-009740-b/print/report/pdf/bef12022b0fce671f9e1c8408f4a5cb0 ), двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Картриджі з тонером
Код ДК 021:2015
30125100-2 - Картриджі з тонером
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Дата постачання по
31.12.2020 23:59
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється протягом 20 банківських днів з моменту поставки Товару на підставі видаткової накладної.
Документи закупівлі
26.11.2021 11:13
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гургула Наталія Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Hurhula Nataliya
Електронна пошта
Телефон
+380342552246
Сайт:
https://orada.if.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00022510
Повна назва
Івано-Франківська обласна рада
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
Грушевського 21
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 26.11.2021 11:19 по 07.12.2021 0:00
Документи кваліфікації
26.11.2021 11:19
-
documentType.award.awardNotice
Договір
UA-2021-11-26-001152-c-c1
Підписаний і діє
Номер
08-12
138 600 грн.
115 500 грн.
З ПДВ
Підписано
08.12.2021
Строк дії договору з
08.12.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
60 (штуки)
Картриджі з тонером
Номенклатура
Картриджі з тонером
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
08.12.2021 15:36
-
08.12.2021 15:30
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
138 600 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Івано-Франківська обласна рада
Контактний телефон:
+380342552246
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
138 600 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Івано-Франківська обласна рада
Контактний телефон:
+380342552246
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності