Обгрунтування використання переговорної процедури
Переговорна процедура, скорочена застосовується на підставі п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Припинення газопостачання в опалювальний сезон може призвести до порушення умов належного функціонування бюджетної установи, виникнення негативних наслідків, які поставлять під загрозу здоров’я працівників та мешканців громади (в т. ч. і недотримання санітарно-гігієнічних норм), також в подальшому призведе до порушення безпечних умов праці працівників. Тим самим буде порушено право, гарантоване Цивільним кодексом України, на охорону життя та здоров’я. Враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення, Замовник звернувся до Обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Львівської обласної державної адміністрації щодо розгляду питання стосовно виникнення надзвичайної ситуації, пов’язаної з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років. Протоколом № 26 від 11.10.2021 позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій попередньо кваліфікувала ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутність постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021-2022 років, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру регіонального рівня, та затвердила експертний висновок про ситуацію, яка склалася на території області у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, яким було визнано ситуацію, що склалася у зв'язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров'ю населення області та може завдати значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною. Протоколом засідання №15/09-21 від 12.10.2021р. експертна комісія з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій ухвалено рішення, відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. №368, Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019:2010 класифікувати надзвичайну ситуацію, яка виникла у зв’язку з відсутністю постачання природного газу бюджетним установам на осінньо-зимовий період 2021/2022 років, як надзвичайну ситуацію техногенного характеру (код надзвичайної ситуації 10800 – НС унаслідок аварій на системах життєзабезпечення) державного рівня. Таким чином для забезпечення належного та безперебійного функціонування бюджетної установи, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі (скороченої) на підставі п.3 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, підписаний Меморандум про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., укладений 30.09.2021 року, та Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.10.2021 № 1234- р "Деякі питання діяльності акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, Товариству з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» було надіслано запрошення № 10/2115 від 03.11.2021 на участь у переговорній процедурі закупівлі природного газу. Відповідно до ч.7 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.