Показати схожі тендери

Закупівля Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Ремонт засобів безпеки Сумського ЛВУМГ, Лубенського ЛВУМГ, Боярського ЛВУМГ, Бердичівського ЛВУМГ з облаштуванням доріжок для обходу території охоронним патрулем) від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-11-25-008678-a
План UA-P-2021-10-12-002755-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.06.2022 15:32
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 24.02.2022 13:30
Закінчення аукціону 24.02.2022 13:53
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
30 657 005 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
306 570.05 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.11.2021 14:05 до 26.01.2022 17:30
Завершено
Період уточнень
з 25.11.2021 14:05
до 16.01.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.11.2021 14:05
до 22.01.2022 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 26.01.2022 17:31
до 24.02.2022 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.02.2022 13:30
до 24.02.2022 13:53
Завершено
Період кваліфікації
з 24.02.2022 13:53
до 16.05.2022 16:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.05.2022 16:26
до 27.05.2022 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.05.2022 16:26
до 22.06.2022 15:32
Період уточнень
з 25.11.2021 14:05 до 16.01.2022 00:00
Період оскарження
з 25.11.2021 14:05 до 22.01.2022 00:00
Період аукціону
з 24.02.2022 13:30 до 24.02.2022 13:53
Період кваліфікації
з 26.01.2022 17:31 до 24.02.2022 00:00
Період кваліфікації
з 24.02.2022 13:53 до 16.05.2022 16:26
Період кваліфікації
з 24.02.2022 13:53 до 16.05.2022 16:26
Основні параметри
Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Ремонт засобів безпеки Сумського ЛВУМГ, Лубенського ЛВУМГ, Боярського ЛВУМГ, Бердичівського ЛВУМГ з облаштуванням доріжок для обходу території охоронним патрулем)
Fencing, railing and safety equipment installation work (Repair of safety equipment and video monitoring systems, and access control systems with land improvement at Lubni GPMD, Sumi GPMD, Boyarka GPMD, Berdichiv GPMD)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-10-12-002755-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-10-12-002755-c, in accordance with quality and technical specifications purchase. Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise). The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. Evaluation criteria - the price is 100%. The conditions for providing security for tender proposals are specified in the announcement of the start of bidding and in Annex 6.1 to the tender documentation
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
919 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонт засобів безпеки Сумського ЛВУМГ, Лубенського ЛВУМГ, Боярського ЛВУМГ, Бердичівського ЛВУМГ з облаштуванням доріжок для обходу території охоронним патрулем (45340000-2)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Repair of safety equipment and video monitoring systems, and access control systems with land improvement at Lubni GPMD, Sumi GPMD, Boyarka GPMD, Berdichiv GPMD (45340000-2)
Код ДК 021:2015
45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Код ДК
Не визначено
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
23.02.2024 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На підставі актів виконаних робіт
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.01.2022 14:44
-
-
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микитін Максим Валерійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Mykytin Maxim
Електронна пошта
Телефон
380442986921
Мова спілкування
Українська
Сайт:
https://tsoua.com/
Замовник
ЄДРПОУ
42795490
Назва (англійською мовою)
Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Повна назва (англійською мовою)
Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
Поштовий індекс
03065
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
проспект Гузара Любомира, будинок 44
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
30 620 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БРАМАНТЕ"
Пропозиція:
30 540 000 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ" : [email protected]
30 620 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
26.01.2022 17:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2021 14:02
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2021 14:02
ТОВ "БРАМАНТЕ" : [email protected]
30 540 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
26.01.2022 17:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2021 14:02
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.11.2021 14:02
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 16.05.2022 16:26 по 27.05.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
по предмету закупівлі «Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Ремонт засобів безпеки Сумського ЛВУМГ, Лубенського ЛВУМГ, Боярського ЛВУМГ, Бердичівського ЛВУМГ з облаштуванням доріжок для обходу території охоронним патрулем)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-25-008678-a): - визначити переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ "БРАМАНТЕ" (ЄДРПОУ: 38272342), пропозиція якого становить суму його остаточної цінової пропозиції, що внесена в електронну систему закупівель: 30 540 000,00 грн. без ПДВ (при укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України)
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
16.05.2022 16:26
-
Договір
UA-2021-11-25-008678-a-c1
Підписаний і діє
Номер
4600006267
36 648 000 грн.
30 540 000 грн.
З ПДВ
Підписано
22.06.2022
Строк дії договору з
22.06.2022
по
11.07.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Ремонт засобів безпеки Сумського ЛВУМГ, Лубенського ЛВУМГ, Боярського ЛВУМГ, Бердичівського ЛВУМГ з облаштуванням доріжок для обходу території охоронним патрулем (45340000-2)
Номенклатура
Ремонт засобів безпеки Сумського ЛВУМГ, Лубенського ЛВУМГ, Боярського ЛВУМГ, Бердичівського ЛВУМГ з облаштуванням доріжок для обходу території охоронним патрулем (45340000-2)
Кількість
1
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Код ДК
Не визначено
Документи договору
22.06.2022 15:32
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-06-06-000079
Дата створення проекту
06.06.2022 15:23
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
06.06.2022 16:01
Дата публікації висновку про результати
24.06.2022 15:10
Дата завершення усунення порушень
02.07.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
01.07.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.06.2022 № 90 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2021-11-25-008678-a 25.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.06.2022 00:00
Документи рішення
06.06.2022 16:01
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 24.11.2021 № 15-1629 зі змінами), реєстр тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БРАМАНТЕ» (далі – ТОВ «БРАМАНТЕ»), товариство з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ» (далі – ТОВ «СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ») реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.02.2022, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2022, пояснення та інформація Замовника, надані 15.06.2022 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БРАМАНТЕ» ТОВ «СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
__
Дата висновку
23.06.2022 00:00
Дата публікації
24.06.2022 15:10
Документи висновку
24.06.2022 15:10
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Ремонт засобів безпеки Сумського ЛВУМГ, Лубенського ЛВУМГ, Боярського ЛВУМГ, Бердичівського ЛВУМГ з облаштуванням доріжок для обходу території охоронним патрулем) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-25-008678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» , підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема: Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
10.06.2022 09:58
Орган перевірки
17.06.2022 00:00
Документи повідомлення
10.06.2022 09:58
-
Відповідь
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 10.06.2022 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-25-008678-a
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 10.06.2022 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-25-008678-a Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення: 1. По першому питанню, обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до типових вимог щодо ремонту огорож з захистом периметру, затверджених внутрішніми розпорядчими документами ТОВ "Оператор ГТС України". Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" на підставі затверджених в установленому порядку дефектних актів шляхом проведення кошторисного розрахунку. 2. По другому питанню, ТОВ "Оператор ГТС України" є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір; 2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій; 3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації; 4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення; 5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди; 6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження; 7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; 8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; 10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; 11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; 12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання; 13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю. Згідно частини четвертої зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону. Крім того, звертаємо увагу, що положення пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України "Про ефективне використання державних коштів" від 11.10.2016 № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, не поширюються на ТОВ "Оператор ГТС України". Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-25-008678-a
Рішеня
15.06.2022 16:19
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 657 005 грн.
Період подання пропозицій
до 26.01.2022 17:30
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380442986921
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 657 005 грн.
Період подання пропозицій
до 26.01.2022 17:30
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380442986921
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності