Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з інкасації у відділеннях поштового зв"язку Полтавської дирекції АТ «Укрпошта» від ПОЛТАВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-11-01-001908-c
План UA-P-2021-11-01-001493-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.01.2022 10:52
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 15.12.2021 15:06
Закінчення аукціону 15.12.2021 15:29
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 236 260 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 181.3 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.11.2021 16:10 до 02.12.2021 17:00
Завершено
Період уточнень
з 01.11.2021 16:10
до 22.11.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.11.2021 16:10
до 28.11.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 02.12.2021 17:04
до 14.12.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 15.12.2021 15:06
до 15.12.2021 15:29
Завершено
Період кваліфікації
з 15.12.2021 15:29
до 20.12.2021 12:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.12.2021 09:38
до 31.12.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.12.2021 12:24
до 10.01.2022 10:52
Період уточнень
з 01.11.2021 16:10 до 22.11.2021 00:00
Період оскарження
з 01.11.2021 16:10 до 28.11.2021 00:00
Період аукціону
з 15.12.2021 15:06 до 15.12.2021 15:29
Період кваліфікації
з 02.12.2021 17:04 до 14.12.2021 00:00
Період кваліфікації
з 15.12.2021 15:29 до 20.12.2021 12:24
Період кваліфікації
з 15.12.2021 15:29 до 20.12.2021 12:24
Основні параметри
Послуги з інкасації у відділеннях поштового зв'язку Полтавської дирекції АТ «Укрпошта»
Collection services in post offices of Poltava directorate of JSC "Ukrposhta"
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Послуги. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Полтавська дирекція Україна, 36000, Полтавська обл., м. Полтава, вул. 1100-річчя Полтави, буд. 2. Код ЄДРПОУ закупівельника: 21061678. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні.
Dear bidders, do not submit documents that may contain prices for the Services as part of the bids. Name of the customer: Joint-stock company "Ukrposhta". Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. Code according to the USREOU of the customer: 21560045. Category of the Customer: a legal entity that carries out activities in certain areas of management. Name of the buyer: Joint-stock company "Ukrposhta". Location of the Buyer: Poltava Directorate Ukraine, 36000, Poltava region, Poltava, street 1100th anniversary of Poltava, bldg. 2. USREOU code of the buyer: 21061678. The language of the tender offer is Ukrainian. All documents prepared by the participant are presented in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers, specified in the announcement. Applied evaluation criteria - price. The tender offer is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement.
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з інкасації у відділеннях поштового зв'язку Полтавської дирекції АТ «Укрпошта» (збирання та доставки валютних цінностей), м. Полтава (25 відділень поштового зв’язку), кількість заїздів за 12 міс.
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Collection services in the post offices of the Poltava Directorate of JSC "Ukrposhta" (collection and delivery of currency values), Poltava (25 post offices), the number of arrivals in 12 months.
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
11 468
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Оплата за послуги в розмірах, передбачених Договором, проводиться Замовником щомісячно не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому був виставлений Виконавцем рахунок-фактура Замовнику щодо сплати за період, впродовж якого послуги були надані, та підлягають оплаті. Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Полтавської дирекції АТ «Укрпошта», місцезнаходження: 36000, м. Полтава, вул. 1100 річчя Полтави, 2, ЄДРПОУ 21061678, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павлушков Валерій
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Pavlushkov Valeriy
Електронна пошта
Телефон
380501602636
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://www.ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21061678
Назва (англійською мовою)
AT "Ukrposhta" v osobi poltavskoi dyrektsii
Повна назва
ПОЛТАВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Повна назва (англійською мовою)
AT "Ukrposhta" v osobi poltavskoi dyrektsii
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
Октябрський район, ВУЛИЦЯ 1100-РІЧЧЯ ПОЛТАВИ, будинок 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "АКОРДБАНК"
Пропозиція:
1 430 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ"
Пропозиція:
915 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВ ОХОРОНА ГРУПП"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ" : [email protected]
915 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
02.12.2021 17:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.11.2021 16:07
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.11.2021 16:07
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "АКОРДБАНК" : [email protected]
1 430 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
02.12.2021 17:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.11.2021 16:07
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.11.2021 16:07
Вимога про усунення невідповідностей
ID
9916432bd0ae4729947b61b52f63ac5a
Створено
06.12.2021 16:55
Надати до
07.12.2021 16:55
Зміст
Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі та листи-відгуки (файл «Додаток 1 (Довідка та Листи-відгуки).pdf»). Пунктом 1 Додатку 4 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: згідно додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням інформації, передбаченої п.1.1 цього Додатку, в тому числі інформації щодо номеру та дати укладення договору. Учасником у довідці від 25.11.2021 року (файл «Додаток 1 (Довідка та Листи-відгуки).pdf») не зазначено дати укладення договорів №12/11/2021/1, укладеного з АТ «БАНК СІЧ» та №12/11/2021/2, укладеного з АТ «ТАСКОМБАНК», що не відповідає пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку про наявність досвіду виконання аналогічного, у розумінні тендерної документації, за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, в тому числі інформації щодо дати укладення договорів №12/11/2021/1, укладеного з АТ «БАНК СІЧ» та №12/11/2021/2, укладеного з АТ «ТАСКОМБАНК».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВ ОХОРОНА ГРУПП" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Розглянута пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації передбачено: «4. Додаткові вимоги до учасника тендеру: - Наявність відповідної ліцензії на надання послуг інкасації (відповідно до вимог діючого законодавства)». Пунктом 4 Додатку 4 до тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної документації документу, а саме: «4. Копія ліцензії/дозволу на надання інкасаторських послуг, що діє протягом всього періоду надання послуг (за наявності, відповідно до вимог діючого законодавства), або довідка довільної форми, яка містить посилання на відкрите джерело інформації про таку ліцензію/дозвіл». Відповідно до підпункту 19 пункту 4 розділу 1 Інструкції з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні, затверджену Постановою Правління Національного банку України 31.03.2017 № 29, предмет закупівлі відноситься до послуг з інкасації, а саме обслуговування з перевезення цінностей операторів поштового зв'язку. Вимога в тендерній документації щодо наявності в учасника ліцензії на надання послуг інкасації передбачає відповідність учасника вимогам, встановленим Положенням про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації, затвердженим Постанова Правління Національного банку України 24.12.2015 № 926 (у редакції постанови Правління Національного банку України 22.12.2018 № 150). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВ ОХОРОНА ГРУПП" (Україна, 36004, Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ЧУРАЇВНИ, будинок 3/2, ЄДРПОУ 41626178) (надалі – Учасник) у складі своєї пропозиції надав довідку №26/11/21 від 29.11.2021 в довільній формі (файл «Тендерна пропозиція АТ Укрпошта Полтава.PDF») про доступ до реєстру ліцензій МВС на охоронну діяльність, в якій зазначено, що ліцензія МВС на провадження охоронної діяльності розміщена за адресою: https://mvs.gov.ua/uk/activity/licenziyi та додано додатки щодо підтвердження видачі МВС ліцензії на провадження охоронної діяльності ТОВ "АВ ОХОРОНА ГРУПП". Надання послуг з охоронної діяльності регулює Закон України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI із останніми змінами (далі- Закон № 4616-VI) та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, які передбачають, що Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог. Статтею 1 Закону № 4616-VI передбачено, що: охоронна діяльність - надання послуг з охорони власності та громадян; об'єкт охорони - фізична особа та/або майно; суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії; охорона майна - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього. Замовник, а саме АТ «Укрпошта» в особі Полтавської дирекції АТ «Укрпошта», здійснює закупівлю Послуги з інкасації у відділеннях поштового зв'язку Полтавської дирекції АТ «Укрпошта» та під якими, згідно тендерною документацією слід розуміти збирання, доставку та перевезення валютних цінностей, а не охорону цінностей, власності, майна чи фізичних осіб. Ліцензія з охоронної діяльності, яка видана Міністерством Внутрішніх Справ України ТОВ "АВ ОХОРОНА ГРУПП", не надає права на здійснення інкасації в т.ч збирання, доставку та перевезення валютних цінностей, а тому, не відповідає вимогам які передбачені п.4 Додатку 3 до тендерної документації та п.4 додатку 4 до тендерної документації. Учасником у терміни, передбачені частиною 8 статті 18 Закону, скарги що стосуються тендерної документації до органу оскарження не надавалися. Учасник у терміни, передбачені частиною 1 статті 24 Закону не звертався через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. На підставі вищезазначеного розгляд тендерної пропозиції учасника здійснюється на відповідність її вимогам тендерної документації, оприлюдненої в електронній системі закупівель даної закупівлі. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції копії ліцензії/дозволу на надання інкасаторських послуг, що діє протягом всього періоду надання послуг (за наявності, відповідно до вимог діючого законодавства), або довідки довільної форми, яка містить посилання на відкрите джерело інформації про таку ліцензію/дозвіл, що не відповідає пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації. Згідно інформації, що є публічною, яка оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: на сайті Національного банку України за посиленням https://bank.gov.ua/ua/supervision/licensing-nonbanking/collect Учасник відсутній у Переліку юридичних осіб, яким Національним банком України видано ліцензію на надання банкам послуг з інкасації, що не відповідає вимогам пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації. За результатами опрацювання тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВ ОХОРОНА ГРУПП" встановлено, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - абзац 3 пункту 1 та абзац 2 пункту 2 частини 1. Враховуючи викладене вище, прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВ ОХОРОНА ГРУПП" відповідно до абзацу 3 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 6 розділу V тендерної документації у зв’язку з тим, що: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи прекваліфікації
02.12.2021 17:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.11.2021 16:07
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.11.2021 16:07
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 17.12.2021 9:38 по 28.12.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник не надав належного обґрунтування ціни або вартості тендерної пропозиції, що була визначена електронною системою закупівель як аномально низька (відповідно до частини 14 статті 29 Закону)
Зміст
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ", у встановлений законом строку, не надав жодного обґрунтування вказаної ціни в своїй тендерній пропозиції. Керуючись абз.2, ч.14, ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. На підставі викладеного, керуючись п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ".
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.11.2021 16:07
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.11.2021 16:07
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
15.12.2021 15:29
Надати до
17.12.2021 0:00
Період вимог/скарг з 20.12.2021 12:24 по 31.12.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
20.12.2021 12:24
-
17.12.2021 09:38
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-11-01-001908-c-b1
Підписаний і діє
Номер
100.013-13
1 429 944.92 грн.
1 429 944.92 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.01.2022
Строк дії договору з
06.01.2022
по
06.01.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
11 468 (послуга)
Послуги з інкасації у відділеннях поштового зв'язку Полтавської дирекції АТ «Укрпошта» (збирання та доставки валютних цінностей), м. Полтава (25 відділень поштового зв’язку), кількість заїздів за 12 міс.
Номенклатура
Послуги з інкасації у відділеннях поштового зв'язку Полтавської дирекції АТ «Укрпошта» (збирання та доставки валютних цінностей), м. Полтава (25 відділень поштового зв’язку), кількість заїздів за 12 міс.
Кількість
11 468
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
10.01.2022 10:52
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 236 260 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2021 17:00
Замовник:
ПОЛТАВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380501602636
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 236 260 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2021 17:00
Замовник:
ПОЛТАВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380501602636
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності