Показати схожі тендери
Закупівля ПГВ 21П-126_71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області). Проєктно-вишукувальні роботи ) від Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування.
Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-10-27-001009-a
План UA-P-2021-10-12-009026-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.12.2021 09:51
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 22.11.2021 11:03
Закінчення аукціону 22.11.2021 11:26
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
4 286 570.44 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
85 700 грн. (2,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.10.2021 09:39 до 19.11.2021 15:00
Завершено
Період уточнень
з 27.10.2021 09:39
до 09.11.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.10.2021 09:39
до 15.11.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 22.11.2021 11:03
до 22.11.2021 11:26
Завершено
Період кваліфікації
з 22.11.2021 11:26
до 26.11.2021 14:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2021 14:19
до 07.12.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.11.2021 14:19
до 08.12.2021 09:51
Період уточнень
з 27.10.2021 09:39 до 09.11.2021 00:00
Період оскарження
з 27.10.2021 09:39 до 15.11.2021 00:00
Період аукціону
з 22.11.2021 11:03 до 22.11.2021 11:26
Період кваліфікації
з 22.11.2021 11:26 до 26.11.2021 14:19
Період кваліфікації
з 22.11.2021 11:26 до 26.11.2021 14:19
Основні параметри
ПГВ 21П-126_71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області). Проєктно-вишукувальні роботи )
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області). Проєктно-вишукувальні роботи )
Код ДК 021:2015
71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт по кожному етапу та отримання рахунку на оплату, складеного на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.11.2021 15:15
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Мартинов
Електронна пошта
Телефон
+380532515823
Замовник
ЄДРПОУ
00153100
Повна назва
Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування
Поштовий індекс
36008
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
вул. Європейська, буд. 173
Реєстр пропозицій
Учасник:
АТ "ІВП "ВНІПІТРАНСГАЗ"
Пропозиція:
3 684 120 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ПРАТ "НАК "НАДРА УКРАЇНИ" "УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
2 740 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 26.11.2021 14:19 по 07.12.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
26.11.2021 14:19
-
22.11.2021 11:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2021 09:39
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.10.2021 09:39
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ДП ПРАТ "НАК "НАДРА УКРАЇНИ" "УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ 01432552): 1) В підтвердження наявності обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (далі – МТБ) не надано: - підтвердження наявності програмного комплексу для проведення розрахунків матеріальнотеплового балансу та гідравлічного розрахунку трубопроводів (Aspen Hysys або аналог). Програмний комплекс OGRE R3 R2R не відповідає вимогам, оскільки на даному програмному комплексі проводять підрахунки геологічних запасів, оцінку відновлювальних запасів, а згідно вимог тендерної документації необхідно мати в наявності програмний комплекс для проведення розрахунків матеріально-теплового балансу та гідравлічного розрахунку трубопроводів (Aspen Hysys або аналог).; Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Вимога п.1. Розділу 1.1. Додатку 1 до ТД; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати підтвердження наявності програмного комплексу для проведення розрахунків матеріально-теплового балансу та гідравлічного розрахунку трубопроводів (Aspen Hysys або аналог).
Створено
24.11.2021 16:46
Надати до
25.11.2021 16:46
Договір
UA-2021-10-27-001009-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1390/21
2 740 000 грн.
2 283 333.34 грн.
З ПДВ
Підписано
07.12.2021
Строк дії договору з
07.12.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області). Проєктно-вишукувальні роботи )
Номенклатура
71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області). Проєктно-вишукувальні роботи )
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Документи договору
08.12.2021 09:51
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-05-02-000021
Дата створення проекту
02.05.2022 13:29
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
02.05.2022 15:44
Дата публікації висновку про результати
06.05.2022 11:34
Дата завершення усунення порушень
13.05.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
25.05.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 930-83-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Тернопільська
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.05.2022 № 4-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальник Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 02.05.2022 № 4-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2021-10-27-001009-a від 27.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.05.2022 00:00
Документи рішення
02.05.2022 15:44
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: тендерну пропозицію Дочірнього підприємства ПрАТ «НАК «Надра України» «Український геологічний науково-виробничий центр», вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо рішення уповноваженої особи про визначення учасника переможцем процедури відкритих торгів від 26.11.2021 за №ПГВ 21П-126, повідомлення про намір укласти договір від 26.11.2021, договір на виконання проектно-вишукувальних робіт з експертизою робочого проєкта по об’єкту: «Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області)» від 07.12.2021 №1330/21.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «НАК «Надра України» «Український геологічний науково-виробничий центр», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
06.05.2022 00:00
Дата публікації
06.05.2022 11:34
Документи висновку
06.05.2022 11:34
-
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-02-21-000089
Дата створення проекту
21.02.2022 15:50
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
22.02.2022 14:57
Дата публікації висновку про результати
29.03.2022 13:29
Дата завершення усунення порушень
02.04.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
18.03.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 930-83-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Тернопільська
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 21.02.2022 №108 Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2022 №108 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2021-10-27-001009-а від 27.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.02.2022 00:00
Документи рішення
22.02.2022 14:57
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Укргазвидобування в особі філії «Полтавагазвидобування» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.10.2021 №ПГВ21П-126, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.11.2021 №ПГВ21П-126 зм, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.02.2022.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.03.2022 00:00
Дата публікації
29.03.2022 13:29
Документи висновку
29.03.2022 13:29
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ПГВ 21П-126_71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області). Проєктно-вишукувальні роботи)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-27-001009-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
22.02.2022 15:27
Орган перевірки
26.02.2022 00:00
Документи повідомлення
22.02.2022 15:28
-
Відповідь
Пояснення від Замовника
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Тернопільська обл.) ПОЯСНЕННЯ Розглянувши запит від ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Тернопільська обл.) про надання пояснень, що розміщений 22.02.2022 р. в 15:27 год. в системі PROZORRO на електронному майданчику для проведення процедури електронних торгів www.zakupki.prom.ua (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-27-001009-a) по предмету закупівлі: ПГВ 21П-126_71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області). Проєктно-вишукувальні роботи), повідомляю наступне. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області). Проєктно-вишукувальні роботи» визначено Технічними умовами на проектування (додаються), затвердженими головним інженером ГПУ «Полтавагазвидобування». Серед документів закупівлі Замовником також розміщений файл з назвою «Технічний опис.pdf», в якому наведено технічний опис обладнання, що знаходиться на ДПГГК ГС-Тимофіївка та впливає на технічні і якісні характеристики предмета закупівлі. Вказаний документ в електронному вигляді міститься у процедурі закупівлі на сайті замовника https://ugv.com.ua/uk/page/elektronni-zakupivli-prozorro та на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua. Розрахунок очікуваної вартості даної закупівлі здійснювався згідно внутрішнього нормативного документа замовника - Регламенту взаємодії структурних підрозділів АТ «Укргазвидобування» під час закупівлі товарів, робіт та послуг, затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» №268 від 17.04.2020 р. Серед документів закупівлі Замовником розміщений файл з назвою «Обгрунтування очікуваноі? вартості.xls», в якому наведений розрахунок очікуваної вартості з використанням комерційних пропозицій потенційних учасників, що надані у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-7:2-2013 з урахуванням змін та доповнень. Вказаний документ в електронному вигляді міститься у процедурі закупівлі на сайті Замовника https://ugv.com.ua/uk/page/elektronni-zakupivli-prozorro та на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua. Разом з тим, просимо врахувати наступну інформацію від Замовника. Згідно із ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 1 Закону, моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання замовником АТ «Укргазвидобування» (далі - Товариство) вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Товариством, як замовником, очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Товариству визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. N275, оскільки остання має рекомендаційних характер та не є обов’язковою до застосування. При цьому, все ж таки Замовник використовує у своїй закупівельній діяльності її основні терміни та положення. Звертаємо увагу, і не те, що на Товариство не поширюються вимоги постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів», якою передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки та підприємств, які використовують кошти державного бюджету забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації на власному веб-сайті, з огляду на наступне. Відповідно до Бюджетного кодексу України головними розпорядники бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету (ст. 2 Бюджетного кодексу України). Однак, Товариство не є бюджетною установою, оскільки не утримується за рахунок державного чи місцевого бюджету, та використовує у своїй діяльності власні кошти (від господарської діяльності підприємства). Крім того, Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з огляду на зазначене нижче. Статтею 22 ГК України визначено, що суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів. Відповідно до п. 4.2 статуту АТ «Укргазвидобування», Товариство є власником: ? майна, переданого йому засновником; ? кредитних та запозичених коштів; ? виробленої продукції та майна, створеного (придбаного) Товариством у результаті господарської діяльності; ? доходів, отриманих у результаті здійснення господарської діяльності. В рішенні Господарського суду м. Києва по справі №910/10255/13 від 27.06.2013 р., яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 р. та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 р., встановлено, що майно, передане НАК «Нафтогаз України» до статутного капіталу ПАТ «Укргазвидобування», а також майно, яке придбане, виготовлене та отримане ПАТ «Укргазвидобування» з інших джерел (в тому числі набуте внаслідок правонаступництва) є власністю ПАТ «Укргазвидобування» (перейменовано на АТ «Укргазвидобування» з 23.05.2018 р.). Пунктом 4.3. статуту АТ «Укргазвидобування» передбачено, що Товариство має використовувати державне майно відповідно до законодавства. Майно, що є державною власністю і надане Товариству у користування, включається до його активів. Тобто, відповідно до статуту Товариства, у АТ «Укргазвидобування» наявне майно, яке належить йому на праві приватної власності та, крім того, АТ «Укргазвидобування» може використовувати державне майно. Таким чином, АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом, який діє на основі лише державної власності, а отже йому не притаманна перша ознака суб’єкта господарювання державного сектору економіки. Крім того, згідно із ч. 1 ст. 167 ГК України, корпоративні права - це права особи, частка якої визначається у статутному капіталі (майні) господарської організації, що включають правомочності на участь цієї особи в управлінні господарською організацією, отримання певної частки прибутку (дивідендів) даної організації та активів у разі ліквідації останньої відповідно до закону, а також інші правомочності, передбачені законом та статутними документами. Пунктом 8 частини 1 статті 2 Закону України «Про акціонерні товариства» визначено, що корпоративні права - сукупність майнових і немайнових прав акціонера - власника акцій товариства, які випливають з права власності на акції, що включають право на участь в управлінні акціонерним товариством, отримання дивідендів та активів акціонерного товариства у разі його ліквідації відповідно до закону, а також інші права та правомочності, передбачені законом чи статутними документами. Згідно із ст. 172 ГК України, відносини, пов'язані з управлінням корпоративними правами держави, регулюються Законом України «Про управління об'єктами державної власності», іншими законами України та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них. Зокрема, статтею 3 Закону України «Про управління об'єктами державної власності» визначено, що корпоративні права держави це - корпоративні права, що належать державі у статутних капіталах господарських організацій. Зі змісту вищезазначених норм чинного законодавства вбачається, що господарське товариство вважається таким, у статутному капіталі якого є корпоративні права держави, лише у випадку якщо держава є акціонером такого товариства та їй належать акції у статутному капіталі цього господарського товариства. У той же час, відповідно до статуту АТ «Укргазвидобування» (є у вільному доступі на сайті https://ugv.com.ua/) засновником та єдиним акціонером Товариства є акціонерне товариство - Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», яка є окремою юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України. У згаданому вище рішенні Господарського суду міста Києва по справі №910/10255/13 від 27.06.2013 р., встановлено, що корпоративні права відносно ПАТ «Укргазвидобування» належать саме НАК «Нафтогаз України», а не державі, а відтак ПАТ «Укргазвидобування» не є господарською організацію чи товариством, у статутному капіталі якої є корпоративні права держави. У постанові Окружного адміністративного суду м. Києва від 19.02.2014 р., залишеній без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19.01.2016 р. та постановою Верховного Суду України від 20.12.2018 р. по справі №826/1503/14, суд встановив, що у статутному капіталі ПАТ «Укргазвидобування» наявні корпоративні права виключно НАК «Нафтогаз України», а відтак, ПАТ «Укргазвидобування» не є підприємством, частка держави у статутному капіталі якого становить 50 відсотків та більше. Таким чином, оскільки акції АТ «Укргазвидобування» належать НАК «Нафтогаз України», а не державі, то АТ «Укргазвидобування» не відноситься до суб'єктів, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів, а тому АТ «Укргазвидобування» не притаманна і друга ознака суб’єкта державного сектору економіки. Крім того, в рішенні Господарського суду м. Києва від 17.01.2017 р. по справі №910/17060/16, яке залишено без змін постановою Вищого господарського суду України від 24.10.2017 р., встановлено, що Товариство не відноситься до суб'єктів державного сектору економіки. Вищенаведене свідчить про те, що АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом державного сектору економіки. Крім того, як зазначалось вище, Товариство не використовує кошти Державного бюджету України. З огляду на зазначене, вимоги постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації не поширюються на АТ «Укргазвидобування», у зв’язку із чим дотримання Товариством вказаних законодавчих вимог не може бути предметом моніторингу згідно із Законом. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 19 Господарського кодексу України визначено, що незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду забороняються. Враховуючи вищенаведене, АТ «Укргазвидобування» не зобов’язане надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так як подібна вимога не може бути встановлена до АТ «Укргазвидобування». Враховуючи вищевикладене та відсутність на законодавчому рівні обов’язкових для Товариства вимог щодо обґрунтованості визначення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості, отримання зазначеної інформації виходить за предмет моніторингу процедури закупівлі ПГВ 21П-126_71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області). Проєктно-вишукувальні роботи). Уповноважена особа філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» Віталій МАРТИНОВ
Рішеня
23.02.2022 16:24
Замовник
Запит
Повідомлення про припинення проведення моніторингів процедур закупівель
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року №34, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу №108 від 21.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель», на період дії воєнного стану.
Рішеня
25.02.2022 19:56
Орган перевірки
03.03.2022 00:00
Документи повідомлення
25.02.2022 19:57
-
Відповідь
Відповідь Замовника
Прийнято до уваги, що Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року №34, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу №108 від 21.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель», на період дії воєнного стану.
Рішеня
28.02.2022 08:16
Замовник
Документи повідомлення
28.02.2022 08:17
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 286 570.44 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2021 15:00
Замовник:
Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування
Контактний телефон:
+380532515823
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 286 570.44 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2021 15:00
Замовник:
Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування
Контактний телефон:
+380532515823
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності