Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво кладовища по просп. Гагаріна (КП "Ритуал").(Коригування), ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров"я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень від Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-10-12-003324-c
План UA-P-2021-10-11-002610-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 04.12.2021 00:04
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 08.11.2021 14:55
Закінчення аукціону 08.11.2021 15:18
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
52 400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
262 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.10.2021 13:54 до 05.11.2021 08:00
Завершено
Період уточнень
з 12.10.2021 13:54
до 26.10.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.10.2021 13:54
до 01.11.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 08.11.2021 14:55
до 08.11.2021 15:18
Завершено
Період кваліфікації
з 08.11.2021 15:18
до 10.11.2021 09:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.11.2021 09:56
до 21.11.2021 00:00
wait
Підписання договору
з 10.11.2021 09:56
-
Період уточнень
з 12.10.2021 13:54 до 26.10.2021 00:00
Період оскарження
з 12.10.2021 13:54 до 01.11.2021 00:00
Період аукціону
з 08.11.2021 14:55 до 08.11.2021 15:18
Період кваліфікації
з 08.11.2021 15:18 до 10.11.2021 09:56
Період кваліфікації
з 08.11.2021 15:18 до 10.11.2021 09:56
Основні параметри
Будівництво кладовища по просп. Гагаріна (КП "Ритуал").(Коригування), ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Будівництво кладовища по просп. Гагаріна (КП "Ритуал").(Коригування), ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
262 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво кладовища по просп. Гагаріна (КП "Ритуал").(Коригування), ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Код ДК 021:2015
45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, Харків, пр.Гагаріна,362
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за договором здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника після повного закінчення робіт та підписання сторонами Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) і Акту приймання виконаних робіт (КБ-2в) протягом 10 робочих днів. 4.8. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Розрахунки здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред’явлення штрафних санкцій щодо оплати.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.10.2021 10:55
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
12.10.2021 14:00
-
12.10.2021 14:00
-
12.10.2021 14:00
-
12.10.2021 14:00
-
Проект договору
12.10.2021 14:00
Тендерна документація
Скасування
23.11.2021 10:59
З метою дотримання вимог чинного законодавства, керуючись пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, внаслідок порушення абзаців другого, третього та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-12-003324-c ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 19 листопада 2021 року
23.11.2021 10:59
-
23.11.2021 10:56
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Макієнко Михайло Юрійович
Електронна пошта
Телефон
380577121094, 380577124106
Замовник
ЄДРПОУ
03354394
Назва (англійською мовою)
Communal Enterprise "Ritual" of Kharkiv City Council
Повна назва
Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Communal Enterprise "Ritual" of Kharkiv City Council
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Конторська , б.3
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
50 301 218 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПАЛМАЗ ГРУП
Пропозиція:
47 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.11.2021 9:56 по 21.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.11.2021 09:56
-
documentType.award.awardNotice
08.11.2021 15:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-10-12-003324-c-a1
Очікує підписання
47 900 000 грн.
47 900 000 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво кладовища по просп. Гагаріна (КП "Ритуал").(Коригування), ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Номенклатура
Будівництво кладовища по просп. Гагаріна (КП "Ритуал").(Коригування), ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-11-18-000037
Дата створення проекту
18.11.2021 14:52
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.11.2021 15:06
Дата публікації висновку про результати
19.11.2021 16:06
Дата завершення усунення порушень
04.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
10.12.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 577-68-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.11.2021 № 497 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 17.11.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.11.2021 № 497 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 23 UA-2021-10-12-003324-c 12.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.11.2021 00:00
Документи рішення
18.11.2021 15:06
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Ритуал» Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.10.2021 № 65, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПАЛМАЗ ГРУП» (далі – ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.11.2021 № 70, повідомлення про намір укласти договір від 10.11.2021 року. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» встановлено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно пункту 1.3 розділу ІІІ тендерної документації всі документи згідно переліку, у тому числі довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі відповідно до розрахунків наданих учасником. Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» надано довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт від 27.10.2021 № 6. У довідці наведено перелік власної та орендованої техніки, яку учасник буде використовувати під час виконання робіт за предметом закупівлі. Водночас, Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено виконання наступних робіт: зрiзування рiдкого чагарника i дрiбнолiсся у грунтах природного залягання кущорiзами на тракторi потужнiстю 79 кВт [108 к.с.]; корчування пнiв у грунтах природного залягання викорчовувачами-збирачами на тракторi потужнiстю 79 кВт [108 к.с.] з перемiщенням пнiв до 5 м, дiаметр пнiв до 24 см; гідравлічне випробування трубопроводів систем опалення, водопроводу і гарячого водопостачання діаметром до 400 мм. Проте, для виконання вищезазначених робіт у ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП», згідно довідки від 27.10.2021 № 6, відсутня власна/орендована техніка, а саме: кущорізи, викорчовувачі-збирачі та установка для гідравлічних випробувань. Крім того, моніторингом зазначеного питання встановлено, що відповідно до вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії з накладенням УЕП або КЕП уповноваженої особи Учасника. Проте, надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» архівним файлом «30 Страхова гарантія.zip» страхова гарантія не містить, накладеного уповноваженою особою учасника УЕП або КЕП. Також, вимогами пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що гарантія повинна містити такі реквізити та інформацію, у тому числі: строк сплати коштів за гарантією (зазначається в робочих або банківських днях), посаду та ініціали представника Замовника, яким затверджено тендерну документацію. Проте, надана ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» страхова гарантія № 103-181-001311 зазначеної інформації не містить. Моніторингом зазначеного питання, також встановлено, що відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації в тендерній пропозиції учасник повинен надати необхідні документи, які вимагаються тендерною документацією, у тому числі копії паспорту (усі сторінки з інформацією) (для учасника - фізичної особи) або копії паспорту (посвідки на постійне проживання/посвідки на тимчасове проживання) засновника(ів), керівника, службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами здійснення процедури закупівлі, завірені учасником відповідно до вимог тендерної документації. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» паспорт засновника Козіни А.В. надано частково, без сторінок 4-5 та 12-16, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того встановлено, що відповідно до пункту 5.9 розділу ІІІ тендерної документації та згідно вимог частини сьомої статті 17 Закону у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» надано довідку щодо залучення субпідрядних організацій до виконання робіт від 27.10.2021 № 12, відповідно до якої одним із залучених субпідрядників являється ФОП Субота Дмитро Юрійович (код 287730739220). Проте, згідно інформації наявної на порталі Міністерства юстиції України «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» за кодом 287730739220 фізичних осіб-підприємців не знайдено. Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» наявна інформація про використання спроможності ФОП Субота Дмитро Юрійович, як субпідрядника, який не являється фізичною особою-підприємцем та дані про якого не внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Таким чином, Замовником порушено вимоги абзаців другого, третього та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення учасника ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП», який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та забезпечення тендерної пропозиції якого не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Однак, на порушення вимог абзаців другого, третього та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПАЛМАЗ ГРУП» та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 10.11.2021 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців другого, третього та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, зокрема шляхом відміни тендеру та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
19.11.2021 00:00
Дата публікації
19.11.2021 16:06
Документи висновку
19.11.2021 16:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою дотримання вимог чинного законодавства Замовником прийнято рішення протоколом від 23.11.2021 №71 відмінити тендер №UA-2021-10-12-003324-c керуючись пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, внаслідок порушення абзаців другого, третього та п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-12-003324-c ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 19 листопада 2021 року.
Дата публікації
23.11.2021 10:20
Документи інформації про усунення порушення
23.11.2021 10:21
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
52 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2021 08:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577121094, 380577124106
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
52 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.11.2021 08:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577121094, 380577124106
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності