Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015:33160000-9 Устаткування для операційних блоків (ендоскопічна система з відеоендоскопами) код НК 024:2019: 35616 Система ендоскопічної візуалізації від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-09-06-006290-c
План UA-P-2021-09-06-005289-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.10.2021 15:32
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 23.09.2021 15:32
Закінчення аукціону 23.09.2021 15:55
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 924 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 620 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.09.2021 14:16 до 22.09.2021 09:00
Завершено
Період уточнень
з 06.09.2021 14:16
до 12.09.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.09.2021 14:16
до 18.09.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 23.09.2021 15:32
до 23.09.2021 15:55
Завершено
Період кваліфікації
з 23.09.2021 15:55
до 30.09.2021 18:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.09.2021 18:05
до 11.10.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.09.2021 18:25
до 19.10.2021 15:32
Період уточнень
з 06.09.2021 14:16 до 12.09.2021 00:00
Період оскарження
з 06.09.2021 14:16 до 18.09.2021 00:00
Період аукціону
з 23.09.2021 15:32 до 23.09.2021 15:55
Період кваліфікації
з 23.09.2021 15:55 до 30.09.2021 18:25
Період кваліфікації
з 23.09.2021 15:55 до 30.09.2021 18:25
Основні параметри
ДК 021:2015:33160000-9 Устаткування для операційних блоків (ендоскопічна система з відеоендоскопами) код НК 024:2019: 35616 Система ендоскопічної візуалізації
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015:33160000-9 Устаткування для операційних блоків (ендоскопічна система з відеоендоскопами) код НК 024:2019: 35616 Система ендоскопічної візуалізації
Код ДК 021:2015
33160000-9 - Устаткування для операційних блоків
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
65045, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Буніна,30
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Зобов’язання щодо оплати за товар у Замовника виникають у разі виділення відповідного фінансування та у межах розміру такого фінансування. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій рахунок.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Крамаренко
Електронна пошта
Телефон
+380958136742
Замовник
ЄДРПОУ
00182082
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Поштовий індекс
65045
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Буніна, 30
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДЕЛЬТА МЕД"
Пропозиція:
3 924 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БОВІ-УКРАЇНА"
Пропозиція:
3 915 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 30.09.2021 18:05 по 30.09.2021 18:06
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
30.09.2021 18:05
-
30.09.2021 17:24
-
23.09.2021 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.09.2021 14:16
Назва
довідка
Опис
про надання відповідної інформації
Тип
Заява
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.09.2021 14:16
Назва
довідка
Опис
про надання відповідної інформації
Тип
Заява
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "БОВІ-УКРАЇНА" ( далі – ТОВ "БОВІ-УКРАЇНА" ) в процедурі відкритих торгів UA-2021-09-06-006290-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1) перелік виявлених невідповідностей: невідповідності в частині, щодо надання документів учасником, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» Замовником встановлено, що Учасники у складі тендерної пропозиції надають копії документів, що підтверджують право власності та/або користування відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою, складськими приміщеннями та автотранспорту (підтвердженням є: копія бухгалтерського документу, що свідчить про наявність на балансі даного обладнання, матеріально-технічної бази або копія договору (-ів) оренди, або надання послуг). Договори повинні бути чинними щонайменше до кінця 2021 року. На порушення вимог додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» учасником ТОВ "БОВІ-УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження права користування автотранспортним засобом марки OPEL VIVARO, реєстраційний номер ВО6782ВК, 2011 року випуску, який належить на праві власності Юркевич Василю Васильовичу. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: договір, який підтверджує право користування автотранспортним засобом марки OPEL VIVARO, реєстраційний номер ВО6782ВК, 2011 року випуску, укладений між ТОВ "БОВІ-УКРАЇНА" та Юркевич Василем Васильовичем, який повинен бути чинним щонайменше до кінця 2021 року, відповідно до пункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації.
Створено
28.09.2021 18:58
Надати до
29.09.2021 18:58
Період вимог/скарг з 30.09.2021 18:25 по 11.10.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
30.09.2021 18:25
-
30.09.2021 18:07
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2021-09-06-006290-c-b2
Підписаний і діє
Номер
02-10/21
3 915 000 грн.
3 658 878.5 грн.
З ПДВ
Підписано
19.10.2021
Строк дії договору з
19.10.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
3 (комплект)
ДК 021:2015:33160000-9 Устаткування для операційних блоків (ендоскопічна система з відеоендоскопами) код НК 024:2019: 35616 Система ендоскопічної візуалізації
Номенклатура
ДК 021:2015:33160000-9 Устаткування для операційних блоків (ендоскопічна система з відеоендоскопами) код НК 024:2019: 35616 Система ендоскопічної візуалізації
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
1 305 000
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
19.10.2021 14:59
-
19.10.2021 14:56
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-11-04-000001
Дата створення проекту
04.11.2021 08:11
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.11.2021 09:29
Дата публікації висновку про результати
11.11.2021 11:39
Дата завершення усунення порушень
26.11.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
26.11.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.11.2021 Одеса № 712 Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.11.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 03.11.2021 № 712 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 UA-2021-09-06-006290-c 06.09.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.11.2021 00:00
Документи рішення
04.11.2021 09:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.09.2021 № 13, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «БОВІ-УКРАЇНА» (далі – ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА»), повідомлення від 28.09.2021 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА» у тендерній пропозиції, виправлення учасником ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.09.2021 № 23 щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА», повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 30.09.2021, укладений договір про закупівлю від 19.10.2021 № 02-10/21, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 09.11.2021. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 30.09.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «БОВІ- УКРАЇНА». За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА» на відповідність умовам тендерної документації та законодавству встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, відповідно до підпункту 6.1. пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 4 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлені відповідні технічні вимоги та характеристики до предмету закупівлі (у вигляді таблиці з детальним описом характеристик предмету закупівлі) та інші вимоги до учасників щодо надання у складі тендерної пропозиції інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених Замовником. Відповідно до зазначеної таблиці Додатку 4 до тендерної документації учасники повинні зазначити посилання на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника та/або інструкції користувача. Також, відповідно до пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено, що «товар, запропонований Учасником, повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико – технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у даному додатку та всіх інших вимог тендерної документації. Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена копією документу (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою) в якому міститься ця інформація». Так, учасником ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА» в складі тендерної пропозиції надано Довідку від 20.09.2021 № 12 складену відповідно до Додатку 4 до тендерної документації у табличному вигляді із зазначенням технічних характеристик запропонованого учасником товару та з посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника та/або інструкції користувача. Також, учасником ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА» в складі тендерної пропозиції надано експлуатаційну документацію: настанову з експлуатації на процесор оброки зображень HD-320, керівництво з експлуатації на освітлювач HDL-320, HDL-320E, керівництво з експлуатації на відеоколоноскоп EC-330S, EC-330S/T, EC-330, EC-330T, EC-330L, EC-330L/T, інструкція користувача на відеогастроскоп EG-330, EG-330B, на відповідні сторінки яких є посилання у Довідці від 20.09.2021 № 12. При цьому, учасник ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА» у Довідці від 20.09.2021 № 12 зазначає про наявність у запропонованому товарі, зокрема, наступних характеристик: в джерелі світла – функції перемикання з робочої лампи на резервну без переривання обстеження пацієнта; в рідкокристалічному моніторі – функції вибору вхідного сигналу та налаштування зображення, стандарту кріплення VESA, входу USB, входу S-video; в стійці медичній для апаратури – кронштейнів для фіксації ендоскопів у кількості 2-х штук, та посилається на відповідні сторінки експлуатаційної документації, наданої у складі тендерної пропозиції. Проте, зазначена експлуатаційна документація не містить інформації щодо вищезазначених технічних характеристик запропонованого учасником товару, що не відповідає пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації. Отже, учасником ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА» відповідність технічних характеристик запропонованого учасником товару вимогам Замовника відповідно до Додатку 4 до тендерної документації не підтверджено копією документу (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою), в якому міститься ця інформація, та відповідно, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.11.2021 щодо відсутності в експлуатаційній документації інформації щодо вищезазначених технічних характеристик запропонованого учасником товару, Замовник 09.11.2021 надав пояснення, в якому зазначив, що «під час розгляду тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БОВІ-УКРАЇНА» щодо відповідності товару медико-технічним характеристикам у Замовника виникла необхідність звернутися із запитом до офіційного представника ТОВ «МК Сономедика» та до незалежного фахівця щодо підтвердження відповідності запропонованого товару медико-технічним характеристикам до предмету закупівлі (додаток 4 до тендерної документації). Згідно порівняльного аналізу керівництв з експлуатації, настанов з експлуатації, інструкцій користувача з наданою учасником товариством з обмеженою відповідальністю «БОВІ-УКРАЇНА» довідкою від 20.09.2021 № 12 із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та таблиці наданої офіційним представником виробника SonoScape Medical, ТОВ «МК Сономедика» встановлено, що такі вимоги, як джерело світла – функції перемикання з робочої лампи на резервну без переривання обстеження пацієнта; в рідкокристалічному моніторі – функції вибору вхідного сигналу та налаштування зображення, стандарту кріплення VESA, входу USB, входу S-video; в стійці медичній для апаратури – кронштейнів для фіксації ендоскопів у кількості 2-х штук, наявні в товарі запропонованому учасником». Також Замовником до пояснень додано документи. Таким чином, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА» підтверджено факт невідповідності запропонованого учасником ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА» товару медико-технічним характеристикам встановленим Замовником у Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, Замовником на порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
11.11.2021 00:00
Дата публікації
11.11.2021 11:39
Документи висновку
11.11.2021 11:39
-
Оскарження в суді
Замовником подано позовну заяву щодо оскарження висновоку у суді відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації
26.11.2021 14:49
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Згідно частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. (додаток - заперечення, запити).
Дата публікації
17.11.2021 13:32
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень: 1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «БОВІ-УКРАЇНА» у той час, коли учасником на підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого товару медико-технічним вимогам, встановленим Замовником у Додатку 4 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано довідку від 20.09.2021 № 12 із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару, зокрема, щодо наявності в запропонованому товарі: в джерелі світла – функції перемикання з робочої лампи на резервну без переривання обстеження пацієнта; в рідкокристалічному моніторі – функції вибору вхідного сигналу та налаштування зображення, стандарту кріплення VESA, входу USB, входу S-video; в стійці медичній для апаратури – кронштейнів для фіксації ендоскопів у кількості 2-х штук, та з посиланням на відповідні сторінки експлуатаційної документації (керівництво з експлуатації, настанова з експлуатації, інструкція користувача), яка також надана учасником у складі тендерної пропозиції, проте в якій не міститься інформації щодо наявності вказаних технічних характеристик у запропонованому товарі? 2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
08.11.2021 14:47
Орган перевірки
12.11.2021 00:00
Документи повідомлення
08.11.2021 14:48
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит про надання пояснень з додатками.
Рішеня
09.11.2021 16:02
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 924 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2021 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Контактний телефон:
+380958136742
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 924 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2021 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
Контактний телефон:
+380958136742
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності